-
1 1 вересня 1 клас 2 клас 2 2020 4 клас 4 Індивідуальний ігри Видеокурс Видеоурок Детские Дистанційне Квести Класна Клипарты НУШ Новорічні План Презентація Сценарії Сценарій Сценарий Цікаві Шаблони відео вірші випускний виховна виховний виховної вчителя выпускной година дітей діти день дзвоник для для фотошопа до дня завдання захід зразки зразок кабінету карантину картинки квест клас класів класи класний класного класу конкурси куточок математика матеріал матеріали на навчання начальная новий обработка онлайн оформлення під пісні перший песни плани планування поради початкові початкова початкових прикраси про рік рамки робота роботи свята свято середні старші стенди тема урок уроків уроки уроку учнів фони фотошоп час школа школьные
Наші гості: 54
Шкільна скарбничка НУШ

- 10-05-2020, 16:45
- 12 240
- 0
1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на виконання навчального плану.
2. Розробка розміщення через соц. мережу Viber завдань
для учнів 3 класу на період карантину
3. Консультація для батьків 3 класу ( навчання в дистанційній формі)
4. Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми.
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 12.05. 2020 | 1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на виконання навчального плану. 2. Розробка і розміщення через соц. мережу Viber завдань для учнів 3 класу на період карантину 3. Консультація для батьків 3 класу ( Навчання в дистанційній формі) 4. Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми. | 9.00 – 10.00 10.00 -13.00 13.00- 13.45 | |
2 | 13.05. 2020 | 1.Продовжити розробляти та підбирати матеріали до вивчення та перевірки тем відповідно до навчального плану. 2.Консультація для батьків учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber 3. Перевірка учнівських робіт. 4. Розміщення завдань для учнів 3 класу ( соціальна мережа Viber) . Підбір відеороликів відповідно заданої теми. 5. Участь у партнерському курсі «Онлайн-сервіс дя вчителів». Онлайн –платформа «Дія» | 9.00 – 10.00 10.00 – 11.30 11.30 – 13.20 13.20 – 13.50 14.00- 16.00 | |
3 | 14.05. 2020 | 1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber) 2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи.. 3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber 4. Підбір завдань та відеороликів відповідно заданої теми. | 9.00 -10.00 10.00 – 11.00 11.00- 13.00 | |
4 | 15.05. 2020 | 1. Дистанційна онлайн- консультація для учнів. 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber) 3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи.. 4. Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану. | 9.00 – 10.00 10.00 - 11.00 11.00- 13.00 13.00- 13.55 | |
5 | 18.05. 2020 | 1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber) 2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи.. 3. Складання плану роботи | 9.00 – 10.30 10.30 - 12.00 12.00-13.55 | |
6 | 19.03. 2020 | 1.Розробка і розміщення завдань для учнів. ( Viber,SMS, група на Facebook ) 2.Індивідуальна консультація з учнями у телефонному режимі. 3. Самоосвіта робота на платформі «ЕДЕРА» | 9.00 – 10.30 10.30 - 13.45 14.00- 15.00 | |
7 | 20.05. 2020 | 1.Розробка і розміщення завдань для учнів. ( Viber,SMS, група на Facebook ) 2.Індивідуальні консультації з батьками. 3.Підготовка конспектів уроків 4. Проходження курсу з цифрової грамотності | 9.00 13.45 14.00- 15.00 | |
8 | 21.05. 2020 | 1.Розробка і розміщення завдань для учнів. ( Viber,SMS, група на Facebook) 2. Індивідуальна консультація з учнями у телефонному режимі. | 9.00 – 10.00 10.00 -13.45 | |
9 | 22.05. 2020 | 1.Розробка і розміщення завдань для учнів. ( Viber,SMS, група на Facebook) 2. Онлайн консультація для батьків та дітей. 3. Робота на «ВСЕСВІТІ» | 9.00 – 13.55 14.00- 15.00 |

Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.