-
1 клас 1 1 вересня 2 клас 2 2020 4 4 клас Індивідуальний ігри Видеокурс Видеоурок Детские Дистанційне Квести Класна Клипарты НУШ Новорічні План Презентація Сценарії Сценарій Сценарий Цікаві Шаблони відео вірші випускний виховна виховний виховної вчителя выпускной година дітей діти день дзвоник для для фотошопа завдання захід зразки зразок кабінету карантину картинки квест клас класів класи класний класного класу конкурси куточок математика матеріал матеріали на навчання начальная новий обработка онлайн оформлення під пісні перший песни плани планування поради початкові початкова початкових прикраси про рік рамки роботи свята свято середні слова старші стенди тема урок уроків уроки уроку учнів фони фотошоп час шкільні школа школьные
Наші гості: 55
Шкільна скарбничка НУШ

- 23-05-2020, 21:03
- 33 480
- 1
За період карантину (16. 03. 2020 – 29. 05. 2020р) здійснювалася навчально-виховна робота з учнями в дистанційній формі та самоосвітня діяльність. Працюю згідно індивідуального плану на період карантину.
В 2 класі навчається 8 учнів. Тісний зв'язок із учнями та батьками здійснювався через Viber, Instagram та в телефонному режимі. Було створено групу 2 класу у Viber. Щотижня, за розкладом учні отримували завдання, рекомендації та посилання на відеоуроки. Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:
- моніторинг стану захворюваності учнів класу;
- розробка і розміщення у соціальних мережах Viber, Instagram завдань та пояснення матеріалу для учнів 2 класу;
- індивідуальні консультації для батьків та учнів 2 класу в онлайн – режимі.
- перевірка виконаних завдань;
- підготовка до онлайн–консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.
Також усі завдання на період карантину та графік проведення підсумкових контрольних робіт було висвітлено на шкільному сайті. Виконані завдання учні фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення, проходили тестування на Інтернет-сайтах «На Урок» та «Всеосвіта». Якщо ж діти тимчасово не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися дітям та батькам в телефонному режимі. Зворотній зв’язок встановлено. Батьки надсилають фото письмових робіт дітей у вайбер і месенджер. Роботи перевіряю. Оцінюю вербально.
Рекомендувала для перегляду онлайн уроки для учнів 2 класу на телеканалі «Центральний» та в YouTube-каналі .
Створено інтерактивні завдання та посилання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома. Зокрема, на сайті «На Урок»:
- Тестування з читання 2 клас;
- Тести з української мови. 2 клас. «Будова тексту»;
- Підсумкова діагностична робота з української мови. 2 клас. (тести);
- Тестування з я досліджую світ «Природа навесні»
- Діагностична робота з математики «Дії з числами. Величина. Множення» 2 клас.
- Діагностична робота з я досліджую світ «Повторення вивченого за 2 клас»
- Підсумкова діагностична робота з математики (онлайн-тести)
Прийняли активну участь в Інтернет – олімпіадах:
• з української мови (сайт «Всеосвіта»), за результатами учні отримали Диплом І ступеня та сертифікати;
• з предметів початкової школи (сайт «На Урок»).
Під час карантинудіти мали можливість працювати над власним розвитком. Учням надавалися індивідуальні консультації у телефонному режимі з тем, що їх цікавили.
Систематично проводилася робота з батьками класу, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів. Проводилися індивідуальні бесіди: «Як працювати в умовах карантину?», «Організація робочого місця», «Короновірус, що про нього потрібно знати і як захиститися», «Рекомендації ВООЗ в умовах поширення короновірусу», «Наше дозвілля» тощо.
Протягом даного періоду здійснювалася робота над самоосвітою:
- Працюю над онлайн-курсом «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами»
- пройшла онлайн- курс «Медіаграмотність для освітян»;
- працюю над курсом «Інструменти критичного мислення»;
- постійно знайомлюся з методичними новинками в групах вчителів початкових класів;
- добираю дидактичні матеріали для 2 класу.
- вивчала освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину;
- опрацювала методичні рекомендації щодо організації та впровадження дистанційного навчання;

Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.