-
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини -
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3.
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3 -
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
- 16-12-2019, 23:01
- 12 321
- 3
ІІ семестр
Місяць: січень «Цінності» 17 тиждень
Назва предметів | Понеділок 13. 01 | Вівторок
14. 01 | Середа 15. 01 | Четвер(інт.курс) 16. 10 | П’ятниця 17. 01 |
Я досліджую світ | Що таке цінності? Оповідання О. Лободи «Мрія» | Якими бувають цінності? Виготовлення скарбнички | Що я ціную в людях? Інтернет. Цікава інформація про олію | Яку цінність кожен із на несе у собі? Сон та самопочуття | |
Українська мова | Слово. Слова – назви предметів, ознаки, дії. Редагуємо | Текст – опис. Опис сніговиків. | Я досліджую світ Інструкція - схема | Слова – назви предметів Знайди зайве слово | |
Читання | Авторська казка. Оповідання «Знайомий сніговик» за Л. Ворониною | Оповідання «Знайомий сніговик» за Л. Воро-ниною (продовження) | Я досліджую світ Інструкція. Словесна | ||
Математика | Віднімання одноцифрових чисел від числа 11 з переходом через десяток. Розв’язування складеної задачі двома способами. | Віднімання одноцифрових чисел від числа 12 з переходом через десяток. Доповнення запитання до складеної задачі. Задачі на 2 дії (додавання і відніма-ння), які є комбінаціями простих задач ви вчених видів | Віднімання одноцифрових чисел від числа 13 з переходом через десяток. Постановка запитання до складеної задачі | Я досліджую світ Урок удосконалення знань, умінь і навичок | |
Образотворче мистецтво | Різдвяна казка. Створюємо ілюстрації до казок | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загально-розвивальні вправи: без предмета, вправи імітаційного характеру. Звіроаеробіка | ТБ. Загально-розвивальні вправи. Елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи). Рухливі ігри | ТБ. Загально-розвивальні вправи. Елементи акробатики: групування ( перекати). Рухливі ігри | ||
Примітка |
18 тиждень
Назва предметів | Понеділок 20. 01 | Вівторок
21. 01 | Середа 22. 01 | Четвер(інт.курс) 23. 01 | П’ятниця 24. 01 |
Я досліджую світ | Якого я роду? Зв'язок поколінь . Оповідання «Хто розумніший» | Пам’ятки природи і культури | Чи можуть зникнути природні цінності? | Народні традиції та родинні свята | |
Українська мова | Слова – назви предметів. Іменники | Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 9. Про бібліотеку (зош. с.7) | Я досліджую світ Слова – назви предметів. | Однина і множина. Редагуємо | |
Читання | Слова – назви предметів. Досліджуємо медіа. Дитячий журнал | Робота з дитячою книжкою. «Лисичка йде до бібліотеки» зл Л. Паулі т К. Шерер | Я досліджую світ «Лисичка йде до бібліотеки» зл Л. Паулі т К. Шерер (продовження) | ||
Математика | Віднімання одноцифрових чисел від числа 14 з переходом через десяток. Розв’язування задачі за даними таблиці. | Числові вирази з дужками. Призначення дужок у числових виразах. Покроковий алгоритм скла- дання виразу до задачі. Складена задача. | Віднімання одноцифрових чисел від числа 15 з пере- ходом через десяток. Перевірка віднімання додаван- ням. | Я досліджую світ Розв’язування задачі за планом. Складання виразу до задачі за поданою схемою. | |
Образотворче мистецтво | Настрої в природі та мистецтві. Зимові настрої. Статична ком-позиція «Зимовий сон» | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Вдосконалення навичок роботи з клавіатурою. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загально-розвивальні вправи. Елементи акробатики: групування (перекиди вперед). Рухливі ігри | ТБ. Положення тіла у просторі: вправи з вихідних положень: сидячи (ноги нарізно, …). Танцювальні вправи | ТБ. Положення тіла у просторі: вправи з вихідних положень: сидячи ( на п’ятах, зігнувши ноги; кутом, із нахилом уперед | ||
Примітка |
19 тиждень
Назва предметів | Понеділок 27. 01 | Вівторок
28. 01 | Середа 29. 01 | Четвер(інт.курс) 30. 10 | П’ятниця 31. 01 |
Я досліджую світ | Чи все в природі має цінність? Оповідання «Чашка» О. Лободи | Що я ціную людях? | Яку цінність можу створити я? | Охорон природи. Перевір себе | |
Українська мова | Однина і множина (зош. с. 8) | Досліджуємо. Історія (зош. с. 9) | Я досліджую світ Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові | Давні імена та прізвища. | |
Читання | Оповідання. Діалог. За А. Григоруком «Чарівна паличка» | Опрацювання вірша «Уїкенд» Г. Фалькович | Я досліджую світ Характеристика головного героя. Дискусія | ||
Математика | Віднімання одноцифрових чисел від числа 16 з переходом через десяток. Перевірка правильності визначен-ня порядку дій у виразах з дужками. | Віднімання одноцифрових чисел від числа 17 і від числа 18 з переходом через десяток. Порівняння числових виразів. | Урок закріплення знань, умінь і навичок з розділу «Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20». | Я досліджую світ Поняття про «магічний трикутник». Шляхи розв’язку. Практичне застосування пра- вил знаходження невідомих доданка, зменшуваного і від’ємника | |
Образотворче мистецтво | Динамічна композиція. Ой, заметіль, хурделиця, снігом білим стелиться… Малюємо гуашшю | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Початкові уявлення про Інтернет. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загально-ровивальні вправи. Положення тіла у просторі: вправи з вихідних положень. Різновиди ходьби | ТБ. Загальноровивальні вправи. Різновиди ходьби. Дитячий фітнес | ТБ. Загальноровивальні вправи. Різновиди ходьби. Дитячий фітнес | ||
Примітка |
Місяць: лютий «Хочу – можу - треба» 20 тиждень
Назва предметів | Понеділок 03. 02 | Вівторок
04. 02 | Середа 05. 02 | Четвер(інт.курс) 06. 02 | П’ятниця 07. 02 |
Я досліджую світ | Бажання та мрії. Опрацювання оповідання О. Касьян «Найбільша калюжа» | Які бажання бувають у людей? Папуга з пластиліну | Як бажання може вплинути на здоров’я? Читаємо і міркуємо | Що може обмежувати бажання? | |
Українська мова | Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові (зош. с. 10) | Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 10. Твір за серією малюнків | Я досліджую світ Велика буква в кличках тварин | Анкета. | |
Читання | Книга - мій друг. Катерина Білокур | Робота з дитячою книжкою. Вірш Г. Фалькович «Де поділись бутерброди?» | Я досліджую світ Передбачаємо за ключовими словами. Оповідання «Про хом’я-чка Бориса» за В. Васильчуком | ||
Математика | Розв’язування простих задач різних типів для перевірки свідомості вибору арифметичної дії. | Ламана. Ланки ламаної. Довжина ламаної. Замкнена і незамкнена ламані | Розрізнення ламаних і кривих, замкнених і незамкнених. Розв’я-зування складеної задачі на знаходження невідомого доданка. | Я досліджую світ Побудова ламаних Розв’язування складе- них задач вивчених видів | |
Образотворче мистецтво | Техніка «силует». Зимові сюжети. | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузе-ра. Кнопки керування вікном. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загально-розвивальні вправи. Лазіння по горизон-тальній та похилій ) гімнастичній лаві в упорі. | ТБ. Загально-розвивальні вправи. Лазіння по горизонтальній та похилій ) гімнастичній лаві стоячи на колінах. | ТБ. Загально-розвивальні вправи. Лазіння по горизон-тальній та похилій ) гімнастичній лаві. Ігри | ||
Примітка |
21 тиждень
Назва предметів | Понеділок 10. 02 | Вівторок
11. 02 | Середа 12. 02 | Четвер(інт.курс) 13. 02 | П’ятниця 14. 02 |
Я досліджую світ | Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться? | Як природа обмежує людські бажання? Зимовий одяг | Чому не можна жити бе правил? Практичні вправи «За столом…» | Що потрібно, щоб здійснювати бажання? | |
Українська мова | Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок | Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок (зош. с. 14) | Я досліджую світ Досліджуємо медіа. Рекламна листівка | Повторення вивченого. Самооцінювання | |
Читання | Твоя адреса. Велика буква в назвах вулиць. | Велика буква в назвах вулиць. (зош. с. 15) | Я досліджую світ Оповідання. Головні герої «Тато лікує зірки» К. Єгорушкіна | ||
Математика | Сполучний закон додавання і його суть. Застосування переставного і сполучного законів додавання чисел. Розв’язування складених задач. | Многокутник та його елементи: вершини, сторони, кути. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Периметр многокутника, позначення його буквою Р. | Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Периметр прямокутника | Я досліджую світ Задачі на побудову прямокутника і знаходження його периметра | |
Образотворче мистецтво | Статична і динамічна композиція. Знову танцюють сніжинки вальс. | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Робота з комп’ютер-ними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Саморегуляція під час роботи з цифровими пристроями. | ||||
Фізична культура | ТБ. Елементи акробатики. Дитячий фітнес | ТБ. Елементи акробатики. Дитячий фітнес | ТБ. Елементи акробатики. Дитячий фітнес | ||
Примітка |
22 тиждень
Назва предметів | Понеділок 17. 02 | Вівторок
18. 02 | Середа 19. 02 | Четвер(інт.курс) 20. 02 | П’ятниця 21. 02 |
Я досліджую світ | Як бажання можуть об’єднувати спільноту? | Екскурсія та екскурсанти. Правила поведінки у громадських місцях | Чи може моя мрія збігатися зі спільною мрією. Оповідання «Важливе та дрібниці» | Чому слід дотримуватися обіцянок? Лайфхаки. Перевір себе | |
Українська мова | Слова – назви ознак | Вірш «Кріт і сонце». Слова – назви ознак | Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 11. Казка. Опис явищ (зош. с. 17) | Я досліджую світ Однина і множина. Опис снігура (зош. с. 18) | Однина і множина. |
Читання | Робота з дитячою книжкою. Казка «Дивний дощ» за Джанні Родарі | Я досліджую світ Суттєві ознаки. Кросворд (зош. с. 19) | |||
Математика | Квадрат. Відмінні ознаки прямокутника і квадрата. Побудова квадрата на аркуші в клітинку. Обчислення периметра квадрата | Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (виду 27+3). Розв’язування складених задач на зна- ходження невідомого зменшуваного | Віднімання одноцифрового числа від круглого десятка (виду 40–3). Розв’язування складених задач, які містять поняття «стільки, скільки» | Я досліджую світ Послідовне віднімання двоцифрового числа від круглого десятка (виду 50–24). Розв’язування складених задач на збільшення (зменшення) числа | |
Образотворче мистецтво | Пейзаж. Кольори зимового ранку. | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Пін-коди і паролі (текстові, графічні, цифрові, тактильні, тощо), їх призначення та доцільне використання | ||||
Фізична культура | ТБ. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба та її різновиди. Ігри | ТБ. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба та її різновиди. Ігри | ТБ. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба та її різновиди. Ігри | ||
Примітка |
Місяць: березень «Ідеї – винаходи - відкриття» 23 тиждень
Назва предметів | Понеділок 02. 03 | Вівторок
03. 03 | Середа 04. 03 | Четвер(інт.курс) 05. 03 | П’ятниця 06. 03 |
Я досліджую світ | Як я співпрацюю у класі? Оповідання М.Лукаша «Мішко-винка мріє бути …» | Як знаходити власні ідеї? Досліди | Як втілювати ідеї в житті? Алгоритм гри | Несловесні засоби спілкування. М. Лукаш «Як Мішковинка була «дорослою»» | |
Українська мова | Однина і множина. Закріплення вивченого. | Як описати предмет. Опис троянди (зош. с.20) | Я досліджую світ Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння (зош. с. 21) | Слова – назви дій. | |
Читання | Робота над віршем П. Ребро «Не вгадаєте ніколи» | Текст «Хвилястий папуга» | Я досліджую світ Слова – назви ознак. Характеристика головного героя. Оповідання «Мишкові кросівки» А. Савчук | ||
Математика | Урок закріплення знань, умінь і навичок додавання та віднімання чисел вивчених видів | Додавання виду 37+8: частинами і способом округлення. Задачі, що стосуються руху назустріч: моделювання описаної в задачі ситуації за допомогою схем | Віднімання виду 32–7: частинами і способом округлення. Складання виразу до задачі. Складання виразу на дві дії з двох виразів на одну дію | Я досліджую світ Дія віднімання для відповіді на запитання «на скільки більше..?» і «на скільки менше..?» Складання за схемою виразу до задачі | |
Образотворче мистецтво | Пастель. Нічні вогні – пригоди ліхтарика. | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна та публічна інформація. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи. Ходьба та її різновиди. Ігри | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи. Елемен-ти акробатики. Ігри | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи. Елемен-ти акробатики. Ігри | ||
Примітка |
24 тиждень
Назва предметів | Понеділок 09. 03 | Вівторок
10. 03 | Середа 11. 03 | Четвер(інт.курс) 12. 03 | П’ятниця 13. 03 |
Я досліджую світ | Свято | Хто вони винахідники? Інформаційно-творчий проект | Як винаходи змінюють життя людей? | Навіщо людина робить винаходи? | |
Українська мова | Оповідання «Найкращий подарунок» Д. Кузьменко. Дискусія | Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 12. Слова – назви дій і станів предметів (зош. с. 24) | Я досліджую світ Хобі. Кросворд (зош. с. 26) Однина і множина. Повторюємо вивчене | Слова – назви дій. | |
Читання | Робота з дитячою книжкою. Вірш – небилиця «Пан Перевертас» С. Пантюк | Я досліджую світ Оповідання. Заголовок | |||
Математика | Розв?язування задач вивчених видів. Обчислення Виразів. Казкові історії | Додавання виду 48+22 та 39+15: частинами, порозрядне і способом округлення. Розв’язування задач. Доповнення «числових трійок» | Я досліджую світ Додавання частинами, порозрядне і способом округлення (закріплення) | ||
Образотворче мистецтво | Митці. Незвичайне у звичайному. Композиція з пластиліну «Сон» | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні. Програмні засоби, які полегшують спілкуван-ня з людьми із особи-вими потребами. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи. Елемен-ти акробатики. Ігри | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи. Елемен-ти акробатики. Перелі-зання через перешкоду | |||
Примітка |
25 тиждень
Назва предметів | Понеділок 16. 03 | Вівторок
17. 03 | Середа 18. 03 | Четвер(інт.курс) 19. 03 | П’ятниця 20. 03 |
Я досліджую світ | Які ідеї підказала людям природа? М. Лукаш «Про вівсяне печиво» | Як відкриття можуть допомогти в навчанні? Досліди властивості повітря | Чи можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? | Яка різниця між винаходом і відкриттям? | |
Українська мова | Слова – назви дій. | Уживання слів – назв дій (зош. с28-29). | Я досліджую світ Службові слова. Слова-помічники (зош. с.30) | Запрошення. Само- оцінювання | |
Читання | Уживання слів – назв дій. Вірш Л. Костенко «Соловейко застудився» | Уживання слів – назв дій у поетичних творах Т. Шевченка | Я досліджую світ Історія. Комікс | ||
Математика | Віднімання виду 34–16: частинами, порозрядне і способом округлення. Розв’язування задачі діями за схемою. Доповнення «числових трійок» | Задачі, що стосуються напрямку руху: моделювання описаної в задачі ситуації за допомогою схематичних малюнків. | Поняття «змінна». Позначення змінної маленькою буквою латинського алфавіту. Обчислення значень виразів із змінною на одну та дві дії. | Я досліджую світ Складання виразів із змінною. Задача на 3 дії, яка є комбінацією простих задач вивчених видів (ознайомлення) | |
Образотворче мистецтво | Розміщення зображень на аркуші. Весна іде красу несе. Малюємо фарбами сонечко. | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Пошук зображень в Інтернеті. Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загально -розвивальні вправи. Ігри | ТБ. Загально -розвивальні вправи. Ігри Дитячий фітнес | ТБ. Загально -розвивальні вправи. Ігри | ||
Примітка |
26 тиждень
Назва предметів | Понеділок 23. 03 | Вівторок
24. 03 | Середа 25. 03 | Четвер(інт.курс) 26. 03 | П’ятниця 27. 03 |
Я досліджую світ | Як стати успішним у житті? М. Лукаш «Майже детективна історія» | Які винаходи допомагають людям з інвалідністю? | Якими дитячими винаходами ми користуємось? | Перевір себе. Практичні вправи | |
Українська мова | Поняття про речення. | Види речень. | Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 13. Складання речень (зош. с. 32) | Я досліджую світ Розповідні речення. | Питальні речення |
Читання | Робота з дитячою книжкою. Екскурсія у природу. Розповідь про екскурсію | Я досліджую світ Опрацювання тексту Д. Кузьменка «Загадкова історія» | |||
Математика | Розв’язування задач за схематичними малюнками. Складання задачі за початком і схематичним малюнком | Рік, пори року і місяці. Визначення кількості днів у кожному місяці за допомогою кісточок на кулаку. Розв’язування задач | Додавання та відні-мання іменованих чисел. Задачі на порів-няння за трива-лістю та на визначення кількості днів події, на встано-влення дня тижня | Я досліджую світ Календар. Знаходження даних за календарем. Розв’язування задач | |
Образотворче мистецтво | Прийом «впливання кольору в колір». Малюємо аквареллю «Квіти» | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з малим м’ячем. | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з малим м’ячем. | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з малим м’ячем. | ||
Примітка |
Місяць: квітень «Рух і час» 27 тиждень
Назва предметів | Понеділок 30. 03 | Вівторок
31. 03 | Середа 01. 04 | Четвер(інт.курс) 02. 04 | П’ятниця 03. 04 |
Я досліджую світ | Як пов’язані рухи та життя людини? Знайомство з Хоботовичами (за твором С. Чернія) | Що може рухатися? Хибні та істинні висловлювання | Як мандрують птахи? Маска птаха | Навіщо я пізнаю? Підготовка до мандрівки (за твором С. Чернія). | |
Українська мова | Питальні речення. Досліджуємо | Питальні речення. Факти і думки | Питальні речення. Діалог | Я досліджую світ Питальні речення. (зош. с. 37) | Закріплення вивченого про види речень. Вірш. Виразність |
Читання | Питальні речення. Розбір ситуацій «Відповідь» | Я досліджую світ Запитання – жарти (зош. с. 36) | |||
Математика | Часові поняття: «північ», «полудень». Початок доби. Тривалість доби. *Орієнтування на годиннику: називання цілих годин до полудня і після полудня | Задачі на встановлення дня тижня | Хвилина. Поняття «минуло 5 хвилин». Визначення часу за годинником із точністю до 5 хвилин. Співвідношення між годиною і хвилиною. Задачі на визначення кінця і початку події | Я досліджую світ Урок закріплення знань, умінь і навичок із розділу «Час» | |
Образотворче мистецтво | Казка в театрі та на екрані. Орнаменти: рослинні і геометричні. Силует казкового кухля | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Послідовність дій. Виконання послідов-них дій. Пошук поми-лок в послідовності дій. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи . Вправи з малим м’ячем. | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи . Вправи з малим м’ячем. | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи . Вправи з малим м’ячем. | ||
Примітка |
28 тиждень
Назва предметів | Понеділок 06. 04 | Вівторок
07. 04 | Середа 08. 04 | Четвер(інт.курс) 09. 04 | П’ятниця 10. 04 |
Я досліджую світ | Навіщо люди подорожують? Робота над прислів’ям | Як можна подорожувати не виходячи з дому? Віртуальна подорож | Емоції та бажання інших. | Звідки пішла назва мого міста? Хоботовичі у Львові (за твором С. Чернія) | |
Українська мова | Спонукальні речення | Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 14. Запрошення. Застереження. Заборона | Я досліджую світ Спонукальні речення. | Головні слова в реченні. | |
Читання | Пісні - заклички | Робота з дитячою книжкою. Спілкування в інтернеті | Я досліджую світ Діалог | ||
Математика | Дія множення і її суть. Знак дії множення. Вправи на заміну додавання множенням і множення - додаванням. Розв’язування задачі на множення за допомогою малюнків. | Розв’язування задач на додавання однакових доданків із заміною додавання множенням. Назви компонентів та результату дії множен-ня. Читання рівностей на множення. Перес-тавний закон множення | Таблиця множення числа 2. Порядок дій у виразах без дужок, коли є дія множення. Розв’язування простих задач дією множення | Я досліджую світ Складання виразів на множення за запитаннями природничого характеру. Обчислення виразів | |
Образотворче мистецтво | Традиції. Великодній сувенір | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Ігрові вправи з надан-ня команд виконавцям з використанням нав-чального середовища | ||||
Фізична культура | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим м’ячем. | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим м’ячем. | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим м’ячем. | ||
Примітка |
29 тиждень
Назва предметів | Понеділок 20. 04 | Вівторок
21. 04 | Середа 22. 04 | Четвер(інт.курс) 23. 04 | П’ятниця 24. 04 |
Я досліджую світ | Свято | Що непідвладне часові? Годинник із паперової тарілки | Як планувати свій час? Створення книжки за алгоритмом | Як можна перевірити інформацію? Чому рух є ознакою життя» | |
Українська мова | Вчимося визначати головні слова в реченні. | Я досліджую світ Досліджуємо види речень. | |||
Читання | Порівнюємо текст і малюнок | тЧитаємо і відповідаємо (на вибір вчителя) | Я досліджую світ Декламуємо.Вірш. Виразність. | Поширення речень Ознайомлення | |
Математика | Збільшення числа у кілька разів. Розуміння суті відношень «у…більше», «збільш у …». Практичне розрізнення відношень «на…більше» і «у…біль- ше». Порядок дій у випадку кількох множників. | Таблиця множення числа 3. Порівняння виразів. Розклад числа на множники. Знаходження спільних добутків при множенні числа 2 і числа 3. Поняття «удвічі», «утричі». | Я досліджую світ «Числова трійка» для дії множення. Розв’язування задач. Складання задач на одну і на дві дії за ма- люнком. | ||
Образотворче мистецтво | Казка в театрі. Казка «Дюймовочка». Малюємо олівцями | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки . | ||||
Фізична культура | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим м’ячем. | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим м’ячем. | |||
Примітка |
30 тиждень
Назва предметів | Понеділок 27. 04 | Вівторок
28. 04 | Середа 29. 04 | Четвер(інт.курс) 30. 04 | П’ятниця 01. 05 |
Я досліджую світ | Як розв’язати складне завдання? Зустріч з родиною вовків Вівчарів (за твором С. Чернія) | Як рухова активність впливає на здоров’я? Паперові скульптури | Узагальнюючий урок. Перевір себе | Свято | |
Українська мова | Поширення речень. Завдання на вибір | Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 15. Афіша | Я досліджую світ Спонукальні речення | ||
Читання | Зв'язок слів у реченні. Вертеп | Робота з дитячою книжкою. Електронний лист | Я досліджую світ Вірш-порада. Спонукальні речення | ||
Математика | Таблиця множення числа 4. Вирази із змінною, що містять дію множення. Розв’язування задач | Різницеве порівняння добутку двох множників і числа. Розв’язування задач | Таблиця множення числа 5. Схематичне зображення умови складеної задачі, що містить дію множення | Я досліджую світ Розклад числа на множники. Задача на різницеве порівняння двох добутків. Складання виразу за схемою | |
Образотворче мистецтво | Казка на екрані. Декоративне панно. Колективна робота «Зоряні візерунки» | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Створення простих лінійних алгоритмів учнями. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим та малим м’ячем. Стрибки | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим та малим м’ячем. Стрибки | |||
Примітка |
Місяць: травень « Все пов’язане з усім» 31 тиждень
Назва предметів | Понеділок 04. 05 | Вівторок
05. 05 | Середа 06. 05 | Четвер(інт.курс) 07. 05 | П’ятниця 08. 05 |
Я досліджую світ | Чому піклування про власне життя є особи-стою відповідальністю кожного? Оповідання В. Читая «Історія про хробака Зяву» | Як зі мною змінюється мій світ? Досліди | Правила доброчинності Що означає бути дорослим? | Шкідливі звички. Що відбувається з організмом під час паління? Читаємо і міркуємо | |
Українська мова | Зв'язок слів у реченні. | Зв'язок слів у реченні. | Я досліджую світ Досліджуємо. Головні слова в реченні | Закріплення вивченого матеріалу | |
Читання | Час і місце подій. Оповідання за А. Григоруком «Довгожданий лист) | Зв'язок слів у реченні. Оповідання | Я досліджую світ Редагуємо. Поширення речень | ||
Математика | Дія ділення. Знак дії ділення. Вправи на поділ на однакові групи (поділ порівну). Задача на поділ на рівні частини. Задача на вміщення. | Взаємозв’язок дій множення і ділення. Назви компонентів та результату дії ділення. Читання рівностей на ділення. Доповнення і розв’язування задач | Зменшення числа у кілька разів. Розуміння суті відношень «менше у…», «зменш у …». Порядок дій у виразах без дужок (3 дії), коли є дія множення чи ділення. | Я досліджую світ Порядок дій у виразах з дужками (2 дії), коли є дія множення чи ділення. Складання виразів. Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач | |
Образотворче мистецтво | Дива на арені. Малюємо клоунів. | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Створення малюнку на основі лінійного алго-ритму. Електронні тексти. Шрифт. Оформлення та форматування тексту | ||||
Фізична культура | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим та малим м’ячем. Стрибки | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим та малим м’ячем. Стрибки | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим та малим м’ячем. Стрибки | ||
Примітка |
32 тиждень
Назва предметів | Понеділок 11. 05 | Вівторок
12. 05 | Середа 13. 05 | Четвер(інт.курс) 14. 05 | П’ятниця 15. 05 |
Я досліджую світ | Свято | Чому добрі вчинки важливі? Віднови прислів’я | Чи може одна людина змінити щось у свті? Рятуємо Землю | Читаємо і міркуємо. «Про вовка Криволапка та братів-кабанів» за твором В. Читая | |
Українська мова | Поняття про текст. | Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 16. «Зайві» речення. | Я досліджую світ Зв'язок слів у реченні | Типи текстів | |
Читання | Робота з дитячою книжкою. Ліхтар | Я досліджую світ Афіша | |||
Математика | Визначення парності числа. Знаходження невідомого дільника. Перевірка правильності виконання дій множення і ділення | Таблиця множення числа 6 і таблиця ділення на 6. Розв’язування задач. | Я досліджую світ Кратне порівняння чисел. Таблиця множення числа 7 і таблиця ділення на 7. Розв’язування задач. | ||
Образотворче мистецтво | Ліплення з пластичних матеріалів різними (простими) прийомами і способами. | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Збереження інформаційних продуктів на пристроях на основі лінійного алгоритму у вигляді інструкційної картки. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Стрибки. Ігри. | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Стрибки. Ігри. | |||
Примітка |
33 тиждень
Назва предметів | Понеділок 18. 05 | Вівторок
19. 05 | Середа 20. 05 | Четвер(інт.курс) 21. 05 | П’ятниця 22. 05 |
Я досліджую світ | Чому важливо піклуватися про своє здоров’я? | Природні явища | Як я можу вплинути на своє майбутнє? | Як я можу вплинути на своє майбутнє? Літні канікули | |
Українська мова | Типи текстів. Текст – опис. | Типи текстів. Текст – міркування. | Я досліджую світ Досліджуємо. Поняття про текст | Будова тексту | |
Читання | Типи текстів. Текст – розповідь. | Читаємо і переказуємо (на вибір) | Я досліджую світ Визначаємо: типи текстів | ||
Математика | Розв’язування задач. Складання і обчислення виразів | Таблиці множення числа 8 і числа 9. Таблиці ділення на 8 і на 9. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач | Правило множення і ділення на 1. Множення на 0. Ділення нуля. Неможливість ділення на 0. | Я досліджую світ Закріплення вивченого. Розв’язування задач. | |
Образотворче мистецтво | Використання видів мистецької діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Створення власних літературних творів за допомогою текстових та графічних редакторів. Презентування власних ідей, думок та інформа-ційних продуктів перед аудиторією. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Стрибки | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Стрибки | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Стрибки | ||
Примітка |
34 тиждень
Назва предметів | Понеділок 25. 05 | Вівторок
26. 05 | Середа 27. 05 | Четвер(інт.курс) 28. 05 | П’ятниця 29. 05 |
Я досліджую світ | Сезонні зміни в неживій природі | Що робить людину особливою? | Підсумовуємо вивчене. Словничок | Екскурсія. Ознаки літа. Узагальнюючий урок а рік | |
Українська мова | Будова тексту | Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 17. Добери влучний заголовок | Я досліджую світ Редагуємо. Текст - опис | Повторення вивченого за рік | |
Читання | Театралізуємо. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» за В. Нестайком | Робота з дитячою книжкою. Вірш Г. Фалькович «Кіт з котами…» | Я досліджую світ Досліджуємо медіа Текст - розповідь | ||
Математика | Правила множення і ділення на 10. Розв’язування Задач. Істотні ознаки кола і круга. | Одиниця маси — центнер. Визначення предметів на малюнках, що важать 1 ц Задачі, у яких описуються процеси: розмін грошей, лічба грошей, підбір грошей на вказану суму.. | Поняття «решта», «без здачі». Поняття «достатньо грошей» і «недостатньо грошей». Розв’язування задачі із запитанням «Скільки грошей не вистачає?» за допомогою малюнка | Я досліджую світ Повторення вивченого за рік | |
Образотворче мистецтво | Мистецька абетка. | ||||
Інформатика | Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення. | ||||
Фізична культура | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи . Дитячий фітнес | ТБ. Загальнорозви-вальні вправи . Дитячий фітнес | ТБ. Узагальнюючий урок за рік | ||
Примітка |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.