Мій кабінет
Ми у фейсбуці

Ви з нами?

Знами онлайн

» » Засвоєння таблиці множення числа 2 в ігровій формі Казка "Рукавичка"

Шкільна скарбничка НУШ



Засвоєння таблиці множення числа 2 в ігровій формі Казка "Рукавичка"
Засвоєння таблиці множення числа 2 
в ігровій формі  Казка "Рукавичка"

Автор: На дворі була люти зима, хурделиця.  Ішов дід лісом, ніс лісовим мешканцям подарункита й загубив мішок з рукавичками.

От біжить мишка, побачила мішок  та й каже:

    Мишка:Тут для мене є подарунок! 

Автор: Одягла  на двілапки  по одній рукавичці та й  промовила:

    Мишка: Один додати один дорівнює два. У лісовій школі нам пояснювали, що додавання можна замінити множенням. Зараз пригадаю: «Два помножити на один дорівнює два.» (записує на дошці)

   Автор: Поки мишка на дошці записувала приклад, бачить тут до неї  Жабка приплигала.

   Жабка:  А хто-хто в цій рукавичці?

   Мишка: Я  Мишка-шкряботушка. А ти хто така?

   Жабка:  Я  Жабка-скрекотушка. Пусти мене погрітися!

Автор: Жабка вся тремтіла від холоду, побачила дві рукавички  її розміру і одразу вдягла  їх.

    Тим часом, Мишка так захопилась математикою, що почала рахувати всі рукавички, які звірі одягли на передні лапки.

Мишка: Давай порахуємо, скільки рукавичок ми з тобою надягли. 

Жабка: Два додати два дорівнює чотири. 

Мишка: Жабка, а чи знаєш ти, що можна по-іншому розв’язати цей приклад?

Жабка: Як?

Мишка: Треба два помножити на два – отримаємо чотири. Запиши на дошці. (Жабка записує на дошці 2*2=4)

  Автор:От уже їх двоє. Коли біжить Зайчик. 

  Зайчик: А хто-хто в цій рукавичці?

— Я Мишка-шкряботушка, я Жабка-скрекотушка. А ти хто? (разом)

  Зайчик: А я Зайчик-побігайчик. Пустіть і мене, ну дуже-е-е холодно!

  Жабка: Іди! 

Автор: Як тільки Зайчик опинився всередині, відразу відшукав свої рукавички та й одягнув їх.

От уже їх троє. Жабці теж стало цікаво, скільки рукавичок вони вдягли разом. Почала Жабка міркувати вголос:

Жабка:  У Миші – 2 рукавиці, у мене – 2 рукавиці, у Зайчика , теж 2 рукавиці. Можна  два додати два додати два….

Зайчик: Але це не зручно! Треба  два помножити на три одержимо шість. (Записує на дошці 2*3=6)

   Автор:Коли це біжить Лисичка — та до рукавички:

   Лисичка:А хто-хто в цій рукавичці живе?

— Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка та Зайчик-побігайчик. А ти хто? (разом)

Лисичка: Та я Лисичка-сестричка. Пустіть і мене погрітись!

   Зайчик:Та йди, але за умови, що будеш разом з нами вчити таблицю множення!

   Лисичка: Добре!

Автор: Лисичка надягла білі, як сніг рукавички та почала хизуватися.

Ото вже їх четверо сидить. (Мишка запитала  в лисички)

Мишка: Порахуй всі рукавички, які  у нас на лапках.

(Лисичка пояснює)

Лисичка: Вас було троє, до вас приєдналася я. Нас стало четверо. У кожного з нас по дві лапки-ручки. Складаємо приклад (записує на дошці) 2*4 =8.

    Автор:Аж бачать, суне Вовчик — та й собі до рукавички, питається:

   Вовчик: А хто-хто в цій рукавичці живе?

— Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик та Лисичка-сестричка. А ти хто? (разом)

   Вовчик:  Та я Вовчик-братик. Пустіть і мене!

   Лисиця:Та вже йди, погрійся, ось тобі рукавички!

   Автор:Уліз і той, зігрівся. Уже їх п'ятеро. Вирішили зробити інвентаризацію.

   Зайчик: Вовчик-братик порахуй : 2+2+2+2+2…. Скільки буде?

   Вовчик: 2+2=4+2=6+2=8+2=10

Зайчик: Вовчик,так рахувати – це минуле століття! Дивись та запам’ятовуй! Нас п’ятеро, у кожного 2 рукавички. 2*5 =10. 

    Автор:Де не взявся — біжить Кабан.

  Кабан: Хро-хро-хро! А хто-хто в цій рукавичці живе?

— Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик, Лисичка-сестричка та Вовчик-братик. А ти хто? (разом)

   Кабан:  Хро-хро-хро! А я Кабан-іклан. Пустіть і мене!

   Лисичка: Оце лихо! Хто не набреде — та все в рукавичку! Куди ж ти тут улізеш?

   Кабан:Та вже влізу,— пустіть!

   Мишка: Та що вже з тобою робити,— йди!

   Автор:Уліз і той. Уже їх шестеро, тіснувато. Вовчик простягнув дві рукавички Кабану.

   Кабан: Я знаю як швидко перерахувати всі рукавички.

   Жабка: І як?

(Кабан сунеться поміж звірів, рахує)

  Кабан: один, два, три, чотири, п’ять, шість, сім, вісім, дев’ять, десять , одинадцять, дванадцять! (голосно)

  Мишка: Існує таблиця множення на два. Два помножити на шість буде дванадцять (записує на дошці 2*6=12)

Автор: Коли це тріщать кущі, вилазить Ведмідь — та й собі до рукавички, реве й

питається:

  Ведмідь: А хто-хто в цій рукавичці живе?

— Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик, Лисичка-сестричка, Вовчик-братик та Кабан-іклан. А ти хто? (разом)

  Ведмідь:Гу-гу-гу! Як вас багато! А я Ведмідь-набрідь. Пустіть і мене!

  Жабка:  Куди ми тебе пустимо, коли й так тісно?

  Ведмідь:Та якось будемо.

Жабка:  Та вже йди, тільки скраєчку! Зігрійся, одягни рукавички!

   Автор:Уліз і ведмідьТа так вже тісно, що рукавичка ось-ось розірветься.

  Лисичка: Нас вже семеро. Два на сім помножимочотирнадцять вийде рукавичок .

       У цей час, дід оглядівся,— нема рукавички. Він тоді повернувся назад — шукати

її, а собачка попереду побігла. Бігла-бігла, бачить — лежить рукавичка і ворушиться.

Автор: У цей час, дід оглядівся,— нема рукавички. Він тоді повернувся назад —

шукати її, а собачка попереду побігла. Бігла-бігла, бачить — лежить рукавичка і


   ворушиться. 

   Собачка: «Гав-гав-гав!»

  

Автор: Звірі спочатку злякалисяпочали тікати в різні боки  з рукавички. Але дідусь 

  зупинив їх.

  Дід: Бачу, загублена рукавичка допомогла вам зігрітися та потоваришувати. Ви

  відшукали мої подарунки. 

  • Чи змогли ви їх порахувати? (Так)
  • Яку дію ви застосовували? (Множення)
  • Як називаються компоненти при множенні? (Множник, множник, добуток)

Я залишаю вам рукавичку.

Мишка: Юні глядачі! Існує продовження таблиці множення на два. Користуючись

  отриманими знаннями та додатковим матеріалом продовжить складання таблиці

  множення числа 2.

Автор уроку: Семенець Юлія

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
zasvoyennya-tablic-mnozhennya-chisla-2-v-grovy-form_-kazka-rukavichka.rar [57,41 Kb]
(Завантажили цей файл: 360)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!




Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / На крилах успіху / Початкові класи

На головну


Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас! Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту. Ви зайшли на наш шкільний сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.
2 мая 2020 22:13
  • Публікацій: 0
  • Коментарів: 0
дякую, гарна казка
Имя:*

E-Mail:*
Введите код: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив