-
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?"
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?" -
Урок 21. Рух Землі і Місяця
Урок 21. Рух Землі і Місяця -
Урок 22. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань
Урок 22. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань
- 5-05-2020, 12:28
- 35 400
- 3
Рушник
Рушник – то оберіг. Рушниками прикрашали хату. Ними накривали хліб. Мама в дорогу давала вишитий рушник. Без рушника не обходилось ні в радості, ні в горі.
Техніка читання:
Як бджілка знаходить квітку конвалії
Вилетіла з вулика бджілка. Літає над пасікою й дослухається. Чує, десь далеко-далеко дзвенять голосні дзвіночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квіти конвалії. Кожна квітка-маленький срібний дзвіночок. У середині – золотий молоточок. Б’є молоточок по сріблу –лунає дзвін –аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Прилітає бджілка, збирає з квітки пилок та й каже: - Дякую, квітко . ..
А квітка мовчить. Вона лише зніяковіло опускає голівку.
_______сл/хв
Результат | Значні успіхи | Помітний прогрес | Результат з допомогою | Потреба уваги та допомоги |
Самоаналіз | ||||
Вчитель |
Підсумкова річна робота з Математики
Уч(ня)(ениці) 1 класу ________________________________________
1.Запиши числа у порядку збільшення :
83, 11, 73, 31, 8.
2.Обчисли:
11 + 3 =13 – 13 =
60 + 4 = 87 – 80 =
93 - 3 = 56 + 1 =
3. Розв' яжи задачу:
Бабусяспекла 40 пиріжків з вишнями та 20 пиріжків з яблуками.
Скільки всього пиріжків спекла бабуся?
4. Порівняй:
12 2170 47 6181
5.Накресли перший відрізок завдовжки 1 дм та 2 см, а другий – на 2 см коротший.
Підсумкова річна робота з Я досліджую світ
Уч(ня)(ениці) 1 класу ________________________________________
- Які зимові місяці ви знаєте?
_____________ ______________ ______________
- Три стани води
- Весняні місяці
_____________ ______________ _______________
- Які символи нашої держави ти знаєш?
- Назви літні місяці
________________ ________________ _____________
- Обведи живу природу
Сонце, кінь, камінь, людина, котик, дерево, курка, коріння, мох, віслюк.
Результат | Значні успіхи | Помітний прогрес | Результат з допомогою | Потреба уваги та допомоги |
Самоаналіз | ||||
Вчитель |
Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.