-
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини -
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3.
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3 -
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
- 18-03-2020, 21:41
- 17 153
- 2
№ | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Завдання для |
п/п | самопідготовки |
1 | 13.03.2020 | 1. Консультація для батьків учнів 6 класу. | 9.00 - 13.45 | 5 клас. |
(Навчання в дистанційній формі). | 1. Образотворче | |||
2. Організація створення групи «6 клас» та | мистецтво: « Лінійна | |||
приєднання всіх вчителів та учнів класу. | перспектива. Особливості | |||
створення багатофігурних | ||||
3. Розробка і розміщення завдань для | ||||
композицій. Побудова | ||||
учнів на період карантину | ||||
багатофігурної тематичної | ||||
композиції «Іспанський | ||||
танок» | ||||
6 клас. | ||||
1.Трудове навчання: | ||||
«Підготовка яйця для | ||||
оздоблення. Приготування | ||||
барвників. Виготовлення | ||||
писанки. Презентація | ||||
проектної діяльності.» | ||||
9 клас. | ||||
1. Трудове навчання: | ||||
«Виконання технологічних | ||||
операцій» | ||||
2. | 16.03.2020 | 1. Підбір матеріалів та розробка завдань | 9.00 - 13.45 | 7 клас. |
для учнів. | 1.Музичне мистецтво: | |||
2. Розміщення завдань для учнів. | «Барди. «Звучить | |||
3. Індивідуальні консультації для учнів, які | авторська бардівська | |||
потребують допомоги під час навчання в | пісня», ст.. | |||
дистанційній формі | Узагальнення з теми: | |||
«Музичне мистецтво у | ||||
нашому житті»», ст.. | ||||
5 клас. | ||||
1. Музичне мистецтво: | ||||
«Світ вокальної музики. | ||||
Звучить хор.», ст.. | ||||
2 | 17.03.2020 | 1. Робота з шкільною документацією | 9.00 –13.45 | 6 клас. |
1. Біологія: «Практична | ||||
2. Підбір матеріалів та розробка завдань | робота №3. Порівняння | |||
для учнів. | будови мохів, папоротей | |||
та покритонасінних | ||||
3. Розміщення завдань для учнів. | рослин» | |||
7 клас. | ||||
1. Образотворче | ||||
мистецтво: «Графіті – | ||||
мистецтво вулиць. | ||||
Ландшафтний дизайн як | ||||
засіб організації | ||||
середовища. Сучасний | ||||
дизайн та імідж людини.». | ||||
3 клас. | ||||
1. Образотворче | ||||
мистецтво: «Побутові | ||||
сцени у творах мистецтва. | ||||
Практична робота «Веселе | ||||
свято» |
3 | 18.03.2020 | 1. Перевірка учнівських зошитів. | 9.00 - 13.45 | 6 клас. |
1.Образотворче | ||||
2. Розміщення завдань для учнів. | митстецтво: | |||
«Історичний жанр. | ||||
3. Індивідуальні консультації для учнів 9 | Історія винникнення і | |||
класу в онлайн – режимі. | розвитку. Побудова | |||
сюжетної композиції | ||||
«Історія заснування | ||||
нашої столиці – міста | ||||
Києва» | ||||
9 клас. | ||||
1. Мистецтво: « Видове | ||||
та жанрове розмаїття на | ||||
телебаченні. Індустрія | ||||
на телебаченні в | ||||
Україні» | ||||
4 клас. | ||||
1. Образотворче | ||||
мистецтво: | ||||
«Ознайомлення з | ||||
художніми традиціями | ||||
рідного краю. | ||||
Практична робота | ||||
«Український | ||||
рушничок». | ||||
5 клас | ||||
1. Трудове навчання: | ||||
«Пошиття органайзера» | ||||
4 | 19.03.2020 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу. | 9.00 –13.45 | 6 клас. |
2. Розміщення завдань для учнів. | 1. Музичне мистецтво: | |||
«Мистецтво | ||||
імпровізації. Рондо | ||||
запрошує в коло. | ||||
Соната. Квартет. | ||||
Узагальнення вивченого | ||||
з теми». ст.. | ||||
5 клас. | ||||
1. Трудове навчання: | ||||
«Пошиття органайзера» | ||||
5 | 20.03.2020 | 1. Розміщення завдань для учнів. | 9.00 – 13.55 | 5 клас. |
2. Перевірка і оцінювання виконаних | 1. Образотворче | |||
завдань. | мистецтво: « Узагальнення | |||
3. Складання плану роботи у період | вивченого. Повітряна | |||
перспектива. Особливості | ||||
весняних канікул. | ||||
створення багатофігурної | ||||
тематичної композиції | ||||
«Іспанський танок» | ||||
6 клас. | ||||
1. Інформатика: | ||||
«Керування об’єктами у | ||||
середовищі виконання | ||||
алгоритмів. | ||||
Програмування процесів з | ||||
повторенням. Вкладені | ||||
алгоритмічні структури | ||||
повторення. Практична | ||||
робота №7.» | ||||
2. Трудове навчання: |
«Матеріали для | |||||
виготовлення писанок, їх | |||||
властивості. Інструменти | |||||
та пристосування. Добір | |||||
кольорів. Створення | |||||
ескізного малюнка для | |||||
писанки на основі | |||||
символів.» | |||||
9 клас. | |||||
1. Трудове навчання: | |||||
«Виконання технологічних | |||||
операцій» | |||||
6 | 23.03.2020 | 1. Опрацювання фахової літератури | 9.00 –13.45 | ||
2. Упорядкування дидактичного матеріалу | |||||
з образотворчого мистецтва. | |||||
7 | 24.03.2020 | 1. Упорядкування дидактичного матеріалу | 9.00 –13.45 | ||
з трудового навчання. | |||||
2. Опрацювання додаткової науково- | |||||
популярної літератури для підвищення | |||||
теоретичного та наукового рівня | |||||
8 | 25.03.2020 | 1. Упорядкування дидактичного матеріалу | 9.00 –13.45 | ||
з музичного мистецтва. | |||||
2. Перегляд інформаційно-методичної | |||||
літератури «Сучасні підходи успішного | |||||
розвитку творчих здібностей школярів» | |||||
9 | 26.03.2020 | 1.Упорядкування дидактичного матеріалу з | 9.00 –13.45 | ||
основ здоров’я. | |||||
2. Систематизація матеріалів. | |||||
10 | 27.03.2020 | 1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до | 9.00 –13.45 | ||
уроків. | |||||
2. Підготовка конспектів уроків. | |||||
3. Догляд за кімнатними рослинами. | |||||
11 | 30.03.2020 | 1. Розробка і розміщення завдань для | 9.00 –13.45 | 7 клас. | |
учнів. | 2.Трудове навчання: « | ||||
2. Індивідуальні консультації для учнів, | Вибір та обґрунтування | ||||
які потребують допомоги під час навчання | теми проекту. | ||||
в дистанційній формі | Планування роботи. | ||||
Графічне зображення | |||||
декоративної подушки. | |||||
Створення малюнка для | |||||
вишивання. Побудова | |||||
викрійки. Вирізання | |||||
викрійки. Розкроювання | |||||
виробу» | |||||
5 клас. | |||||
1. | Музичне мистецтво: | ||||
« Жанрова палітра | |||||
симфонічної музики» | |||||
ст.. | |||||
12 | 31.03.2020 | 1. Поповнення кабінету дидактичними | 9.00 –13.45 | 6 клас. | |
матеріалами та наочністю. | 1. Біологія: «Голонасінні | ||||
2. Розробка і розміщення завдань для | рослини» , пар. 42, ст.. , | ||||
учнів. | завдання в робочому | ||||
зошиті ст.. | |||||
2. Основи здоров’я: | |||||
«Безпека твого дому. | |||||
Пожежна безпека твоєї |
оселі. Як поводитись під | |||||
час пожеж. Підприємствау | |||||
твоєму населеному | |||||
пункті» | пар., ст.. | ||||
завдання в робочому | |||||
зошиті. | |||||
7 клас. | |||||
2. Основи здоров’я: «В | |||||
екстремальній ситуації. | |||||
Керування стресами. | |||||
Конфлікти і здоров’я. | |||||
Узагальнення вивченого» | |||||
пар. | ст.. | ||||
3 клас. | |||||
1. Образотворче | |||||
мистецтво: «Зображення | |||||
тварин і людей в | |||||
ілюстраціях до казок. Пр. | |||||
р. «Світ казок» | |||||
13 | 01.04.2020 | 1. Розробка і розміщення завдань для | 9.00- 13.45 | 9 клас. | |
учнів. | 1. Мистецтво: « | ||||
2. Опрацювання додаткової науково- | Художня культура і | ||||
популярної літератури для підвищення | середовище. | ||||
теоретичного та наукового рівня. | Фотографія, дизайн, | ||||
3. Індивідуальні консультації для учнів, | реклама» | ||||
які потребують допомоги під час навчання | 4 клас. | ||||
в дистанційній формі | 1. Образотворче | ||||
мистецтво: | |||||
«Особливості | |||||
природного середовища | |||||
рідного села. Розвиток | |||||
спостережливості, | |||||
зорової пам’яті. | |||||
Практична робота «Мій | |||||
рідний край». | |||||
5 клас | |||||
1. Трудове навчання: | |||||
«Виготовлення | |||||
органайзера». | |||||
14 | 02.04.2020 | 1. Розробка і розміщення завдань для | 9.00 –13.45 | 5 клас. | |
учнів. | 1. Трудове навчання: « | ||||
2. Робота зі шкільною документацією. | Остаточна обробка | ||||
3. Підготовка конспектів уроків | виробу» | ||||
15 | 03.04.2020 | 1. Розробка і розміщення завдань для | 9.00 –13.50 | 5 клас. | |
учнів. | 1. Образотворче | ||||
2. Перевірка і оцінювання виконаних | мистецтво: « Синтетичні | ||||
завдань. | види мистецтва: кіно. | ||||
Ескіз театральної маски за | |||||
3.Корекція календарно – тематичного | |||||
мотивами венеціанського | |||||
планування. | |||||
карнавалу» | |||||
4. Догляд за кімнатними рослинами | |||||
9 клас. | |||||
кабінету. | |||||
1. Трудове навчання: | |||||
«Виконання технологічних | |||||
операцій» | |||||
Використані ресурси та корисні посилання: Допомога вчителю завжди! Завжди новий цікавий матеріал. (!) БЕЗКОШТОВНИЙ (!) матеріал для Вас колеги! |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.