-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 9-09-2020, 21:13
- 12 837
- 2
Методична проблема РМК:
«Формування в системі науково методичної роботи особистісно-інноваційного освітнього середовища педагогів на основі ІКТ в загальноосвітніх навчальних закладах.»
Методична проблема школи :
«Підвищення якості освіти, оновлення змісту і форми, організація навчально-виховного процесу на основі творчої співпраці вчителів та учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу»
Моя проблема: «Виховання в учнів людяності, чесності, милосердя, доброти, прищеплення навичок культури людських стосунків»
Вересень
Місячник:
Тема періоду: «Особистість і колектив»
№ | Зміст виховної діяльності | Ключова компетентність | Ціннісні ставлення та практичні здатності | Дата | Примітка про виконання | |
Класні справи | ||||||
1. | Перший урок «Культура здорового способу життя в умовах пандемії. Все про коронавірус » | Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність та здоровий спосіб життя. | Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. | |||
2. | Виховна година «Гуманність людини» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. | |||
3. | Виховна година «Історія і трагедія Бабиного Яру» | Соціальна та громадянська компетентності Обізнаність та самовираження у сфері культури | Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обов?язку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України. Практична здатність: – дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України; –цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку. Ціннісне ставлення: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Практична здатність: – бути відкритим до культурного діалогу. | |||
4. | Година спілкування «Добрий чоловік надійніше кам’яного мосту» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. | |||
5. | Розмова в колі «Державні символи України» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обов?язку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України. Практична здатність: – дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України; –цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку. | |||
Загальношкільні справи | ||||||
1. | Всеукраїнський день бібліотек Операція « Книга навчить, як на світі жить» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. | |||
2. | Тиждень фізичної культури та спорту | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Ціннісне ставлення: –ідентифікація себе як представника певної культури. Практична здатність: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. | ІІ-й тиждень | ||
Організаційна робота | ||||||
1. | Анкетування учнів з метою уточнення індивідуальних даних. Перевірити наявність підручників у класі. | Соціальна та громадська компетентності | І-й тиждень | |||
2. | Скласти графік чергування учнів класу (вибір активу, розподіл доручень). Класна акція «Зробимо квітучим наш клас»
| Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення: – усвідомлення ціннісного змісту праці і рівності прав людей. Практична здатність: –готовність брати відповідальність за себе та інших. | І-й тиждень | ||
3. | Провести організаційне засідання органів учнівського самоврядування | Соціальна та громадська компетентності | Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. | І-й тиждень | ||
4. | Ознайомлення учнів зі Статутом школи, правилами для учнів. | Соціальна та громадська компетентності | Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні. Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. | І-й тиждень | ||
5. | Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності “Будь уважним на дорозі!”, “Розмова про Covid” | Соціальна та громадська компетентності | ||||
6. | Провести анкетування - вчимося спілкуватися. | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуваття, емпатії; –цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку. | вересень | ||
Робота з батьками | ||||||
1. | Індивідуальні бесіди | Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад, визначення кандидатур для роботи в батьківському комітеті. | вересень | |||
2. | Відвідування сімей вдома | Відвідування сімей учнів із метою ознайомлення матеріального становища та психологічного клімату, сімейної атмосфери та родинних стосунків. Відвідування сім’ї Гоцяка Михайла | І-й тиждень ІІІ-й тиждень | |||
3. | Засідання батьківського комітету | 1.. Вибори шкільного батьківського комітету на 2020-2021 н.р. 2. Планування роботи на 2020-2021 н. р. | ||||
Жовтень
Місячник:
Тема періоду: «Ми діти твої, Україно!»
№ | Зміст виховної діяльності | Ключова компетентність | Ціннісні ставлення та практичні здатності | Дата | Примітка про виконання |
Класні справи | |||||
1. | Диспут “Що буде, якщо...” | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя; – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя; – розуміти необхідності роботи над собою. | ||
2. | Урок української звитяги « Ніхто не забутий,ніщо не забуте» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. | ||
3. | Диспут: «Спілкуємося та діємо» | Уміння вчитися впродовж життя Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. | ||
4. | Година спілкування « Вже брами літа замикає осінь» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: – усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля. Практична здатність: – уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності.. | ||
Загальношкільні справи | |||||
1. | Декада Захисника України (Відзначення свята Покрови Пресвятої Богородиці, Дня українського козацтва, Дня молитви за всіх полеглих за волю і державність України, Дня захисника Вітчизни). | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – поважати гідність кожної людини; – гуманно ставитися до інших людей. | ||
2. | До Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана проведення акції «Ветеран живе поруч». | Соціальна та громадська компетентності | Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – поважати гідність кожної людини; – гуманно ставитися до інших людей. | ||
Організаційна робота | |||||
1. | Індивідуальні бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад , проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів. | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; –прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. | жовтень | |
2. | Провести анкетування «Тлумачний словник ввічливих слів» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. | жовтень | |
3. | Аналіз стану здоров’я учнів, стану відвідування школи | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. | жовтень | |
4. | Проведення інструктажу про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час осінніх канікул. | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. | ||
Робота з батьками | |||||
1. | Індивідуальні бесіди | Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад Бесіди з батьками про відпочинок дітей на осінніх канікулах | жовтень | ||
2. | Відвідування сімей вдома | Відвідування сімей учнів із метою бесіди-профілактики по запобіганню інфекційних захворювань (грип, короста, гепатит, коронавірус) та контролю за поведінкою школярів поза школою. Відвідування сім’ї Костюк Діани | І-й тиждень ІІ-й тиждень | ||
3. | Класні батьківські збори (тематика) | Класні батьківські збори: «Сім’я як фактор профілактики відхилень в поведінці дітей» | |||
4. | Засідання батьківського комітету | Засідання КБК: 1. Про вимоги до зовнішнього вигляду учнів та відвідування навчальних занять. |
Листопад
Місячник:
Тема періоду: «Україна в моєму серці»
№ | Зміст виховної діяльності | Ключова компетентність | Ціннісні ставлення та практичні здатності | Дата | Примітка про виконання |
Класні справи | |||||
1. | Виховна година на тему: «Виконуй обов’язки, поважай правопорядок і закон» | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу; - любов до української мови. Практична здатність: – розуміти українську мову; –популяризувати ідеї гуманізма, добра та краси. | ||
2. | Усний журнал “Краса і біль України”, “Екологічні катастрофи”, “Природні дива”. | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: – усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля. Практична здатність: – уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності.. | ||
3. | День гідності та свободи Урок української звитяги «Хай вічно горить вогонь пам’яті» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. | ||
4. | Марафон відкритих думок « Не робіть моїх помилок» | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення: –розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації; – протистояння Інтернет-агресії, Інтернет-булінгу тощо. Практична здатність: – дотримуватися правил безпеки в Інтернет мережі та здатність протистояти інтернет-ризикам та маніпулятивним технологіям у ЗМІ та рекламі, соціальних мережах, комп’ютерних іграх. | ||
Загальношкільні справи | |||||
1. | Акція «Подаруй птахам житло» | Ініціативність та підприємливість | Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях. | листопад | |
2. | Акція «Зробимо шкільне подвір’я чистим» | Ініціативність та підприємливість | Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях. | листопад | |
3. | Відзначення Дня української писемності | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. | ІІІ-й тиждень | |
4. | Тиждень репродуктивного здоров’я Марафон відкритих думок «Що означає бути здоровою людиною» | Уміння вчитися впродовж життя Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. | ІV-й тиждень | |
Організаційна робота | |||||
1. | Індивідуальні бесіди з учнями, що мають низький рівень знань, надання корисних порад | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; –прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. | постійно | |
2. | Індивідуальні бесіди з учнями про правила поведінки під час перерв та після уроків | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя | постійно | |
3. | Індивідуальні бесіди з учнями про ведення здорового способу життя | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. | постійно | |
Робота з батьками | |||||
1. | Індивідуальні бесіди | Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад | листопад | ||
2. | Відвідування сімей вдома | Відвідування сім’ї Софіяна Дениса | ІІІ-й тиждень | ||
3. | Класні батьківські збори (тематика) | Класні батьківські збори: «Наші діти - наша спільна турбота». “Як вберегтись, щоб не захворіти на Covid?!” |
Грудень
Місячник:
Тема періоду: ««Я – громадянин України»»
№ | Зміст виховної діяльності | Ключова компетентність | Ціннісні ставлення та практичні здатності | Дата | Примітка про виконання |
Класні справи | |||||
1. | Виховна година на тему: „Декларація прав людини” | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. | ||
2. | Година спілкування «Немає прав без обов’язків» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – усвідомлення конституційного обов?язку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України; Практична здатність: –цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку; – поважати гідність кожної людини. | ||
3. | Виховна година «Різдв’яний настрій» | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Ціннісне ставлення: –ідентифікація себе як представника певної культури; – використання культурного досвіду в життєвих ситуаціях. Практична здатність: –поціновувати культурні здобутки людства та інтерес до них; – бути відкритим до культурного діалогу. | ||
4. | Усний журнал «Країна, в якій я живу» | Спілкування іноземними мовами | Ціннісне ставлення: – ціннісне ставлення до культурних надбань різних народів, соціальної рівності; – толерантне ставлення до представників різних народів і культур. Практична здатність: – володіти навичками міжкультурної взаємодії; – готовність прийняти представників інших культур такими, якими вони є. | ||
Загальношкільні справи | |||||
1. | Тиждень Збройних сил України Турнір «Нумо хлопці і дівчата!» | Ініціативність та підприємливість Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах. Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. | ||
2. | Акція «Чарівна краса новорічної гілки» | Ініціативність та підприємливість | Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах. | ІV-й тиждень | |
3. | Міжнародний день інвалідів Акція «Даруймо радість людям» | Ініціативність та підприємливість | Ціннісне ставлення: – аналізування життєвих ситуацій; – презентування власної ідеї та ініціативи; Практична здатність: –готовність брати відповідальніст ьза себе та інших; – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях | ||
Організаційна робота | |||||
1. | Бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад учням, | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; –прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. | постійно | |
2. | Бесіда: «Аптека бабусі Медуниці», проведення анкетування: “Зимові канікули! Що ти пропонуєш?” Бесіда щодо всесвітнього для боротьби зі СНІДом. | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини | ||
3. | Проведення інструктажу про правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час зимових канікул. | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення: –визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: –готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. | ||
4. | Провести засідання органів учнівського самоврядування | Соціальна та громадська компетентності | Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. | І-й тиждень | |
Робота з батьками | |||||
1. | Індивідуальні бесіди | Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад Обговорення з батьками питань пов’язаних з попередженням нещасних випадків на дорогах | постійно грудень | ||
2. | Відвідування сімей вдома | Відвідування сім’ї Чайковської Тетяни Відвідування сім’ї Шаблій Наталії | І-й тиждень ІІ-й тиждень | ||
3. | Засідання батьківського комітету | Засідання КБК Підсумки роботи батьківського комітету за І семестр 2020-2021 н.р. |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.