-
Урок 40. Вкладені розгалуження в Scratch 3. Розгалуження зі змінними
Урок 40. Вкладені розгалуження в Scratch 3. Розгалуження зі змінними -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 39. Вкладені розгалуження
Урок 39. Вкладені розгалуження
Наші гості: 42
- 26-07-2020, 12:33
- 26 638
- 4
І семестр 2020/2021 н.р.
«Погоджено» «Затверджую»
Заст.директора
з вих. роботи __________________.Директор школи:_____________________
«_____» ________________20__р. «_____» ________________20__р.
ІІ семестр 2020/2021 н.р.
«Погоджено» «Затверджую»
Заст.директора
з вих. роботи ____________________Директор школи: ___________________
«_____» ________________20__р. «_____» ________________20__ р.
Виховний план роботи
на 2020 / 2021 н.р.
з учнями 3 класу
Білоусівського НВК
Соціальний паспорт 3Б класу Класовод:Ж.М.Колєснікова
№ п/п | ПІБ учня | Дата народження | Дівчина | Хлопець | Віковий склад учнів | Діти - сироти | Діти, позбавлені батьківського піклування | Напівсироти | Багатодітні (к-сть дітей у сім'ї) | Малозабезпечені | Неповні сім'ї | 3 неблагонадійних сімей | З девіантною поведінкою | Діти-інваліди | Діти-чорнобильці | Обдаровані | Стоять на внутрі-шкільному обліку | |||
Д. | X. | Д. | X. | |||||||||||||||||
1 | ||||||||||||||||||||
2 | ||||||||||||||||||||
3 | ||||||||||||||||||||
4 | ||||||||||||||||||||
5 | ||||||||||||||||||||
6 | ||||||||||||||||||||
7 | ||||||||||||||||||||
8 | ||||||||||||||||||||
9 | ||||||||||||||||||||
10 | ||||||||||||||||||||
11 | ||||||||||||||||||||
12 | ||||||||||||||||||||
13 | ||||||||||||||||||||
14 | ||||||||||||||||||||
15 | ||||||||||||||||||||
16 | ||||||||||||||||||||
17 | ||||||||||||||||||||
18 | ||||||||||||||||||||
19 | ||||||||||||||||||||
20 | ||||||||||||||||||||
2\ | ||||||||||||||||||||
22 | ||||||||||||||||||||
23 | ||||||||||||||||||||
24 | ||||||||||||||||||||
25 | ||||||||||||||||||||
26 | ||||||||||||||||||||
27 | ||||||||||||||||||||
28 | ||||||||||||||||||||
29 | ||||||||||||||||||||
30. | ||||||||||||||||||||
Всього: |
Список учнів та їх доручення
№ | Прізвище та ім'я учня | Доручення | |
І семестр | ІІ семестр | ||
1 | |||
2 | |||
3 | |||
4 | |||
5 | |||
6 | |||
7 | |||
8 | |||
9 | |||
10 | |||
11 | |||
12 | |||
13 | |||
14 | |||
15 | |||
16 | |||
17 | |||
18 | |||
19 |
Список учнів та зайнятість у позаурочний час
№ | Прізвище та ім'я | |||||||
1 | ||||||||
2 | ||||||||
3 | ||||||||
4 | ||||||||
5 | ||||||||
6 | ||||||||
7 | ||||||||
8 | ||||||||
9 | ||||||||
10 | ||||||||
11 | ||||||||
12 | ||||||||
13 | ||||||||
14 | ||||||||
15 | ||||||||
16 | ||||||||
17 | ||||||||
18 | ||||||||
19 | ||||||||
20 | ||||||||
21 | ||||||||
22. | ||||||||
23. | ||||||||
24. | ||||||||
25. | ||||||||
26. | ||||||||
27. | ||||||||
28 | ||||||||
29. | ||||||||
30. | ||||||||
31. | ||||||||
32. | ||||||||
33. |
Батьківський комітет
Голова батьківського комітету:
1. ___________________________
Члени батьківського комітету:
- _______________________
- ________________________
- ________________________
- ________________________
План засідань батьківського комітету
Місяць | Зміст роботи | Відповідальний | Примітка |
Вересень | 1. Підсумки роботи б/к за минулий навчальний рік. 2. Вибори нового голови б/к і секретаря. 3. Про затвердження роботи б/к на 2020 - 2021 н.р. | Голова б/к | |
Жовтень | 1. Підготовка класного приміщення до опалювального сезону. 2. Стан здоров'я підлітків та шляхи його покращення. 3. Поточні питання. | Голова б/к | |
Листопад |
2. Сприяння батьків у боротьбі із пропусками школярами уроків без поважних причин. 3. Поточні питання | Голова б/к | |
Грудень | 1. Надання кваліфікованої допомоги неблагопо лучним сім'ям і функціонально неспроможним сім'ям. 2. Підготовка до святкування свята Миколая. 3. Організація дозвілля школярів на час зимових канікул. | Голова б/к | |
Січень | 1. Про роль батька у вихованні дитини . 2. Про допомогу батьків у ремонті класного приміщення на канікулах. 3. Поточні питання. | Голова б/к | |
Лютий | 1. Проблеми трудового виховання. Роль батьків у формуванні навиків праці у школярів. 2. Участь батьків в організації праці і дозвілля школярів. 3. Поточні питання. | Голова б/к | |
Березень | 1. Роль батьків у формуванні морально - етичних норм поведінки дітей. 2. Роль батьків у вирішенні господарських проблем класу. З Поточні питання. | Голова б/к | |
Квітень | 1. Участь батьківського комітету в організації виховного процесу в класі. 2. Про відповідальність батьків за виховання дітей. 3. Поточні питання. | Голова б/к | |
Травень | 1. Організація дозвілля школярів улітку. 2. Звіт голови б/к про роботу за минулий навчальний рік, планування роботи б/к на наступний н.р. 3. Поточні питання. | Голова б/к |
План виховної роботи на І семестр 2020 н.р.
№ п/п | Заходи | І тиждень | ІІ тиждень | ІІІ тиждень | ІV тиждень |
1. | Виховні години, класні збори | Перший урок Класні збори №1на тему: «Ми вже не малята, ми вже стали дорослішими» | «Уявна подорож до міста Ввічливих» | «Вона на світі одна – Україна». | «Хто такий – справжній друг?» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Бесіда «Це наші символи». Прапор. | |||
3. | Ціннісне ставлення до людей | Бесіда «Чесним треба бути всюди» | |||
4. | Ціннісне ставлення до себе | Проведення вступного інструктажу по запобіганню травматизму | Рухливі ігри | Гра «Як стати Нехворійком» (читання листа від Нехворійка) | «Дорога від школи додому» – бесіда. |
5. | Ціннісне ставлення до природи | Озеленення класу. Поповнення новими кімнатними рослинами | Екскурсія на природу | Участь у конкурсі на краще озеленення класу. | |
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Оформлення класного кутка | Участь у конкурсі на кращу стінгазету до Дня Вчителя | Доручення редколегії: плакат з привітанням для вчителів | |
7. | Ціннісне ставлення до праці | Організація чергування в класі | Визначення наявності підручників у дітей | Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?» | |
8. | Індивідуальна робота з учнями | Визначити і закріпити за учнями місце за партою | Організація режиму дня школяра. | Спостереження за поведінкою на перервах учнів класу | |
9. | Робота з батьками | Анкетування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів | Батьківські збори №1 на тему: «Як правильно організувати режим дня третьокласника» | ||
10. | Участь у загальношкільних заходах | Участь у лінійці, присвяченого Першому дзвонику |
№ п/п | Заходи | І тиждень | ІІ тиждень | ІІІ тиждень |
1. | Виховні години, класні збори | Урок милосердя «Доки маємо час – робимо добро» | Класна година на тему «Символи моєї Батьківщини» | Класна година «Людей я буду любити, добро й милосердя чинити» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Екскурсія до пам’ятних місць села «Історія нашого краю» | ||
3. | Ціннісне ставлення до людей | Бесіда «Умійте цінувати дружбу» | "Як подобатись іншим людям?" - практичне заняття. | |
4. | Ціннісне ставлення до себе | "Як переходити дорогу?" - практичне заняття | Бесіда. День безпеки життєдіяльності напередодні осінніх канікул | |
5. | Ціннісне ставлення до природи | Милування природою «Природа – це казка, яку треба читати серцем» | ||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | "П’ять хвилин з мистецтвом" - малюємо музику | ||
7. | Ціннісне ставлення до праці | Бесіда «Твоє робоче місце в школі і вдома» | Ремонт підручників | Трудовий десант «Чистий клас» |
8. | Індивідуальна робота з учнями | Бесіда з порушниками дисципліни ( ) | Відвідування учнів, що пропускають уроки з метою виявлення причин ( ) | Тренінг «Вчимося правильно спілкуватись» ( ) |
9. | Робота з батьками | «Як запобігти помилок у сімейному вихованні?» ? педагогічна допомога батькам ( ) | Засідання батьківського комітету | Індивідуальні бесіди з батьками учнів, які запізнюються в школу ( ) |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Участь у конкурсі «Найкращі осінні вироби» |
Листопад
№ п/п | Заходи | І тиждень | ІІ тиждень | ІІІ тиждень | ІV тиждень |
1. | Виховні години, класні збори | «Серед братських могил в краю степовім», присвячена річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (перегляд відеоролика) | «Всі професії важливі» - презентація | "Мій краю, моя історія жива”- бесіда присвячена пам’яті жертв голодомору. | «СНІД: людство під знаком біди» (перегляд відеоролика) |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Вікторина "Що я знаю про своє село?" | |||
3. | Ціннісне ставлення до людей | Рольова гра "Хто винуватий?" | Бесіда «Характер людини, як він формується» | Тренінг "Побажай другові добра" | |
4. | Ціннісне ставлення до себе | Бесіда «Чи потрібно дивитися всі телепередачі?» | Практичне заняття "Як поводитися з незнайомими людьми?" | ||
5. | Ціннісне ставлення до природи | Екскурсія на природу «Краса навколо нас» | |||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Конкурс малюнків "Цей кольоровий світ" | |||
7. | Ціннісне ставлення до праці | Провести анкету "Як заохочують і карають тебе батьки?" | Ремонт підручників | Трудовий десант «Теплий клас» (підготовка класу до зимового сезону) | |
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальні бесіди з профілактики правопорушень серед учнів з девіантною поведінкою | Відвідування учнів, що пропускають уроки з метою виявлення причин | ||
9. | Робота з батьками | «Відповідальність батьків за збереження здоров’я дітей» – бесіда з батьками ( ) | Засідання батьківського комітету | Індивідуальні бесіди на тему "Як я спілкуюся з своєю дитиною?" ( ) | Бесіда з батьками ( ) за результатами навчання учня |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Взяти участь у конкурсі на краще декламування віршів до Дня української писемності |
Грудень
№ п/п | Заходи | І тиждень | ІІ тиждень | ІІІ тиждень | ІV тиждень |
1. | Виховні години, класні збори | Класні збори №2 на тему: «Твої обов’язки в класі» | «День Збройних сил України» | «Традиційні українські свята». Ознайомлення учнів з зимовими святами на Україні | «Різдвяні свята на порозі» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Заочна мандрівка по рідному краю. (Оформити матеріали) | |||
3. | Ціннісне ставлення до людей | «Як поводитися, якщо тебе образили?» ? практичне заняття | Анкетування «Зимові канікули. Що ти пропонуєш?» | ||
4. | Ціннісне ставлення до себе | Бесіда "Як вберегтися від застуди та грипу? Чим вони небезпечні?" | Бесіда. Поведінка на вулицях і дорогах у зимовий період | Анкетування «Який я» (самооцінка) | Правила поведінки під час зимових канікул |
5. | Ціннісне ставлення до природи | Екологічна операція «Встанови годівничку» | Милування природою «Зимовий пейзаж» | Виготовлення ялинкових прикрас та букетів замість ялинки | |
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Прикрашаймо свій клас | Підготовка до Новорічних свят | Розучуємо новорічні пісні | |
7. | Ціннісне ставлення до праці | Трудовий десант «Чистий клас» | Організувати вручення саморобних подарунків однокласниками на день Миколая | ||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальна бесіда
«Правила поведінки на перерві» | |||
9. | Робота з батьками | Засідання батьківського комітету | Бесіда за круглим столом «Ми і наші діти». | Батьківські збори №2 на тему: «Як я виховую свою дитину?» | Залучення батьків до діяльності з проведення Новорічних свят і зимових канікул |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Участь у виставці малюнків «Природа - матір-чарівниця» | Участь у новорічних святах |
План виховної роботи на ІІ семестр
Січень-лютий
№ п/п | Заходи | І тиждень | ІІ тиждень | ІІІ тиждень | |||
1. | Виховні години, класні збори | Виховна година на тему: «День Соборності України» | Класні збори №3 «Планування роботи на ІІ семестр» | Виховна година на тему: «Слова ласкаві, а думки лукаві». | |||
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Бесіда «Символи моєї держави» | |||||
3. | Ціннісне ставлення до людей | Ти і твої друзі на перерві (правила поведінки на перерві) | «Мої обов’язки» . Розігрування ролей. | «Щоб навчатись було легко всюди» | |||
4. | Ціннісне ставлення до себе | Рухливі ігри. | Школа Світлофора Моргайка (вивчення правил дорожнього руху у зимовий період) | Гра „Як стати Нехворійком” (читання листа від Нехворійка) | |||
5. | Ціннісне ставлення до природи | Екологічна операція «Встанови годівничку» | Озеленення класу | Бесіда «Щедре цілюще джерело тепла, краси і добра» | |||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Години милування природою «Зима-скульптор». | |||||
7. | Ціннісне ставлення до праці | Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?» | |||||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Опитування з метою уточнення даних учнів | Спостереження за поведінкою на уроках таких учнів: ( ) | Бесіда з ( ) про запізнення на заняття | |||
9. | Робота з батьками | Опитування з метою уточнення даних батьків | Засідання батьківського комітету | Батьківські збори №3 на тему: «Життя дитини і її успіхи в школі» | |||
10. | Участь у загальношкільних заходах | Участь у конкурсі малюнків до Дня Соборності України | |||||
Лютий-березень
№ п/п | Заходи | І тиждень | ІІ тиждень | ІІІ тиждень | ІV тиждень |
1. | Виховні години, класні збори | Виховна година на тему: «Егоїзм та душевна щирість » | Виховна захід на тему: «Свято Стрітення» | Виховна година на тему: «Світ твоїх захоплень» | Виховна година на тему: «Без друзів нас мало» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Усний журнал: “У нас одна Батьківщини ? наша рідна Україна” | Екскурсія до шкільного музею: “Сторінки історії мого села” | ||
3. | Ціннісне ставлення до людей | Розігрування життєвих ситуацій «Чарівні слова відкривають серця». | «Допоможи Незнайкові» етична грамота | ||
4. | Ціннісне ставлення до себе | Спортивні зимові змагання: “Веселі старти” | Режим дня. Суворий і мудрий порадник | ||
5. | Ціннісне ставлення до природи | Морально - етична вправа “Боляче буває всім” (ставлення до тварин) | |||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Година милування природою | Розучування віршів, пісень до свята «Срітення» | Година милування природою | |
7. | Ціннісне ставлення до праці | Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів | Діалог: “Професія моїх батьків” | ||
8. | Індивідуальна робота з учнями | «Твій вільний час» ( ) | Бесіда з учнями, які запізнюються на заняття ( ) | Індивідуальні бесіди з лідерами класу ( ) | |
9. | Робота з батьками | Робота з сім’ями, які потребують педагогічної допомоги ( ) | Засідання батьківського комітету | Тренінг «Створення комфортного психологічного стану у родині» | Індивідуальні бесіди з батьками ( ) |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Прийняти участь у бал – маскараді | Прийняти участь у конкурсі на краще декламування віршів про рідну мову |
Березень
№ п/п | Заходи | І тиждень | ІІ тиждень | ІІІ тиждень |
1. | Виховні години, класні збори | Виховна година на тему: «Я візьму той рушник» | Виховна година на тему: «Т. Г. Шевченко відомий український поет і художник» | Свято «Любіть Україну і пісню її солов’їну» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Усний журнал «Народні символи України» | Групова справа “Кожному мила своя сторона” | |
3. | Ціннісне ставлення до людей | Бесіда «Поведінка в школі» | Анкетування «Ти і твій клас» | |
4. | Ціннісне ставлення до себе | Година рухливих ігор. Ігротека | Свято Мійдодіра “Здоровим будь!” | |
5. | Ціннісне ставлення до природи | Проєкт “Тварини моєї місцевості” | ||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Привітання мам з святом 8 Березня | Літературна студія. Мистецтво слова. Конкурс читців. | |
7. | Ціннісне ставлення до праці | Конкурс «Кращий мамин помічник» | Година мрій: “Коли я виросту” | |
8. | Індивідуальна робота з учнями | Спостереження за поведінкою ( ) Аналіз зауважень вчителів | Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень ( ) | Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів ( ) |
9. | Робота з батьками | Відвідування батьків удома з метою спостереження дотримування режиму дня школяра ( ) | Індивідуальна бесіда з батьками учнів які часто запізнюються на перший урок ( ) | Засідання батьківського комітету |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Взяти участь у конкурс на краще декламування віршів до Дня народження Т.Г.Шевченка |
Квітень
№ п/п | Заходи | І тиждень | ІІ тиждень | ІІІ тиждень | ІV тиждень |
1. | Виховні години, класні збори | Виховна година на тему: «Моє місце у сім’ї і державі» | Виховна година на тему: «Великдень – свято християнських родин» | Виховна година на тему: « Хто багато читає , той багато знає» | Виховна година на тему: До річниці Чорнобильської трагедії: «Атомна електростанція – добре чи погано». |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Бесіда: «Моя земля ? земля моїх батьків» | Екскурсія «Презентація рідної вулиці» | ||
3. | Ціннісне ставлення до людей | Бесіда «Гість у домі ? радість у нім» | Бесіда з учнями “Чарівна слова” | «Це мені, а це – тобі» - як переборювати в собі жадність. | |
4. | Ціннісне ставлення до себе | Інструктаж по правилам вуличного руху | Чистота - запорука здоров’я | Анкетування “Який я” (самооцінка) | Інструктаж по техніці безпеки (правила поводження з електроприладами) |
5. | Ціннісне ставлення до природи | Трудовий десант «Наш квітник найкращий» | |||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Виставка презентація “Краса природи у творах образотворчого мистецтва” | |||
7. | Ціннісне ставлення до праці | Організувати вручення саморобних подарунків однокласниками на день Миколая | Операція «Слухняний віник» | ||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальна бесіда з учнями ( ) “Правила поведінки на перерві” | Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів ( ) | Засідання активу класу | Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень ( ) |
9. | Робота з батьками | Круглий стіл „Вчимося спілкуватися” ( ) | Батьківські збори №4 «Особистість та умови її формування» | Засідання батьківського комітету. | Бесіда з батьками ( ) за результатами навчання учнів |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Участь у конкурсі великодніх кошарок | Прийняти учать у конкурсі кімнатних квітів «Який прекрасний світ, подивися!» |
Квітень-травень
№ п/п | Заходи | І тиждень | ІІ тиждень | ІІІ тиждень | ІV тиждень |
1. | Виховні години, класні збори | Виховна година на тему: « Без верби і калини , нема України» | Класні збори №4 «Навчання ? це праці, і благо, і обов’язок» | Виховна година на тему: «Не скупімося, діти на добро» | Виховна година на тему: «Мої літні канікули будуть…» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Бесіда «Традиції моєї родини» | Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу» | ||
3. | Ціннісне ставлення до людей | Як вести себе у гостях | Бесіда з учнями “Ввічлива людина” | ||
4. | Ціннісне ставлення до себе | Ведення щоденника “Мій день. Хороше і погане” | Бесіда «Здоров’я дітей ? здоров’я нації» | Наші речі про нас говорять. | Літо тепле, радісне, безпечне – бесіда з ТБ на літо. |
5. | Ціннісне ставлення до природи | Екскурсія « В усі пори року прекрасна земля» | Пошана до хліба: бережи хлібну крихту. | ||
6. | Ціннісне ставлення до мистецтва | Готуємось до свята Останнього дзвоника. | Гра-подорож «Заповідні місця мого краю» | ||
7. | Ціннісне ставлення до праці | Організувати вручення саморобних подарунків мамам | Бесіда «Цінуймо працю інших» | ||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальна бесіда з учнями “Правила поведінки на уроках” ( ) | Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів ( ) | Індивідуальні бесіди з учнями ( ) | Організація дозвілля учнів на літніх канікулах |
9. | Робота з батьками | Відвідування батьків удома з метою спостереження дотримування режиму дня школяра ( ) | Батьківський рейд- перевірка. Активність учнів під час навчального процесу. | Засідання батьківського комітету. | Рекомендація батькам: «Здоров'я та безпека ваших дітей». |
10. | Участь у загальношкільних заходах | Взяти участь у конкурсі малюнків до дня Матері | Участь у святі останнього дзвоника |
План роботи на весняні канікули
№ п/п | Назва заходу | Дата |
1. | Екскурсія у сільську бібліотеку | |
2 | Екскурсія на природу | |
3. | Організація роботи по ремонту підручників «Живи, книго!» | |
4. | Екскурсія по селу | |
5. | Веселі старти | |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.