-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра" -
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Наші гості: 41

- 19-03-2020, 18:39
- 20 253
- 0

(16 березня 2020 року – 03 квітня 2020 року)
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
16.03 | 1. Робота з шкільною документацією ( робота з класним журналом) | 8.00 – 9.00 | ||
2. Робота над майстер-класом профілактики психічного здоров’я у учнів у рамках проекту Healthi Shools | 9.00-10.00 | |||
3. Дистанційне навчання та консультації батьків | 10.00-11.00 | |||
4. Добір матеріалів для створення конспекту з профілактики психічного здоров’я у учнів у рамках проекту Healthi Shools | 11.00-13.00 | |||
5. Робота з музичним репертуаром до випускного свята у дошкільному підрозділі | 13.00 – 14.00 | |||
Систематизація навчальних матеріалів | 14.00-15.00 | |||
17.03 | 1. Добірка матеріалу до батьківських зборів | 8.00 – 9.00 | ||
2. Підготовка до майстер – класу « використання інноваційних мультимедійних технологій для розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури» | 9.00-10.00 | |||
3.Дистанційне навчання та консультація батьків | 10.00-11.00 | |||
4. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника | 11.00-12.00 | |||
5. Розроблення матеріалу для створення конспекту з профілактики психічного здоров’я у учнів у рамках проекту Healthi Shools | 12.00-13.00 | |||
18.03 | 1. Робота з сайтом класного керівника | 8.00 – 9.00 | ||
2.Систематизація навчальних матеріалів | 9.00-10.00 | |||
3.Дистанційне навчання та консультація батьків | 10.00-11.00 | |||
4. Вивчення методичної літератури за темою: «Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання» | 11.00-12.00 | |||
5. Робота з музичними матеріалами до випускного вечора для 9 класу | 12.00-13.00 | |||
6.Добір та опрацювання матеріалів для доповіді на тему «Академічна доброчесність у освіті» | 13.00-14.00 | |||
7. Впорядкування папки музичного керівника дошкільного підрозділу | 14.00-15.00 | |||
19.03 | 1. Робота з документацією класного керівника | 08.00-09.00 | ||
2.Опрацювання фахової літератури | 09.00-10.00 | |||
3. Дистанційне навчання та консультація батьків | 10.00-11.00 | |||
4.Робота з матеріалами щодо впровадження обласного експерименту «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах» | 11.00-12.00 | |||
5. Підготовка матеріалів до міського семінару | 12.00-14.00 | |||
6.Самоосвітня діяльність (Проходження онлайн-курсу на платформі Prometeus з теми «Дизайн-мислення у школі» 1 блок) | 14.00-15.00 | |||
20.03 | 1. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу | 08.00-09.00 | ||
2.Корекція календарно-тематичного плану | 09.00-10.00 | |||
3. Дистанційне навчання та консультація батьків | 10.00-11.00 | |||
4.Підбір матеріалів щодо впровадження обласного експерименту «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах» | 11.00-12.00 | |||
5. Впорядкування музично-дидактичних ігор для вихованців дошкільного підрозділу | 12.00-13.00 | |||
6.Робота з шкільною документацією | 13.00-14.00 | |||
7. Самоосвітня діяльність (Проходження онлайн-курсу на платформі Prometeus з теми «Дизайн-мислення у школі» 1 блок) | 14.00-15.00 | |||
23.03 | 1.Робота з блогом та сайтом вчителя зарубіжної літератури | 08.00-09.00 | ||
2.Робота з фаховою літературою | 09.00-10.00 | |||
3. Консультація батьків в онлайн-режимі | 10.00-11.00 | |||
4. Впорядкування освітнього середовища у класі | 11.00-12.00 | |||
5. Підготовка та опрацювання матеріалу для доповіді за темою «Компетентністний підхід в організації національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку» | 12.00-14.00 | |||
6. Самоосвітня діяльність (Проходження онлайн-курсу на платформі Prometeus з теми «Дизайн-мислення у школі» 2 блок) | 14.00 – 15.00 | |||
24.03 | 1. Підбір матеріалів щодо впровадження обласного експерименту «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах» | 08.00-09.00 | ||
2. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами за темою «Інноваційні технології навчання» | 09.00-10.00 | |||
3. Консультація вчителів в онлайн-режимі | 10.00-11.00 | |||
4. Впорядкування освітнього середовища в кабінеті | 11.00-12.00 | |||
5.Робота з музичним репертуаром для вихованців гуртка | 12.00-13.00 | |||
6.Впорядкування папки «Батьківський всеобуч» | 13.00-14.00 | |||
5. Самоосвітня діяльність (Проходження онлайн-курсу на платформі Prometeus з теми «Дизайн-мислення у школі» 3 блок) | 14.00-15.00 | |||
25.03 | 1. Робота з документацією класного керівника | 08.00-09.00 | ||
2. Підбір матеріалів щодо впровадження обласного експерименту «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах» | 09.00-10.00 | |||
3. Консультація батьків в онлайн-режимі | 10.00-11.00 | |||
4.Підготовка матеріалів для створення авторської публікації | 11.00-12.00 | |||
5.Онлайн-консультації з вихователями дошкільного підрозділу | ||||
6. Робота з музичним репертуаром до свята «Випускного балу» для учнів 4 класу | 12.00-14.00 | |||
7.Онлайн-консультація з класним керівником 4 класу щодо випускного балу | 14.00-15.00 | |||
26.03 | 1.Написання матеріалу для авторської публікації на плаформі «НаУрок» | 08.00-09.00 | ||
2.Впорядкування освітнього середовища | 09.00-10.00 | |||
3. Консультація з вихователями | 10.00-11.00 | |||
4. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами за темою «Педагогіка партнерства» | 11.00-12.00 | |||
5. Написання доповіді за темою «Педагогіка партнерства. Робота з батьками» | 12.00-14.00 | |||
6. Самоосвітня діяльність (Проходження онлайн-курсу на платформі Prometeus з теми «Дизайн-мислення у школі» 3 блок) | 14.00-15.00 | |||
27.03 | 1.Робота з документацію класного керівника | 08.00 – 09.00 | ||
2. Підбір матеріалів для впровадження обласного експерименту «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах | 09.00-10.00 | |||
3. Консультація з вчителями в онлайн-режимі | 10.00-11.00 | |||
4.Підготовка матеріалів до міського семінару | 11.00-12.00 | |||
5. Робота з документацією музичного керівника дошкільного підрозділу | 12.00-13.00 | |||
6. Онлайн-консультація з класним керівником 9 класу щодо організації випускного вечора | 13.00-14.00 | |||
7.Самоосвітня діяльність (Проходження онлайн-курсу на платформі Prometeus з теми «Дизайн-мислення у школі» 3 блок) | 14.00-15.00 | |||
30.03 | 1. Робота з фаховою літературою | 08.00-09.00 | ||
2.Підготовка та опрацювання матеріалів на тему «Онлайн-ресурси у роботі вчителі» | 09.00-10.00 | |||
3. Дистанційне навчання та консультація батьків | 10.00-11.00 | |||
4.Виготовлення дидактичного музичного матеріалу для вихованців дошкільного підрозділу | 11.00-12.00 | |||
5. Підбір та опрацювання хореографічного матеріалу для гурткової роботи | 12.00-14.00 | |||
6. Самоосвітня діяльність (Проходження онлайн-курсу на платформі Prometeus з теми «Дизайн-мислення у школі» 4 блок) | 14.00-15.00 | |||
31.03 | 1.Робота з документацією класного керівника | 08.00-09.00 | ||
2.Робота над розробкою уроку для впровадження обласного експерименту «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах | 09.00-10.00 | |||
3.Дистанційне навчання та консультація батьків | 10.00-11.00 | |||
4.Робота на сайті та блозі класного керівника | 11.00-12.00 | |||
5. Робота з документацією керівника гуртка | 12.00-13.00 | |||
6. Опрацювання статей та методичної літератури на тему «Формувальне оцінювання на уроках зарубіжної літератури» | 14.00-15.00 | |||
01.04 | 1. Робота над розробкою уроку для впровадження обласного експерименту впровадження обласного експерименту «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах | 08.00-10.00 | ||
3.Дистанційне навчання та консультація батьків | 10.00-11.00 | |||
4. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами за темою «Мотивація підлітків до навчання» | 11.00-12.00 | |||
5.Підготовка матеріалів до міського семінару | 12.00-13.00 | |||
6.Онлайн-консультація з вихователями дошкільного підрозділу щодо проведення випускного свята | 13.00-14.00 | |||
7. Підготовка психологічних тестів та інших матеріалів для учнів 6 класу за темою «Булінг. Насилля у сім’ї» | 14.00-15.00 | |||
02.04 | 1.Робота з документацією класного керівника | 08.00-09.00 | ||
2.Впорядкування освітнього середовища | 09.00-10.00 | |||
3. Дистанційне навчання та консультація батьків | 10.00-11.00 | |||
4. Робота над розробкою уроку для впровадження обласного експерименту впровадження обласного експерименту «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах | 11.00-12.00 | |||
5.Робота з фаховою літературою | 12.00-13.00 | |||
03.04 | 1.Підготовка матеріалів до міського семінару | 08.00-10.00 | ||
2.Дистанційне навчання та консультації батьків | 10.00-11.00 | |||
3.Робота з сайтом та блогом класного керівника | 11.00-12.00 | |||
4.Впорядкування освітнього середовища | 12.00-14.00 |
Також по темі:
*****
План роботи дистанційного навчання
*****
Невеликий план роботи на період карантину
для початкових класів. Відео уроки
*****
Індивідуальний план роботи педагога- організатора
*****
Домашні завдання на період карантину
та вимушених канікул 1-11 класи.
*****
План роботи вчителя початкових класів
під час карантину в умовах дистанційного навчання
*****
Завдання для учнів 4 класу на період карантину.
Матеріал містить завдання та посилання на відео уроки
у період карантину для учнів 4 класів. Вчитель може використати
як зразок для себе, або ж просто переслати готове дітям
*****
Цікаві завдання для початкових класів,
під час вимушених канікул (карантин)
*****
*****
Індивідуальний план роботи вихователя ГПД
*****
Індивідуальний план розвитку вчителя
початкових класів під час карантину.
Дистанційна програма. Відео уроки
*****
Завдання для учнів 5-11 класи Українська мова та література
для опрацювання навчального матеріалу
*****

Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.