-
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини -
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3.
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3 -
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
- 5-05-2020, 12:28
- 34 649
- 3
Рушник
Рушник – то оберіг. Рушниками прикрашали хату. Ними накривали хліб. Мама в дорогу давала вишитий рушник. Без рушника не обходилось ні в радості, ні в горі.
Техніка читання:
Як бджілка знаходить квітку конвалії
Вилетіла з вулика бджілка. Літає над пасікою й дослухається. Чує, десь далеко-далеко дзвенять голосні дзвіночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квіти конвалії. Кожна квітка-маленький срібний дзвіночок. У середині – золотий молоточок. Б’є молоточок по сріблу –лунає дзвін –аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Прилітає бджілка, збирає з квітки пилок та й каже: - Дякую, квітко . ..
А квітка мовчить. Вона лише зніяковіло опускає голівку.
_______сл/хв
Результат | Значні успіхи | Помітний прогрес | Результат з допомогою | Потреба уваги та допомоги |
Самоаналіз | ||||
Вчитель |
Підсумкова річна робота з Математики
Уч(ня)(ениці) 1 класу ________________________________________
1.Запиши числа у порядку збільшення :
83, 11, 73, 31, 8.
2.Обчисли:
11 + 3 =13 – 13 =
60 + 4 = 87 – 80 =
93 - 3 = 56 + 1 =
3. Розв' яжи задачу:
Бабусяспекла 40 пиріжків з вишнями та 20 пиріжків з яблуками.
Скільки всього пиріжків спекла бабуся?
4. Порівняй:
12 2170 47 6181
5.Накресли перший відрізок завдовжки 1 дм та 2 см, а другий – на 2 см коротший.
Підсумкова річна робота з Я досліджую світ
Уч(ня)(ениці) 1 класу ________________________________________
- Які зимові місяці ви знаєте?
_____________ ______________ ______________
- Три стани води
- Весняні місяці
_____________ ______________ _______________
- Які символи нашої держави ти знаєш?
- Назви літні місяці
________________ ________________ _____________
- Обведи живу природу
Сонце, кінь, камінь, людина, котик, дерево, курка, коріння, мох, віслюк.
Результат | Значні успіхи | Помітний прогрес | Результат з допомогою | Потреба уваги та допомоги |
Самоаналіз | ||||
Вчитель |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.