-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 4-03-2020, 23:03
- 7 259
- 0
Мета: створити комфортні умови для формування доброзичливихвідносин; розвивати творчіздібності та емоційно-ціннісну сферу учнів; сприяти розвитку логічногомислення, кмітливості, ініціативності школярів; формувати шанобливеставлення до української мови.
Матеріали та обладнання: презентація; аркуші із завданнями; аркуші із підказками; монети та скарбнички для них; хустинки, віники та совки; посуд, столові прибори, серветки; миска з пшоном та гарбузовим насінням.
Хід свята:
Вчитель: Мої дорогі дівчатка та хлоп`ятка! Сьогодні ми зібралися, щоб привітати наших іменинників, які народилися такої чудової, веселої, грайливої пори року – влітку!
Учень: Учениця:
Житній колос дозріва для хліба, А людина – для добра і щастя.
Для краси цвіте у полі квітка. Тожприйміть від нас вітання,
Для води народжується риба, І нехай, неначе в добрій казці,
Для польоту – лебідь і лебідка. Збудуться усі вашібажання!
1.Перегляд відео-презентації зпіснею «День народження» музика
А. Олєйнікової, слова Н. Іванової
Іменинникивиходять в центр класу. На екрані з`являється вітальна листівка.
Вчитель: Дорогі наші іменинники! Сьогодні для вас ми приготували щирі вітання, цікаві конкурси, сюрпризи, а також подарунки!
Раптово звучитьмузика із мюзиклу «Привид опери». На екрані з`являється Привид
Привид: Ха-ха-ха-ха! Захотіли свята та подарунків? Нічого у вас не вийде! Ви на них не заслуговуєте?
Вчитель: Шановний! Зачекайте! Чим ми завинили? Давайте спробуємо домовитись не псувати наше свято. Це можливо?
Привид: Якщо діти виконають усі мої завдання, то я поверну їм подарунки.
Конкурсна програма:
Привид: Зараз ми перевіримо, які ви розумні.
І завдання Турнір «10 запитань»
Діти об`єднуються у дві команди. Кожна отримує картку із запитаннями. Відводиться певний час на самостійне виконання. Потім результати двох команд порівнюються. У разі неправильної відповіді учитель направляє учнів.
1.Що можна зустріти один раз у воді, два рази у молоці і жодного разу у кефірі? Букву М.
2.Ми ранимо, не рухаючись, ми отруюємо, не торкаючись. Ми можемо принести брехню чи правду. Хто ми такі? Слова.
3.Нагодуй мене – я буду жити, напої мене – я загину. Хто я? Вогонь.
4.Народжуються – летять, живуть – лежать, помирають – упливають. Сніжинки.
5.Що може намокнути, поки сушить? Рушник.
6.Чим більше з неї береш, тим більшою вона стає. Що це? Яма.
7.Я живу тільки там, де є світло, але якщо воно світить на мене, я помираю. Що це? Тінь.
8.У якого слона нема хобота? У шахового.
9.Ввечері мені дають завдання на ранок. Я завжди його виконую, але мене все одне сварять. Що це? Будильник.
10.Що завжди збільшується і ніколи не зменшується? Вік людини.
Привид: Так. Ви довели, що недарма до школи ходете. А от на скільки ви вмієте злагоджено працювати, ви покажете, виконавши наступне завдання.
ІІ завдання «Чистюля»
Серед іменинників створюються пари «дівчинка-хлопчик». Хлопцям зав`язують хустинками очі. На підлозі «сміття». Дівчатка повинні спрямувати хлопчика, щоб той знайшов це сміття та за допомогою віника і совка прибрав його.
Привид: Хм… І з цим завданням впоралися… Зараз я дам вам завдання складніше.
ІІІ завдання Гра «Показуха»
Обом командам по черзі потрібно за допомогою пантоміми влучно і точно відтворити зміст фразеологізмів. Учасники іншої команди намагаються відгадати їх.
– Прикусити язика. – Водити за ніс.
– Замилювати очі. – Мати голову на плечах.
– Ловити ґав. – Відірвати голову.
– Набрати в рота води. – Взяти ноги в руки.
Привид: Так… Не посперечаєшся. Кмітливі діточки… А як ви впораєтеся в непередбачуваній ситуації.Ваші гості вже майже на порозі. А вамтреба швидко, але охайно сервірувати стіл.
ІV завдання Гра «Сервірування святкового столу»
Учасники обох кімнат змагаютьсяу правильному швидкому сервіруванні столу для гостей.
Привид: За такий стіл і я би залюбки всівся. А як у ваших дітейпрацює інтуїція? Спробуйте відгадати предмет, який знаходиться у коробці.
V завдання Гра «Ясновидці»
У коробці знаходяться шоколадні яйця. Всіх учнів запрошуємо стати в коло. Вони рухаються за годинниковою стрілкою та по черзі висловлюють припущення щодо предмета в коробці. Якщо виникають труднощі, можна дати підказку:
Він є символом зародження нового життя… Цей предмет солодкий…Він став причиною сліз бабусі та дідуся… Чахлик ховав в ньому своє життя.
Привид: Я залюбки вам дарую ці ласощі. Цікаво, а чи вмієте ви працювати в команді, дослухаючись до думки кожного учасника?
VI завдання «Одна голова – добре, а дві – краще»
Кожній команді пропонуються 2 ситуації. Ознайомившись з ними, треба дати відповідь на питання.
Ситуація 1
В їдальні дитячого табору йшла бурхлива підготовка сніданку. Хлопці 2 загону вирішили пожартувати над іншими. Вони пробралися в їдальню і кинули у величезну каструлю 4 пачки солі. Не дрімали і діти 4 загону. Вони теж пробралися в їдальню і кинули в каструлю 6 пачок солі. Схожа ідея прийшла в голову і хлопцям 10 загону. Вони зібрали всі залишки солі в їдальні і теж кинули їх у каструлю. Коли ж прийшов час сніданку, виявилось, що він недосолений.
Яке блюдо подавали на сніданок в таборі? Варене яйце.
Ситуація 2
Сім сестер знаходяться на дачі, де кожна зайнята справою: перша сестра читає книгу, друга – готує їжу, третя – грає в шахи, четверта – розгадує кросворд, п’ята - займається пранням, шоста сестра доглядає за рослинами.
Чим займається сьома сестра?
Грає в шахи з третьою сестрою.
Привид: Бачу, ваші діти розумні, кмітливі, дружні. Я готовий повернути подарунки. У Зої Михайлівни, секретаря, ви знайдете лист, в якому вказано, де вони знаходяться.
Пошуки подарунків
1.Іменинники йдуть до секретаря, щоб забрати лист. Але в ньому нова загадка - аркуш зі словом. Воно написано у форму дзеркального відображення. Щоб його прочитати, треба підійти до дзеркала.
Заступник
2.Діти вирушають до заступника директора, у якого отримують нову підказку: Здоров’яне купиш – його розум дарує. У прислів’ї мова йде про здоров’я. Отже, наступний пункт – кабінет медсестри.
3.Медсестра віддає учням аркуш із ребусом:
НЕ ,,,
Охоронець
4.Охоронець пропонує дітям розгадати загадку.
Спеціальність є смачна
серед всіх професій.
Розбиратись у супах,
прянощах і спеціях. Кухар
5.У кухаря учні отримують миску із пшоном, ложку і повертаються до класу. У мисці з пшоном знаходиться гарбузове насіння, на якому написані літери. Усі літери треба скласти в одне слово. Це слово директор.
Іменинники отримують подарунки в кабінеті директора та повертаються до класу.
Привид: Вітаю вас із знахідкою. Ви дійсно заслуговуєте на подарунки. А що вам допомогло подолати труднощі?
Потрібно підвести дітей до усвідомлення того, що вміння домовлятися, чути один одного, допомагати один одному ведуть до успіху.
Вчитель: Ось, нарешті, ми може щиро привітати наших іменинників.
Учень: Учениця:
Бажаємо миру та світлої долі, Хай буде життя позитивним
Запалу, енергії, сили доволі, Веселим, чудовим, активним,
Творчого вогнику, віри й наснаги, Багатим, щасливим і плідним,
Щирого серця, людської поваги! Цікавим, блискучим і гідним!
Чаювання під веселумузику
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.