-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Наші гості: 56
- 26-04-2020, 13:05
- 6 090
- 0
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи |
1 | 27.04 | 1.Проведення індивідуальних консультацій для учнів 5-9 класів щодо виконання домашніх завдань з математики та трудового навчання в період карантину. 2. . Участь у вебінарі на платформі You Tube «Дистанційна освіта», який проводить Освіта Глибоччини 4. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. | 900-1200 |
2 | 28.04 | 1. Підготовка домашніх завдань з математики для учнів 5, 6 класів. 2. Підготовка домашніх завдань з алгебри та геометрії для учнів 7-9 класів. 35. Підбір відеоуроків для перегляду учнями. 6. Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з (в телефонному режимі, соціальній мережі Viber). | 900-1400 |
3 | 29.04 | 1.Опрацювання матеріалів групи «Банк творчих ідей» на Facebook (https://www.facebook.com/groups/120918791896484/?ref=share) 2.Перегляд відеоуроків «Всеукраїнська онлайн школа» на YouTube–каналі МОН України. 3.Підготовка онлайн тестів з алгебри для учнів 9-го класу | 900-1200 |
4 | 30.04 | 1. Ознайомлення з різними онлайн-платформами для дистанційного навчання учнів(ZOOM,Google meet). 2.Розміщення домашніх завдань з алгебри та геометрії для учнів 7-9 класів. 3. Створення й розміщення коротких конспектів з тем, інтерактивних вправ, консультування учнів в онлайн-режимі | 900-1400 |
5 | 04.05 | 1.Опрацювання фахової літератури, систематизація інтернет-матеріалів. 2. Розміщення завдань для учнів 5-9 класів (ресурс Viber). 3 Перевірка домашніх завдань. Консультації учнів. (ресурс Viber). 4.Участь у регіональній онлайн-школі для батьків та вчителів з підвищення медіаграмотності та цифрової компетентності 5. Самоосвіта: участь у вебінарі «Створення інтерактивних робочих аркушів на платформі Wizer.me та Classkick » на сайті https://vseosvita.ua. (перегляд запису) | 900-1900 |
6 | 05.05 | 1.Обмін досвідом з колегами щодо дистанційного навчання учнів в онлайн-чаті. 2. Підбір завдань для дистанційного навчання. 3. Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» | 900-1300 |
7 | 06.05 | 1. Розробка та підбір матеріалів до тематичної перевірки знань школярів. 2. Самоосвіта: участь у вебінарі «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» на сайті https://vseosvita.ua. 3. Упорядкування папки самоосвіти 4. Створення інтерактивних завдань для виконання учнями. 5. Робота на освітній платформі «Всеосвіта» | 900-1200 |
8 | 07.05 | 1. Робота з документацією. Корекція календарно-тематичного планування. 2. Перегляд новин, які стосуються освітнього процесу. 3. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет. | 900-1400 |
9 | 08.05 | 1. Розробка та підбір матеріалів до тематичної перевірки знань школярів. 2.Розміщення домашніх завдань з алгебри та геометрії для учнів 7-9 класів. 3. Створення й розміщення коротких конспектів з тем, інтерактивних вправ, консультування учнів в онлайн-режимі/ 4. Перевірка письмових завдань, надісланих учнями. | 900-1400 |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.