-
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість -
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла»
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла» -
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Наші гості: 8
- 8-08-2020, 16:14
- 19 269
- 0
Вчитель- Дорогі діти та шановні батьки!
Ми зібралися на свято «Посвята в першокласники 2020 року»
Сьогодні у 1- класі урочистий день.
Вже майже 2 місяці хлопці та дівчата провчилися в школі. Зовсім нещодавно їх називали малюками, дошколятами, а тепер про них кажуть « Це наші учні»!
Ми раді бачити наймаленьких учнів нашої школи на святі. Зустрічаємо їх.
- Привіт,друзі!
- Перед вами 1-
- Мене звуть ….., нещодавно я була галаслива і непосидюча, а тепер уважна і відповідальна.
- А я був просто хлопчисько, а тепер вже учень.
- У школі я не граюсь, а звукову модель складаю.
- Я намагаюсь, я не лінуюсь, я задоволена, що я учениця.
- А я радую батьків, одні тільки смайлики носю.
- Я був хлопчик… , а зараз сам себе не впізнаю, і старанний, і уважний.
- Тепер я великий, прийшла пора вчитися.
- Іду не за ручку з мамою, а самостійно.
- Ні тепер я не пустунка, чи не гроза для всіх хлопців.
- Мені тато купив щоденник, але ж я більше не дитятко.
- Сидю в класі за партою, на дошці пишу крейдою-красота-а.
- Ми вивчаємо цифри, букви, взагалом, ми займаємося справою.
- У школі дуже цікаво.
- Да –а -а на перервах-шумно-я-не-бігаю.
- У нашому класі, якщо чесно, скоро стану найрозумнішою.
- В шкільній їдальні, я вже не висипаю на себе кашу, я виправився.
- А я в спортивну форму перевдягаюсь на рахунок 1-10.
Всі разом – Ми відтепер –учні, бо вчимося в школі!
До побачення, дитячий садочок!!!
Клас разом виконує пісню «Здрастуй,школо - Барвистий садочок».
- Виходить Буратіно.
Буратино:
Всім! Всім! Всім!
Шановні діти! Ви знаєте хто я? Так, я Буратино!
І я знайшов чарівні двері, які ведуть в країну знань та мистецтв. Це чарівна країна. Там живуть букви, цифри, казки, знання. Чи хочете ви потрапити в цю країну та стати її мешканцями? Зараз!
Я промовлю чарівне слово і ми швиденько туди потрапимо!
Музика і сміх. Виходять лиса Аліса та кіт Базіліо
Аліса: Ой! Як багато діточок тут зібралося!
Базіліо: Які маленькі, які гарненькі! Що, вчитися прийшли?
А: Ага! Їм Буратино пообіцяв провести в країну Знань.
Б: Ха, ха! Ну хай спробує! Чарівне слово ми вкрали!
Бур: Щож робити, діти? Ви дуже хочете потрапити в країну знань?
А: Та що вони хочуть? Вони он які маленькі!
Б: Ага, нічого не знають, нічого не вміють!
Бур: Ні! Вони багато чого вміють і знають!
А: Ну гаразд! Базіліо! Давай ми влаштуємо їм випробування? Якщо діти зможуть подолати труднощі, ми скажемо їм слово.
Б(сміється вбік): Все одно не зможуть !
Бур: Ну що, діти! Спробуємо здобути слово? А я вам буду допомогати.
А: Ну щож! Починаємо випробування перше!
Загадки:
Довгі палички кругленькі –
Сині, жовті, червоненькі
На папері походили
Кольори свої лишили
Звуться палички оці
Кольорові ______________ (олівці)
Букви всі от А до Я
На сторінках____________ (букваря)
Для письма сказати, прошу,
Що потрібно взяти _________ (зошит)
Всі його ногами б’ють
Відпочити не дають
Він не журиться, не плаче –
На зеленім полі скаче. (м’яч)
Ручки й олівці, щоб знали
Складемо ми у ___________ (пенали)
Бур: Ой, молодці діти! Ви отримуєте першу частину слова – підказки
-НИК.
А: А ми продовжуємо наше випробування.
Б: Стійте! Стійте! Дітки маленькі, нехай трошки перепочинуть та отримають від мене ось цей подаруночок.
Пісня у виконанні __Катерини Я-школярка._________
А: А тепер друге, ще складніше випробування . Кожен учень повинен уміти скласти портфельчика!
Ми поклали все потрібне учню і дещо зайве. Спробуйте зібратися до школи, взявши тільки необхідне!
(Музика, іде конкурс)
Бур: Молодці! Нічого у вас, Аліса, не вийшло! Бачите, вже другу підказку отримали наші діти. – ШО -
І за це вас чекає ще один сюрприз.
Танок «Хмарка»
Б: Нічого, нічого! То ми у піддавки гралися. А тепер буде найскладніше.
А: Щоб потрапити у країну знань треба бути не тільки розумним. А й сильним і сміливим.
Б: Та вони слабаки!
Бур: Годі, годі базікати. Що ви там задумали?
А: Ось що! Ми випробуємо силу ваших першокласників.
Бур: Що, будете битися з маленькими? Ви це вмієте!
А: Та ні! Ось! Кожній групі по 10 кульок. Треба їх надути. Якщо вистачить сил!
Б: А не вистачить – тільки ви й бачили чарівне слово!
Бур: Дітки, покажемо розбійникам!
(діти дують кульки)
Бур: Ось які ми сильні, ось які в нас легені!Ось які наші першачки здорові!Як виростуть і вас виженуть , Аліса і Базіліо!
Дякую, дякую, вам, любі дітки! Ви здобули ще одну підказку.
-ПЕР-
Стомилися? Треба перепочити. А в цьому нам допоможе пісня
Пісня у виконанні класу «Перший раз у перший клас»
Б. Алісі: Щось треба робити, бо ще трошки і ми пропали! Включай всю свою хитрість, придумай завдання ще складніше.
А: Нема проблем! Я їм таке, таке задам – ніколи не впораються. Я дам завдання про школу, вони ще маленькі і про школу нічого ще не знають. Навіть не знають як треба поводити себе на уроках.
Треба Не треба
- Бути уважним
2. Розмовляти на уроці
3. Бігати на перервах
4. Одягати шкільну форму
5. Сваритися з товаришами
6. Поважати вчителів
7. Запізнюватися
Бур.
Молодці! Впоралися і з цим завданням! І за це отримуєте останню підказку!
-КЛАС
Бур: Ну ось, діти, нарешті ми подолали Базіліо та Алісу, які дуже погано вчилися і вміють тільки капості робити.
Час вже нам із частинок шифру скласти чарівне слово, яке допоможе потрапити в країну Знань.
(Діти складають напис ПЕРШОКЛАСНИК)
Б: Як же я відразу не здогадався. Ось воно чарівне слово !
(Чарівна музика)
А: Ой, а нічого й не вийшло!
Б: Де ж твоя чарівна країна?
Бур: Та ось же вона, це школа. І зараз наші першокласники отримають почесне звання учня навчально-виховного комплексу №
Із привітальним словом до вас звертається директор ------------.
І зараз у підтвердженні того, що ви прийняті до нашої школи вам буде вручено свідоцтво по командам :
1-команда «Один за всіх, всі за одного».
2- команда «Всезнайки».
3- команда «Розумні».
А тепер настала урочиста мить. Наші першокласники приймуть клятву.
Діти, після кожної строчки говоріть «Клянемось».
- Клянемось дбати про добре ім’я нашої школи .
- Клянемося, що гідно будем нести звання учня НВК№
- Клянемося вчитися добре і відмінно.
- Клянемося шанувати вчителів і книги, які несуть нам знання.
- Клянемося шанувати і поважати товаришів у класі.
- Клянемося, що зробимо все, щоб школа могла пишатися нами.
Клянемось, клянемось, клянемось!
Тепер ви повноправні учні НВК№. Кожен день ви будете приходити в цю чарівну країну і отримувати подарунки, але не цукерки, не іграшки, а знання.
Бажаємо вам бути чесними, працелюбними, наполегливими.
А зараз школа кличе вас
У світлий і просторий клас
В країну нашу поспішайте
Добра і розуму навчайтесь!
На цьому наше свято закінчено!
Всім злагоди та добра!
Теж по темі! Стане в нагоді!
Сценарій свята. Сто днів першокласника в школі.
Цей чудовий наш сценарій містить в собі вірші, пісні, сценки,
***
Сценарій святкового уроку « 100 днів у школі»
***
Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.