-
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість -
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла»
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла» -
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
- 5-05-2020, 10:31
- 5 362
- 1
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
1. | 27.04.2020 | 1. Розміщення завдань для учні 2 , 4, та 8 класу.
2. Перевірка виконаних робіт учнів. 3. Діагностика помилок у тестах на платформі «На урок». | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
2. | 28.04.2020 | 1. Перегляд навчальних відео на You Tube.
https://www.youtube.com/watch?v=yqy28zaAEfk
https://www.youtube.com/watch?v=jGQzI5sXhZE 2. Консультація з учнями та батьками.
3. Консультування батьків онлайн, щодо користування учнівським середовищем «На урок». | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
3. | 29.04.2020 | 1. Підготовка учнів до контрольних та діагностичних робіт.
2. Розроблення контрольних тестів для учнів. 3. Перегляд навчального відео на You Tube.
https://www.youtube.com/watch?v=CDMm5tDdefo | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
4. | 30.04.2020 | 1. Консультація з учнями, щодо проблемних питань під час виконання тестів. 2. Перевірка виконаних робіт учнів. 3. Перегляд тестів колег на платформі «На урок». 4. Виховна бесіда з учнем 4 класу «Як я проводжу час на карантині?» | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
5. | 01.05.2020 | 1. Підведення підсумків за тиждень з батьками та учнями онлайн. Обговорення навчального плану на наступний тиждень. 2. Пошук та підкріплення до завдань учнів цікавих відеоматеріалів з You Tube. 3. Перегляд вебінару на You Tube.
| 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
6. | 04.05.2020 | 1. Розроблення індивідуального плану роботи вчителя у зв’язку з подовженням карантину. 2. Консультація з батьками та учнями онлайн.
3. Перевірка робіт учнів. | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
7. | 05.05.2020 | 1. Перегляд інтернет-конференції на You Tube.
https://www.youtube.com/watch?v=G4RJZJDWNeE 2. Консультація з учнями, щодо проблемних питань під час виконання тестів. 3. Розробка тестів на платформі «На урок». | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
8. | 06.05.2020 | 1.Перегляд інтернет-конференції
https://www.youtube.com/watch?v=mJhGoEQAcSw 2.Консультація з учнями та батьками онлайн.
3. Перевірка виконаних робіт учнів. | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
9. | 07.05.2020 | 1. Консультація з учнями та батьками онлайн.
2. Перегляд тестів колег на платформі «На урок». 3. Перегляд предметного інтенсиву на You Tube.
| 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
10. | 08.05.2020 | 1. Консультація з учнями та батьками онлайн. ? 2 клас(я досліджую світ) ? 4 клас( математика ) ? 8 клас (українська література) 2.Розроблення тестів на платформі «На урок». 3. Діагностика помилок у тестах на платформі «На урок». | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
11. | 11.05.2020 | 1. Підведення підсумків за тиждень з батьками та учнями онлайн. Обговорення навчального плану на наступний тиждень. 2. Розробка завдань для учнів. | 9.00-10.00 10.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.