-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 21-03-2020, 14:57
- 28 371
- 1
Індивідуальний план роботи під час карантину (16.03. 2020 - 03.04.2020)
практичного психолога та педагога-організатора
(зміст роботи, час виконання). Передбачає дистанційне
онлайн-консультування та онлайн-спілкування
з учасниками освітнього процесу.
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | |
1 | 16.03. 2020 | 1. Упорядкування щоденника педагога – організатора та журналу щоденного обліку роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантин. 2. Участь у педраді. 3. Робота з документацією. 4. Співпраця з батьківським комітетом та з учасниками освітнього процесу з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Messenger та Instagram. 5. Опрацювання фахової літератури. | 9.00 – 10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 13.00-15.00
15.00-17.00 | |
2 | 17.03. 2020 | 1. Робота зі шкільною документацією 2. Онлайн робота з вчителями щодо дистанційного навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу. 3.Опрацювання фахової літератури. 4. Робота над сценарієм до участі у фестивалі (квесті, виховному заході) «Молодь обирає здоров’я» 5. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів», який відбудеться 17 березня о 18:00 на освітньому порталі «На Урок». | 9.00 –10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 13.00 13.00 – 15.00 (18:00-20.00) | |
3 | 18.03. 2020 | 1. Робота з документацією. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 2. Робота над сценарієм «Молодь обирає здоров’я». 3. Самоосвіта 4. Індивідуальні консультації для учнів 8 класів в онлайнрежимі. 5. Виготовлення брошур для учнів школи «Як захистити себе від корона вірусу» . 6.Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків. | 9.00 -10.00 10.00-12.00 12.00- 14.30 14.30- 15.30 15.30-16.30 16.30-17.00 | |
4 | 19.03. 2020 | 1. Пошук онлайн-тестів для учнів 5-11 класів з психології. 2. Підготовка творчого звіту, як практичного психолога, що атестувалася в 2019/2020 навчальному році 3. Проходження онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта». 4.Перегляд соціальних відеороліків для участі у конкурсі «Молодь обирає здоров’я». 5. Робота над сценарієм «Молодь обирає здоров’я». 6. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога – організатора. | 9.00-11.00 11.00 - 12.00 12.00-13.00 13.00- 14.00 14.00- 15.00 15.00-17.00 | |
5 | 20.03. 2020 | 1. Упорядкування щоденника педагога – організатора та журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. 2. Участь у підвищенні кваліфікації педагогічних працівників 2019/2020 н. р. 3. Дистанційна онлайн-консультація для учнів 10-11 кл. з питань координації дистанційного навчання. Підбір завдань для учнів 10-11 класів в умовах навчання дистанційної форми навчання з психології. 4. Корекція виховного плану на ІІ семестр. 5. Пошукова робота в мережі Інтернет, пошук ідей для оформлення буклета на конкурс «Молодь обирає здоров’я» 6. Упорядкування папки виховних заходів з патріотичного виховання учнівської молоді | 9.00-10.00 10.00-12.00 12.00-15.00 15.00-15.30 15.30-16.30 16.30-17.00 | |
6 | 23.03. 2020 | 1. Розробка і оформлення декорацій . 2. Підготовка матеріалу до фестивалю (квесту, виховного заходу) «Молодь обирає здоров’я »: буклет, плакат, фото, соцроликів. 3. Пошук профорієнтаційного онлайн-тестування для учнів 9-11 класів. Відправлення онлайн-силок у робочі діалоги Messenger. 4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам. | 9.00– 11.00 11.00 - 13.00 13.00-15.00 15.00-17.00 | |
7 | 24.03. 2020 | 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 2. Добірка матеріалу до свята «Я люблю тебе, мамо безмежно, ти найкраща у світі матуся». 3. Робота з планом роботи учнівського самоврядування. 4. Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини». | 9.00-11.00 11.00-14.00 14.00-15.00 15.00-17.00 | |
8 | 25.03. 2020 | 1 Робота з планом роботи учнівського самоврядування по міністерствах. 2. Складання плану заходів щодо проведення Дня здоров’я. 3. Підготовка матеріалу до випуску стіннівки «Міжнародний день визволення в`язнів фашистських концтаборів» 4. Самоосвіта практичного психолога. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus». 5. Систематизація документації. | 9.00- 10.00 10.00-12.00 12.00-13.00 13.00-16.30 16.30-17.00 | |
9 | 26.03. 2020 | 1. Перегляд майстер-класів за реферальним посиланням «виготовлення великодніх писанок в різних техніках». 2. Підбір матеріалу до заходів «Чисте довкілля – здорова нація», до Дня Довкілля. 3. Підбір завдань для учнів 10 класу в умовах дистанційної форми навчання з психології. 4. Самоосвіта практичного психолога. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus». 5. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками «Дитячі страхи і пандемія». | 9.00-11.00 11.00-13.00 13.00-14.00 14.00-15.30 15.30-17.00 | |
10 | 27.03. 2020 | 1. Робота з документацією. 2. Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи. 3.Допомога у підготовці заходів учителеві географії щодо проведення «Міжнародного дня Землі». 4. Підбір завдань для учнів 10 і 11 класу в умовах дистанційної форми навчання з психології. 5. Добірка матеріалу до свята «Я люблю тебе, мамо безмежно, ти найкраща у світі матуся». 6. Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта». | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 12.00-14.00
14.00-16.00 16.00-17.00 | |
11 | 30.03. 2020 | 1. Добірка матеріалу до свята «Я люблю тебе, мамо безмежно, ти найкраща у світі матуся». 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3.Підбір матеріалів для проведення заходів з теми «Гірчить Чорнобиль крізь роки». 4. Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети). 5. Консультації в навчально-методичному центрі. | 9.00-11.00 11.00-12.00 12.00- 13.00 13.00-15.00 15.00-17.00 | |
12 | 31.03. 2020 | 1. Пошук сценарія для проведання свята останнього дзвоника. 2. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога - організатора 3. Робота з методичною літературою. 4. Розробка психодіагностичного інструментарію, тестових бланків. | 9.00-12.00 12.00-13.00 13.00-15.00 15.00 - 17.00
| |
13 | 01.04. 2020 | 1.Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога - організатора 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Робота зі сценарієм «Свято останнього дзвоника» 4. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». 5. Робота зі шкільною документацією. | 9.00- 11.00 11.00-12.00 12.00-13.00 13.00 -16.00 16.00-17.00 | |
14 | 02.04. 2020 | 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом. 2. Робота з методичною документацією. 3. Робота зі сценарієм «Свято останнього дзвоника». Підбір музичного оформлення до свята останнього дзвоника. 4. Добірка матеріалу до свята «Я люблю тебе, мамо безмежно, ти найкраща у світі матуся». 5. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». | 9.00– 11.00 11.00- 12.00 12.00-14.00 14.00-15.00 15.00-16.00 | |
15 | 03.04. 2020 | 1. Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко (https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug) 2. Дистанційні онлайн-консультації учням, батька, учителям «Профілактика стресів» 3.Корекція календарно – тематичного планування. Підготовка конспектів уроків. Підбір завдань для учнів 10 і 11 класу в умовах дистанційної форми навчання з психології. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 5. Підготовка матеріалів для Ради профілактики. 6. Упорядкування щоденника педагога – організатора та журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. | 09.00- 9.40 9.40-11.00 11.00-14.00 14.00-15.00 15.00-16.00 16.00- 17.00 |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.