-
Урок 12. Графіки рівномірного руху
Урок 12. Графіки рівномірного руху -
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість -
Урок фізики 11. Учимося розв’язувати задачі
Урок фізики 11. Учимося розв’язувати задачі
- 21-03-2020, 14:57
- 28 556
- 1
Індивідуальний план роботи під час карантину (16.03. 2020 - 03.04.2020)
практичного психолога та педагога-організатора
(зміст роботи, час виконання). Передбачає дистанційне
онлайн-консультування та онлайн-спілкування
з учасниками освітнього процесу.
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | |
1 | 16.03. 2020 | 1. Упорядкування щоденника педагога – організатора та журналу щоденного обліку роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантин. 2. Участь у педраді. 3. Робота з документацією. 4. Співпраця з батьківським комітетом та з учасниками освітнього процесу з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Messenger та Instagram. 5. Опрацювання фахової літератури. | 9.00 – 10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 13.00-15.00
15.00-17.00 | |
2 | 17.03. 2020 | 1. Робота зі шкільною документацією 2. Онлайн робота з вчителями щодо дистанційного навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу. 3.Опрацювання фахової літератури. 4. Робота над сценарієм до участі у фестивалі (квесті, виховному заході) «Молодь обирає здоров’я» 5. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів», який відбудеться 17 березня о 18:00 на освітньому порталі «На Урок». | 9.00 –10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 13.00 13.00 – 15.00 (18:00-20.00) | |
3 | 18.03. 2020 | 1. Робота з документацією. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 2. Робота над сценарієм «Молодь обирає здоров’я». 3. Самоосвіта 4. Індивідуальні консультації для учнів 8 класів в онлайнрежимі. 5. Виготовлення брошур для учнів школи «Як захистити себе від корона вірусу» . 6.Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків. | 9.00 -10.00 10.00-12.00 12.00- 14.30 14.30- 15.30 15.30-16.30 16.30-17.00 | |
4 | 19.03. 2020 | 1. Пошук онлайн-тестів для учнів 5-11 класів з психології. 2. Підготовка творчого звіту, як практичного психолога, що атестувалася в 2019/2020 навчальному році 3. Проходження онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта». 4.Перегляд соціальних відеороліків для участі у конкурсі «Молодь обирає здоров’я». 5. Робота над сценарієм «Молодь обирає здоров’я». 6. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога – організатора. | 9.00-11.00 11.00 - 12.00 12.00-13.00 13.00- 14.00 14.00- 15.00 15.00-17.00 | |
5 | 20.03. 2020 | 1. Упорядкування щоденника педагога – організатора та журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. 2. Участь у підвищенні кваліфікації педагогічних працівників 2019/2020 н. р. 3. Дистанційна онлайн-консультація для учнів 10-11 кл. з питань координації дистанційного навчання. Підбір завдань для учнів 10-11 класів в умовах навчання дистанційної форми навчання з психології. 4. Корекція виховного плану на ІІ семестр. 5. Пошукова робота в мережі Інтернет, пошук ідей для оформлення буклета на конкурс «Молодь обирає здоров’я» 6. Упорядкування папки виховних заходів з патріотичного виховання учнівської молоді | 9.00-10.00 10.00-12.00 12.00-15.00 15.00-15.30 15.30-16.30 16.30-17.00 | |
6 | 23.03. 2020 | 1. Розробка і оформлення декорацій . 2. Підготовка матеріалу до фестивалю (квесту, виховного заходу) «Молодь обирає здоров’я »: буклет, плакат, фото, соцроликів. 3. Пошук профорієнтаційного онлайн-тестування для учнів 9-11 класів. Відправлення онлайн-силок у робочі діалоги Messenger. 4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам. | 9.00– 11.00 11.00 - 13.00 13.00-15.00 15.00-17.00 | |
7 | 24.03. 2020 | 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 2. Добірка матеріалу до свята «Я люблю тебе, мамо безмежно, ти найкраща у світі матуся». 3. Робота з планом роботи учнівського самоврядування. 4. Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини». | 9.00-11.00 11.00-14.00 14.00-15.00 15.00-17.00 | |
8 | 25.03. 2020 | 1 Робота з планом роботи учнівського самоврядування по міністерствах. 2. Складання плану заходів щодо проведення Дня здоров’я. 3. Підготовка матеріалу до випуску стіннівки «Міжнародний день визволення в`язнів фашистських концтаборів» 4. Самоосвіта практичного психолога. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus». 5. Систематизація документації. | 9.00- 10.00 10.00-12.00 12.00-13.00 13.00-16.30 16.30-17.00 | |
9 | 26.03. 2020 | 1. Перегляд майстер-класів за реферальним посиланням «виготовлення великодніх писанок в різних техніках». 2. Підбір матеріалу до заходів «Чисте довкілля – здорова нація», до Дня Довкілля. 3. Підбір завдань для учнів 10 класу в умовах дистанційної форми навчання з психології. 4. Самоосвіта практичного психолога. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus». 5. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками «Дитячі страхи і пандемія». | 9.00-11.00 11.00-13.00 13.00-14.00 14.00-15.30 15.30-17.00 | |
10 | 27.03. 2020 | 1. Робота з документацією. 2. Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи. 3.Допомога у підготовці заходів учителеві географії щодо проведення «Міжнародного дня Землі». 4. Підбір завдань для учнів 10 і 11 класу в умовах дистанційної форми навчання з психології. 5. Добірка матеріалу до свята «Я люблю тебе, мамо безмежно, ти найкраща у світі матуся». 6. Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта». | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 12.00-14.00
14.00-16.00 16.00-17.00 | |
11 | 30.03. 2020 | 1. Добірка матеріалу до свята «Я люблю тебе, мамо безмежно, ти найкраща у світі матуся». 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3.Підбір матеріалів для проведення заходів з теми «Гірчить Чорнобиль крізь роки». 4. Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети). 5. Консультації в навчально-методичному центрі. | 9.00-11.00 11.00-12.00 12.00- 13.00 13.00-15.00 15.00-17.00 | |
12 | 31.03. 2020 | 1. Пошук сценарія для проведання свята останнього дзвоника. 2. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога - організатора 3. Робота з методичною літературою. 4. Розробка психодіагностичного інструментарію, тестових бланків. | 9.00-12.00 12.00-13.00 13.00-15.00 15.00 - 17.00
| |
13 | 01.04. 2020 | 1.Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога - організатора 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Робота зі сценарієм «Свято останнього дзвоника» 4. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». 5. Робота зі шкільною документацією. | 9.00- 11.00 11.00-12.00 12.00-13.00 13.00 -16.00 16.00-17.00 | |
14 | 02.04. 2020 | 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом. 2. Робота з методичною документацією. 3. Робота зі сценарієм «Свято останнього дзвоника». Підбір музичного оформлення до свята останнього дзвоника. 4. Добірка матеріалу до свята «Я люблю тебе, мамо безмежно, ти найкраща у світі матуся». 5. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». | 9.00– 11.00 11.00- 12.00 12.00-14.00 14.00-15.00 15.00-16.00 | |
15 | 03.04. 2020 | 1. Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко (https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug) 2. Дистанційні онлайн-консультації учням, батька, учителям «Профілактика стресів» 3.Корекція календарно – тематичного планування. Підготовка конспектів уроків. Підбір завдань для учнів 10 і 11 класу в умовах дистанційної форми навчання з психології. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 5. Підготовка матеріалів для Ради профілактики. 6. Упорядкування щоденника педагога – організатора та журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. | 09.00- 9.40 9.40-11.00 11.00-14.00 14.00-15.00 15.00-16.00 16.00- 17.00 |
Залишайтесь з нами, на нашому педагогічному проекті
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.