-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 30-04-2020, 17:20
- 52 551
- 0
Пояснювальна записка
Завдання діти отримають у вигляді фото-картки в класній групі Viber. В зазначений день приступимо до виконання роботи. Діти виконують завдання на подвійних аркушах, після виконання фотографують їх та відсилають в особистому повідомленні вчителю. Батьки заздалегідь попереджені, що роботи приймаються до 18:00 того ж дня. Вчитель в межах наступного дня, перевіряє роботу та відправляє оцінку у відповідь з зазначенням допущених помилок (за наявності) з подальшою онлайн-консультацією кожної дитини.
Оригінали робіт збираються після послаблення карантинних обмежень.
П’яте травня
Контрольна робота з української мови
_________________________________
(Прізвище та ім’я учня в Н.в.)
Списування
- Спиши друкований текст вставляючи правильні букви.
Весна
Ви чуєте, як заспівала на повний голос красуня в(е,и)сна? З(е,и)мля ч(е,и)калацієї миті. Сонце залило золотимпромі(н, нн)ям усе навкруги і розбудило холодну землю. (З, Дз)венить, (з, дз)юркотить між перешкодами тала вода. Вирує бурхливимпотоком до ставу. А там старезні куч(и,е)ряві в(и,е)рби замріяно шепочуть поміж собою.
Рве(ця,ться) молодежиття на волю, пробиває собі дорогу. (З,с)трепенувся в зеленому колива(н,нн)і від зимового сну ліс. Ніжним перволистом красую(ться,ця) дерева. Пишається бері(с,з)ка своїм ві(т,тт)ям з маленькими липкими листочками. Скрізь з(е,и)мля одягається в трави і квіти. Яка краса!
Тринадцяте травня
Контрольна робота з математики
_________________________________
(Прізвище та ім’я учня в Н.в.)
Обчислювальні навички
Задача 1.
У цистерні було 750л молока. З неї відлили молоко в 7 бідонів по 34л у кожний. Скільки літрів молока залишилося в цистерні?
Приклади 2.
547+ (353 - 127) (248-129) . 4 70 - 48:6
5405 . 96 (984:24 + 1270) . 43 (4080 . 67 – 20 445) : 5
Завдання 3.
2дм 5см = … см
5грн. 42 к. = … к.
42ц 65кг = … кг
Рівняння 4.
54 – х = 18728 100 : х = 900
Завдання 5.
Накресли прямокутник АВСD зі сторонами 8см і 3см. Знайди периметр та площу прямокутника.
Завдання 6.
За допомогою цифр 1,3,0 запиши найбільше та найменше трицифрове число. Знайди суму та різницю цих чисел.
Сьоме травня
Контрольна робота з літературного читання
_________________________________
(Прізвище та ім’я учня в Н.в.)
Тести
- Уважно прочитай текст.
Світлячок
Щовечора світлячок своїм ліхтариком освітлював стежину, якою ходили мешканці лісу. Метелики, джмелі, павуки – усі раділи з появи світлячка з ліхтариком. А йому теж було приємно робити добро, дарувати комахам радість.
На тій стежині, котру осявав світлячок, лежав гострий камінь. А з віконечка своєї хатинки, що стояла під пеньком, неподалік від каменя, не зводячи очиць зі світлячкового ліхтарика, дивився маленький пустун-скакунець.
- От коли б той ліхтарик погас. Сміху було б! Дядько Джміль, повертаючись додому, зачепився б за гостробокий камінь та й мішок свій із дарунками загубив би. Мені б усе дісталось! А що, коли той ліхтарик погасити?
Він знайшов шматок гуми і змайстрував рогатку. Відчинивши віконце, скакунець стрельнув прямісінько у ліхтарик світлячка, і той згас.
- Як же мені тепер бути? – засумував світлячок. – Незабаром до своїх осель повертатимуться лісові мешканці. Чи ж втраплять вони обійти той камінь?
А стрибунець причаївся біля віконця й спостерігає, що з того буде.
Навкруги зробилось темно.
- Ой! – раптом чує світлячок чийсь голос.
- Правіше ідіть! – крикнув світлячок.
- Чому ліхтарик не горить? У такій пітьмі додому не доберуся… Все те чує й стрибунець.
Світлячок вийшов на стежину і почав усіх попереджати про небезпеку.
- Світлячку, мене чекає мій малий скакунець. Він дуже боязкий, – сказала мати стрибунця. – То я навпрошки пройду. Швидше буде.
- Мамо! Я тобі назустріч вийшов, – гукнув скакунець, потерпаючи зі страху.
- Який же ти у мене розумник ростеш, – похвалила мати. – Пошукаймо мої окуляри. Вони десь біля гостробокого. Не інакше, якийсь бешкетник ліхтарика розбив... Того, хто робить зло іншому, ніхто не любить. Для того й сонечко не так яскраво світить.
- Мамо! – хотів щось сказати стрибунець, та передумав.
А мати продовжувала:
- Щоб тому, хто нашого ліхтарика розбив, на день народження подарунків не дарували.
- Мамочко! – вигукнув стрибунець . – Тримай мене. Мене злющий камінь за штанці вхопив!
Стрибунцеві здалося, що капосний камінь ворухнувся й ніби почав нього глузувати.
- Мамочко! Він кепкує з мене!
- Кепкують з недобрих та злих. Ти ж у мене хороший... Чи не так?
Стрибунець не відповів. Він низенько опустив голову, закліпав очима, дістав з кишені рогатку й простяг її матері:
- Це я розбив нашого ліхтарика. Пробач мені, матусю.
- А хіба може бути щасливий той, хто чинить зло? - запитала мати.
Наступної ночі на пеньку знову стояв усміхнений світлячок і високо тримав крихітного ліхтарика. Він освітлював стежину, а скакунець чатував біля світлячка, щоб ліхтарик більше ніколи не згасав.
За В. Мельником (380 слів)
Виконай завдання.
- Визнач жанр твору.
А казка
Б оповідання
В легенда
2. Скакунець жив у хатинці, що стояла
А білярівчака
Б під пеньком, неподалік від каменя
В біля папороті
3. Скакунець хотів погасити ліхтарик, щоб
А забрати усі дарунки
Б випробувати рогатку
В посміятися з комах
4. Після добрих маминих слів скакунець відчув
А сором
Б розгубленість
В радість
- Установи послідовність подій у тексті
А Скакунець розбив ліхтарик.
Б Скакунець усвідомлює свою помилку.
В Світлячок попереджає всіх про небезпеку.
Г Розмова скакунця з мамою.
6. Установи відповідність між героями тексту та їхньою характеристикою
Герої тексту Характеристика героїв
А скакунець 1 полохливість
Б світлячок 2 доброзичливість
В мама стрибунця 3 мудрість
дбайливість бездумністьДякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.