Популярні новинки
-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
Запиши незавершені речення
- 18-06-2020, 16:24
- 11 461
- 0
Цей комплект цікавих завдань допоможе дитині розвинути навички письма й логічне мислення. У кожному завданні є 6 речень з пропусками, а також малюнки, дивлячись на які, потрібно вписати в пропуски слова за змістом. Дитині пропонується розглянути малюнки, прочитати речення й заповнити пропуски. Пропоновані речення є безсполучниковими або містять сполучники «а», «і», «але», «або», «як», «ніж»; отже, виконуючи завдання, дитина вчитиметься вживати в мовленні такі конструкції (складносурядні речення або прості речення, ускладнені однорідними членами). Завдання допоможуть збагатити словниковий запас і розширити кругозір дитини.
Автор матеріалу: Розвиток дитини
Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.