-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра" -
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення

- 22-05-2020, 12:49
- 31 492
- 0
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
Назва закладу освіти
______________________________ _______________________________________
Ім’я та прізвище учня /учениці
2019 / 2020 | Підсумковий | 2 |
навчальний рік | Звіт (проміжний) підсумковий | клас |
Характеристика особистих досягнень | Має значні успіхи | Демонструє помітний прогрес | Досягає результату з допомогою дорослих | Потребує уваги і допомоги |
Особистісні риси, цінності та наскрізні вміння | ||||
Виявляє інтерес до навчання | ||||
Активно працює на уроці | ||||
Ставить запитання про нове, незрозуміле | ||||
Висловлює свою думку і пояснює її | ||||
Виявляє старанність у навчанні | ||||
Працює зосереджено | ||||
Виявляє самостійність у роботі | ||||
Доброзичливо ставиться до інших | ||||
Співпрацює з іншими дітьми | ||||
Вирішує конфлікти мирним шляхом | ||||
Знаходить успішні шляхи вирішення проблем | ||||
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку | ||||
Бере відповідальність за свої дії | ||||
Прогнозує наслідки власних дій | ||||
Бере участь у житті класу | ||||
Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку | ||||
Висловлює свою думку і пояснює її | ||||
Зазначає авторство власних робіт; виявляє повагу до авторства інших | ||||
Українська мова | ||||
Уважно слухає і розуміє співрозмовника | ||||
Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення | ||||
Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження | ||||
Виявляє інтерес до читання, описує, про що (про кого) любить читати | ||||
Читає з відповідною інтонацією | ||||
Висловлює власне ставлення до прочитаного | ||||
Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого | ||||
Пише прості тексти про свої думки, враження, спостереження | ||||
Математика | ||||
Переміщує об'єкти в заданих напрямах (справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу догори) | ||||
Додає і віднімає числа в межах 100 з переходом через розряд | ||||
Розв'язує прості і складені задачі | ||||
Розрізняє геометричні площинні та об'ємні фігури за їх істотними ознаками | ||||
Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів | ||||
Визначає час за годинником із точністю до 5 хвилин | ||||
Створює макети реальних та уявних об'єктів | ||||
Збирає та представляє дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника (2-3 запитання) | ||||
Я досліджую світ | ||||
Виконує прості спостереження / досліди | ||||
Описує об'єкти та явища живої і неживої природи та пояснює взаємозв'язки між ними | ||||
Розповідає про себе, свою сім'ю, клас, громаду | ||||
Дбайливо ставиться до навколишнього середовища | ||||
Розрізняє здорові і шкідливі звички, дотримується здорового способу життя | ||||
Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності | ||||
Інформатика (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» ) | ||||
Класифікує об'єкти за схожими і відмінними властивостями | ||||
Використовує готові та створює прості інформаційні продукти | ||||
Використовує цифрові пристрої для пошуку інформації, творчості та співпраці | ||||
Технології (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» ) | ||||
Пропонує і втілює власні творчі ідеї | ||||
Належним чином користується матеріалами та інструментами | ||||
Планує дії і виготовляє власний виріб | ||||
Мистецтво | ||||
Охоче бере участь у спільних співах, танцях, творенні мистецьких композицій | ||||
Висловлює своє ставлення до мистецьких творів | ||||
Створює художні образи різними засобами | ||||
Фізична культура | ||||
Бере участь у рухливих іграх | ||||
Співпрацює в команді з однокласниками | ||||
Демонструє гідну поведінку, якщо виграє чи програє | ||||
Іноземна мова (англійська) | ||||
Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння | ||||
Розуміє найпростіший інформаційний матеріал, що містить знайомі слова у супроводі малюнків, де є фотографії страв, або ілюстровані оповідання, де використовується знайома лексика | ||||
Ставить та відповідає на запитання про себе та щоденні справи, вживаючи короткі, формульні вирази та покладаючись на жести для підкріплення інформації | ||||
Описує себе (наприклад, ім'я, вік, родина), вживаючи прості слова та формульні вирази, за можливості попередньої підготовки | ||||
Встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання |
Рекомендаціївчителя ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропущених днів_____Підпис вчителя ____________
Побажання батьків або осіб, які їх замінюють ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підпис батьків або осіб, які їх замінюють ____________
Керівник закладу освіти | ||
(прізвище та ініціали) | підпис, печатка |

Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.