-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 9-01-2020, 19:50
- 16 499
- 0
СІЧЕНЬ | |||||||||
№ | Дата | Зміст виховного заходу | Зміст фізкультурно-оздоровчої години | Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми | |||||
«Вартість і цінність» | |||||||||
1 | Бесіда «Які бувають цінності?» Дидактична гра «Що зайве?», «Назви вічнозелені рослини». | Інструктаж «Правила та ТБ під час навчально-виховного процесу». Прогулянка на свіжому повітрі «Білосніжні візерунки Зимоньки-зими». | Читання оповідання Олени Лободи «Мрія». Батьківські збори «Про режим роботи ГПД і вимоги до учнів 2-І класу. | ||||||
2 | Режим ГПД. Розподіл доручень. Бесіда «Мій друг — дорожній рух». Гра-квест «Збери сніжинку». Створи неіснуючу (фантастичну) квітку із паперу. | Прогулянка – спостереження «Зимовий вернісаж» (спостереження за погодою в січні). Інструктаж з ТБ. | Індивідуальна робота з учнями. Дидактична гра «Допоможи білочці зібрати шишки» (+, - в межах 100). | ||||||
3 | Правила культурної поведінки учнів: на перерві та на вулиці. Бесіда «Правила особистої гігієни». | Прогулянка на свіжому повітрі «Барви заметілі». Інструктаж з ТБ. Спортивні розваги «Сильні, спритні та веселі». Інструктаж з ТБ. | Робота з класною спільнотою. Бесіда «Що об’єднує родину?» (майстер-клас від батьків) | ||||||
4 | Діалог/гра «Які духовні та матеріальні цінності важливі для родини?» | Прогулянка на свіжому повітрі «Сплять засніжені дерева. Гра-жарт (у колі) із почухуванням. Інструктаж з ТБ. | Створення композиції «Візерунки неба» (клей ПВА, фарби). Консультації для батьків «Як виховується довіра дитини до батьків». | ||||||
5 | Діалог/гра «Як сон впливає на здоров’я та самопочуття людини?» (створення коміксів). | Прогулянка - спостереження «Наші менші брати взимку». Рухливі ігри «Вгадай хто кричить», «Третій зайвий». Інструктаж з ТБ. | Читання оповідання Олени Лободи «Хто розумніший?» Інтелектуальна гра «Розумники та розумниці». Консультації для батьків «Одягайся за погодою». | ||||||
6 | Бесіда «Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури?» Гра-пазл «Сім чудес України». | Пішохідна прогулянка територією школи. Гра-квест «Передай лист». Інструктаж з ТБ. Рухливі ігри на свіжому повітрі «Кіт та миші», «Третій зайвий». Інструктаж з ТБ. | Математична гра «Доміно». Заняття-спілкування для батьків: «Що заважає нам слухати дитину». | ||||||
7 | Бесіда «Чому ми дбайливо охороняємо пам’ятки?» | Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Як змінюється життя рослин і тварин взимку?» Комплекс загально – розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ. | Індивідуальна робота з учнями. Складання танграмів. Дискусія «Що ти можеш зробити для охорони природи?» | ||||||
8 | Дискусія «Зміна діяльності – найкращий відпочинок». | Прогулянка на свіжому повітрі «Кольоровий водограй». Спортивні змагання зі скакалками, м’ячем, обручами. Інструктаж з ТБ. | Рольова гра «Чи варто ділитися» (створення коміксів, робота зі словами). Тренінг «Батьки і діти: шляхи взаємодії». | ||||||
9 | Бесіда «Червона книга України. Рослинний та тваринний світ» | Прогулянка – спостереження «Кришталевий дзвін зими». Закріплення комплексу загально – розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ. | Виготовлення поробки з кольорового паперу «Рослини Червоної книги України». Презентація поробок. | ||||||
10 | Дискусія «Що я ціную в людях?» Читання оповідання Олени Лободи «Чашка» | Фізкультхвилинки на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ. | Дидактична гра «Допоможи казковому герою» (доповни речення). Ознайомлення батьків з пам’яткою: «Режим дня другокласника». | ||||||
11 | Бесіда «Характер людини». Робота з діаграмою «Зимові розваги дітей». | Прогулянка на свіжому повітрі «Срібні дерева». Рухливі ігри «Вартові та розбійники». Інструктаж з ТБ. | Створення анаграм про вікові особливості людини. Створення панно «Пташиний танок» (листя дерев). | ||||||
12 | Бесіда «Яку цінність можу створити я?» (малюнки, поробки, добрі вчинки) | Прогулянка – спостереження «Сніжинки-балеринки». Змагання «Веселі старти» між двома командами. Інструктаж з ТБ. | Опитування серед учнів класу «Добрі та погані вчинки» (створення діаграми за даними опитування). Дидактична гра «Число загубилося» (цеглинки LEGO). Аплікація із клаптиків паперу. Виставка робіт. | ||||||
13 | Бесіда «Риси характеру. У чому неповторність кожної людини?» | Прогулянка «Спостереження за живою природою». Гра «Світлофор – наш друг». Інструктаж з ТБ. | Створення коміксів «Чому вечірка не вдалася?» Дидактична гра «Упізнай тварину» (цеглинки LEGO). | ||||||
14 | Бесіда «Чи вмієш ти дружити?» Гра «Скажи комплімент». | Прогулянка «Спостереження за змінами у природі». Рухливі ігри «Кіт і миші», «Третій зайвий» Інструктаж з ТБ. | Дидактична гра «Істоти-неістоти». Розгадування ребусів. Малювання картин «Зміни у природі». | ||||||
15 | Бесіда «Усмішка, наче сонечко». | Прогулянка «Зимове сонечко». Дослідження можливостей свого організму. (Виконання різних фізичних вправ). Інструктаж з ТБ. | Створення реклами «Який напій найкраще вживати після фізичних навантажень?». Дидактична гра «Що приніс поштар?». | ||||||
16 | Бесіда «Збережемо довкілля». (створення реклами) | Прогулянка «Красуня Зима». Квест «Із ким погратися?» Інструктаж з ТБ. | Гра-пазл «Склади Землю». | ||||||
ЛЮТИЙ «Хочу-Можу-Треба» | |||||||||
| |||||||||
17 | Бесіда «Як пов’язані бажання, можливості та обов’язки?» | Рухливі ігри «М’яч і гравець», «Третій зайвий», «Совонька». Прогулянка – спостереження «Сонце блищить, а мороз тріщить». Інструктаж з ТБ. | Гра-мандрівка «У країні Загадок» Малювання відгадок. Дидактична гра «Три кольори» (цеглинки LEGO). | ||||||
18 | Бесіда «Світ сповнений дивовижних речей і нерозгаданих таємниць» | Прогулянка-фантазія «Карнавал зимових сніжинок». Комплекс ЗРВ. Ігри на свіжому повітрі. Інструктаж з ТБ. | Виготовлення поробки із ватних дисків «Сніговик». Виставка робіт. Дидактична гра «Зміни літеру». | ||||||
19 | Бесіда «Чи всі мрії можуть здійснитися?». | Прогулянка на свіжому повітрі «Милування деревами». Квест «Відшукай зимовий скарб». Інструктаж з ТБ. | Виготовлення та виставка поробок «Зима-чарівниця». Консультації для батьків. | ||||||
20 | Групова пантоміма-загадка «Тварини лісу» | Прогулянка на свіжому повітрі «Зимові пригоди». Перегляд відеоролика «Безпека у класі». Інструктаж з ТБ. | Читання оповідання Олени Касьян «Найбільша калюжа». Малювання коміксів до прочитаного. | ||||||
21 | Бесіда «Як бажання може вплинути на здоров’я». | Прогулянка на свіжому повітрі. Проведення дослідження з ґрунтом. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ. | Заняття-тренінг «Пізнаємо себе і світ». Гра «Скажи комплімент». | ||||||
22 | Бесіда «Дбай про своє здоров’я». | Гра-прогулянка «Подорож до Країни Дорожніх знаків». Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ. | Виготовлення колажів «Корисна та шкідлива їжа». Консультації для батьків «Корисні поради шкільного психолога батькам». | ||||||
23 | Бесіда «Чому час хитрющий?» Складання розпорядку свого вихідного дня. Презентація однокласникам. | Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сезонними змінами у природі та погоді. Інструктаж з ТБ. | Читання оповідання Олени Касьян «Хитромудрий час». Виготовлення поробки «Папуга» (LEGO Fundation). Виставка робіт. | ||||||
24 | «Що може обмежувати бажання?» | Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за погодою». Рухливі ігри на географічну тематику «Поверни вправо», «Зверни вліво». Інструктаж з ТБ. | Моделювання ситуацій, коли бажання та можливості не збігалися. (створення коміксів) | ||||||
25 | Бесіда «Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться?» | Прогулянка на свіжому повітрі «Звуки природи». Ігри за вибором дітей. Інструктаж з ТБ. | Лекція «В Україні лютує грип». Профілактика захворювань взимку. Дидактична гра «Який одяг обереш для прогулянки?» | ||||||
26 | Шоу «День Святого Валентина» | Прогулянка -спостереження «Наші друзі – птахи». Спостереження за зимовими прикметами у природі та погоді. Інструктаж з ТБ. | Індивідуальна робота під час самопідготовки. Розгадування кросвордів. | ||||||
27 | Бесіда «Правила поведінки за столом» (створення коміксів) | Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи- чарівниці». Спортивні естафети зі скакалкою, обручем та м’ячем. Інструктаж з ТБ. | Дидактична гра «Знайди літеру» (цеглинки LEGO). Індивідуальні консультації для батьків «Дитячі ревнощі». | ||||||
28 | Дискусія «Як ти дієш, коли тебе пригощають?». | Прогулянка на свіжому повітрі «Музика природи». Рухливі ігри «Кільце», «Третій зайвий», «Совонька». | Виготовлення поробки «Одягни ляльку». Виставка робіт. Дидактична гра «Ланцюжок» (слова на певний склад). | ||||||
29 | Читання оповідання Олени Касьян «Найважливіше бажання» | Прогулянка на свіжому повітрі «Зимові краєвиди». Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ. | Дидактична гра «У світі чарівних речей» | ||||||
30 | Бесіда «Що потрібно, щоб здійснювати бажання?» | Екологічна прогулянка-милування природою. Веселі розваги на свіжому повітрі «Плутаний зайчик» (головоломки з мотузкою) Інструктаж з ТБ. | Гра від Золотої рибки «Карта своїх бажань». Виготовлення меблів із сірникових коробок. Презентація власної творчості. | ||||||
31 | Година спілкування «Як бажання можуть об’єднувати спільноту?». | Прогулянка «Краєвиди зими» Комплекс ЗРВ. Квест «Знайди зимовий скарб». Інструктаж з ТБ. | Графічні малюнки (опис алгоритму). Виставка робіт. Створення відеороликів з рекламою. | ||||||
32 | Бесіда «Чому важливо уявляти себе на місці інших» | Прогулянка-гра на свіжому повітрі «А я вчора бачив щось нове». Спостереження за природними змінами восени. Інструктаж з ТБ. | Моделювання ситуації «Під час екскурсії» (створення коміксів). | ||||||
33 | Бесіда «Правила поведінки у громадських місцях». | Прогулянка на свіжому повітрі «Чудо речі навколо нас». Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ. | Гра-інтерв’ю «Питання до автора». | ||||||
34 | Бесіда «Чому слід дотримуватися обіцянок?» | Прогулянка-спостереження «Зимові явища в житті рослин». Ознайомлення дітей з новим комплексом загально-розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ. | Відтворення за малюнками розповіді бабусі про те, як змінювалася праска. Консультації для батьків «Чи не занадто ми любимо свою дитину?». | ||||||
35 | Читання оповідання Олени Касьян «Важливе та дрібниці». | Прогулянка на свіжому повітрі «Білосніжні візерунки Зимоньки-зими». | Гра «Впізнай за описом». | ||||||
БЕРЕЗЕНЬ | |||||||||
«Ідеї-Винаходи-Відкриття»
| |||||||||
37 | Винаходи людства. Дослідження предметів. Розгадування кросвордів. | Гра-подорож на свіжому повітрі «Ми і сонечко». Вивчення нових ігор «Конячки», «Встигни на своє місце». Інструктаж з ТБ. | Виготовлення мешканців Торбокраю з підручних матеріалів (мішечків). Бесіда з батьками про роль гри у сімейному вихованні. | ||||||
38 | Читання тексту Микити Лукаша «Мішковина мріє бути повітряною кулею». | Прогулянка на свіжому повітрі «Ой весна, весна днем красна». Комплекс ЗРВ. Інструктаж з ТБ. | Майстер-клас «Як знаходити власні ідеї». Робота з розвитку зв’язного мовлення. Діалог. Що «розкаже» Мішковинка про створення повітряної кулі. | ||||||
39 | Бесіда «Як втілювати ідеї в життя?» | Прогулянка «Я вмію бути обережним». Коплекс ЗРВ. Інструктаж з ТБ. | Фото-колаж «Винаходи людства». Виставка робіт. Дидактична гра «Живі числа». | ||||||
40 | Читання оповідання Микити Лукаша «Як Мішковинка була «дорослою». | Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за домівками для багатьох тварин. Інструктаж з ТБ. | Піклування про чистоту своїх домівок та територій громадських місць. Створення діаграм щодо переробки сміття природою. Консультації для батьків «Як виховати дисципліновану дитину». | ||||||
41 | Бесіда «Моя мова калинова». | Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними змінами навесні. Рухливі ігри на свіжому повітрі. Інструктаж з ТБ. | Виготовлення ескізів одягу. Презентація робіт. Індивідуальна бесіда про гігієну школяра. | ||||||
42 | Бесіда «Хто вони – винахідники?» | Прогулянка на свіжому повітрі. Створення маршрутної карти міста з умовними позначками (малювання макету на асфальті). Рухливі ігри за вибором дітей. Інструктаж з ТБ. | Створення ескізів модного одягу. Презентація власних робіт. Дидактична гра «Знайди дерево». | ||||||
43 | Бесіда «Як винаходи змінюють життя людей?» | Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Весна відмикає дерева і квіти». Рухливі ігри «Кривенька качечка», «Мисливці і качки». Інструктаж з ТБ. | Створення аплікації «Зоряне небо». Презентація робіт. | ||||||
44 | Дискусія «Як винаходи змінюють життя людей на краще?» | Милування природою «Спостереження за птахами». Пригадування характерних ознак та особливостей птахів. Спортивна година «Веселі та спритні». Інструктаж з ТБ. | Малювання коміксів «Як по-різному можна втілювати одну ідею»». Консультації для батьків «Трудові доручення дитини вдома». | ||||||
45 | Читання оповідання Микити Лукаша «Про вівсяне печиво». | Прогулянка на свіжому повітрі. «Які зміни відбулися у живій та неживій природі». Ігри за вибором дітей. Правила безпеки під час рухливих ігор на спортивному майданчику. Інструктаж з ТБ. | Дидактична гра «Переваги та недоліки винаходів». «Чому хлопчики повинні поважати дівчат?» – довірлива співбесіда з хлопцями. | ||||||
46 | Бесіда «Як відкриття можуть допомогти у навчанні?». | Прогулянка-розвага. Моделювання ситуації «У країні гри» (незнайомець, особисте телефонне повідомлення). Інструктаж з ТБ. | Малювання коміксів до змодельованих ситуацій. Консультації для батьків «Як виховується довіра дитини до батьків». | ||||||
47 | Дослідницька лабораторія «Як «побачити» повітря». | Прогулянка на свіжому повітрі «Корисне чи шкідливе». Рухливі ігри «Курчата», «Струмочок». Інструктаж з ТБ. | Виготовлення квітки-витинанки. Виставка робіт. Дидактична гра «Знайди зайве слово» (цеглинки LEGO). | ||||||
48 | Розвивальне заняття «Чи можуть бути небезпечні винаходи та відкриття?» | Прогулянка на свіжому повітрі «Школа здорової дитини». Спортивні змагання між хлопцями та дівчатами. Інструктаж з ТБ. | Малювання коміксів «Небезпечні відкриття». Індивідуальна робота під час самопідготовки. | ||||||
49 | Слухання. Микита Лукаш «Майже детективна історія». | Цільова прогулянка «Сезонні зміни у довкіллі». Квест-гра «Шукаємо скарби». Інструктаж з ТБ. | Виготовлення поробки (робота в групах) «Збережемо довкілля» (цеглинки LEGO). Виставка робіт. | ||||||
50 | Бесіда «Поговоримо про шкідливі звички». | Прогулянка на свіжому повітрі «Моя поведінка в довкіллі». Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Космонавти», «Вовк у канаві». Інструктаж з ТБ. | Виготовлення упаковки для печива. Інтелектуальна гра «Найрозумніший». | ||||||
51 | Бесіда «Які винаходи допомагають людям з інвалідністю». | Прогулянка-фантазія «Весна та моє здоров’я». Рухливі ігри за вибором учнів. Інструктаж з ТБ. | Безпека життєдіяльності дитини вдома, на вулиці, на відпочинку, у громадських місцях під час весняних канікул. Бесіда перед канікулами про охорону життя і здоров’я дитини. | ||||||
КВІТЕНЬ | |||||||||
«Рух і час»
| |||||||||
52 | Віртуальна мандрівка «Подорож Україною». | Ігрова діяльність у спільноті. Прогулянка-спостереження за природними та погодними змінами весною. Квест «Шерлок Холмс і Доктор Ватсон». Інструктаж з ТБ. | Робота з розвитку читацьких навичок (вірші про весну). Малювання та виставка робіт «Весняні пригоди». | ||||||
53 | Бесіда «Як приймати гостей?» | Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи». Бесіда про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров’я дитини. Інструктаж з ТБ. | Виготовлення мобеля (Оберт Землі). Створення колективної роботи «Парад планет». Дидактична гра «Яке число я задумала?» | ||||||
54 | Бесіда-дискусія «Як мандрують птахи?» | Прогулянка на свіжому повітрі «Розмова птахів». Весняні розваги: гра у кеглі. Інструктаж з ТБ. | Створення аплікації «Пінгвін». Виставка робіт. Дидактична гра «Я знаю п’ять дерев». | ||||||
55 | Читання оповідання Святослава Чернія «Підготовка до мандрівки». | Прогулянка на свіжому повітрі «Земля – наш спільний дім». Спортивна година. Естафети з кеглями та скакалкою. Інструктаж з ТБ. | Складання пазлів «Туристична Україна». Індивідуальна робота під час самопідготовки. | ||||||
56 | Бесіда «Навіщо люди подорожують?». | Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Птахи прилетіли, на крилах весну принесли». Рухливі ігри «Збий шапку», «Третій зайвий». Інструктаж з ТБ. | Виготовлення та виставка поробок «Первоцвіти» у техніці «Оригамі». Консультації для батьків «Дитяча жорстокість». | ||||||
57 | Бесіда «Як можна подорожувати, не виходячи з дому?» | Прогулянка на свіжому повітрі «Наші менші брати». Правила безпеки під час розваг. Ігри-забави «Світлофор – наш добрий друг». Інструктаж з ТБ. | Дидактична гра «Виклади фігуру» (танграм). Робота з розвитку зв’язного мовлення «Розплутай плутанину» (робота з прислів’ями). | ||||||
58 | Віртуальна подорож музеями України. | Прогулянка на свіжому повітрі «Гостинці для пернатих». Рухливі ігри «Влучний стрілок», «Третій зайвий». Інструктаж з ТБ. | Створення колажу «Мої подорожі». Консультації для батьків. Дидактична гра «Математичні пазли». | ||||||
59 | Бесіда «Як знайти для себе захоплення?». | Прогулянка-спостереження за небом навесні «Весна та моє здоров’я». Веселі розваги на свіжому повітрі. Інструктаж з ТБ. | Дидактична гра «Скільки речень» (цеглинки LEGO). Малювання пластиліном «Весняні картинки». Виставка робіт. | ||||||
60 | Бесіда «Чи можна зрозуміти інших без слів? (створення коміксів). | Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям «Пташок закликаю до рідного краю». Спостереження за природою навесні. Рухливі ігри на свіжому подвір’ї. Інструктаж з ТБ. | Гра «Хто зверху?» (команди хлопчаки-дівчата). Дидактична гра «Підбери слова». | ||||||
61 | Читання оповідання Святослава Чернія «Хоботовичі і Львові». | Прогулянка-спостереження «Ходить, ходить весна полем». Рухливі ігри «День і ніч», «Мисливці і качки». Інструктаж з ТБ. | Гра-подорож «Карта Googl» (Пам’ятки культури). Прокладання маршрутів за картою. Дидактична гра «Розгадування лабіринтів» (Відшукай маршрут. Склади історію). | ||||||
62 | Бесіда «Що непідвладне часові?» | Прогулянка «Корисні справи навесні». Квест «Мандруємо до столиці України» (Прокладання маршрутів за картою). Веселі естафети. Інструктаж з ТБ. | Дидактична гра «Назви зайве». Малювання весняного пейзажу. Презентація власної творчості. | ||||||
63 | Бесіда «Як планувати свій час?» | Милування природою «Що знаходиться навколо?» Спортивна година (естафети). Інструктаж з ТБ. | Малювання коміксів «Бережи свій час». Дидактична гра «Злови слово» (цеглинки LEGO). | ||||||
64 | Віртуальна подорож Україною. | Прогулянка на свіжому повітрі. Квест «Подорож Львовом» (Пам’ятки культури). Інструктаж з ТБ. | Конструювання транспортного засобу, на якому здійснюватимуть віртуальну мандрівку (цеглинки LEGO). | ||||||
65 | Бесіда «Поведінка у громадських місцях». | Прогулянка «Таємниці природи». Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ. | Колективне виготовлення книжки «Наш рідний край». Консультації для батьків «Ці незрозумілі дитячі страхи». | ||||||
66 | Інформаційно-пошуковий проект «Правда про мишей та слонів» (перевірка інформації). | Прогулянка-спостереження за явищами природи. Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ. | Колективне виготовлення книжки «Наш рідний край». Індивідуальна робота під час самопідготовки. Інтелектуальна гра «Всезнайки». | ||||||
67 | Читання оповідання Святослава Чернія «Зустріч з родиною вовків Вівчарів» (правила поведінки у гостях) | Прогулянка-спостереження з елементами радості (Природа оживає… Зустріч птахів). Веселі естафети. Інструктаж з ТБ. | Колективне виготовлення книжки «Наш рідний край». Виставка робіт. Дидактична гра «Буває чи ні?» (цеглинки LEGO). | ||||||
68 | Дискусія «Як рухова активність впливає на здоров’я?» | Прогулянка-гра «Світлофор – наш добрий друг». Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ. | Створення SMS-повідомлень. Обговорення добрих вчинків. Дидактична гра «Хто де живе?» (цеглинки LEGO). | ||||||
69 | Дискусія «Телебачення: друг чи ворог дитині? | Прогулянка на свіжому повітрі «Якого кольору весна». Спортивні змагання у спритності (кеглі, скакалки). Інструктаж з ТБ. | Виготовлення тварин у техніці «Оригамі». Дидактична гра «Чарівна паличка». | ||||||
70 | Бесіда «У планети є легені – це дерева всі земні». | Прогулянка на свіжому повітрі Вернісаж весняних барв». Рухливі ігри та забави. Інструктаж з ТБ. | Виставка колажів «Охорона довкілля». Дидактична гра «Упізнай тварину (рослину)». | ||||||
71 | Бесіда «Профілактика інфекційних захворювань». | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та зимові забави. Попередження простудних та інфекційних захворювань. | Виготовлення тварин у техніці «Оригамі». Дидактична гра «Упізнай тварину (рослину)». | ||||||
ТРАВЕНЬ | |||||||||
«Все пов’язане з усім» | |||||||||
72 | Бесіда «Як пов’язані бажання, можливості та обов’язки?» | Рухливі ігри «М’яч і гравець», «Третій зайвий», «Совонька». Прогулянка – спостереження «Сонце блищить, а мороз тріщить». Інструктаж з ТБ. | Гра-мандрівка «Зоряні маршрути» Створення маршрутів-лабіринтів. Дидактична гра «Три кольори» (цеглинки LEGO). | ||||||
73 | Читання оповідання Володимира Читая «Історія про хробака Зяву». | Прогулянка-фантазія «Карнавал весняних квітів». Комплекс ЗРВ. Ігри на свіжому повітрі. Інструктаж з ТБ. | Виготовлення поробки «Жителі ґрунту». Виставка робіт. Дидактична гра «Зміни літеру». | ||||||
74 | Бесіда «Як зі мною змінюється мій світ?». | Прогулянка на свіжому повітрі «Милування деревами». Квест «Відшукай скарб». Інструктаж з ТБ. | Виготовлення та виставка поробок «Совенятко» (насіння гарбуза). Консультації для батьків. | ||||||
75 | Групова пантоміма-загадка «Тварини лісу» | Прогулянка на свіжому повітрі «Травень ліс прибирає, літо в гості запрошує». Перегляд відеоролика «Безпека у лісі». Інструктаж з ТБ. | Тренінг з мовленнєвого етикету. Створення коміксів до правил. | ||||||
76 | Бесіда «Як стати упевненим у собі» (позитивні та негативні якості). | Прогулянка на свіжому повітрі «Природа та здоров’я». Проведення дослідження з ґрунтом. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ. | Заняття-тренінг «Пізнаємо себе і світ». Гра «Скажи комплімент». | ||||||
77 | Бесіда «Що означає бути здоровим?». | Гра-прогулянка «Дорожньо транспортні пригоди» (моделювання ситуацій). Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ. | Виготовлення поробки «Повітряна куля». Консультації для батьків «Корисні поради шкільного психолога батькам». | ||||||
78 | Бесіда «Організм людини». | Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сезонними змінами у природі та погоді. Інструктаж з ТБ. | Читання оповідання Володимира Читая «Про жабу Душку та хом’ячків-сусідів». Виготовлення поробки «Жабка» (техніка «Оригамі). Виставка робіт. | ||||||
79 | Дискусія «Чому добрі вчинки важливі?» | Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за змінами у природі». Рухливі ігри на географічну тематику «Поверни вправо», «Зверни вліво». Інструктаж з ТБ. | Моделювання ситуацій «Добре-Погано». (створення коміксів) | ||||||
80 | Бесіда «Чи може одна людина змінити щось у світі?» | Прогулянка на свіжому повітрі «Світ навколо нас». Ігри за вибором дітей. Інструктаж з ТБ. | Розважальна гра «Щасливий випадок». Дидактична гра «Який одяг обереш для прогулянки?» | ||||||
81 | Створення екоблогу «Життя пляшок» (пляшки від гелів для душу, шампунів) | Прогулянка -спостереження «Наші друзі – птахи». Спостереження за зимовими прикметами у природі та погоді. Інструктаж з ТБ. | Індивідуальна робота під час самопідготовки. Вистава зі створеними персонажами-пляшками. | ||||||
82 | Бесіда «Врятуємо Землю від сміття» (створення коміксів) | Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи- чарівниці». Спортивні естафети зі скакалкою, обручем та м’ячем. Інструктаж з ТБ. | Дидактична гра «Сортування сміття» (цеглинки LEGO). Індивідуальні консультації для батьків «Дитячі ревнощі». | ||||||
83 | Читання оповідання Володимира Читая «Про вовка Криволапка та братів-кабанів» | Прогулянка на свіжому повітрі «Музика природи». Рухливі ігри «Кільце», «Третій зайвий», «Совонька». Інструктаж з ТБ. | Виготовлення поробки «Зоопарк» у техніці «Оригамі». Виставка робіт. Дидактична гра «Ланцюжок» (слова на певний склад). | ||||||
84 | Бесіда «Чому важливо піклуватися про своє здоров’я». | Прогулянка на свіжому повітрі «Зимові краєвиди». Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ. | Складання діаграми «Що найбільше впливає на здоров’я». Дидактична гра «Сервірування столу» (правила етикету). | ||||||
85 | Бесіда «Здоров’я і вітаміни» (карта вітамінів). | Екологічна прогулянка-милування природою. Веселі розваги на свіжому повітрі «Плутаний зайчик» (головоломки з мотузкою) Інструктаж з ТБ. | Дидактична гра «Фразеологізми-синоніми». Малювання пластиліном картин природи (диски). Презентація власної творчості. | ||||||
86 | Година спілкування «Плани на літо». | Прогулянка «Краєвиди весни» Комплекс ЗРВ. Квест «Знайди скарб». Інструктаж з ТБ. | Графічні малюнки (опис алгоритму). Виставка робіт. Створення відеороликів з рекламою. | ||||||
87 | Година спілкування «Плани на літо». | Прогулянка-гра на свіжому повітрі «А я вчора бачив щось нове». Спостереження за природними змінами восени. Інструктаж з ТБ. | Моделювання ситуації «Літні канікули». Створення маршрутів-лабіринтів. | ||||||
88 | Бесіда «Правила поведінки у громадських місцях». | Прогулянка на свіжому повітрі «Чудо речі навколо нас». Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ. | Гра «Зоряний час». Консультації для батьків. | ||||||
89 | Бесіда «Веселимося, граємося, літечко вітаємо». | Прогулянка-спостереження «Явища в житті рослин». Ознайомлення дітей з новим комплексом загально-розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ. | Відтворення за малюнками розповіді про те, які плани на літо. Консультації для батьків «Чи не занадто ми любимо свою дитину?». | ||||||
90 | Читання оповідання Олени Касьян «Важливе та дрібниці». | Прогулянка на свіжому повітрі «Білосніжні візерунки Зимоньки-зими». | Дидактична гра «Впізнай за описом». Лайфхаки. Складання алгоритму щодо панування літніх канікул. | ||||||
|
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.