-
Протоколи засідання психолого-педагогічного супроводу за 2024-2025 навчальний рік
Протоколи засідання психолого-педагогічного супроводу за 2024-2025 навчальний рік -
У школах з'являться нові правила! Вчителів можуть не допустити до уроків
У школах з'являться нові правила! Вчителів можуть не допустити до уроків без: -
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних
- 25-06-2020, 23:33
- 23 056
- 2
Тема: Обговорення програм, вивчення нормативних документів,
які регламентують роботу початкової школи .
Формування академічної доброчесності в школі.
Серпень
№ з/п | Зміст роботи | Форма проведення | Відповідальні | |
1. | Підсумки роботи методкомісії за 2019-2020 н.р. Обговорення плану роботи методкомісії на поточний навчальний рік. | Обговорення | Члени МК | |
2. | Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів: а) особливості організації освітнього процесу в початкових класах в закладу загальної освіти у 2020- 2021 н.р.; б) освітня навчальна програма1-4 класів; в) ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів; г) аналіз підручників для початкової школи на 2020-2021 н.р; е) вимоги до ведення класних журналів; | Круглий стіл | Члени МК | |
3. | Обговорення календарних планів на І семестр 2020-2021 н.р. | Групова консультація | Члени МК | |
4. | Результати моніторингу якості знань здобувачів освіти 1-4 класів . Прогалини в знаннях учнів та їх запобігання. Структурні елементи корегуючого навчання для | Аналіз і обговорення | Заступник . Члени МК | |
5. | Академічна доброчесність в школі, як запорука підвищення якості освіти. | Тренінг | Голова ШМО |
Робота між засіданнями МК:
- Розробити з учнями «Кодекс доброчесності» в класних кімнатах і спонукати учнів дотримуватись його.
- Провести конференцію з батьками на тему: «Рецепти академічної доброчесності» .
Засідання №2
Тема: Булінг у школі: як протидіяти і куди звертатися по допомогу?
Мотивація навчальної діяльності в здобувачів освіти.
Жовтень
№ з/п | Зміст роботи | Форма проведення | Відповідальний |
1. | «Алгоритм дій класного керівника в разі виявлення булінгу в дитячому середовищі» | Практичне заняття | Класовод 3-А. |
2. | Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі. | Майстер клас | Класовод 2-Б. |
3. | Мотивація- важливий чинник забезпечення навчальних досягнень учнів. | Тренінг | Класовод 1-А |
4. | Безпека дітей в Інтернеті. Складання пам’ятки для дітей «Безпечний Інтернет» | Заняття з елементами тренінгу | Класовод 4-А |
Робота між засіданнями МК:
- Провести декаду початкових класів «Мандрівка в 10 днів»
- Відвідування уроків за графіком.
- Закріпити в учнів алгоритм дій у разі виявлення ними булінгу.
Засідання №3
Тема: Формування життєзбережувальної компетентності в освітньому просторі.
Січень
№ з/п | Зміст роботи | Форма проведення | Відповідальний |
1. | Формування навичок здорового способу життя у здобувачів освіти початкових класів. | Обмін досвідом | Вихователь ГПД |
2. | Результати моніторингу якості знань здобувачів освіти 2-4 класів з основних предметів. | Аналіз і обговорення | Заступник |
3. | Стрейчінг як один з компонентів формування здорового способу життя. | Майстер клас | Вчитель фізкультури |
Робота між засіданнями МК:
- Формувати в учнів навички здорового способу життя.
- Розробити в класі принципи здорового способу життя.
- Створення міні – проєкту « Я за здоровий спосіб життя»
Засідання №4
Тема: Корупція .Запобігання корупції. Державна підсумкова атестація.
Квітень
№ з/п | Зміст роботи | Форма проведення | Виконавці |
1. | Своєчасне і належне реагування на корупційні дії. | Розв’язування ситуаційних задач. | Класовод 3-Б |
2. | Особливості та вимоги щодо проведення Державної підсумкової атестації в 4 класі. | Круглий стіл | Члени МК |
3. | Формувальне оцінювання : ресурс для розвитку замість вироку. | Практичне заняття: створення лепбуку | Класовод 1-Б |
Робота між засіданнями МК:
- Вчителям 4 класу ретельно опрацювати «Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти».
- Скласти графіки проведення річних контрольних робіт для перевірки якості засвоєння програм.
- Організувати індивідуальну роботу з обдарованими дітьми і такими, що мають суттєві прогалини у знаннях.
Залишайтесь з нами, на нашому педагогічному проекті
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.