-
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом -
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?"
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?" -
Випускне свято у ДНЗ. Дитинство щасливе завжди хоче миру
Випускне свято у ДНЗ. "Дитинство щасливе завжди хоче миру"Патріотичний сучасний музичний сценарій
Наші гості: 43

- 25-04-2020, 21:33
- 9 830
- 4
№ з/п | Дата | Зміст роботи |
1 | 27.04.2020 | 1.Підготовка завдань для учнів 2 класу до дистанційного навчання . 2.Консультація батьків про специфіку роботи на дистанційному навчанні. 3.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. 4.Опрацювання фахової та періодичної літератури. |
2 | 28.04.2020 | 1.Складання плану самоосвіти та елементів дистанційної роботи на період призупинення освітнього процесу . 2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. 3.Розробка тестової діагностичної роботи для учнів 2 класу з румунської мови . 4.Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Розвиток уяви в різні вікові періоди» . |
3 | 29.04.2020 | 1.Підбір додаткових цікавих завдань для учнів 2 класу, та викладення посилань через мережу Viber. 2.Індивідуальні консультації батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину. 3.Перегляд вебінарів про організацію дистанційного навчання. Перевірка виконаних завдань учнями. 4.Розробка завдань та підбір матеріалів для діагностичної перевірки знань школярів з математики . |
4 | 30.04.2020 | 1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання.2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. 3.Консультації з батьками в телефонному режимі. . 4.Перегляд відео «Ранкове коло» НУШ |
5 | 04.05.2020 | 1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. 4.Перегляд вебінару «Ігрові педагогічні прийоми:як пробудити в учнів інтерес до навчання» на сайті Всеосвіта. |
6 | 05.05.2020 | 1.Індивідуальні консультації батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину. 2.Викладення цікавих розвиваючих завдань у мережу Viber для учнів 2 класу . 3.Перегляд вебінарів, запропонованими освітніми сайтами. 4.Перегляд відео «Метод критичного мислення»Шість капелюхів». |
7 | 06.05.2020 | 1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Створення завдань самостійного опрацювання у дистанційній формі . 3.Розробка онлайн–тренінгу для батьків «Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину» 4.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. |
8 | 07.05.2020 | 1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. 2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. 3.Консультації з батьками учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі в телефонному режимі. 4Перегляд вебінарів, запропонованими освітніми сайтами. |
9 | 08.05.2020 | 1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів. 3.Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми. 4.Перегляд «Фізкультхвилинка» НУШ |

Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.