Популярні новинки

Ключові слова

» » Індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину на травень

Шкільна скарбничка НУШ



Індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину на травень
Індивідуальний план роботи асистента вчителя 
під час карантину на травень

План роботи асистента вчителя в період карантину в умовах дистанційного навчання.(27.04.2020-12.05.2020). Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №211 від 11 березня 2020 р. В період карантину асистент вчителя працює спільно з командою супроводу дитини з ООП, розробляє індивідуальні завдання для дитини відповідно до її потреб, 
виконує організаційно-методичну роботу.


п/п

Дата

Зміст роботи

Час

Примітки


30

27.04.2020

  • Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання  школярів 4-Г.
  • Упорядкування дидактичного матеріалу.
  • Підбір навчальних відеофайлів для дитини з ООП.
  • Робота з дидактичними, опублікованими на сайті «vseosvita.ua».

08.30-10.00



10.00-11.30


11.30-12.30


12.30-13.30


Viber, месендж, у телефонному режимі, ютуб, всеосвіта


31

28.04.2020

  • Онлайн консультація для батьків дітей з ООП.
  • Розробка завдань для дитини з ООП.
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https: //incluz24.blogspot.com 
  • Вебінар: Ресурси міжнародних екологічних проєктів для роботи в сучасній школі

08.00-09.00


09.00-11.00

11.00-12.00


18.00-19.30

Viber, месендж, у телефонному режимі, все освіта, https://incluz24.blogspot.com 

32

29.04.2020

  • Перегляд відеоуроків на «YOUTUBE.COM».
  • Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання .
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.

08.30-09.30


09.30-11.00


11.30-12.30

Viber, месендж,

соціальні мережі, ютуб


33

30.04.2020

  • Робота з методичною літературою.
  • Підбір матеріалу для учнів 4-Г, підбір матеріалу для інклюзії. 
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com 
  • Вебінар: Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання

08.30-10.00

10.00-11.30


11.30-12.30


18.00-19.30


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com , всеосвіта

34

04.05.2020

  • Підбір завдань для учнів в умовах навчання дистанційної форми.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Підготовка  матеріалів для діагностичних робіт.

08.00-10.00


10.00-11.30


12.30-13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі.


35

05.05.2020

  • Онлайн-перевірка виконання завдань дитини з ООП.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Ведення встановленої документації. 
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com 

08.30-10.00


10.00-11.30


11.30-12.30

12.30-13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com 

36

06.05.2020

  • Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для  учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Підбір відеоматеріалів про толерантність.
  • Опрацювання методичної літератури Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка.
  • Спілкування – онлайн з учнем з ООП.

08.30-10.00



10.00-11.30


11.30-12.30




12.30-13.30


мнсенджер, все освіта.

Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с.

37

07.05.2020

  • Розробка дидактичного матеріалу для роботи  в класі з дітьми.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Створення пам?ятки для батьків «Батьки: прислухайтесь до мене».
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com 

08.30-10.00


10.00-11.30


11.30-12.30


12.30-13.30


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com 

38

08.05.2020

  • Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Створення пам?ятки для батьків «Кінезіологія – проста гімнастика для мозку».

08.00-10.00


10.00-11.30


12.30-13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта

39

12.05.2020

  • Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.
  • Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.
  • Добірка матеріалу та завдань для учня з ООП.
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com 

08.30-10.00



10.00-11.30


11.30-12.30


12.30-13.30


всеосвіта, https://incluz24.blogspot.com 

40

13.05.2020

  • Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
  • Адаптація змісту та методів навчання з математики до можливостей  і потреб дитини з ООП.
  • Робота над індивідуальними картками з української мови.

08.00-09.00



09.00-10.00



12.00-14.00


Viber, соціальні мережі, Всеосвіта, 

41

14.05.2020

  • Консультації для батьків та учнів. 
  • Опрацювання методичної літератури ознайомлення з літературою по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»
  • Співпраця з членами команди супроводу дитини з ООП.
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com 

08.30-10.00

10.00-11.30




11.30-12.30


12.30-13.30


Viber, соціальні мережі, EdEra,

Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання :
навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко
та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с.
 https://incluz24.blogspot.com 

42

15.05.2020

  • Розміщення завдань для учнів 4-Г класу
  • Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 
  • Робота з методичною літературою. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .
  • Консультація з батьками  по телефону «Про заходи безпеки під час карантину».

08.30-10.00


10.00-11.30



11.30-12.30



12.30-13.30


Viber, месенджер.

Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .

К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Нові формати освіти»).


43

18.05.2020

  • Робота зі шкільною документацією.
  • Опрацювання методичної літератури Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка.
  • Виготовлення карток з математики
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com 

08.30-10.00

10.00-11.30




11.30-12.30

12.30-13.30


Viber, месенджер.

Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с. https://incluz24.blogspot.com 


ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
ndivdualniy-plan-roboti-asistenta-vchitelya-pd-chas-karantinu-na-traven.rar [202,93 Kb]
(Завантажили цей файл: 1039)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.