• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн





    Ранкова зустріч "Хто створює моду?"
    • 28-01-2020, 16:09
    • 5 126
    • 0
    Ранкова зустріч  
    "Хто створює моду?"

    Ранкова зустріч

    11тиждень 

    Тема тижня: «Мода»

    Тема дня: «Хто створює модний одяг?»


    2020 рік

    Ранкова зустріч

    Тиждень 11

    Тема тижня: «Мода»

    Тема дня: «Хто створює модний одяг?»

    Мета:створити позитивну атмосферу в колективі на весь день перебування дітей у школі, розширити знання дітей про моду, дати поняття про професії людей, які створюють одяг, вчити одягатися відповідно до пори року, вчити доглядати за своїм взуттям; розвивати мовлення дітей, дрібну моторику рук; виховувати охайність.

    Завдання: створення дружньої атмосфери на весь день.

    Тип уроку: ранкова зустріч

    Вид уроку: зустріч на початку дня

    Обладнання:  мультимедійна презентація «Мода в різні часи», завдання для групової роботи, цеглинки «LEGO»

    Хід ранкової зустрічі

    І. Привітання ( 3 хв)

    Діти утворюють ранкове коло.

    Вчитель і діти разом

    Доброго ранку – сонце привітне!

    Доброго ранку – небо блакитне!

    Доброго ранку – в небі пташки!

    Доброго ранку – зелені дубки!

    Доброго ранку – люди привітні!

    Я всім бажаю щоб посмішки квітли!

    1.1. Гра «Вітання»

    * За короткий період часу (1 хвилина, поки звучить весела музика) потрібно встигнути привітатися з якомога більшою кількістю однокласників (наприклад, потиснувши один одному руку «Дай п’ять», обіймаючи один одного…).

    * Діти стають парами. По команді вчителя виконують різні рухи, говорячи  один одному комплімент ( праве вушко до правого вушка, ліва долонька до лівої долоньки, ліве колінко до лівого колінка…Діти міняють пару по команді вчителя)

    1.2 Заповнення стенду « Мій настрій»

    Діти відповідно до свого настрою прикріплюють метеликів на квіточки у куточку «Мій настрій». 

    ІІ. Щоденні новини.( 2 хв)

    Один учень виходить і з допомогою вчителя заповнює щоденні новини.

    • Який сьогодні день тижня?
    • Який місяць?
    • Яка пора року?
    • Яка погода сьогодні за вікном?
    • Яка тема тижня?

    ІІІ. Обмін інформацією.( 7 хв)

    3.1. Оголошення теми дня.

    - Давайте дітки пригадаємо, яка тема нашого тижня? (Мода)

    Кожен з нас постійно носить одяг. Давайте пригадаємо, професії людей які створюють одяг. Щоб його створити працює багато людей. Одні придумують і малюють одяг – це модельєри; інші вирізають його із тканини, тобто кроять – це кравці; і ще інші зшивають тканину, щоб вийшов готовий одяг - це швачки.

    3.2 Крісло автора 

    — До одягу люди завжди ставилися з пильною увагою. В Україні споконвіку казали: «Шануй одежу в дворі, вона тебе в людях». Таке ставлення до свого зовнішнього вигляду цілком виправдане. Адже одяг — це те, у чому ми йдемо поміж люди. Недбале ставлення до нього й нині сприймають як неповагу до себе.

    В усі часи за допомогою одягу люди прагнули справити враження на інших.

    • Ви знаєте, що таке мода? (Мода — це те, що подобається людям у цей час.)

    — Якою, на вашу думку, має бути модно вдягнена людина?

    — Чим вона відрізняється від інших?

    — Чи може така людина мати неохайний, непривабливий вигляд?

    Сьогодні ви дізнаєтесь, хто створює модний одяг і самі спробуєте створити одяг.

    3.3 Перегляд  мультимедійної презентації 

    « Мода у різні часи»(http// svitdovkola.org /svitich)

    ІVРобота з «LEGO» ( 3 хв)

    Ми цеглинки беремо,

    дружно в коло стаємо

    Будемо з «LEGO» працювати

    І активно відпочивати

    Синій колір – покрутись,
    Жовтий – навколо себе озирнись.
    Червоний – покажи всім літачок,
    Зелений – другу дай «кулачок».
    Голубий – дістань до пальців ніг,
    Оранжевий – покажи щирий сміх.

    4.1 Кольорові завдання

    * Називаю не колір цеглин­ки, а пропонує дітям підказки (на­приклад, цеглинка такого ж кольору як бант у Олесі, цеглинка кольору хустинки Софії  тощо). Діти мають здогадатися, який це колір і виконати відповідний рух.

    * Показую цеглинку, а діти шукають собі пару за відповідним кольором  і стають поруч .

    * Беру будь-яку цеглинку, а діти мають придумати слово на першу літеру кольору цеглинки відповідно до теми.

    Синій колір – сандалі, светер, сережки, сумка
    Жовтий – жилет, жакет
    Червоний –черевики, чоботи.
    Зелений – заготовка, заколка,
    Голубий – гамаші, годинник, гаманець
    Оранжевий –одяг, обручка, окуляри,

    V Групове заняття. ( 8 хв)

    5.1. Об’єднання в групи за відповідними кольорами 

    ( кольори цеглинок «LEGO»)

    Діти об’єднуються в групу, моючи одяг чи аксесуари 
    відповідного кольору.

    Автор матеріалу: Хвостик Олена

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    rankova-zustrch-hto-stvoryuye-modu.rar [497,07 Kb]
    (Придбали цей файл: 435)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.