-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 16-01-2020, 20:44
- 45 734
- 3
Кожен класний керівник розроблює план виховної роботи.
Я пропоную скористатись зручною формою оформлення цього документа.
ВЕРЕСЕНЬ 2019
№ п/п | Заходи | І тиждень 02.09-06.09 | ІІ тиждень 09.09-13.09 | ІІІ тиждень 16.09-20.09 | ІV тиждень 23.09-30.09 |
1. | Виховні години, збори групи | Проведення вступного інструктажу для учнів групи з попередження травматизму,збереження життя і здоров’я. | Збори групи «Наші плани на І семестр. Перевибори активу групи» | Виховна година на тему: «Родина – основа виховання» | Виховна година на тему: «Безпечна країна» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе | Бесіда «Наша поведінка на уроці і на перервах» (ПТБ) | Збір та обробка матеріалів на конкурс : «Безпечна країна» | ||
3. | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | «Я, ти, він, вона –разом, ми одна сім’я » | |||
4. | Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) | Тиждень виховних заходів на тему: «Безпека життєдіяльності» | Відвідування виставки перукарського мистецтва | ||
5. | Ціннісне ставлення до природи | Бесіда «Збережемо нашу планету» | Догляд за квітами в кабінеті | ||
6. | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Бесіда «У світі кіномистецтва» | |||
7. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Бесіда «Жити в Епропі» (До Дня європейських мов) | |||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Уточнення списків: соціальний паспорт групи; | Індивідуальні бесіди з учнями | Правила поведінки на уроках | |
9. | Робота з батьками | Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання | Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог | ||
10. | Участь у загально училищних заходах | Взяти участь у спортивних змаганнях «День Здоров’я » |
ЖОВТЕНЬ 2019
№ п/п | Заходи | І тиждень 01.10-04.10 | ІІ тиждень 07.10-11.10 | ІІІ тиждень 14.10-18.10 | ІV тиждень 21.10-31.10 |
1. | Виховні години, збори групи | Акція «Допоможи ближньому» (до Міжнародного дня людей похилого віку) | Виховна година а тему: «Покров – величне свято для кожного українця» | Участь у всеукраїнському конкурсі «Безпечна країна» | Виховна година на тему: «Щастя. Як ми його розуміємо?» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе | Година спілкування «Дослухайся і роби, як підказує тобі сумління» | |||
3. | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Година спілкування «Жити – значить спілкуватися» | |||
4. | Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) | Відвідування майстер-класу «Естель» | Тиждень виховних заходів на тему: «Я вчусь бути професіоналом» | ||
5. | Ціннісне ставлення до природи | Бесіда «Золота осінь» | |||
6. | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Газета «До дня Вчителя» | Перегляд документальних фільмів про захисників України | ||
7. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Квест – «Я люблю Україну» до Дня захисника України | |||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальні бесіди з учнями | |||
9. | Робота з батьками | Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог | |||
10. | Участь у загально училищних заходах | Участь у концерті до «Дня професійної освіти» |
ЛИСТОПАД 2019
№ п/п | Заходи | І тиждень 01.11-08.11 | ІІ тиждень 11.11-15.11 | ІІІ тиждень 18.11-22.11 | ІV тиждень 25.11-29.11 |
1. | Виховні години, збори групи | Виховна година „Що маємо – не дбаємо, а втративши плачемо ” | Виховна година на тему: «Європейські цінності» | диспут «Чистота мови - чистота душі» | Виховна година на тему: «За що шанують українців» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе | Колективне ігрове спілкування «У колі симпатій» | Проведення акції «Ми за життя без цигарок»(До Міжнародного дня відмови від паління) (15.11.) | ||
3. | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Бесіда «Я і мій мобільним телефон» | |||
4. | Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) | Участь у фестивалі «Перукарського мистецтва» | |||
5. | Ціннісне ставлення до природи | «Затишок кабінету – його зелений куточок» | |||
6. | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Турнір знавців поезії | |||
7. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | До Дня української писемності - оформлення стендів | Перегляд відео презентації «Голодомор». | Перегляд відеофільму «До Дня Гідності та Свободи» | Проведення шкільного свята «Молодь-майбутнє народу» (До Міжнародного дня молоді) |
8. | Індивідуальна робота з учнями | Бесіда про збереження майна училища | Індивідуальні бесіди з учнями щодо, щодо шкідливості куріння | Індивідуальні бесіди з учнями | |
9. | Робота з батьками | Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку | Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються. | Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання | |
10. | Участь у загально училищних заходах | Участь у заходах до Дня української писемності та мови | Участь в акції «Запали свічку!» |
ГРУДЕНЬ2019
№ п/п | Заходи | І тиждень 02.12-06.12 | ІІ тиждень 09.12-13.12 | ІІІ тиждень 16.12-20.12 | ІV тиждень 23.12-27.12 |
1. | Виховні години, збори групи | Виховна година на тему: «Сила України» до Дня Збройних сил України | Виховна година на тему: «Повір у чудеса» | Збори групи№2 «Підведення підсумків роботи за І семестр» | диспут «Цигарка – ворог, зброя проти неї – твоя воля» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе | Анкетування «Ми колектив» | Запрошуємо до творчості: «Капелюшок для королеви» | ||
3. | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Запрошуємо до творчості: «Ялинка з нетрадиційних матеріалів» | |||
4. | Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) | Участь у конкурсі«Снігова королева» | Безпека життєдіяльності під час зимових канікул | ||
5. | Ціннісне ставлення до природи | Диспут «Новорічне свято з ялинкою?» | |||
6. | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | «Андріївські вечорниці» | Газета «До новорічних свят» | Свято «Музика новорічна» | |
7. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Бесіда «День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильської АЕС» | Бесіда «Що ми можемо зробити, щоб життя в училищі було яскравим і незабутнім» | ||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Бесіда з учнями з поганою поведінкою | Індивідуальні бесіди про навчання | ||
9. | Робота з батьками | Бесіда з батьками учнів, які часто проп. навч. заняття | Відвідати батьків з метою вивч. умов проживання | Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог | |
10. | Участь у загально училищних заходах | Новорічне свято |
СІЧЕНЬ 2020
№ | Заходи | ІІ тиждень 13.01-17.01 | ІІІ тиждень 20.01-24.01 | ІV тиждень 27.01-31.01 |
1. | Виховні години, збори групи | Збори групи №3 «Що таке обов’язок?» (планування роботи на ІІ семестр)» | Виховна година «День Соборності України» | Виховна година "Пам’яті загиблих під Крутами» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе | Бесіда «Засоби профілактики травматизму» | Ярмарок цікавих ідей «Здоров’я – основна цінність людини» | |
3. | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | «Конституція у коміксах» - брати Капранови, художник Олександр Костенко | Бесіда « Моє ставлення до однолітків» | |
4. | Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) | Зустріч з батьками «Наші досягнення» | ||
5. | Ціннісне ставлення до природи | Фотовиставка «Київ прекрасний» | ||
6. | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Виховний захід «Різдвяна зірка» | Бесіда « Які кінофільми ми полюбляємо дивитися» | |
7. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Фотоколаж «Захист Вітчизни - обов'язок громадянина» | ||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Аналіз стану навчання учнів | Робота з учнями, які спізнюються | Рейд «Спізнення на уроки». |
9. | Робота з батьками | Засідання батьківського комітету | Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання | Батьківські збори «Напрямки роботи на ІІ семестр» |
10. | Участь у загально училищних заходах | Взяти участь у відзначенні Дня Соборності України. |
ЛЮТИЙ 2020
№ п/п | Заходи | І тиждень 03.02-07.02 | ІІ тиждень 10.02-14.02 | ІІІ тиждень 17.02-21.02 | ІV тиждень 24.02-28.02 |
1. | Виховні години, збори групи | Класна година «Ознайомлення з рішенням стипендіальної комісії» | Виховна година на тему: «Гармонія праці» | Виховна година на тему: «Мої улюблена музика » | Виховна година на тему: « Я майбутнє твоє, Україно » |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе | Диспут «Життя – не ті дні, що минули, а ті, що запам'ятались» | Круглий стіл «Добро від серця» | ||
3. | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Бесіда «Традиції моєї родини» | Бесіда «Ризики в Інтернеті» | ||
4. | Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) | Виготовлення валентинок | Година спілкування «Працюймо з насолодою» | ||
5. | Ціннісне ставлення до природи | Фотоколаж «Ми частина природи» | |||
6. | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Конкурс валентинок | Екскурсія до Національного музею Ханенків | Проект «Зимові пейзажі зараз та в минулому» | |
7. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Бесіда «Чи потрібно пишатись своєю мовою?» | Круглий стіл «Пам’яті Небесної сотні» | ||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни. | Бесіда з учнями з поганою поведінкою | Перевірка та аналіз зовнішнього вигляду учнів | |
9. | Робота з батьками | Бесіда з батьками учнів, які порушують поведінку | Бесіда з батьками учнів, які систематично запізнюються | Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання | |
10. | Участь у загально училищних заходах | Вечір відпочинку до Дня Валентина | Взяти участь у заходах до Міжнародного Дня Рідної Мови |
БЕРЕЗЕНЬ 2020
№ п/п | Заходи | І тиждень 02.03-06.03 | ІІ тиждень 09.03-13.03 | ІІІ тиждень 16.03-20.03 | ІVтиждень 23.03-31.03 |
1. | Виховні години, збори групи | Виховна година на тему: «Замки України» | Виховна година «Невідомий Шевченко» | Анкета «Стосунки в колективі» | Виховна година на тему: «Толерантність в нашому суспільстві» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе | Година відкритих думок «Здоров’я перш за все » | |||
3. | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Бесіда «Відомі жінки України» | |||
4. | Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) | Тренінг «Обирати тобі» | |||
5. | Ціннісне ставлення до природи | Конкурс фото робіт | |||
6. | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Екскурсія до Державного музею Тараса Шевченка | Година спілкування «Чому малюнок заспокоює?» | ||
7. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Інформаційно-пізнавальна година «Сучасне рабство. Торгівля людьми» | |||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Бесіда з учнями з поганою поведінкою | Індивідуальні бесіди з учнями щодо зовнішнього вигляду | ||
9. | Робота з батьками | Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання | Бесіда з батьками учнів, які часто пропускають навчальні заняття | Бесіда з батьками учнів, які систематично запізнюються | |
10. | Участь у загально училищних заходах | Участь у святі до Дня жінок | Участь у Шевченківському тижні. | Участь у конкурсі «Нащадки великих поетів» |
КВІТЕНЬ 2020
№ п/п | Заходи | І тиждень 01.04-10.04 | ІІ тиждень 13.04-17.04 | ІІІ тиждень 20.04-24.04 | ІVтиждень 27.04-30.04 |
1. | Виховні години, збори групи | Виховна година на тему: «Сміх подовжує життя» | Виховна година на тему: «Людина і космос» | диспут «Щастя кожного з нас» | Виховна година на тему: «Кольоротип жінки» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе | дискусія «Який я?» | |||
3. | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Бесіда «Моя родина» | |||
4. | Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) | Виготовлення писанок для конкурсу | Анкетування «Моя майбутня професія» | ||
5. | Ціннісне ставлення до природи | Операція «Посади дерево» | Презентація «Дзвони Чорнобиля» | ||
6. | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Конкурс писанок | Конкурс «Україна моя вишивана» | ||
7. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Виховна година на тему: «Наслідки чорнобильської катастрофи». | |||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни. | Бесіда з учнями з поганою поведінкою | Бесіда з учнями, що не встигають у навчанні | |
9. | Робота з батьками | Бесіда з батьками учнів, яким важко дається навчання | Бесіда з батьками учнів, які систематично запізнюються | Бесіда з батьками учнів, які пропускають навчання | Бесіда з батьками учнів, які порушують поведінку |
10. | Участь у загально училищних заходах | Взяти участь у «Дні відкритих дверей» | Взяти участь у прибиранні території училища |
ТРАВЕНЬ 2020
№ п/п | Заходи | І тиждень 01.05-08.05 | ІІ тиждень 11.05-15.05 | ІІІ тиждень 18.05-22.08 | ІVтиждень 25.08-29.08 |
1. | Виховні години, збори групи | Виховна година на тему: «День матері» | Виховна година на тему: «Участь України в ІІ світовій війні» | Збори групи №24 «Поведінка та успішність учнів групи П-24 » | Круглий стіл «Україна Європейська держава» |
2. | Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе | Бесіда «Хочеш бути щасливим – будь ним!» | |||
3. | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Година відкритих думок «Довіра – шлях до порозумінь» | |||
4. | Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) | Трудовий десант (дитячі будинки Києва) акція - стрижки | |||
5. | Ціннісне ставлення до природи | Операція «Квітуча клумба училища» | |||
6. | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Екскурсія до Національного природознавчого музею | |||
7. | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Урок-реквієм «Вічна Слава Героям » | |||
8. | Індивідуальна робота з учнями | Бесіда з учнями з поганою поведінкою | Бесіда про поведінку на уроці | Бесіда про збереження майна училища | |
9. | Робота з батьками | Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог | Засідання батьківського активу по підготовці та проведенню ремонту в кабінеті №402 | ||
10. | Участь у загально училищних заходах | Взяти участь у заходах до Дня пам’яті та примирення |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.