-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 12-05-2020, 16:12
- 7 655
- 0
№ п/п | Дата | Зміст роботи |
1 | 12.05 | 1. Розробка і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів 2 класу на період карантину 2. Перегляд вебінару « Проєктна діяльність в умовах дистанційного навчання та карантину» ( Всеосвіта). 3. Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber). |
2 | 13.05 | 1. Онлайн консультація для батьків 2 класів. 2. Перегляд вебінару « Життя і навчання під час карантину. Практичні поради психолога» (Освіторія). 3.Продовжити розробляти та підбирати матеріали для дистанційного навчання школярів. |
3 | 14.05 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу. 2. Перегляд вебінару « Гречка для мозку. Як читати під час карантину» (Освіторія) 3. Розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber) 4.Відеоурок з математики у мережі Viber. |
4 | 15.05 | 1. Розміщення завдань діагностичної роботи з аудіювання. 2. Перевірка робіт учнів . 3. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ. |
5 | 18.05 | 1. Складання завдань для діагностичної роботи з ЯДС. 3. Індивідуальні консультації для учнів. 4.Аудіоурок у мережі Viber з математики. |
6 | 19.05 | 1. Індивідуальні консультації з батьками 2 класу. 2 Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах 3. Аудіоурок у мережі Viber з математики. |
7 | 20.05 | 1.Перевірка робіт з ЯДС. 2. Індивідуальні консультації для учнів. 3. Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber |
8 | 21.05 | 1. Упорядкування дидактичного матеріалу. 2. Підбір текстів для читання учнями з батьками. 3.Аудіоурок у мережі Viberзматематики. 4. Перевірка учнівських робіт, надання онлайн-рекомендацій. |
9 | 22.05 | 1 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 2.Робота над самоосвітою. 3.Аудіоурок у мережі Viber з математики. |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.