-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Підсумкові батьківські збори у 1 класі
Підсумкові батьківські збори у 1 класі -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Наші гості: 67

- 8-09-2020, 19:19
- 65 832
- 4

Дата | Організаційна та навчально-корекційна робота | Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом | Робота з батьками та громадськістю | Методична та самоосвітня робота | Робота з документацією | Примітки |
. | Бесіда на тему: Поведінка в школі.Гра Веселі долоньки | Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. | Організаційна робота з батьками ( інформація про дитину) | Ознайомлення з документами Основи законодавства України про освіту, соціальний захист. Міжнародні документи про права дітей. Державні стандарти освіти. | Оцінювання психофізичного розвитку дітей. Створення щоденників спостережень розвитку дитини з ООП | Протягом року |
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Настільна гра Мозайка | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. | Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей | Модифікація та адаптація завдань для дітей із помірним порушенням інтелектуальної сфери | Складання річного плану роботи | ||
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці Аплікація з листочків. | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. | Проведення анкетування та тестування батьків та учнів | Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом | Складання індивідуальної навчальної програми. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП | ||
. | Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда мої улюблені іграшки.Ляльковий театр | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. | Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою | Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи | Складання індивідуальної програми розвитку | |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про правила поведінки біля залізниці | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. | Консультації для батьків Бліц - турнір: «Щоб дитина росла здоровою і міцною» | Робота з методичною літературою прослуховування вебінарів на сайті «На Урок» | Створення портфоліо -------- | ||
Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про правила поведінки в столовій | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. | Проведення анкетування батьків Тест «Будинок» | Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів | Створення портфоліо. | ||
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда про професії Аплікація з насіння | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. | Організаційна робота з батьками Практичне заняття: «Ігротека в колі сім'ї». | Робота з методичною літературою Алли Колупаєвої | Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП | ||
Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. | Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) | Модифікація та адаптація завдань для дітей з помірним порушенням інтелектуальної сфери | Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо | ||
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про правила дорожнього руху перегляд мультфільму | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. | Залучення батьків до шкільного життя. | Робота з методичною літературою з питань самоосвіти на сайті «Всеосвіта» | Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП | ||
Тест «Людина під дощем» | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. | Тест « Дерево» | Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом | Внесення нових даних до ІПР | ||
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами Работа з Лего | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. | Проведення бесід та консультацій з батьками Консультація: «Здорове харчування - запорука здоров'я», | Ознайомлення з новинками педагогічної літератури на сайті «Єдера» | Внесення нових даних до портфоліо | ||
Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на зимових канікулах | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Проведення спільних заходів для дітей. Співпраця з громадськістю | Робота з методичною літературою Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами в інклюзивному класі: навч.курс та наук.-мотод.посібник. | Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження за учнями з ООП | ||
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Робота з пластиліном Улюблені фрукти | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою | Вдосконалення індивідуальних навчальних планів | Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП | ||
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Вправи за картинками | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Організаційна робота з батьками Обмін досвідом «Ви питаєте - ми відповідаємо». | Модифікація навчального плану | Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП | ||
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) | Модифікація та адаптація тестів | Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП | ||
Тест « Слон»Розвиток фантазії,уявлення | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей | Ознайомлення з новинками педагогічної літератури «Основні положення інклюзивної освіти»; 2 – «Інклюзивна освіта-від основ до практики» | Оцінювання психофізичного розвитку дітей | ||
Розвиток логічного та образного мисленняНастільна гра шахи | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Співпраця з батьками та громадськістю | Робота з методичною літературою | Внесення нових даних до портфоліо | ||
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення Перегляд мультфільмів про дружбу | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей | Ознайомлення з новинками педагогічної літератури Лідерство та інклюзивна освіта: навчально-методичний посібник | Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП | ||
Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери Малювання фарбами Транспорт | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Консультації для батьків Сімейний вернісаж: «Пальчик, здивуй!». Пальчиковий театр на руках дітей і батьків. | Модифікація та адаптація тестів | Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП | ||
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів (спільно з батьками та дітьми) | Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів | Внесення результатів проведених занять до ІНП | ||
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Робота з пазлами | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою | Адаптація тестів для дітей з порушенням ------ | Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку | ||
Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення. Бесіда про правила поводження на весняних канікулах | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Консультації для батьків | Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури | Оцінювання психофізичного розвитку дітей | ||
Розвиток загальної та дрібної моторики. Бесіда про Великодень | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Організаційна робота з батьками Бесіда: «Особливості емоційного розвитку вашої дитини». | Самоосвітня робота | Внесення результатів проведених занять до ІНП | ||
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда «День Матері» Виготовлення листівки | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Співпраця з батьками та громадськістю Практичне заняття: «Грайте разом з дитиною». | Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи | Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП | ||
Розвиток пізнавальних процесів за допомогою казок Створення колажу улюблена казка | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей | Робота з методичною літературою | Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП | ||
Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті за допомогою арт- терапії | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами | Модифікація та тестів | Складення психолого-педагогічної характеристики | ||
Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про свято Весни і Праці | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) | Вдосконалення індивідуальних навчальних планів | Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП. Поповнення новими даними портфоліо учнів | ||
Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про хлібРобота з солоним тістом | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Співпраця з батьками та громадськістю Міні - лекція з проведенням практичної роботи: «здоров'язберігаючий простір будинку», | Ознайомлення з новинками педагогічної літератури | Оцінювання психофізичного розвитку дітей | ||
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою Консультація: «Азбука спілкування із дитиною». | Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи | Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП | ||
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. Робота з книжкою | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей | Самоосвітня робота(обмін досвідом з колегами) | Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП | ||
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами | Співпраця на уроках із класним керівником | Консультація: «Пізнання навколишнього разом із дитиною». | Самоосвітня робота(обмін досвідом з колегами | Доповнення порт фоліо інформаціїю | ||
Розвиток логічного та образного мислення Настільна гра Доміно. | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом | Консультаційна робота з батьками Практичне заняття: «В гостях у веселого язичка». Навчання виконанню вправ для розвитку артикуляційного апарату). | Робота з методичною літературою | Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП |
. | Робота з танграмом | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом | Сімейний вернісаж: «Пальчик, здивуй!». Пальчиковий театр на руках дітей і батьків | Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи | Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП | |
. | Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики.Робота з бізібордом | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом | Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітейОформлення теки «Здоровий спосіб життя дитини шкільного віку». | Самоосвітня робота | Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП | |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах | Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом | Організаційна робота з батьками | Робота з методичною літературою Аналіз проведеної роботи Створення презентації | Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних) |
Автор матеріалу: Андрієвська Тетяна Сергіївна

Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.