-
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість -
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла»
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла» -
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Наші гості: 15
- 2-11-2020, 20:53
- 12 002
- 0
Здрастуй, зима –чарівниця!
Виховна година у формі гри , 2 клас.
Мета: Створити в уяві дітей художній образ зими, розкрити ознаки зими. Вчити учнів бачити і відчувати красу природи, поезії, музики. Виховувати спостережливість, любов до природи, почуття прекрасного, турботливого ставлення до живого, вміння співпереживати, розвивати позитивно – емоційне ставлення до пізнання навколишнього світу. Збагачувати словниковий запас учнів. Заохочувати дітей до творчості.
Обладнання: картинки «Зима», зимових місяців, художня література на зимову тематику, конверти із завданням « Знайди продовження», плакат із зображенням Сніговика, морквинка, сніжинки, сніжки.
І Організаційний момент. Хвилинка психологічного настрою.
Стали, діти, всі рівненько,
Посміхнулися гарненько,
Настрій на урок взяли
Й працювати почали.
Пролунав дзвінок,
Починається урок.
Другу руку простягни,
Посмішку усім пошли.
Добрий ранок!
Добрий день!
Нашу зустріч розпочнем!
ІІ Основна частина
1.Повідомлення теми виховної години
Сьогодні наша виховна година буде у формі гри. А про кого вона , підкаже загадка.
Прийшла до нас бабуся
У білому кожусі
Поля причепурила
Пухнастим снігом вкрила
Відгадайте хто вона
Ця бабуся чепурна? ( зима)
Зима: Ви мене кликали я і прийшла.
Учні: Ні , ми тебе не кликали, ми тебе відгадали.
- Я не налякала вас своїм приходом?
- Ні, ми тебе чекали.
- Ви чекали? І не боялись?
- Ми чекали і навіть приготувались.
- - А що ви робили?
- Ми вірші вчили про зиму, пісні.
Зима: Тоді скажіть, яка я? ( сніжна , холодна, весела, цікава)
Слово вихователя.
Погляньте на нашу красуню зиму! Скоро вона вкриє землю снігами, дерева інієм, льодом скує річки. Дуже гарно і красиво в таку пору року!
- Діти, а за що ви любите зиму?
Зима: А віршики хто про мене знаєте?( діти читають вірші)
- Молодці! Ви знаєте про мене багато віршів. А що можна робити в зимові місяці? ( кататися на санчатах, ковзанах, ліпити снігову бабу, грати в сніжки)
Вихователь: А які зміни в природі відбуваються з приходом зими? ( календар природи; дерева сплять, немає квітів і трави, не ростуть рослини, тварини зробили запаси, деякі лягли спати- ведмідь, їжак, борсук, ящірки, змії, павуки. Птахи відлетіли у теплі краї. Вся земля вкривається снігом. )
Так, зима для тварин – важкий час: холодно, обмаль їжі. Численні птахи, які мешкають у парках, скверах і біля житлових будинків, опинилися під загрозою загибелі, тому що сніг приховав місця, де можна знайти корм. Тому пережити складні умови зими міські птахи можуть тільки за допомогою нас, людей. Для синиць та інших дрібних птахів можна спорудити звичайну годівницю з порожнього пакета з-під кефіру або соку, вирізавши в ньому дірку, і насипати туди насіння – найкраще несмажене гарбузове або соняшникове. Або ж повісити на нитці за вікном шматочок сала. Воно має бути обов’язково несолоним, інакше синиці загинуть. Бажано це робити, доки лежить сніг і не спадає мороз. Такими заходами можна врятувати чимало птахів. Звичайно, якщо будуть прилітати ворони, голуби і горобці, бажано погодувати і їх, тому що кожна тварина потребує нашої підтримки.
Зима: А чи хочете ви зі мною пограти?
Вихователь: Діти, ми пограємо із зимою в ігри, які вона для нас приготувала? (Так)
Зима: Ну коли так, то я рада, бо приготувала для вас ігрита завдання. Хочу знати, які тут у нас діти розумні. Готові?
Перша наша гра називається «Хто швидше відгадає». Я буду читати вам загадки на зимову тематику, хто перший відгадає, той отримує сніжинку. В кінці нашої виховної години ви зможете обміняти свої сніжинки на подарунки. Будьте активні, але викрикувати не можна, тому будьте розумничками і робіть все за правилами.
1). Вчора з хмари падало, Річкою текло, А сьогодні ствердло І блищить мов скло. ( Дощ, сніг, лід ) 2). На дворі горою, А в хаті водою? ( Сніг) 3). Залютує – з ніг збиває, А про те вона не знає: Вічно їй не панувати. І як тільки зима з хати – Рознесе її мерщій Юний вітер весняний. Хай вона ще покружляє, Але нас не зачіпає! ( Хуртовина) 4). Прийшла до нас бабуся У білому кожусі. Поля причепурила – Пухнастим снігом вкрила. Вгадайте – хто вона Бабуся чепурна? (Зима) На дворі горою, А в хаті водою? ( сніг) Ніжна зірка, сніжно-біла, На рукав з гори злетіла. Поки ніс її сюди, Стала краплею води. (Сніжинка) Біла морква зимою росте. Під вікном моїм калюжа Добре ковзатись на нім (Лід.) | 5). Я падаю на ваші хати. Я білий-білий, волохатий. Я приліпаю вам до ніг І називаюсь просто…. (сніг) 6). Прийшов до нас гість та зробив нам міст без сокири, без долота – швидка й міцна робота. (Лід) 7). Прийшла баба з вітрами Та з білими снігами. Привела з собою Діда з бородою. (Зима і Дід Мороз) 8). Зелену сукню маю, Ніколи не міняю, Один – єдиний раз на рік ЇЇ я прикрашаю. (Ялинка) 9). В зимовий, студений час Люблять всі малята нас. З гірки ми рушаєм в путь, А на гірку – нас везуть. (Санчата) 10). Узори вишиває Без голки і без нитки. Улітку спочиває, А взимку – дуже рідко. (Мороз) Влітку відпочивають, Дерев’яні коні по снігу йдуть, |
Вихователь: Якою змальована зима у віршах та загадках?
Зима: А як звуть моїх синів? Хто здогадався?
Вихователь: А зараз наші юні дослідники розкажуть, чому ці місяці так називаються, та їх характерні ознаки.
1 учень
Грудень рік кінчає, зиму починає. Зима розпочинається 1 грудня, і в народі цей місяць назвали «першозимник», студень. В цьому місяці дні найкоротші, а ночі найдовші. Тому його ще називали «ніч року».
Грудень - від слова груддя. Після осінніх дощів розтоптані возами грунтівки замерзали. Їздити такими дорогами було важко - заважали замерзлі грудки.
Кожна грудочка землі перетворювалась на міцну грудку.
Вихователь. Які свята ви знаєте у грудні місяці?
13 грудня – День святого Андрія Первозваного, 19 грудня – День Святий Миколай, з 31 грудня на 1 січня – Новий Рік
2 учень
Січень — найсуворіший з усіх місяців. Славиться він тріскучими морозами й сильними завірюхами. Українська назва цього місяця походить від слів «січе сніг». Січень - середина календарної зими, її верхівка. Свою назву місяць дістав за тріскучі морози і люті хуртовини.
У народі відомі й інші назви цього місяця: «студень»,«сніговик», «тріскун»,«льодовик».
Вихователь. Які свята ви знаєте у січні місяці?
6 січня – Свят – вечір, 7 січня – Різдво Христове, 13 січня – Щедрий вечір ( Свято Меланки), 14 січня – Новий рік за старим стилем(Старий Новий рік), 19 січня – Водохреще.
3 учень
Лютий — останній місяць зими. Зимі пора відступати, але вона хоче втримати свої права, тому лютує снігопадами та морозами, дошкуляє вітрами та завірюхами. Цей місяць люту вдачу має. Лютий лютує, бо красну весну чує. У народі цей місяць називали: крутень, зимобор.
Вихователь. Які свята ви знаєте у лютому місяці?
14 лютого – День Святого Валентина, 15 лютого – Стрітення.
Вихователь. Молодці!
- Бачиш, Зима, як діти добре знають про твоїх синів, зимових місяців
Зима: Ви добре попрацювали, а тепер давайте продовжимо грати.
- Послухайте запис музичного твору „ Пори року ” Чайковського і з виставки малюнків присвячених цій порі оберіть той, який на вашу думку найбільше підходить цьому музичному твору. Хто відгадає отримує сніжинку.
А які пісні про зиму ви знаєте? Хто заспіває?
- А зараз Зима запрошує на веселий таночок. ( фізхвилинка)
Вихователь: Діти, ви гарно сьогодні працюєте і я вами дуже задоволена і тому ми переходимо до наступної гри з Зимою. Я думаю, що ви багато читаєте, спілкуєтеся із старшими людьми і знаєте багато прислів’їв про зиму.
Тому оголошується конкурс на кращого знавця прислів’їв про зиму.
Робота в групах
Умови конкурсу будуть такі:
Пригадати і продовжити прислів’я про зиму. У вас є початок прислів’я на листочках і в конвертах листочки з закінченням цих прислів’їв. Вам потрібно правильно скласти прислів’я.
-І так почали. За кожну правильну відповідь учень отримує сніжинку.
Зима багата снігами, а осінь снопами.
Страшна зима, як дров нема.
Зимою сонце гріє, та не світить.
Грудень рік кінчає, а зиму починає.
Січень не так січе, як у вуха пече.
Грудень землю грудить, а хату студить.
Січень наступає, мороз людей обнімає.
Лютий лютує та весні дорогу готує.
Зима: А зараз послухайте я вам зачитаю віршик.
Білий сніг кругом , як вата
Біжимо у двір із хати.
Сніжки ліпим , сніг качаєм
Так ми зиму зустрічаєм.
Й зробимо Сніговика
Хоч робота й нелегка.
Робимо ми все уміло
Кучугури накачали,
І докупи поскладали.
А на голову каструлю,
Там де очі - дві цибулі,
Хтось морквинку нам приніс-
Це чудово! Буде ніс!
Ось який Сніговичок!
Буде двір охороняти
І нікого не впускати.
Ви всі вмієте ліпити сніговика?
Наступна наша гра приліпити носик сніговику.(зав’язати очі, відвести на 5 кроків, направити на плакат і нехай ліпить ніс сніговику) ( гру повторити декілька разів.
І ще одна гра , щоб виявити найточніших, найсильніших і найспритніших. Ось плакат на якому мішень, щоб виграти в цю гру, треба сніжкою потрапити в мішень.( сніжка легенька з пінопласту)
Молодці.
ІІІ Підсумок
Вихователь: Ось і добігла кінця наша виховна година.
Зима: Ну що ж дітки, буду я збиратися в дорогу. Царство в мене велике, негоже затримуватися на одному місці. Де треба й снігу підсипати, де сріблом, діамантами прикрасити дерева.
Ось і настав час прощання
Дарую я радість і сміху багато
Щоб були здорові, щоб були щасливі,
Щоб були багаті та жили у мирі!
Вихователь:
- Діти, а чи сподобалась вам наша виховна година? Чим?
- Скажіть, що ви цікавого дізналися про ознаки зими ?
- Чому кажуть, що зима щедра святами? Які свята ви запам’ятали?
- Яку цікаву інформацію ви взяли для себе?
- А тепер підрахуйте свої сніжинки. Хто набрав найбільше? Обмінюємо їх на подарунки.
Вірші про зиму
Відлетіли пташки, відлетіли У далекі і теплі краї. Всі гніздечка свої залишили Й золоті, різнобарвні гаї. ********** Ось і зима вже настала: Там, де шуміли луги, Там, де зозуля кувала Знов забіліли сніги. Сіро й сиро , нельотна погода Так кінчається осінь у нас. Що попобиш – така вже природа, І зимі вже приходити час ***************** Білі мухи налетіли Все подвір’я стало біле Не злічити білих мух Що летять неначе пух! | Сніг у полях, на дорозі, Снігом укриті хати... Як тепер Діду Морозу До нас у гості прийти? Дорога біла стелиться І краю їй нема. Сніжок мете. Метелиця. Прийшла до нас зима. Льодком тоненьким скована спинилася ріка. Повити тихим сном вона, Весняних днів чека. ********* Ой зима, зима, зима, Веселіш пори нема! Гірка, сани, гомін, сміх Синій вечір, білий сніг. Дітлахи на ковзанах. Скільки радості в очах! |
Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.