Популярні новинки

Ключові слова

Мій кабінет




» » Виховний захід "День іменинника" сценарій

Шкільна скарбничка НУШ



Виховний захід "День іменинника" сценарій
Виховний захід "День іменинника" сценарій.
Сценарій виховного заходу, присвяченого Дню іменинника може бути корисним у роботі класного керівника або вихователя ГПД. Мета заходу: створити комфортні умови для формування доброзичливих відносин в колективі; розвивати творчі здібності та емоційно-вольову сферу учнів; сприяти розвитку логічного мислення, кмітливості, ініціативності школярів; формувати шанобливе ставлення до української мови.

Мета: створити комфортні  умови  для формування  доброзичливихвідносин; розвивати творчіздібності  та емоційно-ціннісну сферу  учнів; сприяти розвитку  логічногомислення, кмітливості, ініціативності школярів; формувати  шанобливеставлення  до української  мови.


Матеріали та обладнання: презентація; аркуші із завданнями; аркуші із підказками; монети та скарбнички для них; хустинки, віники та совки; посуд, столові прибори, серветки; миска з пшоном та гарбузовим насінням.


Хід  свята:


Вчитель: Мої дорогі дівчатка  та хлоп`ятка! Сьогодні ми зібралися, щоб привітати наших іменинників, які  народилися такої чудової, веселої, грайливої пори року – влітку!


Учень:                                                      Учениця:

Житній колос  дозріва для хліба,             А людина – для добра і щастя.

Для  краси  цвіте у полі квітка.              Тожприйміть  від нас вітання,

Для води народжується риба,                         І нехай, неначе в добрій казці,

Для польоту – лебідь і лебідка.               Збудуться  усі вашібажання!


1.Перегляд  відео-презентації   зпіснею   «День народження»  музика

А. Олєйнікової, слова Н. Іванової


Іменинникивиходять в центр класу. На екрані з`являється вітальна листівка


Вчитель: Дорогі наші іменинники! Сьогодні для вас ми приготували щирі вітання, цікаві конкурси, сюрпризи, а також подарунки!


Раптово звучитьмузика із мюзиклу  «Привид опери». На екрані з`являється Привид


Привид: Ха-ха-ха-ха! Захотіли свята  та подарунків? Нічого  у вас не вийде! Ви на них не заслуговуєте?

Вчитель: Шановний! Зачекайте! Чим ми завинили? Давайте спробуємо домовитись не псувати наше свято. Це можливо?


Привид: Якщо діти виконають усі мої завдання, то я поверну їм подарунки.


Конкурсна програма:


Привид: Зараз ми перевіримо, які  ви розумні.


І  завдання         Турнір «10 запитань»


Діти об`єднуються у дві команди. Кожна отримує картку із запитаннями. Відводиться певний час на самостійне виконання. Потім результати двох команд порівнюються. У разі неправильної відповіді учитель направляє учнів.


1.Що можна зустріти один раз у воді, два рази у молоці і жодного разу у кефірі? Букву М.

2.Ми ранимо, не рухаючись, ми отруюємо, не торкаючись. Ми можемо принести брехню чи правду. Хто ми такі? Слова.

3.Нагодуй мене – я буду жити, напої мене – я загину. Хто я? Вогонь.

4.Народжуються – летять, живуть – лежать, помирають – упливають. Сніжинки.

5.Що може намокнути, поки сушить? Рушник.

6.Чим більше з неї  береш, тим більшою вона стає. Що це? Яма.

7.Я живу тільки там, де є світло, але якщо воно світить на мене, я помираю. Що це? Тінь.

8.У якого слона нема хобота? У шахового.

9.Ввечері  мені дають завдання на ранок. Я завжди його виконую, але мене все одне сварять. Що це? Будильник.

10.Що завжди збільшується і ніколи не зменшується? Вік людини.


Привид: Так. Ви довели, що недарма до школи ходете. А от на скільки ви вмієте  злагоджено працювати, ви покажете, виконавши наступне завдання.


ІІ  завдання «Чистюля»    


Серед іменинників створюються пари «дівчинка-хлопчик». Хлопцям зав`язують хустинками очі. На підлозі «сміття». Дівчатка повинні спрямувати хлопчика, щоб той знайшов це сміття та за допомогою віника і совка прибрав його.


Привид: Хм… І з цим завданням впоралися… Зараз  я дам вам  завдання складніше.


ІІІ завдання        Гра «Показуха»

Обом командам по черзі потрібно за допомогою пантоміми влучно і точно відтворити зміст  фразеологізмів. Учасники іншої  команди намагаються відгадати їх.


– Прикусити  язика.                                – Водити за ніс.

– Замилювати  очі.                                  – Мати голову на плечах.

– Ловити  ґав.                                          – Відірвати голову.

– Набрати в рота води.                                   – Взяти ноги в руки.

Привид: Так… Не посперечаєшся. Кмітливі   діточки… А як ви впораєтеся в непередбачуваній ситуації.Ваші гості вже майже на порозі. А вамтреба швидко, але охайно сервірувати стіл.        


ІV завдання       Гра «Сервірування  святкового столу»


Учасники обох  кімнат  змагаютьсяу правильному швидкому  сервіруванні столу  для гостей.


Привид: За такий стіл і я би залюбки  всівся. А як у ваших  дітейпрацює інтуїція? Спробуйте відгадати предмет, який знаходиться у коробці.


V  завдання        Гра «Ясновидці»


У коробці знаходяться шоколадні яйця. Всіх учнів запрошуємо стати в коло. Вони рухаються за годинниковою стрілкою та по черзі висловлюють припущення щодо предмета в коробці. Якщо виникають труднощі, можна дати підказку:


         Він є символом зародження нового життя… Цей  предмет солодкий…Він став причиною сліз бабусі та дідуся… Чахлик ховав в ньому своє життя.


Привид: Я залюбки вам дарую ці ласощі. Цікаво, а чи вмієте ви працювати в команді, дослухаючись до думки кожного учасника?


VI  завдання       «Одна голова – добре, а дві – краще»


Кожній  команді пропонуються 2 ситуації. Ознайомившись з ними, треба дати відповідь на питання.


Ситуація 1

         В їдальні дитячого табору йшла бурхлива підготовка сніданку. Хлопці 2 загону вирішили пожартувати над іншими. Вони пробралися в їдальню і кинули у величезну каструлю 4 пачки солі. Не дрімали і діти 4 загону. Вони теж пробралися в їдальню і кинули в каструлю 6 пачок солі. Схожа ідея прийшла в голову і хлопцям 10 загону. Вони зібрали всі залишки солі в їдальні і теж кинули їх у каструлю. Коли ж прийшов час сніданку, виявилось, що він недосолений.

         Яке  блюдо  подавали на сніданок в таборі? Варене яйце.


Ситуація 2

         Сім сестер знаходяться на дачі, де кожна зайнята справою: перша сестра читає книгу, друга – готує їжу, третя – грає в шахи, четверта – розгадує кросворд, п’ята  - займається пранням, шоста сестра доглядає за рослинами.

         Чим займається  сьома сестра? 

Грає в шахи з третьою  сестрою.


Привид: Бачу, ваші діти розумні, кмітливі, дружні. Я готовий повернути подарунки. У Зої Михайлівни, секретаря, ви знайдете лист, в якому вказано, де вони знаходяться.


Пошуки  подарунків


1.Іменинники  йдуть до секретаря, щоб забрати лист. Але в ньому нова загадка  - аркуш зі словом. Воно написано у форму дзеркального відображення. Щоб його прочитати, треба підійти до дзеркала.


Заступник


2.Діти вирушають до заступника директора, у якого отримують нову підказку: Здоров’яне купиш – його розум дарує. У прислів’ї  мова йде про здоров’я. Отже, наступний пункт – кабінет медсестри.


3.Медсестра віддає учням  аркуш із ребусом:


НЕ ,,, 


Охоронець


4.Охоронець  пропонує дітям розгадати загадку.


Спеціальність є смачна

серед всіх  професій.

Розбиратись у супах,

прянощах і спеціях.               Кухар 


5.У кухаря учні  отримують  миску із пшоном, ложку і повертаються до класу. У мисці з пшоном знаходиться гарбузове насіння, на якому написані  літери. Усі літери треба скласти в одне слово. Це слово директор.


Іменинники отримують подарунки в кабінеті  директора та повертаються до класу.


Привид: Вітаю  вас  із знахідкою. Ви дійсно заслуговуєте на подарунки. А що вам допомогло подолати труднощі?


Потрібно підвести дітей до усвідомлення того, що вміння домовлятися, чути один одного, допомагати один одному  ведуть до успіху.


Вчитель: Ось, нарешті, ми може щиро привітати наших іменинників.


Учень:                                                                Учениця:

Бажаємо миру та світлої  долі,             Хай буде життя позитивним

Запалу, енергії, сили доволі,                     Веселим, чудовим, активним,

Творчого вогнику, віри й наснаги,           Багатим, щасливим і плідним,

Щирого серця, людської поваги!             Цікавим, блискучим і гідним!


Чаювання  під веселумузику


ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
vihovniy-zahd-den-meninnika-scenary.rar [153,69 Kb]
(Завантажили цей файл: 289)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Сценарії свят

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.