-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 24-07-2020, 19:50
- 59 309
- 3
План виховної роботи на 2020-2021 н. р 1 клас
Мета і завдання виховної роботи.
Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах
- Визнання того, що кожна дитина талановита. Заборона будь-яких форм дискримінації.
- Цінність дитинства.
- Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, що приноситиме радість дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності.
- Розвиток вільної особистості.
- Розвиток у дітей самоповаги та впевненості в собі.
- Здоров'я. Формування здорового способу життя і створення умов для гармонійного фізичного та психоемоційного розвитку.
- Безпека. Створення атмосфери довіри та взаємоповаги. Перетворення школи на безпечне місце, де запобігають насильству і цькуванню.
- Формування морально-етичних цінностей. Утвердження людської гідності учня/учениці.
- Виховання чесності, відваги, наполегливості, доброти, справедливості.
- Плекання любові до рідного краю, української культури.
- Формування активної громадянської позиції та шанобливого ставлення до Української держави.
Тиждень 1 «Я- школяр» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | ||||||
Вівторок | Перше вересня – День знань | |||||
Середа | Гра «Розкажи про себе» | Спостереження «Милуємося красою рідної природи» | Година спілкування «Та земля мила, де мати народила» | |||
Четвер | Відверта розмова «Зовнішній вигляд учнів» | Рольова гра «Ми йдемо до їдальні» | ||||
П’ятниця | Гра «Кожній речі-своє місце» | Майстерня для школярів «Учимося робити все самі» | Колективне панно «Малюємо разом» | |||
Тиждень 2 «Мій клас» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Чарівні слова відкривають серця» | |||||
Вівторок | Гра «Хто уміє?» | Колективна справа «Збери насіння» | ||||
Середа | Майстерня художник «Як фарбами передати настрій» | |||||
Четвер | Гра «Відкриємо серце одне одному» | Сюжетно-рольова гра «Ми працю любимо» | ||||
П’ятниця | Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Я і мій клас» | Перегляд відеоролика «Державні символи» | ||||
Тиждень 3 «Мої друзі» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Що я ціную у житті?» | |||||
Вівторок | Вправа «Комплімент» | Перегляд презентації «Яку музику люблю я і мої друзі» | ||||
Середа | Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Я і мої друзі» | Ігри для подолання агресії «Обзивалки» | Рольова гра «Ми за них відповідаємо» | |||
Четвер | Тренінг «Умій слухати»» | Відверта розмова «Ми зернята України» | ||||
П’ятниця | Сюжетно-рольова гра «Кого з друзів ти візьмеш у подорож?» | Колективна справа «Місто майстрів» | ||||
Тиждень 4 «Моє довкілля» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Краса моєї України» | |||||
Вівторок | Колективна справа «Відкриваємо скриньку добрих справ» | Створення слайд-шоу «Рослина, яка подобається мені найбільше» | ||||
Середа | Рольова гра «Складаємо власні правила поведінки в довкіллі» | Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Поклонюся я довкіллю, побажаю довгих днів» | ||||
Четвер | Інтелектуальна гра «Хто з помічників найголовніший?» | |||||
П’ятниця | Музична вітальня «Краса природи в пісні» | |||||
Тиждень 5 «Осінь» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Запитання і відповіді за темою «Осінь» | Дослідження «Куди зникли комахи?» | ||||
Вівторок | Рольова гра «Дарунки осені» | Спостереження «Які птахи відлітають?» | ||||
Середа | Година милування «Фарби чарівної осені» | |||||
Четвер | Майстер-клас «Складання букетів з опалого листя» | Музична вітальня «Краса природи в слові» | ||||
П’ятниця | Екологічна вікторина «З якого дерева листок?» | Перегляд відеоролика «Осіння свята українців» | ||||
Тиждень 6 «Я і моя Батьківщина» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Батьківщина починається з сім’ї» | |||||
Вівторок | Відверта розмова «Хто я?» | Струмочок роздумів «Що я можу зробити для України?» | ||||
Середа | Дослідження «Історія однієї картини» | Сюжетно-рольова гра «Ми - Українці» | ||||
Четвер | Обмін думками «Сила і слава твого народу» | |||||
П’ятниця | Година милування «Краса природи за вікном» | |||||
Тиждень 7 «Я підприємливий» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Відверта розмова «Я хочу стати успішним» | Година спілкування «Коли я виросту» | Виготовлення саморобок із природних матеріалів | |||
Вівторок | Майстер-клас «Вчимося рекламувати» | Відгадування загадок про професії | ||||
Середа | Свято «День захисника України» | |||||
Четвер | Диспут «Чи може підприємець бути милосердним?» | Палітра художника «Моя професія в майбутньому» | ||||
П’ятниця | Обмін думками «Добра справа для Батьківщини» | |||||
Тиждень 8 «Техніка, яка допомагає» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування. Обмін думками. «Техніка у моєму домі» | Загадки про побутову техніку «Упізнай за звуком» | ||||
Вівторок | Дослідження «Від лопати до екскаватора» | |||||
Середа | Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Техніка, якою я користуюся» | Проект «Винаходи українців» | ||||
Четвер | Створення слайд-шоу «Знайомтеся: професія «зелений перукар» » | |||||
П’ятниця | Сюжетно-рольова гра «Безпечна поведінка в автобусі» | |||||
Тиждень 9 «Ігри» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування . Сюжетно-рольова гра «Абетка пішохода» | |||||
Вівторок | Колективна справа «Ліпимо казку» | |||||
Середа | Рухливі ігри на свіжому повітрі (українські народні ігри ) | |||||
Четвер | Майстер-клас «Іграшка, створена власноруч» | Відверта розмова «Тварини не іграшки» | ||||
П’ятниця | Обмін думками «Чи може гра завдати шкоди?» | Гра «Світлофор ввічливості » | ||||
Тиждень 10 «Театр» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Театр пантоміми «Мій настрій» | Година спілкування «Мистецтво слова» | ||||
Вівторок | Робота в групах Інсценізація казки за вибором учнів | |||||
Середа | Майстер-клас «Виготовляємо пальчиковий театр» | |||||
Четвер | Поведінка у театрі. Гра «Так чи ні?» | Обмін думками «Актори, які прославили Україну» | ||||
П’ятниця | Екскурсія у ляльковий театр | |||||
Тиждень 11 «Мода» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування за тематико телепередачі «Здоровим бути модно» | |||||
Вівторок | Дослідження «Такий звичний каблучок» | Перегляд відеоролика «Дитяча мода» | ||||
Середа | Робота в групах «Створюємо модний одяг для ляльок» | Квест «Мода - дітям» | ||||
Четвер | Майстер-клас «»Прикрашання капелюшків» | Дослідження «Оздоблення українського одягу» | ||||
П’ятниця | Обмін думками «Чи потрібно завжди йти в ногу з модою? » | Створення колажу «Мода і природа» | ||||
Тиждень 12 «Пригоди крапельки» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Спостереження "Як змінюється краплинка води під впливом музики" | |||||
Вівторок | Перегляд фрагмента відеоролика "Вода.Корисні підказки" | Слухання та обговорення казки Вадима Скомаровського "Чому в морі вода солона?" | ||||
Середа | Обмін думками "Вода і здоров'я" | |||||
Четвер | Дослідження "Як ми бережемо воду?" | Квест "Тварини, які живуть у воді" | Віртуальна подорож "Річки моєї України" | |||
П’ятниця | Дослідження "Професії, пов'язані з водою" | Створення пам’ятки «Бережімо воду» | Дощові фантазії "Музика дощу" | |||
Тиждень 13 «Зима» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Виготовлення годівничок» | |||||
Вівторок | Вправа «Крісло автора» («Зима») | Дослідження «Чи існує життя під снігом?» | Година милування «Зима-Білосніжка» | |||
Середа | Обмін думками «Як допомогти птахам узимку» | Караоке «Пісні про зиму» | ||||
Четвер | Гра «Так чи ні?» | Створення колажу «Зимові свята українців» | ||||
П’ятниця | Колективна справа «Створення снігового містечка» | Музична вітальня. Зимові фантазії під музику А. Вівальді «Грудень» | ||||
Тиждень 14 «Космос» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Професії пов’язані з космосом» | |||||
Вівторок | Створення колажу «Я член екіпажу» | Виготовлення слайд-шоу «Запрошуємо в космічну подорож» | Створення панно «Зоряне небо» | |||
Середа | Перегляд світлини «Як виглядає світлина з космосу» | |||||
Четвер | Колективна справа «Візитівка землянин» | Фантазування «Краєвиди фантастичного міста» | ||||
П’ятниця | Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Зустріч із зоряним жителем» | Дослідження «Українці в космосі» | ||||
Тиждень 15 «Подорож у часі» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування. Обмін думками. «Дорослішати – це думати про інших» | |||||
Вівторок | Колективна справа «Іграшки для майбутнього» | Сюжетно-рольова гра «Коли це було?» | ||||
Середа | Перегляд світлин «Коли я був маленьким…» | Віконечко у світ «Давні і сучасні танці» | ||||
Четвер | Дослідження «Від зернятка до яблучка» | |||||
П’ятниця | Читання з передбаченням твору В. Сухомлинський «Який слід повинна залишити людина на землі» | |||||
Тиждень 16 «Зимові свята» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Обмін думками «Яка святкують зимові свята у моїй родині?» | Слухання та виконання колядок | ||||
Вівторок | Бесіда «Як привітати зі святами зимуючих птахів?» | Година спілкування «Збережемо зимові традиції» | ||||
Середа | Тренінг «Збережи здоров’я під час зимових розваг» | |||||
Четвер | Виготовлення новорічних прикрас | |||||
П’ятниця | Свято - католицьке Різдво | |||||
Тиждень 17 «Світ захоплень» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування. Шоу за мотивами телепередачі «Найкрутіший» | |||||
Вівторок | Тренінг «За що я себе люблю?» | Майстер-клас «Подарунок малюкам дитячого садка». Робота в групах | Дослідження «Захоплення, яке прославляє Україну» | |||
Середа | Обмін думками «Традиції моєї родини» | |||||
Четвер | Калейдоскоп вражень «Все навколо біле-біле» | |||||
П’ятниця | Поговоримо відверто «Чи можуть друзі мати різні захоплення» | |||||
Тиждень 18 «Я-мандрівник» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Моделювання ситуацій, які можуть виникнути під час мандрівки «Вузлики напам’ять» | Година спілкування. Віртуальна подорож «Мандруємо Україною» | ||||
Вівторок | Спостереження «Вчимося милуватися красою довкола нас» | |||||
Середа | Рольова гра «Ми мандрівники» | |||||
Четвер | Гра «Я збираюся у подорож» | Створення колективного панно «Де найкраще місце на Землі?» | ||||
П’ятниця | Тренінг «Техніка безпеки під час подорожі» | Майстерня для школярів «Конструювання транспорту, на якому можна здійснити мандрівку» | ||||
Тиждень 19 «Ми – дослідники, ми - винахідники» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Люди, які прославили наше місто» | |||||
Вівторок | Креативне конструювання-винахідництво «Ось, що я можу сконструювати» | Колективна справа «Чому дерева взимку без листя?» | ||||
Середа | Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Я і мої помічники, які досліджують світ» | Майстерня художника «Що в довкіллі повторюється?» | ||||
Четвер | Сюжетно-рольова гра «Які машини можуть полегшити працю людям» | |||||
П’ятниця | Перегляд відеоролика «Відомі українські винахідники» | |||||
Тиждень 20 «Спорт» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Що дає нам футбол, хокей, плавання, бокс, шахи?» | |||||
Вівторок | Веселі старти «Тато, мама і я – спортивна сім’я» | Перегляд презентації «Музика і спорт» | ||||
Середа | Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Якщо хочеш бути здоровим - загартовуйся» | Сюжетно-рольова гра «Зимові види спорту» | ||||
Четвер | Міні-олімпіада «Наш супер-клас!» | Дослідження «Успіхи української збірної на Олімпійських іграх» | ||||
П’ятниця | Сюжетно-рольова гра «Яким видом спорту ти хочеш займатися або вже займаєшся?» | Перегляд презентації «Дизайн одягу для спортсменів» | ||||
Тиждень 21 «Мої улюблені книжки» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування . Благодійна акція «Подаруй бібліотеці книжку» | Година спілкування «У країні рідної мови» | ||||
Вівторок | Колективна справа «Книжка вчить, як на світі жить» | |||||
Середа | Рольова гра «Складаємо порадник для читача» | Виготовлення закладок для книги | Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Звідки прийшла до нас книга?» | |||
Четвер | Робота у шкільній бібліотеці «Збережімо книгу!» | Екскурсія до бібліотеки | ||||
П’ятниця | Поетична сторінка «Сучасні дитячі письменники» | |||||
Тиждень 22 «Транспорт» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Тренінг «Правила дорожнього руху» | Година спілкування «Довкілля і транспорт» | ||||
Вівторок | Рольова гра «Де можна кататися на велосипеді?» | |||||
Середа | Гра-лабіринт «Світлофор Моргайко» | Спостереження «Транспорт міста і села. Чим вони відрізняються?» | Створення колажу «Транспорт моєї місцевості» | |||
Четвер | Рольова гра-тренінг «Я - пасажир» | Майстер-клас «Виготовлення макету транспорту з паперових коробок» | Музична вітальня «Віночок пісень про транспорт» | |||
П’ятниця | Перегляд мультфільмів «Що заборонено, а що - дозволено» | |||||
Тиждень 23 «Світ професій» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Класна година «Ким стати, яку професію обрати?» | Загадки про професії «Нові професії» | ||||
Вівторок | Бесіда «Поговоримо про професію моїх батьків» | Перегляд відеоролика «Різноманіття професій» | ||||
Середа | Зустріч з медсестрою «Профілактика простудних захворювань» | Рольова гра «Уявляю себе…» | ||||
Четвер | Виставка малюнків «Я і моя майбутня професія» | |||||
П’ятниця | Операція-рейд «Чистий клас» | |||||
Тиждень 24 «Подорожуємо к часі» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Виховна година «Як зробити свій день вдалим?» | |||||
Вівторок | Екскурсія до весняного парку «Сезонні зміни у природі» | |||||
Середа | Проект «Як розрахувати свій час, щоб все встигати?» | Віртуальна подорож «Цей день для України 5 років тому» | ||||
Четвер | Дидактична гра «Поглиначі часу» | Колективна робота «Створення макета годинника» | ||||
П’ятниця | Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Як запізнення впливає на життя?» | |||||
Тиждень 25 «Весна» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Збережімо красу природи!» | Загадки про весну «Послухай та відгадай» | ||||
Вівторок | Десант «Рятуймо землю від забруднень» | |||||
Середа | Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Правила поведінки у весняному лісі» | Проект «Весна-чарівниця до нас завітала» | ||||
Четвер | Туристська прогулянка до чистих джерел «Як не любити таку красу?» | |||||
П’ятниця | Музична вітальня «Музика в природі: пори року (весна)» | |||||
Тиждень 26 «Веселка» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Найкращий день у моєму житті» | |||||
Вівторок | Дослідження «Коли на небі з’являється веселка?» | Година милування «Скільки кольорів має весна?» | ||||
Середа | Відверта розмова «Від чого залежить настрій?» | Флешмоб «Веселкова країна» | ||||
Четвер | Гра «Так чи ні?» | |||||
П’ятниця | Колективна справа. Виготовлення квітки-семицвітки «Здійснення бажань» | Палітра художника «Як фарбами передати веселковий настрій?» | ||||
Тиждень 27 «Навіщо їсти» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Вітаміни – запорука мого здоров’я» | |||||
Вівторок | Практична робота «Сервіруємо стіл» | «Відверта розмова «Де росте корисна їжа?»» | ||||
Середа | Дослідження «Експеримент із солодким напоєм – кока-колою» | Обмін думками «Навіщо їсти щодня?» | ||||
Четвер | Тематичний діалог «Корисні підказки на етикетці продукту» | |||||
П’ятниця | Рольова гра. Екскурсія у крамницю «Корисна та шкідлива їжа» | Колективна робота «Виготовлення емблеми шкільної їдальні» | ||||
Тиждень 28 «Світ рослин» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Зелені друзі мого краю» | |||||
Вівторок | Дослідження «Як моя родина піклується про рослини?» | Екскурсія до парку «Хвойні та листяні дерева» | ||||
Середа | Робота в групах. Виготовлення декоративного панно «Віночок польових квітів» | |||||
Четвер | Створення пам’ятки «Коли потрібно збирати лікарські рослини» | Майстер-клас «Догляд за квітами у класній кімнаті» | Диспут «Без верби і калини – нема України» | |||
П’ятниця | Обмін думками «Чи всі рослини корисні?» | Створення колажу «Перші весняні квіти» | ||||
Тиждень 29 «Світ тварин» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Зустріч пернатих друзів» | Палітра художника «Кольорові птахи» | ||||
Вівторок | Дослідження «Свійські тварини та їх поведінка» | Екскурсія до зоопарку, ветеринарної клініки, притулку «Тварини та догляд за ними» | ||||
Середа | Обмін думками «Звірі-мілята» | Дослідження «Закликаємо пташок» | ||||
Четвер | Музична скринька «Спів птахів» | Віртуальна подорож «Наша мова – солов’їна» | ||||
П’ятниця | Екскурсія до парку «Хто, хто у пару живе?» | |||||
Тиждень 30 «Весняні свята. Великдень» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «Великоднє свято. Традиції спілкування в родині» | |||||
Вівторок | Дослідження «Що я покладу у великодній кошик?» | Колективна робота «Створення великоднього панно» | ||||
Середа | Віртуальна подорож «Відвідування музею писанок» | |||||
Четвер | Майстер-клас «Виготовлення писанки, крапанки, крашанки, дряпанки» | Гра «Закликаємо пташок» | ||||
П’ятниця | Обмін думками «За що я люблю весняні свята?» | |||||
Тиждень 31 «Моя родина» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Свято Великодня | |||||
Вівторок | Свято «День праці» | |||||
Середа | Етичний тренінг «Я хочу бути схожим на…» | Створення панно «Я і вся моя родина» | ||||
Четвер | Відверта розмова «Мої обов’язки в сім’ї» | Тренінг «Похід до лісу» | ||||
П’ятниця | Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Чому я так учинив?» | Диспут «Захоплення моєї родини» | Година спілкування «Сім’я – це дерево родинне» | |||
Тиждень 32 «Я – українець\українка. Я – європеєць\європейка. День вишиванки» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Свято «День перемоги» | |||||
Вівторок | Колективна справа «Подорож містами України, у яких проживають видатні люди» | Музична вітальня «Пісні про Україну» | ||||
Середа | Гра «Я -українець, я - європеєць» | Дослідження «Звідки прийшла до нас вишиванка?» | ||||
Четвер | Година спілкування «Знай і поважай Герб, Прапор і Гімн своєї Батьківщини» | |||||
П’ятниця | Обмін думками «Бабусина скриня» | Прес-шоу «Показ моди. Вишиванка.» | ||||
Тиждень 33 «Літо» | ||||||
Дата | Ціннісне ставлення особистості до себе | Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення особистості до праці | Ціннісне ставлення особистості до природи | Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Понеділок | Година спілкування «У сонячний літній день - у похід з класною родиною» | |||||
Вівторок | Обмін думками «Де я хочу відпочити влітку?» | Колективне панно «Будиночки для тварин» | Малювання малюнків для створення слайд-шоу «Літні фантазії» | |||
Середа | Інтелектуальна гра «Зоряний час» «До нас зазирнуло літо» | |||||
Четвер | Дослідження «Метелики і квіти» | Музичні фантазії «Послухай музику землі – в ній шелест трав і сонця ласка» | ||||
П’ятниця | Флешмоб «Літо – це сонце, квіти і птахи» |
Матеріалом поділилась автор: Степаненко Ірина
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.