-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра" -
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Наші гості: 36

- 25-06-2020, 23:33
- 22 398
- 2
Тема: Обговорення програм, вивчення нормативних документів,
які регламентують роботу початкової школи .
Формування академічної доброчесності в школі.
Серпень
№ з/п | Зміст роботи | Форма проведення | Відповідальні | |
1. | Підсумки роботи методкомісії за 2019-2020 н.р. Обговорення плану роботи методкомісії на поточний навчальний рік. | Обговорення | Члени МК | |
2. | Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів: а) особливості організації освітнього процесу в початкових класах в закладу загальної освіти у 2020- 2021 н.р.; б) освітня навчальна програма1-4 класів; в) ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів; г) аналіз підручників для початкової школи на 2020-2021 н.р; е) вимоги до ведення класних журналів; | Круглий стіл | Члени МК | |
3. | Обговорення календарних планів на І семестр 2020-2021 н.р. | Групова консультація | Члени МК | |
4. | Результати моніторингу якості знань здобувачів освіти 1-4 класів . Прогалини в знаннях учнів та їх запобігання. Структурні елементи корегуючого навчання для | Аналіз і обговорення | Заступник . Члени МК | |
5. | Академічна доброчесність в школі, як запорука підвищення якості освіти. | Тренінг | Голова ШМО |
Робота між засіданнями МК:
- Розробити з учнями «Кодекс доброчесності» в класних кімнатах і спонукати учнів дотримуватись його.
- Провести конференцію з батьками на тему: «Рецепти академічної доброчесності» .
Засідання №2
Тема: Булінг у школі: як протидіяти і куди звертатися по допомогу?
Мотивація навчальної діяльності в здобувачів освіти.
Жовтень
№ з/п | Зміст роботи | Форма проведення | Відповідальний |
1. | «Алгоритм дій класного керівника в разі виявлення булінгу в дитячому середовищі» | Практичне заняття | Класовод 3-А. |
2. | Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі. | Майстер клас | Класовод 2-Б. |
3. | Мотивація- важливий чинник забезпечення навчальних досягнень учнів. | Тренінг | Класовод 1-А |
4. | Безпека дітей в Інтернеті. Складання пам’ятки для дітей «Безпечний Інтернет» | Заняття з елементами тренінгу | Класовод 4-А |
Робота між засіданнями МК:
- Провести декаду початкових класів «Мандрівка в 10 днів»
- Відвідування уроків за графіком.
- Закріпити в учнів алгоритм дій у разі виявлення ними булінгу.
Засідання №3
Тема: Формування життєзбережувальної компетентності в освітньому просторі.
Січень
№ з/п | Зміст роботи | Форма проведення | Відповідальний |
1. | Формування навичок здорового способу життя у здобувачів освіти початкових класів. | Обмін досвідом | Вихователь ГПД |
2. | Результати моніторингу якості знань здобувачів освіти 2-4 класів з основних предметів. | Аналіз і обговорення | Заступник |
3. | Стрейчінг як один з компонентів формування здорового способу життя. | Майстер клас | Вчитель фізкультури |
Робота між засіданнями МК:
- Формувати в учнів навички здорового способу життя.
- Розробити в класі принципи здорового способу життя.
- Створення міні – проєкту « Я за здоровий спосіб життя»
Засідання №4
Тема: Корупція .Запобігання корупції. Державна підсумкова атестація.
Квітень
№ з/п | Зміст роботи | Форма проведення | Виконавці |
1. | Своєчасне і належне реагування на корупційні дії. | Розв’язування ситуаційних задач. | Класовод 3-Б |
2. | Особливості та вимоги щодо проведення Державної підсумкової атестації в 4 класі. | Круглий стіл | Члени МК |
3. | Формувальне оцінювання : ресурс для розвитку замість вироку. | Практичне заняття: створення лепбуку | Класовод 1-Б |
Робота між засіданнями МК:
- Вчителям 4 класу ретельно опрацювати «Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти».
- Скласти графіки проведення річних контрольних робіт для перевірки якості засвоєння програм.
- Організувати індивідуальну роботу з обдарованими дітьми і такими, що мають суттєві прогалини у знаннях.

Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.