-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 16-12-2019, 23:23
- 15 014
- 0
№ п/п | Дата, день тижня | Виховні заходи | Зміст спортивної години, прогулянок | СІЧЕНЬ. Тема: «Вартість і цінність» |
1 | 08.01, середа | Традиції святкування Різдва. Розучування колядок, щедрівок. | Прогулянка зимовим садом. Спостереження за дятлом. Рухливі ігри «Лісовий господар», «Птах без гнізда». | |
2 | 09.01, четвер | Зимові свята. Бесіда «Як святкують зимові свята в моїй родині». Виготовлення подарунків до зимових свят | Прогулянка «Спостереження за сойкою». Рухливі ігри « Гуси летять» , «Ластівка» | |
3 | 10.01, п’ятниця | Традиції святкування свята Нового року у різних країнах. Уявна подорож країнами світу | Прогулянка «Зима своїх дочекалася прав» Рухливі ігри « У мороза» , «Скачування снігових куль» | |
6 | 13.01, понеділок | Що таке цінності? Вправи «З чого складається життя?», «Цінності», «Формула щастя» | Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор. Веселі зимові розваги. | |
7 | 14.01, вівторок | Якими бувають цінності? Гра «Масаж почуттями». Вправа «Хвости». Гра «Плесни – тупни» | Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі та за станом погоди. Рухливі ігри «Збий шапку», «День і ніч» | |
8 | 15.01, середа | Що я ціную в людях? Гра «Хороше кожному», «Так чи ні?». Вправа «Актори» | Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу загально -розвивальних вправ. Зимові розваги. | |
9 | 16.01, четвер | Що об’єднує родину? «Асоціації». Вправа «Розкажи про свою родину». Ігри «Трік-трак», «Будівельники» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри в сніжки. Ліплення снігової баби. | |
10 | 17.01, п’ятниця | Яку цінність кожен із нас несе у собі? Таємничо-чарівна хвилинка. Вправи «Це чудово!», «Дерево цінностей» | Прогулянка на свіжому повітрі. Турбота про пернатих друзів. Рухливі ігри за бажанням дітей. | |
11 | 20.01, понеділок | Якого я роду? Зв’язок поколінь. Вправа «Клубочок». Гра «Запитання з капелюха». Створення колажу «Родина» | Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами взимку. Рухливі ігри «Захист снігової фортеці», «Сніговий тир». | |
12 | 21.01, вівторок | Що найдорожче у світі? Ігри «Хто більше?», «Магазин», «Танок по колу» | Прогулянка на свіжому повітрі. Допомога зимуючим птахам. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри за вибором дітей. | |
13 | 22.01, середа | Що цінного ти можеш привнести у спільну справу? Прийом «Я радий тебе бачити», Перегляд м/ф «Ріпка». Загадкова скринька | Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про попередження про-студних та інфекційних захво-рювань. Рухливі ігри «Совонька» , «Журавель». | |
14 | 23.01, четвер | Чому довіряють одне одному? Вправа «Довірся мені». Прослуховування аудіо казки І.Радичкова «Якщо хочеш мати друзів». Вправа «Вільне падіння» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Море вилюється», «Мисливці та звірі» | |
15 | 24.01, п’ятниця | Народні традиції та родинні свята. Вправа «Моя сім’я», «Бурхливі оплески». Створення пам’ятки «Як улаштувати гарне свято» | Прогулянка на свіжому повітрі. Зимові розваги: ліплення снігової баби, гра у сніжки. | |
16 | 27.01, понеділок | Чи все в природі має цінність? Вправи «Барометр настрою», «Голос трави», «Добре – погано», «Уявіть це!» | Прогулянка на свіжому повітрі. Допомога пернатим друзям. Рухливі ігри за вибором дітей. | |
17 | 28.01, вівторок | Чи можуть зникнути природні цінності? Психогімнастика «Я – дерево». Складання «Порадника» | Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання вправ на зміцнення мускулатури спини та для очей для збереження зору. Зимові розваги. | |
18 | 29.01, середа | Пам’ятки природи і культури. Гра «Ходилка». Вправа «Цікаві статті». Складання «Порадника» | Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу ЗРВ. Рухливі ігри «Мишоловка», «Розірвані ланцюги» | |
19 | 30.01, четвер | Вплив людини на довкілля. Вправа «Капелюшок бажань». Ігри «Так чи ні?», «Подорож сторінками Червоної книги». Вправа «Людина і довкілля» | Вільна прогулянка «Зайчикова хатка» Рухливі ігри «Карусель», «Усі до своїх прапорців» | |
20 | 31.01, п’ятниця | Охорона природи. Обгово-рення вірша «Вмійте приро-ду любити». Театралізація. Інтерактивна вправа «Павутинка» | Прогулянка – спостереження. Сезонні зміни у природі. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Суша,вода» | |
№ п/п | Дата проведення | Зміст виховного заходу | Зміст фізкультурно-оздоровчої години | ЛЮТИЙ. Тема: «Хочу – можу – потрібно» |
22 | 03.02, понеділок | Які бажання виникають у людей? Вправи «Знайомство», «Мікрофон», «Поміркуй». Казка «Три бажання» | Прогулянка на свіжому повітрі. Секрети зимової краси. Рухливі ігри «Два кола», «Король кольорів» | |
23 | 04.02, вівторок | Чи є різниця між мрією і бажан-нями? Вправа «Мрії», «Увійди в картину», «Дослідник» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Пташки в гніздечках», «Намисто» | |
24 | 05.02, середа | Чи може мрія змінити життя людини? «Казка про маленьку мрію». Вправа «Мрія», «Снігова куля». | Прогулянка-розвага « У країні гри» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Море хвилюється» | |
25 | 06.02, четвер | Чи може людина жити без бажань? Гра «Чарівний стілець». Вправа «Колір твого бажання» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та зимові розваги. Допомога пернатим друзям. | |
07.02, п’ятниця | Що я можу зробити, аби здійснювати бажання? Гра «Якби мені вдалось перетворитися…». Вправа «Інтерв’ю», «Поміркуй». Казка «Коли здійснюються мрії» | Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі естафети та змагання. Рухливі ігри «Мисливці й качка», «Карасі та щука» | ||
26 | 10.02, понеділок | Чи завжди варто здійснювати всі бажання? Вправа «Чарівник», «Фея». Читання оповідання «Печиво». Вправа «Оціни бажання» | Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі та погоді. Рухливі ігри «Заморожу» , «Потяг» | |
27 | 11.02, вівторок | Як природа обмежує людські бажання? Гра «Портрет». Естафета «Абетка бажань». Вправа «Хочу, можу, потрібно» | Прогулянка-розвага «У країні гри» Рухливі ігри «Чапля» , «Совонька» | |
28 | 12.02, середа | Чи потребують бажання обмежень? Конкурс на кращого міма. Вправи «Продовж речення», «За і проти». Гра «Фанти» | Прогулянка-фантазія «Чарівні хмаринки» Рухливі ігри «Переправа» , «Журавель» | |
29 | 13.02, четвер | Чому не можна жити без правил? Вправа «Повтори». Казка «Без чого не можна жити». Вправа «Склади правила» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. | |
30 | 14.02, п’ятниця | Що буде, якщо не виконувати правил? Вправи «Пасажири», «Навчаючи – вчусь». Складання правил поведінки в лісі, біля річки, у парку | Прогулянка на свіжому повітрі. Захист снігової фортеці – змагання між хлопцями та дівчатами. | |
31 | 17.02, понеділок | Чи може бажання нашкодити? Вправа «Сонечко». Оповідання «Бажання й наполегливість дівчинки». Вправа «алгоритм бажань» | Цільова пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Третій зайвий», «Вовк» | |
32 | 18.02, вівторок | Чи може бути спільна мрія? Гра з м’ячем «Вітаю тебе, …» Вправа «Пофантазуй». Бесіда «Мої мрії» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. | |
33 | 19.02, середа | Чи може бути спільне бажання? Гра «Поміняймося місцями ті, у кого …». Вірш «Подарунок просто так». Вправа «Спільна творчість» | Прогулянка - спостереження «Інтерв’ю зимового гаю» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Човник», «Окомір» | |
34 | 20.02, четвер | Чи може моя мрія збігатися зі спільною мрією? Гра «Мовчанка». Вправа «Продовж речення». Виготовлення символу мрії | Прогулянка «Ми – туристи». Повторення комплексу ЗРВ, рухливі ігри «Потяг» , «Хусточка». | |
35 | 21.02, п’ятниця | Чи може моя мрія стати спільною мрією? Вправа «Віночок побажань». Вірш «Дитяча мрія». Конкурс «Листівка мрій» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. | |
36 | 24.02, понеділок | Чи можна впізнати бажання? Вправа «Три бажання». Робота у творчих лабораторіях (конструювання з лего, оригамі) | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Мисливці та звірі», «Біг пінгвінів» | |
37 | 25.02, вівторок | Чого хоче кожна дитина? Вправа «Римуємо імена», «Моя думка», «Фантастичні гіпотези» | Прогулянка-практикум «Школа вуличних наук» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Хусточка» , «Стонога» | |
38 | 26.02, середа | Про що я мрію? Вправа «М’ячі та компліменти». «Казка про мрію для дітей». Вправа «Фантастичні перетворення» | Вільна прогулянка «Зайчикова хатка» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Золоті ворота», «День і ніч» | |
39 | 27.02, четвер | Які потреби є у людини? Види потреб. Гра «Опиши своє щастя відповідно до потреб». Вправа «Дерево бажань» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Совонька», «Третій зайвий» | |
40 | 28.02, п’ятниця | Чим важливе навчання у школі? Вправа «Радий тебе бачити». Гра «Найкращий учень». Малювання портрету учня | Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за весняними змінами у природі та погоді. Рухливі ігри «Вітер», «Вовк у рові» | |
БЕРЕЗЕНЬ. Тема: «Ідеї – винаходи – відкриття» | ||||
41 | 02.03, понеділок | Як я співпрацюю у класі? Вправа «Магніт», «Я у дзе-ркальце дивлюся». Дослі-дження «Сила дружби» | Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗВР, рухливі ігри «Кільце», «Пастка» | |
42 | 03.03, вівторок | Як я спілкуюся з ровесниками? Вправа «Сплети павутинку», «Ти мені подобаєшся». Гра «Темні та світлі торбинки» | Цільова пішохідна погулянка шкільним подвір’ям. «Зустріч птахів». Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Горобці і кішка», «Фарби» | |
43 | 04.03, середа | Які є несловесні засоби спілкування ви знаєте? Вправа «Відгадай, що я роблю». Ігри «Місток», «Покажи почуття» | Спортивна прогулянка «Ми і спорт». Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Земля,вода, вогонь, повітря», «Космонавти» | |
44 | 05.03, четвер | Про що може повідомити назва? Вправа «Привіт-привіт». Гра «Відгадай», «Плутанка». Вправа «Збери прислів’я» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. | |
45 | 06.03, п’ятниця | Що є результатом людської діяльності? Перегляд м/ф «Фіксики» («Міксер»). Виготовлення весняної поробки | Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за весняними змінами у природі та погоді. Рухливі ігри «Вітер», «Вовк у рові» | |
46 | 10.03, вівторок | Навіщо людина робить винаходи? Перегляд презентації «Винаходи людства», «Встанови послідовність». Малювання роботів або механізмів | Ігрова пошукова «Знайди скарб» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Хлібчик», «Кольори» | |
47 | 11.03, середа | Як винаходи впливають на життя людини?Гра «Піраміда слів-винаходів». Бесіда «Позитивний і негативний вплив мобільного телефону» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Руки сусіда», « Море хвилюється» | |
48 | 12.03, четвер | Чим небезпечні винаходи та відкриття? Відгадування загадок. Перегляд м/ф «Уроки обережності» про правила користування електроприладами | Спостереження за весняними змінами у природі. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Оплески», «Збери картоплю» | |
49 | 13.03, п’ятниця | Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу? Гра «Мої таланти», «Я – конструктор». Робота в парах «Талант і наполегливість» | Прогулянка на свіжому повітрі . Комплекс ЗРВ, рухливі ігри за вибором дітей. | |
50 | 16.03, понеділок | Які ідеї підказала людям природа? Гра «Кольорове диво», «Що придумала природа?». Конструювання з лего | Весняні спостереження. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Стій» , «Зайці» | |
51 | 17.03, вівторок | Як з’являються ідеї винаходів? Дослідження «Яким буває морозиво?». Гра «Добре – погано». Складання «Солодкої казки» | Спостереження за перелітними птахами. Рухливі ігри «Пташка в клітці» , «Ворони» | |
52 | 18.03, середа | Яка різниця між винаходом і відкриттям? Гра «Чарівний мішечок». Вправа «Не помились!» | Зустріч птахів. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Пінгвін з м’ячем», «Стрибаючі горобчики» | |
53 | 19.03, четвер | Хто вони – винахідники? Вправа «Павутинка». Робота в групах «Ознайомлення з винаходами». Складання кросвордів | Весняні квіти. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Кіт і миша», «До своїх прапорців» | |
54 | 20.03, п’ятниця | Чи можу я бути винахідником? Діалог «Яким має бути справжній винахідник?». Перегляд відео «Історія виникнення лего» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. | |
55 | 30.03, понеділок | Як стати успішним? Вправа «Квітка щастя». Слухання і обговорення притчі «Двоє друзів і старий жебрак» | Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор. Ігри за вибором дітей. | КВІТЕНЬ. Тема: «Місяць. Рух і час» |
56 | 31.03, вівторок | Як винаходи людей змінюють світ? Вправа «Подаруй посмішку». Бесіда «Винаходи навколо нас». Слухання і обговорення статей із журналу «Пізнайко» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Чарівне коло», « Метелики» | |
57 | 01.04, середа | Як відкриття можуть допомогти мені в навчанні? Вправа «SMS-ка». Перегляд відео «Історія винайдення олівця» | Квітнева прогулянка. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Саджання картоплі», « Кільце» | |
58 | 02.04, четвер | Якими дитячими винаходами ми користуємось? Вправа «Я тобі подарую …», «Кинь іграшку». Гра-асоціація «На що схожа соломинка?» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Гномики – у домики», «Кольори». | |
59 | 03.04, п’ятниця | Які винаходи будуть потрібні людству в майбутньому? Вправи «Дзеркало», «Я бажаю тобі». Перегляд відео «Винаходи людства» | Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям, спостереження за змінами у житті рослин та птахів. Рухливі ігри «Зайці», « Море хвилюється» | |
60 | 06.04, понеділок | Як пов’язані рухи та життя людини? Вправа «Де ти був?». Інтерв’ю «Мене цікавить Ваша думка». Гра «Уявімо …». Вправа «Поєднаймо» | Посади дерево. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Точний удар», «Біг сороконіжок» | |
61 | 07.04, вівторок | Що означає «Бути дорослим»? Гра «Кольорові привітання». Інтерв’ю «Коли я виросту». Гра «Доросле життя» | Весняна клумба. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Квіти і вітерці», «Квіти» | |
62 | 08.04, середа | Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності, втоми, хвороби? Вправа «Тематичне інтерв’ю», «Мій пульс», «Я так утомився» | Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про загартування та про отруйні рослини. Рухливі ігри за бажанням дітей. | |
63 | 09.04, четвер | Як я росту? Вправа «Гірлянда добра», «Я змінився», «Долонька», «Так чи ні?» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Чарівне коло», «Третій зайвий» | |
64 | 10.04, п’ятниця | Навіщо я пізнаю? Вправа «Пізнай». Вправа «Круглий стіл», «Спочатку – потім». Гра «Ми – фантазери» | Ліс навесні. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Без гнізда», «Лисиця і заєць» | |
65 | 13.04, понеділок | Навіщо люди подорожують? Вправа «Вся справа – в капелюсі». Гра «Я беру з собою в дорогу». Вправа «Країна Х», «Сонечко» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем, скакалкою та за вибором дітей. | |
66 | 14.04, вівторок | Як можна подорожувати у часі? Вправа «Зоряний промінь», «Машина часу», «Сюжет», «Подорож у часі» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Мишоловка», «Струмочок» | |
67 | 15.04, середа | Звідки пішла назва мого міста? Гра «Веселий м’ячик». Вправи «Незвичайна історія», «Підзорна труба», «Склади розповідь» | Прогулянка - милування природою. Рухливі ігри за вибором дітей. | |
68 | 16.04, четвер | Яка різниця між дитинством сучасних дітей та у минулому? Вправи «Здоровенькі були!», «Закінчи речення». Оповідання «Грицева шкільна наука» | Прогулянка - похід «Туристичні розваги». Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Злови м’яч», «Фарби» | |
69 | 17.04, п’ятниця | Коли жили визначні особи на-шого краю? Вправа «Кольоровий настрій». Прийом «Диспут». Гра «Друкарська машинка» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. | |
70 | 21.04, вівторок | Чи пов’язаний час із рухом? Вправа «Мрії». Робота над загадками. Вправа «З циферблатом я дружу – зразу відповідь скажу», «Античас» | Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі старти. | |
71 | 22.04, середа | Які рухи свідчать про пробудження природи? Гра «Ознаки весни». Вправа «Прислів’я». Народна весняна гра «Шум» | Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про лікарські рослини рідного краю. Рухливі ігри «Карасі та щуки», «День і ніч» | |
72 | 23.04, четвер | Як сонце впливає на сезонні явища в природі? Гра «Веселка», «Прогулянка із сонечком». Вправа «Погода», «Вам буде цікаво», «Пори року» | Прогулянка на свіжому повітрі. Міні-бесіда «Правильне дихання під час ходьби». Рухливі ігри за інтересами дітей. | |
73 | 24.04, п’ятниця | Які причини змін пір року? Вправа «Кола на воді», «Пори року». Казка «Сонце, мороз і вітер» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Мишоловка», «Струмочок» | |
74 | 27.04, понеділок | Чому рух є ознакою життя? Гра «Червоне світло, зелене світло». Вправа «Що я чую, що я бачу». Казка «Старий пень» | Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри за вибором дітей. | |
75 | 28.04, вівторок | Що можуть і не можуть виконати машини і люди? Вправа «Свічка», «Кошик ідей», «Людина – машина». Гра «Універмаг» | Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про отруйні рослини. Ігри за вибором дітей. | |
76 | 29.04, середа | Чи важливий рух для себе та інших? Вправа «Чарівне дерево побажань», «Клейовий дощик». Вправа «Дослідник» | Травнева прогулянка. Рухливі ігри «Пташка», «Відгадай і дожени» | |
77 | 30.04, четвер | Як розв’язати складне завдання? Вправа «Звичайне диво», «Сліпий і поводир». Гра «Слухай команду», «Хор». | Спостереження за змінами у природі та погоді травня. Рухливі ігри «Колесо», «Струмочок» | |
78 | 04.05, понеділок | Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного? Ігри «Незакінчене речення», «Насправді», «10 правил» | Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійні ігри дітей за власним вибором. | |
79 | 05.05, вівторок | Життя – найвища цінність кожної людини. Ігри «Скринька чарівних слів», «Я тобі бажаю…», «Одне до одного». Вправа «Асоціації», «Квіточка» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Струмочок», «Лови – не лови» | |
06.05, середа | Як дбати про власне здоров’я? Гра «Асоціативний ряд – здоров’я». Бесіда «Від чого залежить здоров’я». Вправа «Орел, слон, мавпа» | Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу ЗРВ. Рухливі ігри за вибором дітей. | ТРАВЕНЬ. Тема «Все пов’язано з усім» | |
07.05, четвер | Що мені допомагає, а що – заважає у налагодженні контактів з іншими? Опові-дання В.Сухомлинського «Бо я – людина». Гра «Чарівні окуляри» | Прогулянка – похід «Ми – туристи». Рухливі ігри «Третій зайвий», «Фарби» | ||
08.05, п’ятниця | Що мені допомагає, а що – заважає у налагодженні контактів з іншими? Ігри «П’ятий зайвий», «Заданий маршрут». Вправа «Запам’ятай і повтори» | Прогулянка- фантазія «У царстві квітів» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «День і ніч» , «Король кольорів» | ||
12.05, вівторок | Хто мені друг/подруга, а хто – приятель/-ка? Вправа «Я поважаю тебе за…». Оповідання В.Сухомлинського «Наш тато одужав». Гра «Ланцюжок» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Карасі та щуки», «Квачі маршем» | ||
13.05, середа | Правила доброчинності. Гра «Добра фея», «Рецепти доброти». Вправа «Віночок побажань» | Цільова пішохідна прогулянка: спостереження за змінами у природі та погоді у кінці весни. Рухливі ігри за вибором дітей. | ||
14.05, четвер | Чому господарювати у природі людина має відповідально? Вправа «Доторкнись до білого». Оповідання В.Сухомлинського «Білка і добра людина» | Прогулянка – розвага «Розважатися ми вміємо». Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Всі до своїх прапорців», «Вожатий» | ||
15.05, п’ятниця | Чому господарювати у природі людина має відповідально? Гра «Як тварини грають у квача». Вправа «Слон» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «У квача», «Чарівне коло» | ||
18.05, понеділок | Людина – частина природи. Гра «Учимося любити природу». Вірш Г.Малик «Зламана гілка». Гра «Ми всі – природа, ми всі – живі» | Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про техніку безпеки під час рухливих ігор. Рухливі ігри за вибором дітей. | ||
19.05, вівторок | Людина – частина суспільства. Вправа «Одне до одного», «Обери позицію». Гра «Зазирни у скриньку». | Суспільствознавча прогулянка «Правила дорожнього руху» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Панас», «Усі до своїх прапорців» | ||
20.05, середа | Як людина може впливати на природу? Гра «Природа промовляє SOS». Бесіда «Що я можу зробити для збереження чистоти довкілля?» | Прогулянка на свіжому повітрі.Трудовий десант на шкільному подвір’ї. | ||
21.05, четвер | Чи можуть від однієї людини залежати зміни в суспільстві? Обов’язок. Дисципліна. Гра «Про що розповідає портфель?» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Третій зайвий», «Вожатий» | ||
22.05, п’ятниця | Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани? Сезонні зміни в неживій природі. Гра «Пори року розповідають про себе». Гра «Чи можливе таке?» | Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі старти. | ||
25.05, понеділок | Які зміни в природі можуть вплинути на мої плани? Природні явища. Характеристика та вплив явищ природи на плани людини. Загадки | Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда з техніки безпеки на літніх канікулах. Рухливі ігри за інтересами дітей. | ||
26.05, вівторок | Зміни в природі навесні. Гра «Долоні». Робота з деформованим текстом. Вправа «Обґрунтуй свою думку» | Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивна олімпіада між групами на шкільному полі. | ||
27.05, середа | Як я можу вплинути на своє майбутнє? Ігровий тренінг «Я обираю настрій». Виставка грошей. Гра «Мозаїка» | Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. | ||
28.05, четвер | Як я можу вплинути на своє майбутнє? Що робить людину особливою? Вправа «Думки вголос», «Добра справа» | Туристична – похідна прогулянка. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Потяг», «Хусточка» | ||
29.05, п’ятниця | Як я можу вплинути на своє майбутнє? Оцінювання рис характеру. Переваги, можливості, способи їхнього розвитку. Перегляд м/ф «Ледача подушка». Бесіда «Як я планую провести канікули?» | Ігрова змагальна прогулянка «Козацькі старти» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Струмочок», Карасі і щука» |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.