-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 19-07-2020, 12:48
- 7 916
- 0
№ | Дата | Тема уроку | ||
ВЛАСТИВОСТІ ОБ’ЄКТІВ | ||||
1. | Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Ознаки об’єктів. Кількісна лічба. (c.3) | |||
2. | Спільні й відмінні ознаки об’єктів ( форма, колір, розмір). Кількісна лічба. Підготовчі вправи до написання цифр. (с.4) | |||
3. | Порядкова лічба. Порівняння об’єктів. Підготовчі вправи до написання цифр. (с.5) | |||
4. | Відношення між об’єктами. Кількісна і порядкова лічба. Підготовчі вправи до написання цифр. (с.6) | |||
5. | Просторові відношення. Об’єднання об’єктів у групи. Підготовчі вправи до написання цифр. (с.7) | |||
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ПЕРШОГО ДЕСЯТКА. ДОДАВАННЯ НА ОСНОВІ СКЛАДУ ЧИСЛА. | ||||
6. | Число 1. Цифра 1. Точка. Пряма. Криві. Написання цифри 1. (с.8) | |||
7. | Число 2. Цифра 2. Відрізок. Промінь. Порівняння об’єктів. Написання цифри 2. (с.9) | |||
8. | Більше. Менше. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює «=». Рівність. (с.10) | |||
9. | Число 3. Цифра 3. Трикутник. Порівняння об’єктів. Написання цифри 3. (с.11) | |||
10. | Порівняння чисел в межах 3. Кількісна лічба. Розміщення об’єктів у просторі. (с.12) | |||
11. | Склад чисел 2 і 3.Розпізнавання геометричних фігур. (с.13) | |||
12. | Дія додавання. Знак «+». Порядкова лічба. (с.14) | |||
13. | Число 4. Цифра 4. Чотирикутник. Порівняння об’єктів («важчий – легший»). (с.15) | |||
14. | Порівняння чисел в межах 4. Складання рівностей за малюнками. (с.16) | |||
15. | Склад числа 4. Додавання на основі складу чисел 3 і 4. Складання рівностей. (с.17) | |||
16. | Числовий промінь. Попереднє і наступне числа. Складання рівностей за числовим променем. (с.18) | |||
17. | Число 5. Цифра 5. П’ятикутник. Попереднє і наступне числа. Вартість гривневих купюр. Написання цифри 5. (с.19) | |||
18. | Порівняння чисел в межах 5. Складання рівностей на додавання за числовим променем і за малюнками. (с.20) | |||
19. | Склад числа 5. Додавання на основі складу числа 5. (с.21) | |||
20. | Дія віднімання. Знак « - ». Складання рівностей на віднімання за малюнками. (с.22) | |||
21. | Додавання і віднімання числа 1. Складання рівностей за малюнками. Розпізнавання геометричних фігур. (с.23) | |||
22. | Число 6. Цифра 6. Шестикутник. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 6. (с.24) | |||
23. | Знаки «більше», «менше». Порівняння чисел на основі їх місця у числовому ряду. Складання рівностей за малюнками. (с.25) | |||
24. | Нерівність. Порівняння чисел. Складання рівностей і нерівностей. (с.26) | |||
25. | Склад числа 6. Додавання на основі складу числа 6. (с.27) | |||
26. | Переставний закон додавання. Складання рівностей за малюнками. Розподіл об’єктів на групи. (с.28) | |||
27. | Число 7. Цифра 7. Тиждень. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 7. (с.29) | |||
28. | Порівняння чисел в межах 7. Складання рівностей. (с.30) | |||
29. | Склад числа 7. Додавання на основі складу числа 7. Ламана лінія. (с.31) | |||
30. | Число 8. Цифра 8. Розпізнавання геометричних фігур. Замкнена ламана лінія. Написання цифри 8. (с.32) | |||
31. | Порівняння чисел в межах 8. Складання рівностей. (с.33) | |||
32. | Склад числа 8. Додавання на основі складу числа 8. Складання рівностей за числовим променем. (с.34) | |||
33. | Число 9. Цифра 9. Розподіл об’єктів на групи. Написання цифри 9. (с.35) | |||
34. | Порівняння чисел в межах 9. Складання рівностей за числовим променем. Порівняння об’єктів. (с.36) | |||
35. | Склад числа 9. Додавання на основі складу числа 9. Порівняння чисел. (с.37) | |||
36. | Число 10. Послідовність чисел в межах 10. Складання рівностей. Написання числа 10. (с.38) | |||
37. | Порівняння чисел в межах 10. Складання рівностей. (с.39) | |||
38. | Склад числа 10. Додавання на основі складу числа 10. Доповнення рівностей. (с.40) | |||
39. | Число 0. Цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння чисел. (с.41) | |||
40. | Додавання і віднімання з числом 0. Складання і доповнення рівностей. Порівняння чисел. (с.42) | |||
41. | Порівняння довжини відрізків. Доповнення рівностей і нерівностей. (с.43) | |||
42. | Вимірювання довжин відрізків. Сантиметр. (с.44) | |||
43. | Вираз. Значення виразу. Закріплення знань про склад чисел. (с.45) | |||
44. | Компоненти дії додавання (доданки, сума). Способи читання рівностей на додавання. Обчислення виразів на додавання. (с.46) | |||
45. | Додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів. (с.47) | |||
46. | Зв'язок додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів. (с.48) | |||
47. | Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. | |||
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ НА ОСНОВІ СКЛАДУ ЧИСЕЛ 2-10. | ||||
48. | Додавання і віднімання на основі складу чисел 2,3,4. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур. (с.49) | |||
49. | Додавання і віднімання на основі складу числа 5. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур. (с.50) | |||
50. | Додавання і віднімання на основі складу числа 6. Складання рівностей за таблицею. Порівняння іменованих чисел. (с.51) | |||
51. | Додавання і віднімання на основі складу числа 7. Складання рівності за малюнком і схемою. Доповнення рівностей. (с.52) | |||
52. | Додавання і віднімання на основі складу числа 8. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур. (с.53) | |||
53. | Додавання і віднімання на основі складу числа 9. Вимірювання довжин відрізків. (с.54) | |||
54. | Додавання і віднімання на основі складу числа 10. Доповнення рівностей. Розпізнавання геометричних фігур. (с.55) | |||
55. | Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. | |||
Таблиці додавання і віднімання в межах 10. | ||||
56. | Таблиці додавання і віднімання числа 1. Вирази на дві дії. (с.56) | |||
57. | Підготовка до введення задач. Порівняння чисел. (с.57) | |||
58. | Таблиці додавання і віднімання числа 1. Обчислення виразів на дві дії. (с.58) | |||
59. | Ознайомлення з поняттям «задача». Структурні частини задачі. Задачі на знаходження суми та різниці ( решти ). (с.59-60) | |||
60. | Задачі на знаходження суми та різниці (решти ). Вимірювання і порівняння довжин відрізків. (с.61) | |||
61. | Збільшення і зменшення на 1. Розв'язування задач. (с.62) | |||
62. | Збільшення на 2. Розв'язування задач за малюнками і схемами. (с.63) | |||
63. | Збільшення на 2. Розв'язування задач за малюнками і схемами. (с.64) | |||
64. | Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.