-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 11-05-2020, 19:14
- 23 330
- 2
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
12.05.2020 | 1). Бесіда «Хто мені друг/подруга, а хто – приятель/-ка?»; 2). Фізкультхвилинка для очей; 3). Психологічний тренінг для батьків. | 9.00– 10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 | Смолій А., Ставнічий К. | |
13.05.2020 | 1). Правила доброчинності «Рецепти доброти»; 2). Прогулянка- фантазія спостереження за змінами у природі та погоді у кінці весни; 3). Міні-лекція для батьків «Спілкування у сім’ї». | 9.00– 10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 | Тучемський Д., Харченко О. | |
14.05.2020 | 1). Чому господарювати у природі людина має відповідально?; 2). Зарядка для очей; 3). Створення умов для розвитку і прояву потенційних можливостей учнів. | 9.00– 10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 | Чернишков Д., Якубенко К., Яцуляк А. | |
15.05.2020 | 1). Години спілкування та бесіди до Дня Європи; 2). Зарядка для очей; 3). Індивідуальна корекційна гра на розвиток мовленнєвої та розумової діяльності «Нескінченне речення». | 9.00– 10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 | Альпашкін В., Білик М. | |
18.05.2020 | 1). Бесіда «Земля – наш спільний дім». Вірш Г.Малик «Зламана гілка»; 2). Правила безпеки - правила життя. Навчальний фільм для дітей; 3). Індивідуальна корекційна робота з розвитку читацьких навичок. Індивідуальна бесіда з батьками з питань виховання учня. | 9.00– 10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 | Голій А., Гончарук А. | |
19.05.2020 | 1). Бесіда «Як працює ваша імунна система»; 2). «Правила дорожнього руху»; 3). Індивідуальна бесіда з батьками «Домашня праця молодшого школяра». | 9.00– 10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 | Гречина А., Дерев’янко В. | |
20.05.2020 | 1). Подолання дитячих страхів; 2). Розміщення в соціальній мережі Viber комплексу ЗРВ; 3). Індивідуальна корекційна гра на розвиток мовленнєвої та розумової діяльності «Забутий предмет». | 9.00– 10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 | Дрімов Б., Дудурич К. | |
21.05.2020 | 1). Години спілкування, бесіди: «Вишиванка – споконвічний оберіг» до Дня української вишиванки; 2). Емоції шукають виходу; 3). Індивідуальна корекційна гра на розвиток фонематичного слуху «Луна». | 9.00– 10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 | Капула Д., Кланцатий С., Колійчук Д. | |
22.05.2020 | 1). Години спілкування, бесіди до Дня слов’янської писемності: “Рівноапостольні Кирило та Мефодій”; 2). Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани? Сезонні зміни в неживій природі.; 3). Індивідуальна корекційна гра на розвиток мовленнєвої та розумової діяльності «Відтворення». | 9.00– 10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 | Кочкін А., Кравець С. Харченко О. |
Заступник директора
з навчально-виховної роботи: ___________________________
Вихователь ГПД _______________________________________
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.