-
Урок 12. Графіки рівномірного руху
Урок 12. Графіки рівномірного руху -
Урок фізики 11. Учимося розв’язувати задачі
Урок фізики 11. Учимося розв’язувати задачі -
Урок 13. Розв’язування графічних задач на рівномірний рух тіла
Урок 13. Розв’язування графічних задач на рівномірний рух тіла
- 24-11-2019, 20:55
- 10 264
- 0
Дійові особи
1.Автор
2.Мачуха
3.Олена - рідна донька
4. Катерина – нерідна донька (Снігуронька)
5.Грудень (Дід Мороз)
6. Січень
7. Лютий
8. Березень
9. Квітень
10. Зайці
11. Розбійники
(Кількість місяців, зайців, розбійників можна змінювати, дійство супроводжується хореографічними номерами, костюми всіх дійових осіб в українському стилі)
Дія 1
(Імпровізована кімната: стіл, лава, пічь, все прикрашено рушниками)
(Звучить музика)
Автор. В одному українському селі жила собі жінка. Мала вона двох дочок: рідну дочку Олену та нерідну Катерину. (Виходять Олена, Катерина та Мачуха) Тяжко жилося Катерині в мачухи, бо та не любила її. Зрання до пізньої ночі працювала дівчинка. (Катерина підмітає) А мачуха та Олена нічого не робили, тільки знущалися з Катерини. (Олена з мачухою сидять за столом їдять пиріжки) Мусила виконуватибідна дівчина всі їх примхи.
Олена. Катько! Сюди йди! Диви, оно, скільки сміття. Йди підмети!
Катерина. Та йду зараз, тільки цю вечерю готувати закінчу…
(Катерина підмітає, Олена знову розкидає сміття)
Олена. Катько! Як ти метеш, шо сміття кругом повно, от ледацюго!
Катерина. Зараз, зараз, я все зроблю.
Мачуха. Донечко моя, ну що ж ти так нервуєш, заспокойся, люба, не хвилюйся, а ти, гадюко, (до Катерини) підмітай, як тобі моя киця сказала.
Доню! Я оце знаєш, шо подумала, уже ж новий рік скоро, тож давай Катьку в ліс відправимо по ялинку.
Олена. Мамо! Ялинка добре, а я хочу щоб вона з лісу ще й фіалок принесла.
Катерина. Що з тобою, люба сестрице? Хіба взимку ростуть фіалки?
Мачуха. Як ти смієш перечити Олені! Роби те, що вона наказує!
Олена. Збирай свої лахи та йди до лісу!
Мачуха. Та гляди ж без гарної ялинки й фіалок для моєї Оленки не повертайся!
Олена. Ну шо, мамо, підемо вечеряти?
Мачуха. Ходімо моя люба подивимося, шо та Катька зварила нам на вечерю.
Автор. Мати з донькою пішли вечеряти. А бідолашна дівчинка гірко заплакавши пішла до лісу. Довго блукала вона глибокими снігами, шукала фіалок. Та фіалок ніде не було. В лісі було дуже темно. Ялинки стояли прикидані снігом і нагадували великі кучугури. Іноді здавалося, що дерева оживають і танцюють навколо неї.
(Танок лісових ялинок)
Дія 2
(Імпровізоване узлісся: ялинки, кучугури снігові, пеньки різної висоти кругом «вогнища»)
Автор. Довго довелося йти Катерині. Раптом бачить вона далеко на горі горить вогонь, зраділа дівчинка і пішла на той вогник. Зійшла вона на велику гору. Дивиться, а там велике вогнище палає. А навколо вогнища сідають якісь люди. (Виходять місяці та сідають, одягнуті в українському стилі). Троє – діди з сивими бородами і двоє трохи молодших. Це були місяць Грудень, місяць Січень, місяць Лютий, місяць Березень та місяць Квітень.
Крижаний місяць Грудень сидів найвище, на найпочеснішому місці. Волосся і борода у нього були білі, як сніг, у руках був посох. (Катерина підходить до місяців та говорить з ними)
Катерина. Люди добрі! Дозвольте мені погрітися біля вогню.
Грудень. Йди сюди до нас. Як ти пройшла сюди, дівчинко? І чого шукаєш?
Катерина. Я шукаю фіалки.
Січень. Тепер не час шукати фіалки! Сніг кругом лежить.
Катерина. Я й сама це знаю, але моя мачуха та сестра Олена наказали мені принести ялинку й лісові фіалки. І без них я не смію приходити додому, бо вони покарають мене. Люди добрі, чи не зможу я десь знайти фіалки і гарненьку ялинку.
Грудень. Не журись, дівчино, ми допоможемо тобі знайти і ялинку і фіалки. Брате Лютий, знайти гарненьку ялинку для нашої гості. А ти, братику Березню, сядь на моє місце.
Автор. Березень сів на найвище місце й махнув посохом над вогнищем. У ту ж мить сніг почав танути. На гілках з’явилися бруньки, скрізь зазеленіла трава, розпустилися квіти… Настала весна. І зраділа Катерина. Раптом, вона побачила, що між кущів розквітли фіалки.
Березень Швидше, швидше, Катерино рви фіалки, та складай у свій кошик. Бо скоро знову буде панувати Грудень.
Автор Катерина швидко нарвала букет фіалок, подякувала місяцям і пішла додому. (Катеринайде)
Дія 3
(Імпровізована кімната: стіл, лава, пічь, все прикрашено рушниками)
Автор Дуже здивувалися Олена і мачуха, що Катерина принесла їм фіалки. А коли дівчина розповіла про свою пригоду, мати з донькою обурилися, що Катерина не попросила подарунків для них.
Мачуха Ну й дурепа ж ти, Катько! Ну й попросила ж ти б у них подарунків на новий рік для мене й Оленки.
Олена. Йди знову в ліс, до місяців, та кажи шо мені треба багато цукерок і нову шубку.
Дія 2
(Імпровізоване узлісся: ялинки, кучугури снігові, пеньки різної висоти кругом «вогнища»)
Автор. Тепер дівчинка не пішла блукати лісом, а попрямувала просто до братів. Вони привітно зустріли її. Розказала Катерина братам про нову примху своєї мачухи та її дочки Олени.
Грудень. Хочуть новорічних подарунків, говориш, будуть їм подарунки. Ану брате Лютий викликай свою заячу бригаду.
Лютий Годі зайці вдома спати,
Час до нас вам завітати,
Стрибайте сюди швиденько
Привітайте нас раденько!
(Поява зайців)
Грудень Ну що пухнасті, викликали вас ми для того, що вже новий рік не за горами і час подарунки готувати, Ви готові?
ЗайціЦілий рік були в тривозі,
Новий рік вже на порозі,
Подарунків всім багато
Готували ми на свято.
Ми й ночами вже й не спали,
Подарунки готували,
Друзів всіх до себе звали,
Щоб всі нам допомагали.
(Танок зайців)
(Зайці залишаються та сідають навколо братів)
Квітень Добре зайці готувалися до нового року, хватить всім сюрпризів. Та от тільки не дуже мені хочеться Олені і мачусі подарунки давати.
Січень Знаєш, брате мій молодший, ти не правий. Подарунки на новий рік треба всім дати. Потрібно робити людям добро. І врешті-решт їх серце стане чуйним і добрішим.
Лютий Я з тобою згоден, але пропоную перший подарунок зробити для нашої гості, а де ж це вона?
(Звучить музика, виходить Грудень в новому одязі - образі Діда Мороза)
Грудень Цілком з тобою згоден і я про все вже подбав. Іди сюди до нас онучко!
(Звучить чарівна музика, виходить Катерина в новому одязі - образі Снігуроньки, місяці та зайці роздивляються Снігуроньку)
Січень Ой яка симпатична!
Лютий Та вона ж справжня Снігуронька!
Зайці Вона така гарненька.
Грудень Отож, у нас все вже готово і ми з онучкою ідемо роздавати подарунки, Допоможіть нам!
Автор На цьому наша казка можливо й завершилася, але раптом….
(Звучить тривожна музика, вихід і танок розбійників)
Атаманша. Ну шо дедки, зайци! Не чекали? Ану давайте діліться з нами!
- Розбійник Да тут є чим поживитися, не даремно прийшли!
- Розбійник Тута і прикид можна змінити трохи!
- Розбійник Ой солодкий рай, тільки ротик відкривай!
Грудень Стійте! Не смійте! Вітер свище, завиває, хуртовина замітає
І розбійник замерзає! (Звуковий ефект колдовства, стукає посохом, розбійники «замерзають»)
Зайці (обурено) Ти подивись на них - хіба таке годиться, прийшли тут поживиться.
Снігуронька Які страшні ці буки!
Березень Придумали злодюки!
Лютий Не бійтеся їх друзі, побувши на морозі, вони стають ласкаві, привітливі й цікаві.
Грудень Зараз я їх розморожу (Звуковий ефект колдовства, стукає посохом, розбійники падають, підводяться посміхаються, вітаються)
Березень Да, на що здатні після заморозки відморозки!
Лютий А мачуху з дочкою не можна так заморозить? (Вибігають мачуха з донькою)
Мачуха. Дочка. Не треба нас морозити ми більше так не будемо. (Падають в ноги Грудню, плачуть)
Грудень Підводьтеся (стукає посохом) та знайте,
Що це моя онука її оберігайте.
Ну а тепер брати і друзі!
Коли ми всі у спільнім крузі,
Час новорічним хороводом
Вітатися з шкільним народом!
Снігуронька
Так, дідусю, ти правий!
На порозі рік новий.
Всі його чекали дуже,
Посміхнися, любий друже!
Казка наша закінчилась,
Я - Снігуркою явилась.
Є у мене ще вітання
Інезвичне є бажання:
Хай ялиночка блищить вогнями
А всіх казкових друзів прошу веселитися з нами.
(Звукові ефекти чарівного перетворення, новорічна ялинка «запалює» вогні)
(Всі дійові особи казки співають «Добрий вечір тобі, пане Господарю»)
(Всіх присутніх запрошують у новорічні хороводи,
проводиться конкурсна програма)Залишайтесь з нами, на нашому педагогічному проекті
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.