• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Звіт вихователя ГПД про виконану роботу в умовах дистанційного навчання з 16.03.2020 по 06.05.2020



    Звіт вихователя ГПД про виконану роботу в умовах дистанційного навчання з 16.03.2020 по 06.05.2020
    • 6-05-2020, 17:24
    • 20 603
    • 1
    Звіт вихователя ГПД про виконану роботу 
    в умовах дистанційного навчання
    з 16.03.2020 по 06.05.2020
    Документ містить орієнтовний звіт про виконану роботу вихователя ГПД, на основі раніше розробленого індивідуального плану роботи під час карантину в умовах дистанційного навчання. Має рекомендаційний характер.

    За період карантину (16.03.2020 – 06.05.2020р.) згідно поставлених завдань навчально - виховної роботи в ГПД в дистанційному форматі здійснювалося:

    Поглиблення розуміння учнями змісту естетичних норм.

    Формування інтересу до навчання, формування потреби постійно активізовувати свою пізнавальну діяльність.

    Формування вміння бачити прекрасне у природі, творах мистецтва, у людських відносинах.

    Залучення батьків до виховання дітей на основі народної моралі та милосердя, розвиток кращих рис людського характеру, навчальних навичок.

    Формування в учнів особистісних рис громадянина України, наслідування духовним цінностям українського народу.

    Виховання в учнів любові до рідного краю, до України, поваги до державних символів та народних традицій.

    Для здійснення поставлених задач  в умовах дистанційного навчання було створено групу батьків 2-В класу у Viber. Щодня, за розробленим та погодженим керівництвом школи індивідуальним планом роботи, батьки (як учасники освітнього процесу) отримували рекомендації та відео пізнавального характеру:

    1.Для забезпечення виконання роботи виховного спрямування для учнів було проведено: - онлайн-бесіди про особисту гігієну учнів та профілактику інфекційних хвороб; - м/ф «Уроки обережності» про правила користування побутовими приладами;

    онлайн-бесіда до всесвітнього дня поезії; - м/ф «Як Песик і Кошеня Мили Підлогу» для розвитку охайності; - онлайн-бесіди до Міжнародного дня дитячої книги; - притча виховного спрямування «Двоє друзів і старий жебрак»; казка «Сонце, мороз і вітер»; - онлайн-бесіда до Дня космонавтики; - «Вивчаємо християнські традиції. «Розмалюй писанку»; - година спілкування на тему: «Поговоримо про ввічливість», «Добро і милосердя у нашому житті»; - Проведення бесід із правил поведінки; - бесіда «Наш етикет»; - година спілкування до Дня довкілля; - онлайн-бесіда «Вивчаємо Великодні традиції»; - онлайн-бесіда до Всесвітнього дня Землі; - онлайн-бесіда про наслідки Чорнобильської катастрофи; - бесіда «Від чого залежить здоров’я».

    2.Для забезпечення виконання роботи спортивно-оздоровчого спрямування систематично надсилалися: - відео з комплексом спортивних загальнорозвиваючих вправ; - дихальною гімнастикою; - вправ для розвитку дрібної моторики; - вправ для розвитку фонематичного слуху; - гімнастики для очей тощо.

    3.Забезпечення виконання роботи з розвитку загально-пізнавальних здібностей учнів було здійснено за допомогою: - відео пізнавального характеру «Як пов’язані рухи та життя людини?»; - «Винаходи людства»; - «Що означає «Бути дорослим»?»; - «Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності?»; - відео «Історія виникнення Lego»; - «Історія олівця»; - «Як можна подорожувати у часі?»; - «Звідки пішла назва мого міста?»; - презентація освітнього спрямування «Яка різниця між дитинством сучасних дітей та у минулому?»; - казка для дітей про коронавірус. «Чому мені не можна до бабусі?»; - «Як сонце впливає на сезонні явища в природі?»; - «Що можуть і не можуть виконати машини і люди?»; - «Як працюють легені?»; - «Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного?»; - «Життя – найвища цінність кожної людини»; - «Слух. Як ми чуємо звук?»; - бесіда про отруйні рослини; - бесіда-спостереження за змінами у природі та погоді травня; 

    4.Для розвитку естетичних почуттів та творчих здібностей було підібрано матеріал: - з виготовлення аплікації; - ліплення з пластиліну; - майстер-клас з виготовлення іграшки-антистресу; - кросворд «Ознайомлення з винаходами»; - дидактична гра «Вірю-не вірю», «Знайди пару»; - майстер-клас з виготовлення шолома космонавта своїми руками; - вправа «Кольоровий настрій»; - прогулянка-фантазія «Коли квітне бузок». 

    5.Для забезпечення ефективної взаємодії з батьками з питань виховання дітей було здійснено: - бесіда в онлайн-режимі «Як допомогти дитині впоратися з емоціями?»; - консультаційна бесіда з метою формування світогляду та життєвої компетентності учня; - бесіда з батьками в онлайн-режимі з питань виховання учня; - про гармонійний розвиток творчих здібностей учня; - міні-лекція для батьків в онлайн-режимі «Дитяча агресія»; - бесіда з батьками в онлайн-режимі з формування у дитини емоційно-позитивного ставлення до навчання; - бесіда з батьками в онлайн-режимі на тему: «Організація дозвілля молодшого школяра»; - «Молодший шкільний вік і його особливості»; міні-лекція для батьків в онлайн-режимі «Спілкування у сім’ї».

    6.Для здійснення моніторингу соціалізації особистості учня, було проведено онлайн-тестування, покликане на те, щоб виявити рівень соціальної адаптованості, активності, автономності та моральної вихованості учнів.

    Протягом даного періоду працювалося над самоосвітою:

    1. Вивчалися освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину;

    2. Опрацьовано Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу, надані МОН; 

    3. Систематично опрацьовувалися статті, лекції та вебінари на сайтах «НУШ», «На Урок», «ВсеОсвіта» та ін.;

    4. Опрацьовано онлайн-курс на ресурсі «ВсеОсвіта» за темою «Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості», про що свідчить отримане свідоцтво.; 

    5. Поповнено матеріали власної сторінки на інтернет-сайті «ВсеОсвіта» в кількості 22 авторські розробки, про що засвідчують отримані свідоцтва та грамоти за активну участь в роботі, спрямованій на підвищення якості освіти.

    Спираючись на дану інформацію, слід вважати, що індивідуальний план роботи 
    виконується успішно.

    Матеріал додав:  Трембовецька Тетяна Василівна

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    zvt-vihovatelya-gpd-pro-vikonanu-robotu-v-umovah-distancynogo-navchannya-z-16_03_2020-po-06_05_2020.rar [197,56 Kb]
    (Придбали цей файл: 1519)




    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Діткам дошкільнятам

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    11 мая 2020 05:51
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 0
    Дякую за допомогу! Своєчасно,цікаво,корисно для самоосвіти!
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.