Популярні новинки
-
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом -
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?"
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?" -
Випускне свято у ДНЗ. Дитинство щасливе завжди хоче миру
Випускне свято у ДНЗ. "Дитинство щасливе завжди хоче миру"Патріотичний сучасний музичний сценарій
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка

Індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину
- 20-03-2020, 19:41
- 28 925
- 8

Індивідуальний план роботи асистента вчителя
під час карантину.
Погодинне планування кожного робочого дня.
План роботи та самоосвіти асистента вчителя та практичного психолога
Форма проведення (дистанційна чи очна) | Результат (сертифікат, проект тощо) | ||
13.03 | Складання плану роботи та самоосвіти асистента вчителя та практичного психолога на період карантину. (3 год.) Систематизація матеріалів у кабінеті. (2 год.) Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (2 год.) | дистанційна | |
16.03 | Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (4 год.) Участь у засіданні атестаційної коміссії. (3 год.) | дистанційна | |
17.03 | Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». (4 год.) Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». (3 год.) | дистанційна | |
18.03 | Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (4 год.) Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога». (1 год.) Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.) | дистанційна | |
19.03 | Упорядкування папки практичного психолога. (2 год.) Виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. (3 год.) Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (2 год.) | дистанційна | |
20.03 | Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.) Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (4 год.) | дистанційна | |
23.03 | Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». (5 год.) Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (2 год.) | дистанційна | |
24.03 | Участь у семінарі - тренінгу з формувального оцінювання. (7 год.) | очна | |
25.03 | Участь у засіданні педагогічної ради. (7 год.) | очна | |
26.03 | Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». (5 год.) Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (2 год.) | дистанційна | |
27.03 | Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». (5 год.) Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (2 год.) | дистанційна | |
30.03 | Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (4 год.) Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (3 год.) | дистанційна | |
31.03 | Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (4 год.) Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (3 год.) | дистанційна | |
01.04 | Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.) Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (2 год.) Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.) | дистанційна | |
02.04 | Опрацювання фахової літератури: «Психологічний супровід як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів», « Психологічний супровід інклюзивної освіти». (3 год.)Перегляд вебінару «Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії».(2 год.)Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. (2 год.) | дистанційна | |
03.04 | Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів». (2 год.) Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. (3 год.) Прибирання у кабінеті дезинфікуючими засобами. (2 год.) | дистанційна |

Залишайте свої коментарі
Шановний користувач нашого сайту!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.