-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра" -
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Наші гості: 32

- 27-04-2020, 13:30
- 5 541
- 2

Індивідуальний план роботи практичного психолога
під час дистанційного навчання
з 27.04.20р. по 08.05.20р.
№ з/п | Дата | Час роботи | Напрям діяльності | Зміст роботи | Примітка |
1 | 27.04.20 | 2 год | Організаційно-методична | Створення Google-календаря «Індивідуальний план», внесення заходів в застосунок «Google-календар», налаштування нагадувань | Використовуючи додатки Google |
1 год | Просвіта | Наповнення професійного блогу | |||
1 год | Організаційно-методична | Вебінар з впровадження інформаційно-комунікаційної автоматизованої системи "Єдина Школа" (блок "Дистанційна освіта") Херсонська обл.. | https://www.youtube.com/channel/UCjBneVVfegWFgOVR4f84Elg о 12:00 | ||
2 год | Організаційно-методична | Перегляд вебінару «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум» | https://www.youtube.com/channel/UCMsTGJwVun9bqKsfSPnRCHw?sub_confirmation=1 о 14:00 | ||
2 год | Консультаційна робота | Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом) | |||
2 | 28.04.20 | 2 год | Організаційно-методична | Робота з документацією практичного психолога | |
2 год | Організаційно-методична | Перегляд вебінару № 3 «Що таке прикладний аналіз поведінки (АВА) з використанням АДК» | Онлайн-курс «Альтернативна та додаткова комунікація. Можливості для терапії та соціальної інтеграції людей з розладами спектра аутизму і порушеннями мовлення» о 16:30 Реєстрація на курс https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfW7nC-kLEdRRka18T6fjpucZXR2KVKkoLvw-82anafo8k-0A/viewform?usp=sf_link | ||
2 год | Організаційно-методична | Перегляд вебінару «Метафоричні карти для початківців та продвинутих» | Реєстрація за покликанням https://www.garkavets.com/mini-mak/ о 18:00 | ||
2 год | Консультаційна робота | Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом) | |||
3 | 29.04.20 | 2 год | Діагностична робота | Підготовка форми для опитування педагогів «Школа, в якій я навчаю» | За допомогою за стосунку Google-форми. Відповідно до плану роботи психолога |
2 год | Самоосвіта | Оглядовий освітній серіал «Цифрові навички для вчителів» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv | Серія 1. Google-календар та розсилка Серія 2. Зберігання файлів у хмарних сховищах Серія 3. Створення онлайн-презентацій | ||
2 год | Організаційно-методична | Перегляд вебінару «Підвищуємо кваліфікацію онлайн» | Реєстрація за покликанням https://naseminar.com.ua/seminar/620-pdvishchumo-kvalfkatsyu-onlayn об 13:00 | ||
1 год | Організаційно-методична | Перегляд вебінару «Метафоричні карти для початківців та продвинутих» | Реєстрація за покликанням https://www.garkavets.com/mini-mak/ о 18:00 | ||
1 год | Консультаційна робота | Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом) | |||
4 | 30.04.20 | 2 год | Організаційно-методична | Робота з документацією практичного психолога | |
2 год | Самоосвіта | Оглядовий освітній серіал «Цифрові навички для вчителів» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv | Серія 4. Інтерактивні уроки з YouTube Серія 5. Тестування та перевірка завдань Серія 6. Організація навчання та спілкування | ||
2 год | Організаційно-методична | Віртуальна педрада видавництва «Ранок» | https://www.youtube.com/channel/UCeFZd8UVIhapGoVVcpN6HDQ/videos?disable_polymer=1 | ||
2 год | Консультаційна робота | Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом) | |||
5 | 04.05.20 | 2 год | Діагностична робота | Підготовка форми для опитування батьків «Школа, в якій навчається моя дитина (діти)» | За допомогою за стосунку Google-форми. Відповідно до плану роботи психолога |
2 год | Просвіта | Наповнення професійного блогу | |||
2 год | Організаційно-методична | Перегляд вебінару «Навчитись вчитися: мислення зростання – основа розвитку учнів» | https://naurok.com.ua/webinar/navchitis-vchitisya-mislennya-zrostannya-osnova-rozvitku-uchniv | ||
2 год | Консультаційна робота | Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом) | |||
6 | 05.05.20 | 2 год | Організаційно-методична | Робота з документацією практичного психолога | |
2 год | Самоосвіта | Оглядовий освітній серіал «Цифрові навички для вчителів» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv | Серія 7. Вдосконалення роботи в групах Серія 8. Підсумки Фінальне тестування | ||
2 год | Організаційно-методична | Перегляд вебінару № 4 «Альтернативна та додаткова комунікація: можливості для розвитку автономії дітей і дорослих людей з інвалідністю» | Онлайн-курс «Альтернативна та додаткова комунікація. Можливості для терапії та соціальної інтеграції людей з розладами спектра аутизму і порушеннями мовлення» о 16:30 Реєстрація на курс https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfW7nC-kLEdRRka18T6fjpucZXR2KVKkoLvw-82anafo8k-0A/viewform?usp=sf_link | ||
2 год | Консультаційна робота | Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом) | |||
7 | 06.05.20 | 2 год | Самоосвіта | Онлайн-курс «Вступ до медіації» | Реєстрація за покликанням https://vumonline.ua/course/mediation/ |
2 год | Діагностична робота | Підготовка форми для опитування школярів «Моя школа» | За допомогою за стосунку Google-форми. Відповідно до плану роботи психолога | ||
2 год | Організаційно-методична | Перегляд вебінару «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування» | https://naurok.com.ua/webinar/osobistiy-profesiyniy-blog-vchitelya-dizayn-kontent-prosuvannya | ||
2 год | Консультаційна робота | Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом) | |||
8 | 07.05.20 | 2 год | Організаційно-методична | Робота з документацією практичного психолога | |
2 год | Організаційно-методична | Віртуальна педрада видавництва «Ранок» | https://www.youtube.com/channel/UCeFZd8UVIhapGoVVcpN6HDQ/videos?disable_polymer=1 | ||
2 год | Діагностична | Підготовка форми для опитування школярів «Мої успіхи та емоційний стан під час дистанційного навчання» | |||
2 год | Консультаційна робота | Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом) | |||
10 | 08.05.20 | 2 год | Самоосвіта | Онлайн-курс «Вступ до медіації» | Реєстрація за покликанням https://vumonline.ua/course/mediation/ |
2 год | Просвіта | Підготовка та розміщення матеріалів для учнів 8-9 класів на професійному блозі «Вміння адекватно оцінювати себе. Сильні та слабкі сторони власної особистості» | Відповідно до плану роботи психолога | ||
2 год | Організаційно-методична | Аналітичний звіт про роботу психолога протягом карантину | |||
2 год | Консультаційна робота | Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом) |
Заступник директора з
навчально-виховної роботи ________________
Практичний психолог _____________________

Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.