Популярні новинки
-
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?"
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?" -
Урок 22. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань
Урок 22. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
Цікаві практичні завдання для початкових класів, під час вимушених канікул (карантин)
- 16-03-2020, 21:35
- 74 142
- 4
під час вимушених канікул (карантин)
1. Розмірковуємо про відповідальність лікар та лікарка
ЗРАЗОК:
Завдання сприятиме осмисленню зв’язку між професією лікаря, лікарки й відповідальністю. Дитині пропонується написати короткий текст про зміст роботи, яку здійснює представник/представниця цієї професії, а також про те, за кого або що ця людина відповідальна, які наслідки для держави, сім’ї, школи, громади будуть, якщо цій людині бракує відповідальності, у чому може виявитися складність для цієї людини. У процесі виконання завдання дитина дізнається більше інформації про цю професію, поглибить розуміння сутності поняття «відповідальність»
2. Виконуємо математичні фокуси:
ЗРАЗОК:Це завдання ознайомить дитину з математичним фокусом. Дитині пропонується вивчити послідовність виконання фокуса й продемонструвати його рідним або друзям. У результаті арифметичних дій, що їх дитина запропонує виконати із задуманими числами, можна буде відгадати, яке число вийшло в кожного з глядачів. Імена людей та їхні враження від фокуса потрібно занести в таблицю внизу кожної сторінки (враження пропонується відображати у вигляді смайлів). Виконуючи завдання, дитина потренує навички усного рахунку, розвине увагу, математичну компетенцію й комунікативні навички.
3. Кольорові рівняння
ЗРАЗОК:
Це завдання допоможе дитині розвинути математичне мислення й логіку, а також навчитися знаходити значення невідомих членів математичного виразу. Це своєрідна головоломка-розмальовка, побудована за принципом систем рівнянь. На початку завдання дитині дається підказка про числа, що представлені у виразах чорно-білими малюнками яблук. Дитині потрібно проаналізувати приклади й визначити, яке число на якому місці має бути, – відповідно до цього розмалювати зображення в прикладах різними кольорами. Завдання сприятиме розвитку навичок усного рахунку, уваги, зосередженості, кмітливості.
Учимося керувати емоціями. Тема: радість
ЗРАЗОК:
Це завдання допоможе дитині розвинути емоційний інтелект, навички самоаналізу й емпатії. Дитині пропонується подумати про те, в яких ситуаціях вона відчуває радість й написати про ці ситуації в п’яти хмаринках. Уявляючи хмаринки на сонячному небі, дитина зможе ще раз відчути емоцію радості, підкріплюючи позитивний настрій, створений цими спогадами. Завдання сприятиме розвитку уяви, фантазії, логічного мислення, допоможе розвинути навички письма й зв’язного мовлення, навчитися усвідомлювати причини емоцій.
Мій чудовий день: розмірковуємо, пишемо й малюємо.
ЗРАЗОК:
Це завдання сприятиме пізнанню дитиною себе, розвитку емоційного інтелекту, уяви, фантазії. У завданні дитині пропонується уявити, яким має бути її найкращий день. Потрібно написати й намалювати все про цей день: де саме дитина перебуває, чим займається, хто з нею поруч, що вона відчуває. Завдання спонукатиме до роздумів про свої мрії, емоції й відчуття, збагачуватиме фантазію, розвиватиме навички малювання. У дитини формуватиметься емоційна компетентність і позитивне світосприйняття.
Пишемо казку з підказкою
ЗРАЗОК:
Це завдання допоможе дитині розвивати вміння писати твори за шаблоном, вживати слова в правильній формі, поглибити словниковий запас. Завдання містить дві сторінки – робочу й допоміжну. Учням і ученицям пропонується написати за шаблоном казкову історію, користуючись словами й словосполученнями, поданими на допоміжній сторінці. Виконання завдання сприятиме формуванню мовленнєвої компетентності дитини, розвитку образного мислення, вміння вільно висловлювати свої думки. Завдання стане запорукою розвитку уяви і зв’язного мовлення.
Вибираємо корисні дії – турбуємося про здоров’я
ЗРАЗОК:
Це ілюстроване завдання допоможе дитині навчитися турбуватися про здоров’я, вибираючи корисні заняття з переліку запропонованих. Завдання містить 9 малюнків, на яких зображено різні дії/заняття (футбол, миття рук, перегляд фільму, їзда на велосипеді, комп’ютерна гра тощо). Дитині потрібно поставити позначку поряд з тими малюнками, на яких зображено корисні для здоров’я дії. Нижче пропонується написати свої варіанти таких дій. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме навички самоаналізу, здоров’язбережувальну компетентність, навички письма.
Визначаємо послідовність дій
ЗРАЗОК:
Це завдання допоможе дитині навчитися визначати послідовність дій для досягнення мети, оцінювати ризик порушення цієї послідовності. Воно містить опис ситуації («Ніка й Влад переходять дорогу»), відповідний малюнок, а також список дій. Дитині пропонується позначити правильний, на її думку, порядок дій та письмово пояснити, які наслідки можуть настати, якщо порушити заплановану послідовність. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме уважність, навички письма й логічне мислення.
Залишайте свої коментарі
Шановний користувач нашого сайту!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.