-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 23-05-2020, 21:03
- 36 959
- 1
За період карантину (16. 03. 2020 – 29. 05. 2020р) здійснювалася навчально-виховна робота з учнями в дистанційній формі та самоосвітня діяльність. Працюю згідно індивідуального плану на період карантину.
В 2 класі навчається 8 учнів. Тісний зв'язок із учнями та батьками здійснювався через Viber, Instagram та в телефонному режимі. Було створено групу 2 класу у Viber. Щотижня, за розкладом учні отримували завдання, рекомендації та посилання на відеоуроки. Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:
- моніторинг стану захворюваності учнів класу;
- розробка і розміщення у соціальних мережах Viber, Instagram завдань та пояснення матеріалу для учнів 2 класу;
- індивідуальні консультації для батьків та учнів 2 класу в онлайн – режимі.
- перевірка виконаних завдань;
- підготовка до онлайн–консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.
Також усі завдання на період карантину та графік проведення підсумкових контрольних робіт було висвітлено на шкільному сайті. Виконані завдання учні фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення, проходили тестування на Інтернет-сайтах «На Урок» та «Всеосвіта». Якщо ж діти тимчасово не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися дітям та батькам в телефонному режимі. Зворотній зв’язок встановлено. Батьки надсилають фото письмових робіт дітей у вайбер і месенджер. Роботи перевіряю. Оцінюю вербально.
Рекомендувала для перегляду онлайн уроки для учнів 2 класу на телеканалі «Центральний» та в YouTube-каналі .
Створено інтерактивні завдання та посилання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома. Зокрема, на сайті «На Урок»:
- Тестування з читання 2 клас;
- Тести з української мови. 2 клас. «Будова тексту»;
- Підсумкова діагностична робота з української мови. 2 клас. (тести);
- Тестування з я досліджую світ «Природа навесні»
- Діагностична робота з математики «Дії з числами. Величина. Множення» 2 клас.
- Діагностична робота з я досліджую світ «Повторення вивченого за 2 клас»
- Підсумкова діагностична робота з математики (онлайн-тести)
Прийняли активну участь в Інтернет – олімпіадах:
• з української мови (сайт «Всеосвіта»), за результатами учні отримали Диплом І ступеня та сертифікати;
• з предметів початкової школи (сайт «На Урок»).
Під час карантинудіти мали можливість працювати над власним розвитком. Учням надавалися індивідуальні консультації у телефонному режимі з тем, що їх цікавили.
Систематично проводилася робота з батьками класу, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів. Проводилися індивідуальні бесіди: «Як працювати в умовах карантину?», «Організація робочого місця», «Короновірус, що про нього потрібно знати і як захиститися», «Рекомендації ВООЗ в умовах поширення короновірусу», «Наше дозвілля» тощо.
Протягом даного періоду здійснювалася робота над самоосвітою:
- Працюю над онлайн-курсом «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами»
- пройшла онлайн- курс «Медіаграмотність для освітян»;
- працюю над курсом «Інструменти критичного мислення»;
- постійно знайомлюся з методичними новинками в групах вчителів початкових класів;
- добираю дидактичні матеріали для 2 класу.
- вивчала освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину;
- опрацювала методичні рекомендації щодо організації та впровадження дистанційного навчання;
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.