-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 5-05-2020, 10:31
- 5 276
- 1
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
1. | 27.04.2020 | 1. Розміщення завдань для учні 2 , 4, та 8 класу.
2. Перевірка виконаних робіт учнів. 3. Діагностика помилок у тестах на платформі «На урок». | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
2. | 28.04.2020 | 1. Перегляд навчальних відео на You Tube.
https://www.youtube.com/watch?v=yqy28zaAEfk
https://www.youtube.com/watch?v=jGQzI5sXhZE 2. Консультація з учнями та батьками.
3. Консультування батьків онлайн, щодо користування учнівським середовищем «На урок». | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
3. | 29.04.2020 | 1. Підготовка учнів до контрольних та діагностичних робіт.
2. Розроблення контрольних тестів для учнів. 3. Перегляд навчального відео на You Tube.
https://www.youtube.com/watch?v=CDMm5tDdefo | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
4. | 30.04.2020 | 1. Консультація з учнями, щодо проблемних питань під час виконання тестів. 2. Перевірка виконаних робіт учнів. 3. Перегляд тестів колег на платформі «На урок». 4. Виховна бесіда з учнем 4 класу «Як я проводжу час на карантині?» | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
5. | 01.05.2020 | 1. Підведення підсумків за тиждень з батьками та учнями онлайн. Обговорення навчального плану на наступний тиждень. 2. Пошук та підкріплення до завдань учнів цікавих відеоматеріалів з You Tube. 3. Перегляд вебінару на You Tube.
| 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
6. | 04.05.2020 | 1. Розроблення індивідуального плану роботи вчителя у зв’язку з подовженням карантину. 2. Консультація з батьками та учнями онлайн.
3. Перевірка робіт учнів. | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
7. | 05.05.2020 | 1. Перегляд інтернет-конференції на You Tube.
https://www.youtube.com/watch?v=G4RJZJDWNeE 2. Консультація з учнями, щодо проблемних питань під час виконання тестів. 3. Розробка тестів на платформі «На урок». | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
8. | 06.05.2020 | 1.Перегляд інтернет-конференції
https://www.youtube.com/watch?v=mJhGoEQAcSw 2.Консультація з учнями та батьками онлайн.
3. Перевірка виконаних робіт учнів. | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
9. | 07.05.2020 | 1. Консультація з учнями та батьками онлайн.
2. Перегляд тестів колег на платформі «На урок». 3. Перегляд предметного інтенсиву на You Tube.
| 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
10. | 08.05.2020 | 1. Консультація з учнями та батьками онлайн. ? 2 клас(я досліджую світ) ? 4 клас( математика ) ? 8 клас (українська література) 2.Розроблення тестів на платформі «На урок». 3. Діагностика помилок у тестах на платформі «На урок». | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
11. | 11.05.2020 | 1. Підведення підсумків за тиждень з батьками та учнями онлайн. Обговорення навчального плану на наступний тиждень. 2. Розробка завдань для учнів. | 9.00-10.00 10.00-12.30 | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Viber для дистанційного навчання учнів; 3. Інстаграм- діалог для дистанційного навчання ; 4. Viber для дистанційного спілкування із батьками. |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.