-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 27-06-2020, 13:59
- 7 952
- 1
Календарно-тематичне планування за підручником «МАТЕМАТИКА»
для 3-го класу закладів загальної середньої освіти (у 2-хчастинах), частина 1
автор Г.П. Лишенко (Київ, Генеза, 2020)
І СЕМЕСТР
№ уроку | ТЕМА |
1. | Повторення вивченого в 2 класі. Нумерація чисел. Додавання та віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації. Розв’язування задач на дві дії. |
2. | Додавання та віднімання чисел без переходу через розряд. Порівняння чисел і виразів. |
3 | Додавання та віднімання чисел частинами. Складання і розв’язування задач вивчених видів. |
4. | Обчислення виразів на 2 дії. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. |
5. | Обчислення виразів зі змінною. Периметр многокутника. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел. |
6. | Додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Коло. Круг. Задачі на знаходження невідомого компоненту та на різницеве порівняння. |
7. | Зміна суми внаслідок зміни доданків. Додавання способом округлення. Задачі, обернені до задач на знаходження периметра прямокутника. |
8. | Зміна різниці внаслідок зміни компонентів. Віднімання способом округлення. Складання задач за схемами. |
9. | Обернені задачі. Обчислення виразів різними способами. Розв’язування задач двома способами. |
10. | Рівняння. Розв’язування рівнянь. Побудова квадрата. Задачі, що містять знаходження невідомого компоненту дій. |
11. | Перевірка додавання відніманням. Складання рівнянь за текстом. Складання задач за моделями. |
12. | Перевірка додавання відніманням. Складання задач за виразами та схемами. Рівняння. |
13. | Вирази зі змінною. Порівняння виразів. Задачі на знаходження третього доданку. |
14. | Діагностична робота 1. |
15. | Задачі на знаходження третього доданку. Вирази зі змінною. Аналіз діагностичної роботи. |
16. | Табличне множення та ділення. Величини Таблиця множення чисел 2 і 3. Задачі, що розкривають зміст дії множення. |
17. | Переставний закон множення. Зв’язок між множенням і діленням. Добір чисел у нерівностях. |
18. | Табличне ділення на 2 і 3. Задачі, що містять дію ділення. Рівняння. |
19. | Таблиці множення числа 4 і ділення на 4.Складання рівнянь за текстом. |
20. | Таблиці множення числа 5 і ділення на 5. Складання і розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. |
21. | Міри часу. Століття. Секунда. Співвідношення між мірами часу. Знаходження значень виразів із двома змінними. |
22. | Визначення часу за годинником. Задачі на час. Порівняння іменованих чисел. |
23. | Таблиці множення числа 6 і ділення на 6. Складання задач за малюнками та числовими даними. |
24. | Співвідношення між ціною, кількістю й вартістю. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутника за периметром і однією стороною. |
25. | Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова квадрата. Порівняння виразів. |
26. | Співвідношення між масою одного предмета, кількістю та загальною масою. Задачі на четверте пропорційне. Побудова прямокутника. |
27. | Таблиці множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування та порівняння задач. Побудова квадрата за його периметром. |
28. | Задачі на знаходження четвертого пропорційного з величинами: норма витрати, кількість, загальна витрата. |
29. | Складання та розв’язування задач за короткими записами. Рівняння. Складання виразів за таблицею. |
30. | Розв’язування задач двома способами. Нерівності. |
31. | Розв’язування задач з поступовим складанням виразів. Задачі з буквеними даними. Дії з іменованими числами. |
32. | Діагностична робота 2 |
33. | Обчислення виразів на 2–3 дії. Розв’язування задач різними способами. Аналіз діагностичної роботи. |
34. | Таблиці множення числа 8 і ділення на 8. Ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова геометричних фігур. |
35. | Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного з буквеними даними. Види трикутників. Складання рівнянь за текстами. |
36. | Задачі на четверте пропорційне другого виду. Рівняння. Побудова кола і трикутника. |
37. | Задачі з величинами: продуктивність, час роботи, виконана робота. Задачі з буквеними даними. |
38. | Таблиці множення числа 9 і ділення на 9.Складання і розв’язування задач за їх моделями. Задачі на периметр квадрата. |
39. | Складання виразів за схемами й текстами. Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків. Порівняння виразів. |
40. | Задачі на суму двох добутків. Складання задач за моделями, малюнками. |
41. | Повторення таблиць множення та ділення. Задачі на ділення на число. Складання виразів за текстами. |
42. | Складання задач за короткими записами. Задачі на різницеве порівняння двох остач. Складання схем за рівняннями. |
43. | Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. Обчислення виразів. |
44. | Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Складання і розв’язування задач та рівнянь. |
45. | Ділення 0. Неможливість ділення на 0. Розв’язування задач зі збільшенням (зменшенням) чисел. |
46. | Повторення табличного множення та ділення. Складання і розв’язування задач вивчених видів. |
47. | Діагностична робота 3 |
48. | Тисяча. Нумерація трицифрових чисел Утворення чисел прилічуванням та відлічуванням одиниці та за їхнім десятковим складом. Складання рівнянь за схемами. |
49. | Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі, обернені до задач на суму двох добутків. |
50. | Утворення трицифрових чисел за їхнім десятковим складом. Задачі на спільну роботу. |
51. | Читання та запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Задачі на спільну роботу та обернені до них. |
52. | Запис трицифрових чисел, порівняння. Складання і розв’язування задач з кратним або різницевим порівнянням чисел. |
53. | Запис та читання трицифрових чисел. Розв’язування задач, що містять непряме збільшення (зменшення) числа. |
54. | Порівняння трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел сумою розрядних доданків. |
55. | Додавання та віднімання чисел на основі нумерації. Визначення загальної кількості одиниць, десятків, сотень у трицифрових числах. |
56. | Міри довжини. Міліметр. Співвідношення між мірами довжини. Розв’язування задач із мірами довжини. |
57. | Кілометр. Порівняння мір довжини. Розв’язування задач складанням виразів. |
58. | Міри маси. Грам. Тонна. Розв’язування задач з мірами маси. Порівняння іменованих чисел. |
59. | Розв’язування задач та рівнянь. Обчислення виразів зі змінною. Порівняння складених іменованих чисел. |
60. | Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Додавання і віднімання круглих сотень, десятків з переходом через розряд. |
61. | Розв’язування задач на четверте пропорційне. Види кутів. |
62. | Усне додавання та віднімання круглих чисел. Розв’язування ускладнених задач на четверте пропорційне. |
63. | Віднімання круглих чисел двома способами. Розв’язування задач та рівнянь. |
64. | Додавання та віднімання круглих чисел у межах 1000. Розв’язування задач з буквеними даними. |
65. | Порівняння способів додавання круглих трицифрових чисел. Складання і розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них. |
66. | Порівняння способів віднімання круглих трицифрових чисел. Розв’язування задач та складання обернених до них. |
67. | Додавання та віднімання виду 240 + 60; 500 – 70. Дії зі складеними іменованими числами. |
68. | Розв’язування ускладнених задач на суму двох добутків. Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. |
69. | Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання і розв’язування задач. |
70. | Діагностична робота 4 |
71. | Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. Рівняння. Аналіз діагностичної роботи. |
72. | Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них. |
73. | Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння. |
74?77. | Резервні |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.