Популярні новинки

Ключові слова

» » Звіт по проведеній роботі 2019-2020 н.р. методичного обєднання вчителів початкових класів

Шкільна скарбничка НУШ



Звіт по проведеній роботі 2019-2020 н.р. методичного обєднання вчителів початкових класів
Звіт по проведеній роботі 2019-2020 н.р. 
методичного обєднання вчителів початкових класів

Звіт по проведеній роботі за 2019-2020 навчальний рік методичного обєднання вчителів початкових класів. Методична тема за якю працює МО "Впровадження компетентнісного орієнтованого підходу в освітній процес.

Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за підсумками 2019-2020 навчального року.


У період, коли освіта України набуває кардинальних змін, виникає необхідність в оновленні методів та прийомів навчання, в залученні інноваційних методик процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей. Сучасному суспільству потрібні громадяни, які здатні приймати нестандартні рішення, тобто підходити до вирішення тієї чи іншої проблеми, само контролювати та само оцінювати результати своєї діяльності.

Основним завданням учителя на нинішньому етапі розвитку нашого суспільства є забезпечення виходу кожного учня на рівень базової освіти та встановлення розвитку пізнавальної і творчої активності, формування не тільки предметних компетентностей учнів, а й самоосвітніх. Тому всі аспекти навчання повинні бути спрямовані на розвиток творчої особистості розкриття обдарованості кожної дитини.

Методичне об’єднання вчителів початкових класів у 2019-2020 навчальному році працювало над проблемою: «Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в освітній процес». 

Проводилась велика робота з реалізації даного проблемного питання. Це проведення засідань методооб єднаннячителів початкових класів, відкритих уроків та виховних заходів, творчих звітів вчителів що атестуються. Метою роботи методичного об'єднання вчителів - створення комфортних умов для навчання, за яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчуває себе частинкою соціуму, його невід'ємною ланкою. Тому ця проблема і охопила всі сфери шкільного життя, весь освітній процес, де в центрі стоїть особистість - учень, з інтелектуальним, фізичним, творчим потенціалом.

Робота методичного об’єднання була спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти; застосування в інноваційному навчанні інтерактивних технологій; створення умов для формування ключових компетентностей учнів, педагогів; інтеграцію у навчально-виховному процесі дітей з особливими потребами.

Протягом навчального року вчителі початкових класів працювали творчо наполегливо ефективно та  результативно. 

У шкільному методичному об*єднанні 6 вчителів початкових класів. 

Протягом року було сплановано та проведено 5 засідань МО за такими темами:Перше засідання відбулося 03 вересня 2019 року у формі методичної наради на тему: «Інструктивно- методична нарада», де голова МО, Попеску М.В. зробила аналіз роботи МО за минулий навчальний рік. Було визначенні завдання та затверджений план роботи МО на 2019-2020 рік. 

Друге методичне об’єднання відбулося 16 жовтня 2019 року у вигляді «Круглого столу» на тему: Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична галузь».

Третє засідання відбулося14 грудня 2019 року у вигляді «Тренінгу» на тему: «Формування комунікативних умінь в учнів початкових класів».  

Четверте засідання відбулося у вигляді «Скарбнички педагогічного досвіду» на тему: «Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти. Природнича освітня галузь».

П’яте методичне об’єднання відбулося у вигляді «Аукціону методичних ідей» на тему «Підсумок роботи МО за рік» Засідання відбулося дистанційно через Скайп звязок. На засіданні обговорювали  ті платформи, які вчителі користувались для дистанційного навчання. Всі вчителі використовували Viber. Кожен вчитель прозвітував про результативність навчальних досягнень учнів за 2019-2020рік, які проводились дистанційно.  

На засіданнях розглядалися найактуальніші питання щодо навчання та виховання молодших школярів  НУШ а саме: 

  1. Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів. 
  2. 2 Інтеграція у навчанні молодших школярів математики «Щоденні 3» 
  3. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: 

-Кейс-технологія; 

-«Перевернуте навчання»;

- «Стортелінг»; 

-« технологія  Боншо»; 

-«технологія Квестів»; 

-«технологія Кольорові капелюхи( 6 капелюхів мислення Едварда Де Боно» 

4. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України. 

5. Групові методи на уроках в початковій школі. 

6. Гра по-новому-навчання по-іншому з LEGO. Практикум. Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок» 

7. Інтерактивні прийоми роботи на уроках ЯДС:- технологія: 

- «Перевернутий клас» 

-«прийом Фішбоун» 

-Прийом «Кубик Блума» тощо. 

8. Використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів тощо. 

Кожен вчитель брав активну участь у роботі МО: готували доповіді, реферати, давали відкриті уроки, виховні заходи, старанно виконували свої доручення. Всі вчителі початкових класів спрямовують свою роботу на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання і виховання дітей, а головне – на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем.

Члени МО вчителів початкових класів приймали активну участь в онлайн-конференціях, вебінарах, тренінгах, де розглядаються важливі питання реформування освіти, розбудовування Нової укранської школи.

Протягом навчального року молодші школярі брали активну участь в різноманітних конкурсах. Це тематичні конкурси малюнків, різні свята які проводилися в школі. Брали участь у конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика. Всеукраїнський математичний конкурс» Кенгуру». Всеукраїнській українознавчій  конкурс «Соняшник». Міжнародний конкурс з інформатики «Бебрас». Проведення цих конкурсів для дітей є хорошою можливістю перевірити свої знання, навчитися працювати з тестами. Учні показували хороші результати та отримували дипломи різного ступеня. Всі учні початкових класів взяли активну участь у проведенні «Тижня початкової школи», який проходив у лютому 2020 року, згідно плану, під девізом: «Кожен день у нас цікавий, веселий, плідний і яскравий (Математичний  тиждень) . 

Готуючись до закінчення навчального року розглядались питання оцінювання учнів під час карантину та заповнення класного журналу.

В цілому роботу методичного обєднання вчителів початкових класів за 2019-2020н.р. можна вважати задовільною ЗасіданняМО здійснювалися згідно плану МО.                       

ШМО вчителів початкових класів дбає про те щоб школа була:

  • школою радості для учня,
  • школою творчості для вчителя,
школою спокою для батьків. 

Матеріалом поділилась: Попеску Марiя Василiвна

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
zvt-po-provedeny-robot-2019-2020-n_r_-metodichnogo-obyednannya-vchitelv-pochatkovih-klasv.rar [25,22 Kb]
(Завантажили цей файл: 2229)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.