• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Цікаві фізкультхвилинки на використання таблиці множення



    Цікаві фізкультхвилинки на використання таблиці множення
    • 4-07-2020, 13:05
    • 17 967
    • 0
    Цікаві фізкультхвилинки 
    на використання таблиці множення

    З • 2 = 6 – До нас прийшов гість. (Ходьба на місці. Підносити почергово праву і ліву руку до рота.0 З • 3 = 9 – Він буде з нами вечеряти. (Почергово правою і лівою рукою імітувати описані рухи, відповідно нахиляючи тулуб в той чи інший бік.) З • 4=12 – Коло гостя метушаться: (Руки високо над головою.) 3 • 5=15 – Тато, мама, бабця (Руки витягнуті вперед нарівні голови.) 3 • 6=18 – І маленька наша Настя. (Руки в боки, нахил тулуба вперед.) 3 • 7 = 21– Ось уже кілька годин.

    2 • 2 = 4 – Кіт живе в квартирі, 
    (Присісти, імітуючи кота.)
    • 3 = 6 – Мишок він не їсть,
    (Заперечувати почерговим помахом вказівних пальчиків обох рук.)
    • 4 = 8 – Розлінився зовсім.
    (Підняти руки вгору, потягнутися, стаючи навшпиньки.)
    • 5 = 10 – Мама і дівчинка Леся
    (Руки високо над головою.)
    • 6=12 – З котиком сваряться:

    (Руки нарівні грудей, зігнуті в ліктях і витягнуті вперед.)

    • 7=14 –  "Якщо будеш лінуватися,

    (Помах вказівним пальчиком правої руки, поклавши її на лікоть на долоню

    лівої і навпаки.)

    • 8=16 – Можеш від нас геть податися".

    (Потягнутися, стаючи навшпиньки.)

    • 9=18 – Котик ліниво нявчить

    (Помах в різні боки обома руками від середини грудей.)

    2 • 10 = 20  – І за мишками біжить.

    (Потягнутися, склавши пальчики в "замок" і виконуючи коловий рух.)
    Мишки швиденько у нірки втікають,
    (Біг на місці.)
    А учні тихенько за парти сідають.
    (Сісти за парти.)
    З • 2 = 6 – До нас прийшов гість.
    (Ходьба на місці. Підносити почергово праву і ліву руку до рота.0
    З • 3 = 9 – Він буде з нами вечеряти.
    (Почергово правою і лівою рукою імітувати описані рухи, відповідно нахи­ляючи тулуб в той чи інший бік.)
    З • 4=12 – Коло гостя метушаться:
    (Руки високо над головою.)
    • 5=15 – Тато, мама, бабця
    (Руки витягнуті вперед нарівні голови.) 
    • 6=18 – І маленька наша Настя.
    (Руки в боки, нахил тулуба вперед.)
    • 7 = 21– Ось уже кілька годин
    (Присісти.)
    З • 8 = 24 – Господарює у квартирі
    (Розвести почергово праву і ліву руку від грудей.)
    З • 9 = 27 – Та показує усім,
    (Згинання і розгинання рук у ліктях на рівні грудей.)
    3 • 10 = 30 – Чого вона вчиться.
    (Розведення рук від грудей у різні сторони.)
    Настуся гостя забавляє,
    (Руки в боки, стрибки на правій, лівій і двох ногах разом чи танцювальні вправи.)
    А ми за парти сідаєм.
    (Сісти за парти.) 
    4 • 2 = 8 – Білченята в лісі 
    (Руки підняти високо над головою.)
    4 • 3 = 12 – Підстрибують, веселяться.
    (Стрибки на правій, лівій і обох ногах разом.
    Підстрибувати, показуючи руками, як рвуть горішки.)
    4 • 4=16 – Знайшли горішків шістнадцять.
    (Ходьба на місці.)
    4 • 5 = 20 – Тут батьки їх метушаться,
    (Почергово правою і лівою рукою імітувати поділ на частини.)

    4 • 6 = 24 – Щоб правильно поділили.

    (Руки високо підняти над головою. Нахили голови вправо, вліво, вперед.)

    4 • 7 = 28 – В дуплі на горісі

    (Заперечувальний жест обома руками.)

    4 • 8 = 32 – Йде розмова ділова:

    (Руки витягнути вперед, долоньками доверху.)

    4 • 9 = 36 – "Ледачий нехай не їсть", -

    (Присісти.)

    4 • 10 = 40 – Винесли ось такий вирок Малі білченята, їхні мама й тато.
    (Встати.)
    Білченята весело стрибають,
    (Стати на пальчики, руки над головою.)
    А учні тихенько за парти сідають.
    (Сісти за парти.)
    5 • 2 = 10 – Черешеньки висять.
    (Руки підняти високо вгору.) 
    5-3 = 15 – Там діти юрмляться.
    (Підстрибувати, ніби хочуть дотягтися до черешень.)
    5 • 4 = 20 – У саду пташки гніздяться.
    (Руки скласти у пригорщі, ніби гніздечко, і підняти вгору.)
    5 • 5 = 25 – Діти вдячні їм за сад.
    (Руки прикласти до грудей і нахилитися вперед - вклонитися.)
    5 • 6 = 30 – Їх невтомні крильця
    (Махи руками.)
    5 • 7 = 35 – Годували пташенят.
    (Витягнути голову вперед і нахилити її вправо, вліво, вперед.)
    5 • 8 = 40 – Ось вже літо скоро.

    (Витягнути руки вгору і махи вправо, вліво.)

    5 • 9 = 45 – Діти залюбки з'їдять

    (Почергово підносити до рота праву і ліву руку.)
    5 • 10 = 50 – Фрукти, що дарує сад.
    (Почергово правою і лівою рукою імітувати зривання фруктів.)
    Весело пташки в садочку літають,         
    А діти тихенько за парти сідають.
    (Сісти за парту.)
                                                               



    6 • 2 = 12 – Діти в школі вчаться.
    (Стати рівненько біля парт, руки витягнути вздовж тулуба.)
    6 • 3 = 18 – На перерві веселяться.
    (Виконати танцювальні рухи.) 
    6 • 4 = 24 – Хочуть набратися сили
    (Руки витягнути вгору і пальчики затиснути в кулаки, поперемінно згинати у ліктях і випрямляти, ніби піднімають гантелі.)
    6 • 5 = 30 – Й на урок не запізнитись.
    (Руки на поясі, біг на місці.)
    6 • 6 = 36 –Учень у школі не гість.
    (Поперемінні заперечувальні помахи вказівними пальчиками правої і лівої руки.)

    6 • 7 = 42 – Кожен працює сповна.

    (Вирівнятися, покласти рівно руку одну на другу перед грудьми.)

    6 • 8 = 48 – Вчаться навіть звірі в лісі.

    (Приставити кисті до голови і витягнути пальчики вгору, помахати ними.)

    6 • 9 = 54 – Учні все зрозуміли
    (Змах руками в сторони від середини грудей.)
    6• 10 = 60 – Й математику вчать.
    (Стати струнко.)
    Усі тихенько сідають І працювати починають.
    (Сісти за парту.)
    7 • 2 = 14 – Зайчики бояться,
    (Прикласти тремтячі руки до грудей, підняти плечі вгору.)
    7 • 3 = 21 – Бо уже кілька годин тому 
    (Показати правою рукою "годинник " на зап'ясті лівої руки.)
    7 • 4 = 28 – У густому лісі
    (Руки витягнути вгору і розвести від середини в різні сторони.)
    7 • 5 = 35 – Хтось зумів їх налякати.
    (Прикласти тремтячі руки до грудей, підняти плечі вгору.)

    7 • 6 = 42 – Йде обертом голова.

    (Колові рухи головою вліво і вправо.)

    7 • 7 = 49 – Вовки виють в нетрях.

    (Руки на поясі, голова витягнута вперед вгору.)

    7 • 8 = 56 – Вовчик зайчика не з'їсть.

    (Руки зігнути над головою, присісти, встати і заперечливо помахати

    вказівним пальчиком правої руки.)

    7 • 9 = 63 – Зайчик може утекти,

    (Руки в боки, біг на місці.)

    7 • 10 = 70 – Як не буде пустувати.

    (Стати струнко біля парти.)

    Усі зайчата втікають,
    А учні тихенько за парти сідають.
    (Сісти за парту.)
    8 • 2=16 – Бджілоньки рояться.
    (Крутитися, махаючи руками.)
    8 • 3 = 24 – Липу наче обліпили.
    (Обхопити почергово якнайдалі лівою рукою праве плече і правою рукою ліве.)
    8 • 4 = 32 – Йде робота гуртова. 
    (Покрутитися, махаючи руками.)
    8 • 5 =40 – Заберуть нектар скоро
    (Кілька разів присісти і встати.)
    8 • 6 = 48 –1 не втомилися зовсім.
    (Покрутитися, махаючи руками.)
    8 • 7 = 56- Хто із нас медку поїсть,
    (Обертаючись, показати рукою на своїх друзів.)
    8 • 8 = 64 – Набиратиметься сили.
    (Простягнути руки вперед, стиснувши пальчики в кулачки.)
    8 • 9 = 72 – 3 медом здоров'я до нас прибува.
    (Пальці затиснути в кулачки, руки згинати в ліктях і випрямляти вгору,імітуючи піднімання штанги.)
    8 • 10 = 80 – Ну а здоровий дає всьому лад.
    (Розвести руки в боки від середини грудей.)
    Бджілки у вулики дружно злітають, Учні тихенько за парти сідають.
    (Сісти за парту.)


    9 • 2=18 – Учні добре вчаться

    (Стати струнко, покласти перед грудьми рівно праву руку на ліву.)
    9 • 3 = 27 – І табличку знають всі.
    (Розвести руки в боки від середини грудей долонями догори.)
    9 • 4 = 36 – А це Незнайкам на злість.
    (Стиснути кулачки, потрясти руками.) 
    9 • 5 = 45 – Вже й вони табличку вчать.
    (Руки перед собою на відстані читання книжки.)
    9 • 6 = 54 – Всі завдання поробили.
    (Розвести руки в боки через верх від середини грудей.)
    9 • 7 = 63 – Як Знайко, роби й ти.
    (Повертаючись, показати рукою на своїх друзів.)
    9 • 8 = 72 – І не болітиме голова,
    (Обхопивши голову руками, нахиляти вліво і вправо.)
    9 • 9 = 81 – І не сидітимеш кілька годин,
    (Показати правою рукою "годинник " на зап'ясті лівої руки.)
    9 • 10 = 90 – А все вийде легко й просто.

    (Витягнути вперед долонями догори поперемінно праву і ліву руку від середини грудей.)

    Всю табличку знаємо,
    Роботу починаємо.
    (Сісти за парту.) 

    Матеріалом поділилась автор: Коваль Ольга Олександрівна

    Завантажити матеріал в картинках, повна версія:

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    ckav-fzkulthvilinki-na-vikoristannya-tablic-mnozhennya.rar [3,4 Mb]
    (Придбали цей файл: 1059)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.