-
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість -
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла»
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла» -
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Наші гості: 12
- 12-05-2020, 16:12
- 7 731
- 0
№ п/п | Дата | Зміст роботи |
1 | 12.05 | 1. Розробка і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів 2 класу на період карантину 2. Перегляд вебінару « Проєктна діяльність в умовах дистанційного навчання та карантину» ( Всеосвіта). 3. Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber). |
2 | 13.05 | 1. Онлайн консультація для батьків 2 класів. 2. Перегляд вебінару « Життя і навчання під час карантину. Практичні поради психолога» (Освіторія). 3.Продовжити розробляти та підбирати матеріали для дистанційного навчання школярів. |
3 | 14.05 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу. 2. Перегляд вебінару « Гречка для мозку. Як читати під час карантину» (Освіторія) 3. Розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber) 4.Відеоурок з математики у мережі Viber. |
4 | 15.05 | 1. Розміщення завдань діагностичної роботи з аудіювання. 2. Перевірка робіт учнів . 3. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ. |
5 | 18.05 | 1. Складання завдань для діагностичної роботи з ЯДС. 3. Індивідуальні консультації для учнів. 4.Аудіоурок у мережі Viber з математики. |
6 | 19.05 | 1. Індивідуальні консультації з батьками 2 класу. 2 Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах 3. Аудіоурок у мережі Viber з математики. |
7 | 20.05 | 1.Перевірка робіт з ЯДС. 2. Індивідуальні консультації для учнів. 3. Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber |
8 | 21.05 | 1. Упорядкування дидактичного матеріалу. 2. Підбір текстів для читання учнями з батьками. 3.Аудіоурок у мережі Viberзматематики. 4. Перевірка учнівських робіт, надання онлайн-рекомендацій. |
9 | 22.05 | 1 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 2.Робота над самоосвітою. 3.Аудіоурок у мережі Viber з математики. |
Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.