-
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини -
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3.
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3 -
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
- 25-04-2020, 13:35
- 12 504
- 1
№ | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1. | 27.04.2020 | 1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу. 2. Робота Розробка та розміщення У соціальній мережі Viber завдань та відео-аудіо супроводу пояснення матеріалу для 3 класу. 3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 3 класу онлайн-режимиі. 4.Перевірка виконаних завдань. | 8:00-8:45 9:00- 13:00 | |
2. | 28.04.2020 | 1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу. 2. Онлайн консультація для батьків (Навчання в дистанційній формі). 3. Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми. 4.Перегляд відео «Ранкове коло.Нова Українська Школа. | 8:00-10:00 10:00-12:00 12:00-13:00 | |
3. | 29.04.2020 | 1. Моніторинг стану захворюваність учнів 2.Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 3 класу онлайн. 4.Перевірка виконаних завдань. 5.Перегляд відео «Фізкультхвилинка в НУШ | 9:00-11:00 11:00-12:00 12:00-13:00 | |
4. | 30.04.2020 | 1. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі та розміщення власних відео-уроків для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі. 3. Розробка тестів з румунської мови. 4. Опрацювання фахової літератури 5.Перегляд відео «Метод критичного мислення «Шість капелюхів» | 9:00- 11:00 11:00-12:00 12:00-13.00 | |
5. | 04.05.2020 | 1. Розміщення відео-лекцій для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 2. Підбір цікавих відео-посилать для загального розвитку учнів. (мережа Ютуб) 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка тестів для 3 класу з природознавства. | 9:00-11:00 11:00-12:00 12:00-13.00 | |
6. | 05.05.2020 | 1. Розміщення завдань та відео-уроків для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) . Індивідуальні консультації. 2. Реєстрація на EDERA_OSVITORIA_LENOVO для проходження курсу «Бери і роби». 3. Опрацювання інструкції з користування платформою. Як отримати максимум від онлайн-курсу. 4.Перевірка виконаних завдань. | 9:00-11:00 11:00-13:00 | |
7. | 06.05.2020 | 1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі. 2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео-аудіо супроводу пояснення матеріалу для учнів 3 класу. 3.Перегляд вебінару«Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради» 4.Перевірка виконаних завдань. | 9:00-10:00 10:00-11:00 11:00-13:00 | |
8. | 07.05.2020 | 1.Моніторинг стану захворюваності учнів 3 класу. 2. Розміщення завдань та відео уроків для учнів 3 класу в соціальній мережі Viber. 3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів. 4.Перегляд інформаційно методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів» | 9:00-11:00 11:00-13:00 | |
9. | 08.05.2020 | 1.Розробка і розміщення завдань у соціальній мережі Viber відео та аудіо супроводу пояснення матеріалу для учнів3 класу. 2. Перевірка, оцінювання та коментування надісланих раніше перевірних робіт учнів через мережу Viber. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 4.Проходження онлайн-курсу «безпечна і дружня до дитини школа.Підсумок. | 9:00-12:00 12:00-13:00 | |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.