-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 24-04-2020, 22:57
- 8 469
- 0
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 27. 04 | 1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на виконання навчального плану. 2.Пошук і розробка завдань для учнів на період карантину. 3.Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум.» | 9. 00 – 11.00 11.00 – 13.30 13.30 – 14.30 | |
2 | 28. 04 | 1. Робота з документацією. Корекція календарно-тематичного планування. 2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6, 7, 8, 9-х класів з української мови та літератури. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн. 4. Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: « Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» 5. Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з. | 9. 00 – 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 14.00 14.00 – 16.00 Протягом дня | |
3 | 29. 04 | 1. Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань. 2. Виготовлення і підбір матеріалів з української мови для учнів 9 класу. 3. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок». 4. Ознайомлення з різними онлайн-платформами для дистанційного навчання учнів. 5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з. | 9. 00 – 11. 00 11.00 – 12.00 12.00 – 14.00 14.00 – 15.00 Протягом дня | |
4 | 30. 04 | 1. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6, 7, 8, 9-х класів з української мови та літератури. 2. Розробка тестових завдань з української мови та літератури для учнів 8 класу. 3. Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: «Створення та ведення блогу на платформі Всеосвіта». 4.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з | 9.00 – 11.00 11.00 – 13.00 13.00 – 15.00 Протягом дня | |
5 | 4. 05 | 1. Підбір відеоуроків для перегляду учнями. 2. Опрацювання фахової літератури, систематизація інтернет-матеріалів. 3. Розробка тестових завдань з української мови та літератури для учнів 7 класу. 4. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок». | 9. 00 – 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 14.00 14.00 – 16.00 | |
6 | 5.05 | 1. Підбір завдань та відеороликів відповідно до тем. 2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6, 7, 8, 9-х класів з української мови та літератури. 3.Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн 4. Розробка тестових завдань з української мови та літератури для учнів 6 класу. 5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з | 9.00 – 10.00 10.00 – 13.00 13.00 – 14.00 14.00 – 16.00 Протягом дня | |
7 | 6.05 | 1.Перегляд новин, які стосуються освітнього процесу. 2. Опрацювання фахової літератури, систематизація інтернет-матеріалів.. 3. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок». 4.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань. 5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з | 9. 00 – 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 14.00 14.00 – 16.00 Протягом дня | |
8 | 7.05 | 1. Створення інтерактивних завдань для виконання учнями. 2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6, 7, 8, 9-х класів з української мови та літератури. 3. Читання творів із української літератури. 4.Обмін досвідом з колегами щодо дистанційного навчання учнів в онлайн-чаті 5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з. | 9. 00 – 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 14.00 14.00 – 16.00 Протягом дня | |
9 | 8.05 | 1. Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн 2. Створення й розміщення коротких конспектів з тем, інтерактивних вправ, консультування учнів в онлайн-режимі 3.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань. 4. Поновлення папки самоосвіти 5.Діяльність на платформі «Всеосвіта». | 9.00 – 10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 12.00 12.00 – 13.00 13.00 – 15.00 |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.