-
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість -
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла»
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла» -
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
- 24-04-2020, 23:25
- 18 605
- 0
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час | Примітки |
30 | 27.04.2020 |
| 08.30-10.00 10.00-11.30 11.30-12.30 12.30-13.30 | Viber, месендж, у телефонному режимі, ютуб, всеосвіта |
31 | 28.04.2020 |
| 08.00-09.00 09.00-11.00 11.00-12.00 18.00-19.30 | Viber, месендж, у телефонному режимі, все освіта, https://incluz24.blogspot.com |
32 | 29.04.2020 |
| 08.30-09.30 09.30-11.00 11.30-12.30 | Viber, месендж, соціальні мережі, ютуб |
33 | 30.04.2020 |
| 08.30-10.00 10.00-11.30 11.30-12.30 18.00-19.30 | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com , всеосвіта |
34 | 04.05.2020 |
| 08.00-10.00 10.00-11.30 12.30-13.30 | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі. |
35 | 05.05.2020 |
| 08.30-10.00 10.00-11.30 11.30-12.30 12.30-13.30 | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com |
36 | 06.05.2020 |
| 08.30-10.00 10.00-11.30 11.30-12.30 12.30-13.30 | мнсенджер, все освіта. Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с. |
37 | 07.05.2020 |
| 08.30-10.00 10.00-11.30 11.30-12.30 12.30-13.30 | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com |
38 | 08.05.2020 |
| 08.00-10.00 10.00-11.30 12.30-13.30 | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта |
39 | 12.05.2020 |
| 08.30-10.00 10.00-11.30 11.30-12.30 12.30-13.30 | всеосвіта, https://incluz24.blogspot.com |
40 | 13.05.2020 |
| 08.00-09.00 09.00-10.00 12.00-14.00 | Viber, соціальні мережі, Всеосвіта, |
41 | 14.05.2020 |
| 08.30-10.00 10.00-11.30 11.30-12.30 12.30-13.30 | Viber, соціальні мережі, EdEra, Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання : |
42 | 15.05.2020 |
| 08.30-10.00 10.00-11.30 11.30-12.30 12.30-13.30 | Viber, месенджер. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі . К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Нові формати освіти»). |
43 | 18.05.2020 |
| 08.30-10.00 10.00-11.30 11.30-12.30 12.30-13.30 | Viber, месенджер. Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с. https://incluz24.blogspot.com |
Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.