Популярні новинки
-
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом -
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?"
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?" -
Випускне свято у ДНЗ. Дитинство щасливе завжди хоче миру
Випускне свято у ДНЗ. "Дитинство щасливе завжди хоче миру"Патріотичний сучасний музичний сценарій
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
Зараз онлайн
Зараз на сайті: 44
Наші гості: 43
Наші гості: 43
Користувачі:
- отсутствуютПошукові системи на сайті:
Останні наші відвідувачі:

План роботи дистанційного навчання під час карантину 2 клас
- 17-03-2020, 22:47
- 59 575
- 6

План роботи дистанційного навчання
під час карантину 2 клас.
Завдання та відео уроки
Індивідуальний план роботи під час карантину
(16.03.2020 – 03.04.2020)
вчителя 2 класу
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
1 | 16.03.2020 понеділок | ?. Розробка і розміщення завдань для учнів 2-А класу на період карантину (мережа вайбер) ЯДС Рослини потрібні людям 1. Дослідження « Які зміни відбулися в довкіллі ?» 2.Опрац. матеріал у підручнику ст . 93 ( до «відг. загадку») 3.Перегл. відео « Рослини потрібні людині» https://www.youtube.com/watch?v=c25BQDPdwrI&list=PLZfWJ4Zw16k0EsvLePGKHcK36eg_HKYUh Математика Переставний закон множення. Креслення відрізків горизонтально, вертикально, похило 1. Викон. матем. диктант.( відео) 2. Перегл. відео « Переставний закон множення» . 3. Викон. завдання у підручнику на ст. 111- 112 . Розв*язки завдань запис. у зошит. Читання Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою.( ст.109) Опрац. завдання у підр. на ст.109 Образотворче мистецтво Ознайомлення з орнаментом. Геометричні і рослинні орнаменти. Малювання геометричного орнаменту. 1.Перегляд презентації: 2. Викон. свій варіант геометричного орнаменту ??. Консультація в телефонному режимі для батьків 2-А класу ( Навчання в дистанційній формі) ???.Представлення виробів на виставку «Люби і знай свій рідний край» ?.Робота з шкільною документацією ( робота з класним журналом), перевірка зошитів | 9.00 – 10.30 10.30 -12.00 12.00.-12.30. 12.30-14.00. | |
2 | 17.03.2020 вівторок | ?. Розробка і розміщення завдань для учнів 2-А класу (мережа вайбер) Читання Надійшла весна прекрасна Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, весна...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». Гра«Веселі читайлики» 2.Промов.чистомовкуСа-са-са — змахнула крильцями оса.Су-су-су — побачив я в саду осу. Со-со-со — не кусай, осо. Си-си-си — вже нема в саду оси. Сі-сі-сі — ідіть сюди усі. 2.Вивч. скоромовку. Бубоніла діду баба: — Ой не дмухай на кульбабу, Бо з кульбаби полетять Сто малих кульбабенят 3.Опрац. матеріал у підр. на Ст.110- 111. 4. Вивч. напам*ять вірш « Ой весна, весна…» Українська мова Пишу службові слова окремо від інших Викон. малюнковий диктант «Рослини» https://www.youtube.com/watch?v=R5_knJ9Ben0 Опрац.завд.у підручнику ст.106-107. Математика Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною. 1.Викон. матем. диктант ( відео) 2.Перегляд відео «Таблиця множення числа 7» . https://www.youtube.com/watch?v=DYW97DqjnCU 3.Викон. завдання у підручнику на ст.. 113 із записом у зошит. 4.Вивчити таблицю множення числа 7. Фізкультура 1.Викон. вправи ранк. гімнастики (відео) 4. Консультація для батьків учнів (тел.режим) 1. Робота з шкільною документацією ( робота з класним журналом),перевірка зошитів. Заповнення карток поступу учнів 2-А класу | 9.00 –10.30 10.30- 12.00 12.00.-13.00. 13.00-14.00. | |
3 | 18.03.2020 середа | Продовжити розробляти та підбирати матеріали для цікавогодистанційного навчання школярів. Повідомлення завдань учням ЯДС Як людина використовує рослини 1.Дослідити зміни у живій і неживій природі. 2. Виконати вправу « Синоптик» 3Опрацювати завдання у підручнику , ст.93-94 ( до оповідання) 4.Перегляд відео «Рослини- зелене диво Землі». Відео для дітей. / Plants - the green wonder of the Earth. Читання Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...(напам’ять) Промовити чистомовку Ди-ди-ди – йшли качата до води. Иця-иця-иця - а назустріч їм лисиця. Ити-ити-ити - та качат не треба вчити: Юсь-юсь-юсь - вони з розбігу у воду - плюсь! 2.Вивчити скоромовку Сів шпак на шпаківню, Заспівав шпак пісню півню: — Ти не вмієш так, як я, Так, як ти, не вмію я. 3. Опрац. матеріал у підручнику ст.112-113. - прочитати текст « Весна іде» ; - відповісти на запитання в кінці тексту ; - прочитати вірш «Надійшла весна прекрасна»; -дати відповіді на запитання в кінці вірша; - вивчити вірш напам*ять. Українська мова Використовую службові слова 1.Записати каліграфічно рядок службових слів. 2.Опрацювати завдання у підручнику , ст.108, завдання 1-8. 2. Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в тел . режимі 3. Опрацювання фахової літератури 4. Заповнення класного журналу | 9.00 -10.30 10.30- 11.30. 11.30-12.30 12.30-13.00. | |
4 | 19.03.2020 четвер | 1. Підбір матеріалу для уроків НУШ 2.Повідомлення завдань учням. Дистанційна онлайн- консультація для учнів. Українська мова Використовую службові слова 1.Перегляд відеоурока https://www.youtube.com/watch?v=206UifT1Bxg 2.Виконати малюнковий диктант 3.Опрацювати матеріал у підручнику , ст.109, завдання 9- 14. Математика Виконати завдання у підручнику ст.113-114 . -Завдання 2, 4, 6,7 ( письмово) -Завдання 1,3,5 ( усно) Фізкультура Виконати вправи ранкової гімнастики ( відео) Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо НУШ Заповнення зошита спостережень | 9.00 – 10.00 10.00 - 11.00 11.00- 12.00 12.00- 13.00 | |
5 | 20.03.2020 п?ятниця | 1.Повідомлення завдань учням (вайбер) та консультація ЯДС Праця звеличує людину. 1.Дослідити зміни у живій і неживій природі. 2. Виконати вправу « Синоптик» 3.Опрац. матеріал у підручнику , ст.94-95 - прочитати оповідання «Гринджолята» -поміркувати над прочитаним, дати відповіді на запитання в кінці тексту; -прочитати висновок «Праця звеличує людину» Читання Опрац. творів на тему «Починається весна, починаються дива» Читати твори в « Літературному джерельці» про весну. Математика Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях 1.Усні обчислення . https://www.youtube.com/watch?v=oNlDBzMn9b8 2.Перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=3dvtiDXkkyU 3.Опрац. матеріалу у підручнику ,ст.114-115 -завдання 1.2.4,6,8 ( письмово) -завдання 3,5,7 ( усно) Дизайн і технології Картина з пластиліну Перегляд відеоуроку Практична робота. Виготовлення картини з пластиліну. Фізкультура Виконати вправи ранкової гімнастики https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU Опрацювання методичної літератури. Введення відповідей з онлайн-оліімпіади на «Всеосвіті».Розд. нагород. Наведення порядку в шафах Заповнення класного журналу | 9.00 – 11.00 11.30- 12.30 12.30.-13.30. 13.30- 14.30 14.30-15.00 | |
6 | 23.03.2020 понеділок | 1Упорядкування Папки класного керівника 2. Добірка матеріалу до батьківських зборів 3. Опрацювання методичної літератури. 4.Підбір цікавих завдань для уроків | 9.00 – 10.00 10.00 - 11.00 11. 00- 12.00 12. 00-14.00 | |
7 | 24.03.2020 вівторок | 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2. Робота в Зошиті спостережень 3.Опрацювання Пам*ятки « Самоаналіз уроку» | 9.00 –12.00 12. 00 –13. 00 13.00.-14.00. | |
8 | 25.03.2020 середа | 1.Підготовка до проведення засідання МО 2. Проведення засідання МО ( згідно плану засідань МО) 3.Упорядкування папки засідань МО | 9.00 – 10.00 10. 00 - 12.00 12.00-13.00. | |
9 | 26.03.2020 четвер | 1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків. 2. Упорядкування дитячих портфоліо | 9.00 – 11.00 12.00 – 13.00 | |
10 | 27.03.2020 п?ятниця | 1. Прибирання класу. 2. Підготовка конспектів уроків 3.1.Упорядкування дидактичного матеріалу в класі 4. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів | 9.00 – 11.00 11.00 - 13.00. 13.00-14.00. 14.00-15.00. | |
11 | 30.03.2020 понеділок | 1.Розміщення завдань для учнів 2-А класу (соціальна мережа Viber) ЯДС Тварини навесні 1.Дослідити зміни у живій і неживій природі. 2. Виконати вправу « Синоптик» 3.Перегляд відеоуроку»Тварини навесні» 4.Опрац. матеріалу у підручнику ,ст.96. 5.Робота в зошиті з друк. осн., ст.45 Математика Вправи на застосування таблиць множення і ділення з числом 7 1.Усні обчислення https://www.youtube.com/watch?v=i3QY66eevRk 2.Опрац. матеріалу у підр.,ст.115-116 - завдання 1,3,4,5,( письмово) - завдання 2,6, (усно) Читання Вчимося слухати і розуміти текст. Причина — наслідок. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» 1.Тренажер з читання https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g 2.Аудіослухання вірша «Перекинута шпаківня» https://www.youtube.com/watch?v=W4qoHW8BgvA 3.Опрац. матеріалу у підручнику на ст.116. Образотворче мистецтво Актуалізація знань про лінію Розгляд візерунків українських рушників.Створення рушничка для мами. 1.Перегляд відеоуроку 2.Практична робота. Мій рушничок для мами 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі Перегляд інтернетресурсів для НУШ Заповнення класного журналу | 9.00 – 10.00 10.00 –11.30 11.30- 13.30 13.00-14.00. | |
12 | 31.03.2020 вівторок | 1 Підбір завдань для учнів 2-А класу в умовах навчання дистанційної форми. Повідомлення завдань учням . Читання Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Читання в особах 1.Вправа «Склади слова, речення» https://www.youtube.com/watch?v=OSodsdSLlQg 2.Слухання .Аудіозапис «В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». https://www.youtube.com/watch?v=jr1AoeV-dbw 3. Опрац. матеріалу у підручнику.ст.117. Українська мова Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами фільму Робота в зошиті з розвитку зв*язного мовлення,ст.51-52 Математика Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами 1.Математичний диктант. https://www.youtube.com/watch?v=9uyMo9p-tEE 2.Перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=4X7WipFjIOs 3.Опрацювання завд. у підр.ст.117 Фізкультура Виконання вправ ранкової гімнастики 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 2.Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2. Підбір текстів для читання учнями з батьками. | 9.00 – 11.00 11.00 –12.30 12.30 – 13.30 13.30-14.00. | |
13 | 01.04.2020 середа | 1. 2. Розміщення завдань для учнів 2-акласу (соціальна мережа Viber) ЯДС Особливості життя тварин навесні 1.Дослідити зміни у живій і неживій природі. 2. Виконати вправу « Синоптик» 3.Перегляд відеоуроку « Особливості життя тварин навесні» 4.Опрац. матеріалу у підручнику ,ст.97. 5. Робота в зошиті, ст.46 Читання Робота з дитячою книжкою. Опрац.творів на тему « Життя і справи твоїх ровесників» Опрац.твори на тему « Життя і справи твоїх ровесників»( посібник «Літературне джерельце») Українська мова Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. 1.Провед. калігр. хвилинки .https://www.youtube.com/watch?v=gR_LZHX-VKo 2.Перегляд казки«Частини мови» https://www.youtube.com/watch?v=tFUoH21hWaQ Опрац. завдань у підручнику , ст.110 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Підготовка до консультацій в умовах навчання в дистанційній формі 4. Заповнення класного журналу | 9.00- 10.30 10.30 – 11.30 11.30 – 12.30 12.30 – 13.00 | |
14 | 02.04.2020 четвер | 1.Дистанційні консультації для учнів 2-А класу. Повідомлення завдань Українська мова Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи. 1.Словниковий диктант https://www.youtube.com/watch?v=f3FDTzxqDBU 2. Перегляд відео «Знайомство з частинами мови» 3. Опрац. завдань у підручнику , ст. 111 Математика Порівняння задач на 2 і 3 дії. Розширення задачі через запитання і через числове дане. Порівняння виразу на 2 дії і числа. 1.Усні обчислення (підр.,ст 116, завд.1) 2. Опрац. завдань у підручнику , ст.118-119 ( 1-7) Фізкультура Виконання вправ ранкової гімнастики 2. Робота зі шкільною документацією. 3.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. | 9.00 – 11.00 11.00- 12.00 12.00 – 13.00 | |
15 | 03.04.2020 п?ятниця | 1. Розміщення завдань для учнів 2-А класу (соціальна мережа Viber) ЯДС Дикі тварини 1.Дослідити зміни у живій і неживій природі. 2. Виконати вправу « Синоптик» 3.Перегляд відеоуроку « Дикі твариниі» 4.Опрац. матеріалу у підручнику ,ст.98. 5. Робота в зошиті, ст.47 Українська мова Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. 1.Виконати цікаві завдання з української мови https://www.youtube.com/watch?v=igbtX2BwyHQ 2.Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=xSv9QG51pv0 3.Опрац. завдань у підручнику, ст.112-113 Математика Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач 1.Математичний диктант 2.Перегляд відео «Таблиця множення числа 8.» 3.Опрац. завдань у підр. , ст.119-120 (1-8) Дизайн і технології Призначення ниток . Аплікація «Вівця» Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=eDUWnOrkXo4 Практична робота.Створення аплікації «Вівця» Фізкультура Виконання вправ ранкової гімнастики 4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу. 5.Упорядкування методичної літератури в класі Підготовка конспектів уроків Корекція календарно – тематичного планування. Автор матеріалу: Петровець Тетяна | 9.00 – 11.00 11.00 – 13.00 13.00- 15.00 |

Залишайте свої коментарі
Шановний користувач нашого сайту!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.