Мій кабінет
Ми у фейсбуці

Ви з нами?

Знами онлайн

» » Психолого-педагогічна характеристика класу

Шкільна скарбничка НУШ

Психолого-педагогічна характеристика класу
Психолого-педагогічна характеристика класу.
Цей матеріал містить Психолого-педагогічну характеристику класу:
загальні відомості про клас, соціально-психологічні 
та пізнавальні особливості учнів.

І. Загальні відомості про клас

В  класі навчається  11 учнів, з них3 дівчинки  і  8 хлопчиків. В цьому році прибув 1 учень  На 1 вересня 7 років мають 10 учнів. 8 років має 1 учень . Учнідотримуються правил поведінки на уроці та перерві. Фізичний розвиток учнів задовільний.  


ІІ.  Соціально-психологічні особливості учнів

Загалом стосунки у класі товариські, приятельські ,діти  дружать,  проте і конфліктні ситуації мають місце. Дівчата і хлопці товаришують між собою.   Лідера в класі одноосібного немає. Хоче бути і намагається ним бути. Проте багато дітей не виявляють бажання спілкуватися, грати з ним.Спостерігається зв’язок з учнями 3 класу. Цьому сприяли загальні ігри.


ІІІ.  Особистісні риси учнів класу

Учнів класу пов’язують спільні інтереси:  ігри на перервах, сусідство на вулиці, сидіння за партою. Товаришують і в школі й поза нею. Яскраво виражена дружня група хлопчиків.  та дружня пара і . Діти в основному мають задовільний рівень активності. Гіперактивний має вади мовлення.  Учні можуть організовувати самостійно робоче місце, підготуватись до наступного уроку, прибрати робочі місця після уроків трудового навчання та образотворчого мистецтва, перевдягтись на фізкультуру. Інколи забувають про чергування в класі та їдальні,  прибирання в ігровому куточку. Виявляє бажання прибирати в зонах класу. На перервах учні можуть організуватись і пограти в ігри. Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, осуджують грубість, жорстокість. Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та зі старшими.   


IVПізнавальні особливості учнів класу 

Всі учні мають правильну мотивацію навчання в школі інколи не виявляє наміру працювати на уроці. Хорошi здiбностi до навчання проявляють Труднощiпiд час письма має. Всі учні вміють читати, списувати, писати під диктовку, виконувати обчислювальні навички. Самостійно працювати не завжди вдається, потебують допомоги вчителя. Охайно працює в зошиті. Учні мають нестійку увагу, хоча можуть зосередитись на вказівці вчителя. Хорошу пам’ять має  вчить вірші за власним бажанням. Важко переказувати зміст прочитаного твору. Учням подобається виконувати  дорученняв класі.

V.  Участь батьків у житті класу, школи            

Батьки учнів зацікавлені в організованості класного колективу, у  навчанні та вихованні своїх дітей, а тому є активними учасниками освітнього процессу. Робота батьківського комітету задовільна.Ставлення до школи проявляється у співпраці та взаєморозумінні. Активні у допомозі. 


VІ. Педагогічні висновки.

Брати активну участь у класних та загальношкільних заходах. 

Створити позитивний мікроклімат в учнівському колективі.

Організовувати колективні творчі справи

Співпрацювати з шкільним психологом.

Проводитиіндивідуальну роботу з учнями та надавати допомогу.

Співпрацювати з батьками учнівУтверджувати в свідомості і почуттях особистості національно-патріотичних цінностей.


Матеріалом поділився: Сільченко Оксана

Завантажити матеріал з нашого сайту: psihologo-pedagogchna-harakteristika-klasu.rar [587,37 Kb] (Скачали цей файл: 638)


Схожий цікавий матеріал! Не пропустіть новинки на сайті!

Сподобалося? Поділіться з друзями!




Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / На крилах успіху / Початкові класи

На головну


Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас! Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту. Ви зайшли на наш шкільний сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.
Имя:*

E-Mail:*
Введите код: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив