-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 29-10-2019, 23:24
- 23 857
- 2
Методична тема:
« Формування конкурентоспроможного учня в умовах модернізації навчально-виховного процесу та створення умов для безпосереднього підвищення професійної компетентності педагогічних працівників»
Проблема, над якою працює методичне об’єднання вчителів початкової школи:
«Розвиток соціальної компетентності школярів на уроках в сучасній українській школі».
Мета роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкової школи: «Сприяння встановленню рівного доступу до повноцінного навчання різним категоріям учнів у відповідності до їх індивідуальних здібностей та потреб, розвиток соціальної компетентності школярів на уроках в сучасній українській школі. Формування конкурентоспроможного учня в умовах модернізації навчально-виховного процесу та створення умов для безпосереднього підвищення професійної компетентності педагогічних працівників.»
І ЗАСІДАННЯ (серпень)
Форма роботи: консультативний пункт
Тема. Модернізація початкової освіти – актуальна вимога сьогодення.
Мета. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи. Обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2018/2019 навчальний рік та затвердити план роботи на 2019/2010 навчальний рік. Проаналізувати зміни до навчальних програм, підручники, зошити. Узгодити календарно-тематичне планування на І семестр 2019/2020 навчального року. Опрацювати методичні рекомендації щодо навчальних досягнень учнів другого класу.
№ з/п | Зміст роботи | Форма реалізації | Виконавці |
1. | Особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2019/2020 н. р. | Виступ | Голова МО |
2. | Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2018/2019 н. р. | Звіт керівника методичного об’єднання | Голова МО |
3. | Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання на 2019/2020 н. р. | Обговорення за круглим столом | Члени МО |
4. | Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації освітнього процесу, ведення класної документації. | Експрес - огляд | Члени МО |
5. | Вивчення змін до навчальних програм, внесення змін до календарних планів. Узгодження календарно-тематичного планування. | Експрес - огляд | Заступник директора з НВР |
6. | Організація самоосвіти вчителів, обговорення науково-методичних проблем, над якими будуть працювати вчителі початкової школи у 2019 | Обговорення | Члени МО |
7. | Затвердження плану роботи МО на 2019/2020 н. р. | Обговорення | Голова МО |
8. | Готовність кабінетів початкової школи до роботи в новому навчальному році. | Виступ | Члени МО |
9. | Рекомендації до проведення Першого уроку-2019. | Обговорення | Члени МО |
10. | Опрацювання методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу | Обговорення | Члени МО |
11. | Сучасний учитель як провідник змін в контексті Концепції Нової української школи. | Виступ | Заступник директора з НВР Ілющенко Л.О. |
ІІ ЗАСІДАННЯ ( листопад)
Форма роботи: за круглим столом
Тема. Шляхи, форми і методи удосконалення освітнього процесу. Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах.
Мета. Активізувати питання про використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах та сучасних методів розвитку мовлення і навчаня читання в початковій школі. Створити умови для успішної адаптації першокласників до шкільного колективу. Розглянути питання щодо труднощів в навчанні учнів початкової школи та шляхів їх подолання.
№ з/п | Зміст роботи | Форма реалізації | Виконавці |
1. | Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Модель сучасного уроку. Складові ефективного управління класом. | Круглий стіл | Члени МО |
2. | Нова українська школа – вчимо по – новому. | Робота консулат-пункту | Вчителі 1-2 класів |
3. | Сучасні методи розвитку мовлення і навчання читання в початковій школі. | Виступ | Горбунова В.М. , вчитель1- В класу |
4. | Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі. | Обговорення | Вчителі 1-4 класів |
5. | Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання: технологія «кластера» на уроках літературного читання; квестова технологія у навчанні мови і літератури | Виступ | Бутко Л.М. та Колодкіна З.М., вчителі 2 класів |
6. | «Адаптація першокласників до шкільного колективу». Результати моніторингу | Виступ | Вчителі перших класів, психолог аркатова О.С. |
7. | Труднощі навчання та шляхи їх подолання. | Обговорення | Члени МО |
8. | Огляд новинок методичної літератури та освітніх інтернет -ресурсів | Обговорення | Члени МО |
ІІІ ЗАСІДАННЯ (січень)
Форма роботи: обмін досвідом
Тема. Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. Здоров’язберігаюча компетентність сучасного вчителя.
Мета. Розширити знання педагогів про ефективність оздоровчої системи в освітньому процесі. Представити наочний матеріал, хвилинки відпочинку, хвилинки релаксації для обміну досвідом та вдосконалення сучасного уроку. Розвивати комунікабельність. Виховувати інтерес до самовдосконалення.
№ п/п | Зміст роботи | Форма реалізації | Виконавці |
1. | Майстер – клас: «Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. Здоров’язберігаюча компетентність сучасного вчителя.» | Виступ | Голова МО |
2. | Обмін досвідом з питання «Нестандартні форми навчання на уроках рідної мови». | Цікавинки з методичної скриньки | Члени МО |
3. | Нова українська школа – вчимо по – новому. | Робота консульт-пункту | Мітла Н.М., вчитель 2-В класу |
4. | Забезпечення рухової активності школяра та попередження втоми | Консультація | Практичний психолог |
5. | Хвилинки здоров’я щодня | Обмін досвідом | Члени МО |
6. | Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: кейс-технологія; «перевернуте навчання»; сторітелінг; технологія «боншо»; технологія квестів; технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно). | Дискусія | Члени МО |
7. | Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO. | Обмін досвідом | Вчителі 1-2 класів |
8. | Знайомство з новинками методичної літератури. | Презентація | Члени МО |
9. | Підведення підсумків роботи МО за І семестр | Виступ | Голова МО |
ІV ЗАСІДАННЯ (березень)
Форма роботи: обмін досвідом
Тема. Сучасний урок – співпраця усіх учасників освітнього процесу. Інтеграція навчання в системі нових освітніх технологій.
Мета. Розширювати знання педагогів про ефективність впровадження інтеграції в освітній процес, розглянути матеріали по організації інтегрованих уроків, виховувати інтерес до самовдосконалення.
№ з/п | Зміст роботи | Форма реалізації | Виконавці |
1. | Інтегровані уроки в сучасній школі. | Вузлики теорії та корисні дрібниці | Члени МО |
2. | Створення умов для розвитку критичного мислення дітей. | Обмін досвідом | Члени МО |
3 | Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках природознавства | Обговорення | Члени МО |
4. | Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів. | Виступ | Клименко Т.С., вчитель 1 –Б класу |
5. | Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці природознавства засобами технології «перевернутий клас» | Виступ | Кузьменко С.І., вчитель 3-Б класу |
6. | Обмін думками прийом фішбоун; прийом «Кубик Блума» | Методичний вернісаж | Члени МО |
7. | Знайомство з новинками методичної літератури. | Презентація | Члени МО |
V ЗАСІДАННЯ (травень)
Форма роботи: методичний марафон
Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2019/2020 навчальний рік та складання перспективного плану на наступний рік.
Мета. Підвести підсумки роботи методичного об’єднання вчителі початкових класів за 2019/2020 навчальний рік, заслухати звіти вчителів про підсумки роботи над проблемною темою, скласти перспективний план роботи м/о на наступний навчальний рік
№ з/п | Зміст роботи | Форма реалізації | Виконавці |
1. | Підведення підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2019/2020 навчальний рік. | Звіт голови МО | Голова МО |
2. | Підсумки роботи над темою та проблемою шкільного МО. | Звіти вчителів 1-4 к. | Вчителі 1-4 класів |
3. | Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2020/2021 навчальний рік. | Панорама ідей | Члени МО |
4. | Про порядок закінчення навчального року, проведення навчальних екскурсій в 1-4 класах. | Виступ | Заступник директора з НВР ... |
5. | Опрацювання методичних порад щодо організації самоосвіти вчителів початкової школи. | Дискусія | Члени МО |
5. | Ознайомлення вчителів 5-х класів з навчальним планом, програмами, посібниками, що використовуються в початковій школі. | Методичний вернісаж | Члени МО Та вчителі майбутніх 5 класів |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.