• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн





    План роботи над методичною проблемою
    • 6-04-2020, 21:18
    • 5 981
    • 0
    План роботи над методичною проблемою.
    Удосконалення професійної компетентності кожного вчителя, підвищення
    науково-теоретичного й загально культурного рівня, психолого-педагогічної
    підготовки та професійної майстерності, розвиток їх творчої ініціативи,
    формування в них готовності до самовдосконалення, 
    самоосвіти, саморозвитку.

    «Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу"

    Мета: удосконалення професійної компетентності кожного вчителя, підвищення науково-теоретичного й загально культурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності, розвиток їх творчої ініціативи, формування в них готовності до самовдосконалення, самоосвіти, саморозвитку.

    Головне завдання методичної роботи: створення умов для постійного творчого та фахового зростання кожного педагога, забезпечення професійної самореалізації педагогічних працівників та утвердження їхнього високого соціального статусу в суспільстві.

    Пріоритети: оновлення ролі вчителя як висококваліфікованого фахівця, який володіє значним арсеналом інноваційних технологій організації навчально-виховного процесу.

    Керівники проекту: Ніколаєв Сергій Дмитрович - директор школи, Вололовцева Тетяна Василівна - заступник директора школи з навчально-виховної роботи


    Тип проекту: практично-орієнтований, колективний, тривалий.

    Учасники проекту: педагогічний колектив  

    Терміни реалізації проекту: 2017-2022 роки.

    Актуальність проекту: інноваційна школа – це школа, яка допомагає працівникам рухатись вперед, розвиватися. 

    Основні етапи роботи над проблемою:


    І. Діагностично - теоретичний етап

    (2017/2018 навчальний рік)

    Мета:

    сформувати особисту потребу та психологічну готовність педагогів до підвищення професійної компетентності та роботи над єдиною науково-методичною проблемою школи;

    діагностика творчого потенціалу вчителя для створення атмосфери міжособистісної взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу;

    дослідження рівня професійної майстерності; потреб та інтересів педагогічного колективу.


    ІІ. Практично - діяльнісний етап

    (2018/2019 навчальний рік)

    Мета:

    сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізують;

    розроблення тактики та стратегії реалізації проблеми;

    вивчення науково-теоретичних засад, формування професійної компетенції вчителя, її сутності, структури, змісту;

    теоретично дослідити проблему шляхом проведення засідань педрад, семінарів, методичних об'єднань, індивідуальних консультацій, самоосвіти.


    ІІІ. Апробаційно - впроваджувальний етап

    (2019/2020, 2020/2021 навчальні роки)

    (набуття власного досвіду)

    Мета:

    визначення ступеня аксіологічного мислення членів педагогічного колективу;

    визначення ступеня готовності вчителів до роботи над проблемою;

    вивчення досвіду роботи вчителів і виявлення труднощів з подальшою їх корекцією;

    апробація моделі формування вчителя як висококомпетентного фахівця.


    ІV. Узагальнюючий, підсумковий етап

    (2021/2022 навчальний рік)

    Мета:

    досягнення оптимального рівня професійної кваліфікації педагогів;

    забезпечення високого рівня освіченості та вихованості учнів;

    здійснення моніторингу динаміки змін роботи професійної компетентності педагогів школи;

    підбиття підсумків роботи над проблемою;

    оцінка рівня самореалізації вчителів;

    оприлюднення загальних підсумків упровадження проблемного питання, підготовка матеріалів з цього питання.

    Схема реалізації проблеми:



    Прогнозовані результати:


    вироблення рекомендацій щодо особливостей реалізації науково-методичної проблеми школи;

    визначення напрямів роботи й перспектив подальшої діяльності;

    здатність продукувати власний ефективний педагогічний досвід;

    висока мотивація до неперервної освіти.


    Матеріал автора: Вололовцева Тетяна Василівна

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    plan-roboti-nad-metodichnoyu-problemoyu.rar [2,9 Mb]
    (Придбали цей файл: 377)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.