Мій кабінет
Ми у фейсбуці

Ви з нами?

Знами онлайн

» » План виховної роботи класного керівника для 6 класу на 2020-2021 н.р

Шкільна скарбничка НУШ



План виховної роботи класного керівника для 6 класу на 2020-2021 н.р
План виховної роботи класного керівника 
для  6 класу на 2020-2021 н.р
Пропоную колегам план виховної роботи класного керівника 
з учнями 6-го класу на 2020/2021 н.р 
за програмою "Нова українська школа" у поступі до цінностей.

Методична проблема РМК

«Формування в системі науково методичної роботи особистісно-інноваційного освітнього середовища  педагогів на основі ІКТ в загальноосвітніх навчальних закладах.»

Методична проблема школи :

«Підвищення якості освіти, оновлення змісту і форми, організація навчально-виховного процесу на основі творчої співпраці вчителів та учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу»

Моя проблема: «Виховання в учнів людяності, чесності, милосердя, доброти, прищеплення навичок культури людських стосунків»


Вересень

Місячник:

Тема періоду:  «Особистість і колектив»


Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Перший урок 

«Культура здорового способу життя в умовах пандемії. Все 

про коронавірус »

Уміння вчитися впродовж життя.







Екологічна грамотність та здоровий спосіб життя.

Ціннісне ставлення: 

– розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя.

Практична здатність:

–готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.




2.

Виховна година «Гуманність людини» 


Уміння вчитися впродовж життя


Ціннісне ставлення: 

– застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації.

Практична здатність:

–готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.



3.

Виховна година «Історія і трагедія Бабиного Яру»

Соціальна та

громадянська компетентності












Обізнаність та

самовираження у сфері культури



Ціннісне ставлення: 

– усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини;

– усвідомлення конституційного обов?язку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України.

Практична здатність:

– дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України;

–цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку.

Ціннісне ставлення:

– долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.

Практична здатність:

– бути відкритим до культурного діалогу.



4.

Година спілкування «Добрий чоловік надійніше кам’яного мосту»

Уміння вчитися впродовж життя


Ціннісне ставлення: 

– застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації.

Практична здатність:

–готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.



5.

Розмова в колі

«Державні символи України»


Соціальна та

громадянська компетентності














Ціннісне ставлення: 

– усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини;

– усвідомлення конституційного обов?язку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України.

Практична здатність:

– дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України;

–цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку.




Загальношкільні справи

1.

Всеукраїнський день бібліотек 

Операція « Книга навчить, як на світі жить» 



Уміння вчитися впродовж життя


Ціннісне ставлення: 

– застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації.

Практична здатність:

–готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.



2.

Тиждень фізичної культури та спорту

Обізнаність та

самовираження у сфері культури


Ціннісне ставлення:

–ідентифікація себе як представника певної культури.

Практична здатність:

– потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам.

ІІ-й тиждень


Організаційна робота

1.

Анкетування учнів з метою уточнення індивідуальних даних.

Перевірити наявність підручників у класі.


Соціальна та громадська компетентності


І-й тиждень


2.

Скласти графік чергування учнів класу (вибір активу, розподіл доручень).


Класна акція «Зробимо квітучим наш клас»    

             

Ініціативність і підприємливість


Ціннісне ставлення: 

– усвідомлення ціннісного змісту праці і рівності прав людей.

Практична здатність: 

–готовність брати відповідальність за себе та інших.

І-й тиждень


3.

Провести організаційне засідання органів учнівського самоврядування 

Соціальна та громадська компетентності

Ціннісне ставлення: 

– участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність:

– володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах;

– поважати гідність кожної людини.

І-й тиждень


4.

Ознайомлення учнів зі 

Статутом школи, правилами 

для учнів. 

Соціальна та громадська компетентності

Ціннісне ставлення: 

– участь у шкільному самоврядуванні.

Практична здатність:

– володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах;

– поважати гідність кожної людини.

І-й тиждень


5.

Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності “Будь уважним на дорозі!”, “Розмова про Covid”          

Соціальна та громадська компетентності




6.

Провести анкетування - вчимося спілкуватися.

Соціальна та

громадянська компетентності


Ціннісне ставлення: 

– бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування.

Практична здатність:

– гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуваття, емпатії;

–цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку.


вересень


Робота з батьками

1.

Індивідуальні бесіди


Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад, визначення кандидатур для роботи в батьківському комітеті. 

вересень


2.

Відвідування сімей вдома


Відвідування сімей учнів із метою ознайомлення матеріального становища та психологічного клімату, сімейної атмосфери та родинних стосунків.

Відвідування сім’ї Гоцяка Михайла 



І-й тиждень



ІІІ-й тиждень



3.

Засідання батьківського комітету

1.. Вибори шкільного батьківського комітету на 2020-2021 н.р.

2. Планування роботи на  2020-2021 н. р.











Жовтень

Місячник:

Тема періоду:  «Ми діти твої, Україно!»


Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Диспут “Що буде, якщо...”



Уміння вчитися впродовж життя











Ціннісне ставлення:

– розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя;

– застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації.

Практична здатність:

–готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя;

– розуміти необхідності роботи над собою.




2.

Урок української звитяги

« Ніхто не забутий,ніщо не забуте»


Соціальна та

громадянська компетентності


Ціннісне ставлення: 

– усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

Практична здатність:

– готовність захищати Батьківщину;

– поважати гідність кожної людини.



3.

Диспут: «Спілкуємося та діємо»



Уміння вчитися впродовж життя






Екологічна грамотність і здорове життя


Ціннісне ставлення: 

– визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

–готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.



4.

Година спілкування

« Вже брами літа замикає осінь»

Екологічна грамотність і здорове життя


Ціннісне ставлення:

– усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності;

– усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля.

Практична здатність:

– уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності..




Загальношкільні справи

1.

Декада Захисника України 

(Відзначення свята Покрови Пресвятої Богородиці, Дня українського 

козацтва, Дня молитви за всіх полеглих за волю і державність України, Дня захисника Вітчизни).

Соціальна та громадянська компетентності


Ціннісне ставлення: 

– бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування.

Практична здатність:

– поважати гідність кожної людини;

– гуманно ставитися до інших людей.



2.

До Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана проведення акції 

«Ветеран живе поруч». 

Соціальна та громадська компетентності


Ціннісне ставлення: 

– бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування.

Практична здатність:

– поважати гідність кожної людини;

– гуманно ставитися до інших людей.



Організаційна робота

1.

Індивідуальні бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад , проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів.

Уміння вчитися впродовж життя


Ціннісне ставлення: 

–визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

– уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

–прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

жовтень


2.

Провести анкетування «Тлумачний словник ввічливих слів»

Уміння вчитися впродовж життя


Ціннісне ставлення: 

–визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

– готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

жовтень


3.


Аналіз стану здоров’я учнів, стану відвідування школи

Екологічна грамотність і здорове життя


Ціннісне ставлення:

– усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.

жовтень


4.

Проведення інструктажу про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час осінніх канікул.

Уміння вчитися впродовж життя


Ціннісне ставлення: 

–визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

–готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.



Робота з батьками

1.

Індивідуальні бесіди


Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад 


Бесіди з батьками про відпочинок дітей на осінніх  канікулах

жовтень 




2.

Відвідування сімей вдома


Відвідування сімей учнів із метою бесіди-профілактики по запобіганню інфекційних захворювань (грип, короста, гепатит, коронавірус) та контролю за поведінкою школярів поза школою.

Відвідування сім’ї Костюк Діани


І-й тиждень



ІІ-й тиждень


3.

Класні батьківські збори (тематика)


Класні батьківські збори:

«Сім’я як фактор профілактики відхилень в поведінці дітей»



4.

Засідання батьківського комітету



Засідання КБК:

1. Про вимоги до зовнішнього вигляду учнів та відвідування навчальних занять.





Листопад

Місячник:

Тема періоду:  «Україна в моєму серці»



Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Виховна година на тему:  «Виконуй обов’язки, поважай правопорядок і закон»               

Спілкування державною мовою

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу;

- любов до української мови. 

Практична здатність: 

– розуміти українську мову; 

–популяризувати ідеї гуманізма, добра та краси.



2.

Усний журнал

“Краса і біль України”, “Екологічні катастрофи”, “Природні дива”.                 

Екологічна грамотність і здорове життя


Ціннісне ставлення:

– усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності;

– усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля.

Практична здатність:

– уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності..




3.

День гідності та свободи 

Урок української звитяги

«Хай вічно горить вогонь пам’яті»


Соціальна та громадянська компетентності


Ціннісне ставлення: 

– усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

Практична здатність:

– готовність захищати Батьківщину;

– поважати гідність кожної людини.



4.

Марафон відкритих думок

« Не робіть моїх помилок»    

Інформаційно-цифрова компетентність


Ціннісне ставлення: 

–розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації;

– протистояння Інтернет-агресії, Інтернет-булінгу тощо.

Практична здатність:

– дотримуватися правил безпеки в Інтернет мережі та здатність протистояти інтернет-ризикам та маніпулятивним технологіям у ЗМІ та рекламі, соціальних мережах, комп’ютерних іграх.




Загальношкільні справи

1.

Акція

«Подаруй птахам житло»

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення: 

– презентування власної ідеї та ініціативи;

– усвідомлення ціннісного змісту праці.

Практична здатність

– брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях.

листопад


2.

Акція «Зробимо шкільне подвір’я чистим»

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення: 

– презентування власної ідеї та ініціативи;

– усвідомлення ціннісного змісту праці.

Практична здатність

– брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях.

листопад


3.

Відзначення Дня української писемності


Обізнаність та

самовираження у сфері культури







Ціннісне ставлення:

– потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам.

Практична здатність:

– долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.


ІІІ-й тиждень 


4.

Тиждень репродуктивного здоров’я

Марафон відкритих думок

«Що означає бути здоровою людиною»


Уміння вчитися впродовж життя






Екологічна грамотність і здорове життя


Ціннісне ставлення: 

–визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

–готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.

ІV-й тиждень


Організаційна робота

1.

Індивідуальні бесіди з учнями, що мають низький рівень знань, надання корисних порад

Уміння вчитися впродовж життя


Ціннісне ставлення: 

–визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

– уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

–прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

постійно


2.

Індивідуальні бесіди з учнями про правила поведінки під час перерв та після уроків

Уміння вчитися впродовж життя


Ціннісне ставлення: 

–визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

–готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя

постійно


3.


Індивідуальні бесіди з учнями про ведення здорового способу життя

Екологічна грамотність і здорове життя


Ціннісне ставлення:

– усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.

постійно


Робота з батьками

1.

Індивідуальні бесіди


Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад 

листопад 


2.

Відвідування сімей вдома


Відвідування сім’ї Софіяна Дениса



ІІІ-й тиждень


3.

Класні батьківські збори (тематика)


Класні батьківські збори:

«Наші діти - наша спільна турбота».

“Як вберегтись, щоб не захворіти на Covid?!”




Грудень

Місячник:

Тема періоду:  ««Я – громадянин України»»


Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Виховна година на тему: „Декларація прав людини”


Соціальна та громадянська компетентності


Ціннісне ставлення: 

– усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

Практична здатність:

– готовність захищати Батьківщину;

– поважати гідність кожної людини.




2.

Година спілкування

«Немає прав без обов’язків»


Соціальна та громадянська компетентності


Ціннісне ставлення: 

– усвідомлення конституційного обов?язку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України;

Практична здатність:

–цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку;

– поважати гідність кожної людини.



3.

Виховна година

«Різдв’яний настрій»


Обізнаність та

самовираження у сфері культури


Ціннісне ставлення:

–ідентифікація себе як представника певної культури;

– використання культурного досвіду в життєвих ситуаціях.

Практична здатність:

–поціновувати культурні здобутки людства та інтерес до них;

– бути відкритим до культурного діалогу.



4.

Усний журнал 

«Країна, в якій я живу»

Спілкування іноземними мовами 

Ціннісне ставлення:

– ціннісне ставлення до культурних надбань різних народів, соціальної рівності; 

– толерантне ставлення до представників різних народів і культур.

Практична здатність: 

– володіти навичками міжкультурної взаємодії;

– готовність прийняти представників інших культур такими, якими вони є.



Загальношкільні справи

1.

Тиждень Збройних сил України 

Турнір «Нумо хлопці і дівчата!»



Ініціативність та підприємливість




Соціальна та громадянська компетентності


Ціннісне ставлення: 

– презентування власної ідеї та ініціативи;

– усвідомлення ціннісного змісту праці.

Практична здатність

– брати участь у шкільних заходах.

Ціннісне ставлення: 

– усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

Практична здатність:

– готовність захищати Батьківщину;

– поважати гідність кожної людини.



2.

Акція 

«Чарівна краса новорічної гілки»


Ініціативність та підприємливість




Ціннісне ставлення: 

– презентування власної ідеї та ініціативи;

– усвідомлення ціннісного змісту праці.

Практична здатність

– брати участь у шкільних заходах.

ІV-й тиждень


3.

Міжнародний день інвалідів 

Акція 

«Даруймо радість

людям» 



Ініціативність та підприємливість







Ціннісне ставлення: 

– аналізування життєвих ситуацій;

– презентування власної ідеї та ініціативи;

Практична здатність: 

–готовність брати відповідальніст ьза себе та інших;

– брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях




Організаційна робота

1.

Бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад учням, 

Уміння вчитися впродовж життя


Ціннісне ставлення: 

–визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

– уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

–прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

постійно


2.

Бесіда: «Аптека бабусі Медуниці», проведення анкетування: “Зимові канікули! Що ти пропонуєш?”

Бесіда щодо всесвітнього для боротьби зі СНІДом.

Екологічна 

грамотність і здорове життя


Ціннісне ставлення:

– усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини



3.


Проведення інструктажу про правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час зимових канікул.

Уміння вчитися впродовж життя


Ціннісне ставлення: 

–визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

–готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.



4.

Провести засідання органів учнівського самоврядування

Соціальна та громадська компетентності

Ціннісне ставлення: 

– участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність:

– володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах;

– поважати гідність кожної людини.

І-й тиждень


Робота з батьками

1.

Індивідуальні бесіди


Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад 


Обговорення з батьками питань пов’язаних з попередженням нещасних випадків на дорогах 

постійно



грудень


2.

Відвідування сімей вдома


Відвідування сім’ї Чайковської Тетяни


Відвідування сім’ї Шаблій Наталії



І-й тиждень

ІІ-й тиждень



3.

Засідання батьківського комітету



Засідання КБК

Підсумки роботи батьківського комітету за І семестр 2020-2021 н.р.





Автор матеріалу: Вожак Ольга Володимирівна

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
plan-vihovnoyi-roboti-klasnogo-kervnika-dlya-6-klasu-na-2020-2021-n_r.rar [222,09 Kb]
(Завантажили цей файл: 634)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!




Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Середні класи

На головну


Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас! Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту. Ви зайшли на наш шкільний сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.
10 сентября 2020 19:32
  • Публікацій: 0
  • Коментарів: 0
liudmylka1981@gmail.com
Имя:*

E-Mail:*
Введите код: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив