-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра" -
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення

- 8-08-2020, 16:14
- 18 165
- 0

Вчитель- Дорогі діти та шановні батьки!
Ми зібралися на свято «Посвята в першокласники 2020 року»
Сьогодні у 1- класі урочистий день.
Вже майже 2 місяці хлопці та дівчата провчилися в школі. Зовсім нещодавно їх називали малюками, дошколятами, а тепер про них кажуть « Це наші учні»!
Ми раді бачити наймаленьких учнів нашої школи на святі. Зустрічаємо їх.
- Привіт,друзі!
- Перед вами 1-
- Мене звуть ….., нещодавно я була галаслива і непосидюча, а тепер уважна і відповідальна.
- А я був просто хлопчисько, а тепер вже учень.
- У школі я не граюсь, а звукову модель складаю.
- Я намагаюсь, я не лінуюсь, я задоволена, що я учениця.
- А я радую батьків, одні тільки смайлики носю.
- Я був хлопчик… , а зараз сам себе не впізнаю, і старанний, і уважний.
- Тепер я великий, прийшла пора вчитися.
- Іду не за ручку з мамою, а самостійно.
- Ні тепер я не пустунка, чи не гроза для всіх хлопців.
- Мені тато купив щоденник, але ж я більше не дитятко.
- Сидю в класі за партою, на дошці пишу крейдою-красота-а.
- Ми вивчаємо цифри, букви, взагалом, ми займаємося справою.
- У школі дуже цікаво.
- Да –а -а на перервах-шумно-я-не-бігаю.
- У нашому класі, якщо чесно, скоро стану найрозумнішою.
- В шкільній їдальні, я вже не висипаю на себе кашу, я виправився.
- А я в спортивну форму перевдягаюсь на рахунок 1-10.
Всі разом – Ми відтепер –учні, бо вчимося в школі!
До побачення, дитячий садочок!!!
Клас разом виконує пісню «Здрастуй,школо - Барвистий садочок».
- Виходить Буратіно.
Буратино:
Всім! Всім! Всім!
Шановні діти! Ви знаєте хто я? Так, я Буратино!
І я знайшов чарівні двері, які ведуть в країну знань та мистецтв. Це чарівна країна. Там живуть букви, цифри, казки, знання. Чи хочете ви потрапити в цю країну та стати її мешканцями? Зараз!
Я промовлю чарівне слово і ми швиденько туди потрапимо!
Музика і сміх. Виходять лиса Аліса та кіт Базіліо
Аліса: Ой! Як багато діточок тут зібралося!
Базіліо: Які маленькі, які гарненькі! Що, вчитися прийшли?
А: Ага! Їм Буратино пообіцяв провести в країну Знань.
Б: Ха, ха! Ну хай спробує! Чарівне слово ми вкрали!
Бур: Щож робити, діти? Ви дуже хочете потрапити в країну знань?
А: Та що вони хочуть? Вони он які маленькі!
Б: Ага, нічого не знають, нічого не вміють!
Бур: Ні! Вони багато чого вміють і знають!
А: Ну гаразд! Базіліо! Давай ми влаштуємо їм випробування? Якщо діти зможуть подолати труднощі, ми скажемо їм слово.
Б(сміється вбік): Все одно не зможуть !
Бур: Ну що, діти! Спробуємо здобути слово? А я вам буду допомогати.
А: Ну щож! Починаємо випробування перше!
Загадки:
Довгі палички кругленькі –
Сині, жовті, червоненькі
На папері походили
Кольори свої лишили
Звуться палички оці
Кольорові ______________ (олівці)
Букви всі от А до Я
На сторінках____________ (букваря)
Для письма сказати, прошу,
Що потрібно взяти _________ (зошит)
Всі його ногами б’ють
Відпочити не дають
Він не журиться, не плаче –
На зеленім полі скаче. (м’яч)
Ручки й олівці, щоб знали
Складемо ми у ___________ (пенали)
Бур: Ой, молодці діти! Ви отримуєте першу частину слова – підказки
-НИК.
А: А ми продовжуємо наше випробування.
Б: Стійте! Стійте! Дітки маленькі, нехай трошки перепочинуть та отримають від мене ось цей подаруночок.
Пісня у виконанні __Катерини Я-школярка._________
А: А тепер друге, ще складніше випробування . Кожен учень повинен уміти скласти портфельчика!
Ми поклали все потрібне учню і дещо зайве. Спробуйте зібратися до школи, взявши тільки необхідне!
(Музика, іде конкурс)
Бур: Молодці! Нічого у вас, Аліса, не вийшло! Бачите, вже другу підказку отримали наші діти. – ШО -
І за це вас чекає ще один сюрприз.
Танок «Хмарка»
Б: Нічого, нічого! То ми у піддавки гралися. А тепер буде найскладніше.
А: Щоб потрапити у країну знань треба бути не тільки розумним. А й сильним і сміливим.
Б: Та вони слабаки!
Бур: Годі, годі базікати. Що ви там задумали?
А: Ось що! Ми випробуємо силу ваших першокласників.
Бур: Що, будете битися з маленькими? Ви це вмієте!
А: Та ні! Ось! Кожній групі по 10 кульок. Треба їх надути. Якщо вистачить сил!
Б: А не вистачить – тільки ви й бачили чарівне слово!
Бур: Дітки, покажемо розбійникам!
(діти дують кульки)
Бур: Ось які ми сильні, ось які в нас легені!Ось які наші першачки здорові!Як виростуть і вас виженуть , Аліса і Базіліо!
Дякую, дякую, вам, любі дітки! Ви здобули ще одну підказку.
-ПЕР-
Стомилися? Треба перепочити. А в цьому нам допоможе пісня
Пісня у виконанні класу «Перший раз у перший клас»
Б. Алісі: Щось треба робити, бо ще трошки і ми пропали! Включай всю свою хитрість, придумай завдання ще складніше.
А: Нема проблем! Я їм таке, таке задам – ніколи не впораються. Я дам завдання про школу, вони ще маленькі і про школу нічого ще не знають. Навіть не знають як треба поводити себе на уроках.
Треба Не треба
- Бути уважним
2. Розмовляти на уроці
3. Бігати на перервах
4. Одягати шкільну форму
5. Сваритися з товаришами
6. Поважати вчителів
7. Запізнюватися
Бур.
Молодці! Впоралися і з цим завданням! І за це отримуєте останню підказку!
-КЛАС
Бур: Ну ось, діти, нарешті ми подолали Базіліо та Алісу, які дуже погано вчилися і вміють тільки капості робити.
Час вже нам із частинок шифру скласти чарівне слово, яке допоможе потрапити в країну Знань.
(Діти складають напис ПЕРШОКЛАСНИК)
Б: Як же я відразу не здогадався. Ось воно чарівне слово !
(Чарівна музика)
А: Ой, а нічого й не вийшло!
Б: Де ж твоя чарівна країна?
Бур: Та ось же вона, це школа. І зараз наші першокласники отримають почесне звання учня навчально-виховного комплексу №
Із привітальним словом до вас звертається директор ------------.
І зараз у підтвердженні того, що ви прийняті до нашої школи вам буде вручено свідоцтво по командам :
1-команда «Один за всіх, всі за одного».
2- команда «Всезнайки».
3- команда «Розумні».
А тепер настала урочиста мить. Наші першокласники приймуть клятву.
Діти, після кожної строчки говоріть «Клянемось».
- Клянемось дбати про добре ім’я нашої школи .
- Клянемося, що гідно будем нести звання учня НВК№
- Клянемося вчитися добре і відмінно.
- Клянемося шанувати вчителів і книги, які несуть нам знання.
- Клянемося шанувати і поважати товаришів у класі.
- Клянемося, що зробимо все, щоб школа могла пишатися нами.
Клянемось, клянемось, клянемось!
Тепер ви повноправні учні НВК№. Кожен день ви будете приходити в цю чарівну країну і отримувати подарунки, але не цукерки, не іграшки, а знання.
Бажаємо вам бути чесними, працелюбними, наполегливими.
А зараз школа кличе вас
У світлий і просторий клас
В країну нашу поспішайте
Добра і розуму навчайтесь!
На цьому наше свято закінчено!
Всім злагоди та добра!
Теж по темі! Стане в нагоді!
Сценарій свята. Сто днів першокласника в школі.
Цей чудовий наш сценарій містить в собі вірші, пісні, сценки,
***
Сценарій святкового уроку « 100 днів у школі»
***

Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.