-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Наші гості: 53
- 20-02-2020, 11:51
- 8 925
- 0
Конкурсна розважальна програма для учнів 4 класів «День наших мам»
Мета: показати цінність і важливість прояву кращих людських почуттів - поваги і любові до матері.
Завдання: заохочувати прагнення учнів до самовираження, до творчості; розвивати вміння виразного читання і читання віршів напам'ять; розвивати сценічну майстерність хлопців; залучати батьків до спільних з дітьми заходів.
Оформлення залу:
Плакати зі словами " зі святом!".
Музичний супровід:
- пісня " Море кличе...«групи " Фабрика»;
- пісня Миколи Баскова «мить»;
- аудіозаписи для конкурсів.
Хід заходу
Звучить музика.
Учитель. Драстуйте! Ми раді вітати вас у цьому залі! Сьогодні саме чудове свято, найсвітліший і радісний-День мами!
Слів не вистачить, не вистачить і сил,
Щоб сказати тобі про це прямо,
Щоб висловити, як ти красива,
Моя мила, добра мама!
У цей день, знаменний самий,
Ти прийми подяку мою.
Мама, мама, мила мама,
Я тебе всією душею люблю!
На вулиці зима, холодно, а в цьому залі тепло і затишно, тому що тут стільки мам, таких добрих, дбайливих і люблячих!
Зробити на світі багато чого зможемо
У глибинах морських і в космічних теж,
До моря прийдемо і до пустель гарячим,
Навіть погоду переінакшимо.
Справ і доріг буде в житті чимало,
Запитаємо себе: "Ну а де їх початок?»
Ось Він, відповідь наша, правильний самий:
Все, чим живемо, починається з мами!
Учитель. Мама-найкращий, найрідніший і кохана людина на світі! Мама у всьому най-най! Сьогодні ми пропонуємо нашим мамам трохи пограти разом зі своїми дітьми. (На сцену запрошуються три мами разом зі своїми дітьми.) Вам належить досить складне завдання: на час помінятися місцями: мами будуть робити те, що зазвичай роблять діти, а діти - те, що роблять мами. Подивимося, як це у вас вийде. Будь ласка, розділіться: мами - направо, діти - наліво. Тепер Ви-дві різні команди.
- Подумайте, як вам обґрунтувати двійки, отримані за один день з російської мови, літератури, математики, іноземної мови, і при цьому відпроситися гуляти.
- А ми тим часом пограємо з глядачами.
Гра з глядачами
* Зобразити на аркуші паперу профіль мами. (3 людини) звучить музика.
- А зараз завдання для мам і дітей разом. Уявіть, що ви проспали і вам треба дуже швидко зібратися. Причому мама збирає дитину на роботу, а дитина збирає маму в школу. Вам пропонуються необхідні приналежності, тільки не переплутайте. У вас одна хвилина. (Кожній парі пропонуються портфель, сумка, різні предмети.)
Звучить музика.
- А зараз конкурсанти можуть трохи перепочити, пройдіть, будь ласка, в зал.
У дитинстві вони, як броня,
Нас від біди прикривали.
Мазі втирали в мене,
За руку Ласкаво брали.
Швидко прали білизну,
Шили сорочки і штани.
Пам'ятаю я, як зараз,
Добрі мамині руки.
Якось приніс я щоденник,
Літопис власної ліні.
Руки застигли на мить,
Скорботно лягли на коліна.
Соромно, що я засмучував
Добрі мамині руки.
З мамою, мій маленький друг,
Так чинити не годиться.
Не засмучуй її рук,
Щоб потім не соромитися!
Гра з глядачами
- І знову ми пограємо з глядачами.
* Треба пострибати на кульці так, щоб він лопнув, і витягти з нього сюрприз-завдання. (Завдання: показати щасливу маму; маму в гніві; маму, одночасно стирає, гладить і готує обід; дуже примхливого дитини.) (4 особи.)
Звучить музика.
- Наші Учасники відпочили, набралися сил, можна продовжувати.
Завдання для мам.
1) вирішити завдання з математики.
* Мряка і Бряка посварилися. Мряка 7 разів фрякнула Бряку марфуфочкой по чому попало, а Бряка фрякнула Мряку тієї ж марфуфочкой по чому попало 9 разів. Питається, скільки разів хапали бідну марфуфочку за хвіст і фрякали нею по чому попало? (2 рази, 16 разів.)
* Коли немовля Кузю подряпала кішка, він кричав 5 хвилин, коли його вкусила оса, він кричав на 3 хвилини більше, але коли власна мати накинулася на нього і почала мити з милом, Кузя кричав в 2 рази довше, ніж після укусу оси. Мама мила Кузю 9 хвилин, скільки хвилин кричав вже вимитий Кузя? (7 хвилин.)
2) відповісти на питання з російської мови.
- Як ви розумієте фразу»Глокая куздра бодланула бокра і кучерить бокренка"?
3) ви повнити завдання з літератури.
- Розповісти казку» Ріпка " на сучасний лад.
Гра з глядачами
* А поки ми перевіримо, як ласкаво називають мам наші діти. Для цього мені знадобиться 5 хлопців. Ви по черзі будете називати ласкаве слово (не повторюючись), яким ви називаєте свою маму, і так до тих пір, поки хтось не зупиниться.
* А для наступного конкурсу потрібні дуже сміливі люди. Ми посадимо вас один проти одного, зав'яжемо вам очі, а ви повинні будете постаратися передути кульку на бік свого супротивника. Дути треба якомога сильніше (замість кульки можна піднести блюдце з борошном).
- Наші конкурсанти відмінно впоралися із завданнями, молодці!
Нагородження.
Читання вірша»матуся".
Мама, дуже-дуже Я тебе люблю!
Так люблю, що вночі в темряві не сплю,
Вдивляюся в темінь, зорьку кваплю.
Я тебе весь час, мамочка, люблю!
Ось і зорька світить, ось уже Світанок,
Нікого на світі краще мами немає!
- Спасибі вам за вашу доброту і любов. Для вас в подарунок танець.
Люблю, тебе, мамо!
За что? Я не знаю.
Напевно, за те,
Що дихаю і мрію,
І радію сонцю, і світлого дня,
За це тебе я, рідна, люблю!
За небо, за Вітер, за повітря навколо,
Люблю тебе, мама,
Ти-найкращий мій друг!
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.