-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Наші гості: 40
- отсутствуют
- 4-01-2021, 22:26
- 8 241
- 0
4 год на тиждень тиждень ( І семестр -64год, ІІ семестр 76 год)
№ | Тема уроку, зміст навчального матеріалу | Дата |
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди (продовження) | ||
65. | Додавання чисел виду 580 + 240. Розв’язування задач з буквеними даними. Округлення чисел. С.4-7 | |
66. | Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Розв’язування задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць і в кілька разів. С. 7-9 | |
67. | Одиниці довжини. Кілометр. Розв’язування задач на знаходження суми, різниці відстаней.С.10-13 | |
68. | Віднімання чисел виду 420-70. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на збільшення числа у кілька разів та кратне порівняння. С.13-15 | |
69. | Віднімання чисел виду 450- 290. Способи усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд С.15-18. | |
70. | Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Віднімання чисел способом округлення. Розв’язування задач на різницеве порівняння двох часток. Вимірювання довжини, відстані на місцевості.С.18-21. | |
71. | Формула периметра квадрата. Дослідження і складання формули для обчислення периметра квадрата. Порівняння числових виразів і їх значень.С.21-23 | |
72. | Додавання і віднімання чисел способом округлення. С.24-27. | |
73. | Перевір себе. Обчислення значень числових виразів. Розв’язування задач. Периметр многокутника. С.28-29. | |
74. | Перевір себе. Обчислення значень числових виразів. С.28-29. | |
75. | Проведення діагностичної роботи. Підсумкове (тематичне) оцінювання з розділу «Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел» | |
Множення й ділення круглих чисел. Частини | ||
76. | Множення й ділення чисел. Розкриття суті множення й ділення чисел. Множення і ділення розрядних чисел, круглих чисел на основі укрупнення їх розрядів. Розв’язування задач, які є комбінацією вивчених видів простих задач.С.30-32 | |
77. | Переставний і сполучний закони множення. Перевірка множення. С.33-35 | |
78. | Множення з числами 1 та 0. Ознайомлення з результатами множення на 1 та 0. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач з буквеними даними на знаходження відстані.С.35-37 | |
79. | Ділення з числами 1 та 0. Ділення рівних чисел. Взаємозв’язок між арифметичними діями додавання і віднімання.С.37-39 | |
80. | Ціле, частини: рівні, нерівні. Дріб,чисельник, знаменник. Дріб з чисельником 1. Читання й запис частин. С. 40-43 | |
81. | Множення і ділення чисел на 10,100.Способи обчислення добутків та частки з числами 10, 100. С.43-44 | |
82. | Читання й аналіз інформації за таблицею Коло, круг, радіус кола, круга.С.44-46 | |
83. | Ділення чисел виду 40:20, 400:200.Способи ділення розрядних чисел. Добір частки. Число рівних частин у цілому.С.47-49 | |
84. | Порівняння частин . Узагальнення висновків – формулювання правила порівняння. С. 50-52 | |
85. | Одиниці довжини. Міліметр. Співвідношення між одиницями довжини.С.52-55 | |
86. | Знаходження частини від числа. Знаходження сторони квадрата за його периметром. С.56-57 | |
87. | Одиниці маси. Грам, тонна. Співвідношення між одиницями маси.С.58-62 | |
88. | Знаходження числа за значенням його частини. Розв’язування практично зорієнтованих задач С.62-65 | |
89. | Доба. Тиждень. Місяць. Рік. Робота за календарем. Співвідношення між одиницями часу С.65-67 | |
90. | Перевір себе. Знаходження частини числа і числа за значенням його частини. Розв’язування задач на різницеве і кратне порівняння.С.67-69 | |
91. | Перевір себе. Куб, його істотні ознаки. Розв’язування рівнянь. С. 68-69 | |
92. | Проведення діагностичної роботи. Підсумкове (тематичне) оцінювання з розділу «Множення й ділення круглих чисел. Частини» | |
Письмове додавання і віднімання чисел | ||
93. | Письмове додавання трицифрових чисел. Ознайомлення з прийомом додавання трицифрових чисел у стовпчик. С. 69-71 | |
94. | Письмове віднімання трицифрових чисел. Ознайомлення з прийомом віднімання трицифрових чисел у стовпчик.С.72-74 | |
95. | Перевірка додавання і віднімання Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. С. 74-75 | |
96. | Алгоритм письмового додавання, якщо сума розрядних одиниць дорівнює 10. Дослідження кроків виконання письмового додавання чисел. Складання алгоритму додавання учнями С.76-78 | |
97. | Алгоритм письмового віднімання, якщо в розряді чисел 0 одиниць. Дослідження кроків виконання письмового віднімання чисел. Складання алгоритму віднімання учнями. С.78-80 | |
98. | Одиниці часу. Година. Хвилина. Секунда. Розв’язування задач практичного змісту на обчислення часу. С.80-82 | |
99. | Визначення часу за годинником у другій половині доби.Обернені задачі. Виконання дій з іменованими числами.С.82-84 | |
100. | Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Одиниці часу. Розв’язування задач з одиницями часу. С. 84-86 | |
101. | Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Розв’язування задач із взаємопов’язаними величинами С.86-88 | |
102. | Тренувальні вправи. Частини. Їх читання. Розв’язування задач, пов’язаних з часом.С.88-90 | |
103. | Тренувальні вправи. Розв’язування задач. С.88-90 | |
104. | Додавання трицифрових чисел з переходом через розрядні одиниці. Алгоритм додавання. Обчислення відстаней в кілометрах. Задачі, пов’язані з часом. Порівняння виразів. С. 90-91 | |
105. | Віднімання трицифрових чисел з переходом через розрядні одиниці. Алгоритм віднімання. Складання і розв’язування задач за виразом.С.92-93 | |
106. | Складання і розв’язування математичних завдань. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач, рівнянь. С.93-95 | |
107. | Розв’язування сюжетних задач. Складання задач за коротким записом. С. 95-96 | |
108. | Ділення і віднімання трицифрових чисел способом округлення. Правила округлення. Використання округлення при обчисленнях С.96-98 | |
109. | Перевір себе. Правила про порядок дій у виразах з дужками і без них. С.98-100 | |
110. | Перевір себе. Розв’язування рівнянь. Читання і запис числових виразів. С.98-100 | |
111. | Проведення діагностичної роботи Підсумкове (тематичне) оцінювання з розділу «Письмове додавання і віднімання чисел» | |
Позатабличне множення і ділення | ||
112. | Множення і ділення. Їх властивості. Розв’язування задач. Порівняння й аналіз текстів і розв’язань задач С.100-102 | |
113. | Множення і ділення на розрядне число. Способи множення й ділення. Властивості дій як основа способів С.102-104 | |
114. | Перевірка множення і ділення. Формування обчислювальних навичок шляхом здійснення перевірки дій. С.105-107 | |
115. | Множення суми на число. Використання цих способів при обчисленнях. С.107-109 | |
116. | Множення виду 24 ?3, 240 ?3, 242?3. Використання розподільного закону (множення суми на число) як способу обчислення добутку дво-трицифрового числа на одноцифрове.С.110-111 | |
117. | Ділення з остачею. Властивість остачі. Розкриття суті ділення з остачею. С. 112-114 | |
118. | Перевірка ділення з остачею. Формулювання висновку щодо знаходження діленого у випадку ділення з остачею на основі виконання практичних вправ С.114-116 | |
119. | Ділення чисел виду 39:3,42:3. Способи позатабличного ділення двоцифрового числа на одноцифрове. С. 117-118 | |
120. | Способи ділення чисел. Розв’язування задач на пропорційний поділ. Обчислення значення виразів зі змінною С.119-120 | |
121. | Перевір себе. Обчислення значень виразів на 2 –3 дії без дужок. Дії з простими іменованими числами. С.120-122 | |
122. | Перевір себе. Дії з простими іменованими числами. С.120-122 | |
123. | Проведення діагностичної роботи Підсумкове (тематичне) оцінювання з розділу «Позатабличне множення і ділення чисел» | |
Способи усних обчислень частки | ||
124. | Ділення чисел виду 420:20. Способи ділення чисел на основі властивостей дій. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. С.123-124 | |
125. | Ділення чисел способом добору частки. Зв’язок множення і ділення. Табличні випадки множення і ділення С.124-126 | |
126. | Обчислення значень числових виразів. Розв’язування задач, що містять частини, складання й розв’язування обернених задач за таблицями С.126-128 | |
127. | Знаходження частки способом послідовного ділення. Використання способу ділення як прийому обчислення. Розв’язування практико зорієнтованих задач на знаходження частини числа. С. 128-130 | |
128. | Тренувальні вправи. Обчислення значень числових виразів. С.130-131 | |
129. | Арифметичні дії з числами в межах 100. Складання, запис числових виразів. Обчислення значень числових виразів. С.131-132 | |
130. | Перевір себе. Обчислення значень числових виразів. Дії з іменованими числами С. 132-134 | |
131. | Повторення. Обчислення значень числових виразів. | |
132. | Проведення діагностичної роботи Підсумкове (тематичне) оцінювання з розділу «Cпособи усних обчислень частки чисел» | |
133. | Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. | |
134. | Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. | |
135. | Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. | |
136. | Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. | |
137. | Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. | |
138. | Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. | |
139. | Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. | |
140. | Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.