Популярні новинки

Ключові слова

» » Річний план виховної роботи. Розробка класного керівника

Шкільна скарбничка НУШ



Річний план виховної роботи. Розробка класного керівника
Річний план виховної роботи. 
Розробка класного керівника.

Орієнтовний перелік документації, яку 

веде класний керівник:


  • Класний журнал.
  • Особові справи учнів.
  • Табелі успішності учнів.
  • План виховної роботи.
  • Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
  • Розробки сценаріїв виховних заходів.
  • Тека психолого-педагогічних спостережень.
  • Щоденник роботи з «важкими» учнями.
  • Протоколи батьківських зборів.
  • Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.    
  • Літопис або фотодокументи класних справ.


Циклограма класного керівника


Щоденно:

  • Робота з тими, хто запізнюється, та виявлення причин відсутності учня.
  • Організація чергування учнів.
  • Індивідуальна робота з учнями.
  • Контроль за зовнішнім вигля­дом.

Щотижня:

  • Перевірка щоденників.
  • Проведення заходів за планом.
  • Робота з батьками за планом.
  • Робота з вчителями-предметниками.
  • Зустрічі з психологами або медсестрою, психолого-педагогічні спостереження.

Щомісяця:

  • Відвідування уроків класу.
  • Консультації психологів стосовно важковиховуваних дітей.
  • Зустрічі з батьками за планом.

Один раз на семестр:

  • Оформлення класного журналу.
  • Семінар класних керівників.
  • Аналіз виконання плану, корекція.
  • Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету.

Один раз на навчальний рік:

  • Оформлення особових справ.
  • Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
  • Статистичні дані.

Зміст роботи класного керівника

  • Вивчення учнів.
  • Об 'єднання учнів у колектив.
  • Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
  • Робота з батьками та громадськістю.
  • Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
  • Співпраця із шкільним психологом.
  • Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.
  • Індивідуальна робота з учнями.
  • Побудова системи виховної роботи в класі.
  • Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних  педагогічних вимог у класі.


Пам'ятка щодо проведення виховних годин


Мета проведення:

  • вивчити індивідуальні особливості учнів під час неформального спілкування;
  • пізнавати інтереси учнів, розуміти їхні переживання та мотиви поведінки;
  • обговорювати поточні події класу,  району, держави.

Форма проведення:

  • вільне спілкування вчителя з учнями;
  • бесіди на заплановані теми;
  • обговорення актуальних статей  із газет;
  • обговорення кінофільмів, книжок, вистав;
  • зустріч із цікавими людьми;
  • усні журнали;
  • засідання прес-клубу;
  • виступи учнівських лекторських груп;
  • дискусії;
  • години спілкування;
  • тренінги;
  • екскурсії;
  • політичне інформування учнів.

«Золоті» правила класного керівника:

  • Учитель має бути особистістю, яка приваблює дітей.
  • Учитель повинен викликати любов та повагу дітей до себе, якщо він  сам любить, поважає кожну дитину та спілкується з нею, у стосунках з нею чесний і відвертий.
  • Учитель має бути веселим і жартівливим.
  • Учитель має раціонально використовувати свій час.
  • Учитель має бути доброзичливим.
  • Учитель має постійно вдосконалюватись, розширювати свій кругозір.
  • Гасло вчителя: «Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням».
  • Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
  • Учитель має створити колектив, в якому панує доброзичливість  стосунків.
  • Учитель має любити, захищати дитину, поважати її почуття.


Показники успішної діяльності класного керівника:


  • Високий рівень ефективності виховної роботи з класним колективом.
  • Високий рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівника, наявності в нього авторської педагогічної технології.
  • Стиль взаємовідносин.
  • Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника (уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати, зробити  висновки).
  • Активна співтворчість з класом.
  • Контакт з батьками, залучення їх до співпраці.
  • Володіння вмінням зацікавити вихованців власним захопленням, організувати дозвілля.
  • Взаємний інтерес класного керівника та учнів один до одного, повагу учнів до класного керівника.

1  РЕЖИМ РОБОТИ ШКОЛИ:


Розклад дзвінків:

1 урок – 8.10 – 8.55

2 урок – 9.10 – 9.55

3 урок – 10.15 – 11.00

4 урок – 11.20 – 12.05

5 урок – 12.20 – 13.05

6 урок – 13.20 – 14.05

7 урок – 14.20 – 15.05


Структура навчального року

1 семестр   01.09 – 25.12

1 чверть – 01.09 – 23.10

2 чверть – 02.11 – 25.12

2 семестр   11.01 – 27.05

3 чверть – 11.01 – 18.03

4 чверть – 28.03 – 27.05


Канікули: осінні   – 24.10 – 01.11

зимові– 24.12 – 11.01


Розклад уроків   11 классу


Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

1






2






3






4






5






6






7






8






9






10







Учителі, які викладають у класі

Українська мова, література – Вінат Ірина Миколаївна

Англійська мова – Шабатіна Ганна Володимирівна

Алгебра  – Котик Оксана Миколаївна

Геометрія – Котик Оксана Миколаївна

Зарубіжна література – Рудова Наталія Миколаївна

Біологія – Черниш Людмила Яківна

Географія – Одінцова Наталія Михайлівна

Фізика – Решетнікова Валентина Анатоліївна

Хімія – Антоненко Олена Миколаївна

Історія, правознавство –  Польська Ольга Іванівна  

Технологія (дівчата) – Одінцова Наталія Михайлівна

Технологія (хлопці) – Кравчук Микола Олексійович

Фізична культура – Зганяйко Сергій Миколайович

Українська жестова мова – Рудова Наталія Миколаївна

Комп’ютерна підготовка –  Пірогов Сергій Олексійович

Слухова робота – Грицик Людмила Миколаївна

Слухова робота – Вінат Ірина Миколаївна

Музична ритміка –Науменко Наталія Іванівна 

Захист Вітчизни – Сінельніков 



Зайнятість у гуртках


Прізвище, ім’я учня

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Іжко Анастасія






Котляр Євгенія






Липова Ольга






Осіпова Анастасія






Сологубова Наталія






Сологубова Алевтина






Тіняєв Віктор








2.  СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ КЛАСУ


Всього учнів – 

Дітей інвалідів – 

Малозабезпечені сім’ї – 

Багатодітні сім’ї –  

Неповні сім’ї – 

Дітей сиріт – 

Дітей постраждалих від Чорнобильської аварії – 




Відомості про батьків



№ з/п

Прізвище, ім’я дитини

Батько

Місце роботи

Мати 

Місце роботи

1







2







3







4







5






6






7








Відомості про учнів


№ з/п

Прізвище, ім’я дитини

Дата народження

Основний діагноз

Супутні захворювання

Домашня адреса

1


І/1






2


К/6






3


Л/2






4


О/3






5

С/7






6

С/5






7


Т/3








Листок здоров’я


Прізвище, ім’я учня

Дата народження

Група з фізкультури

Термін дії

Зміна групи з фізкультури

Термін дії

Примітка

Іжко Анастасія







Котляр Євгенія







Липова Ольга







Осіпова Анастасія







Сологубова Наталія







Сологубова Алевтина







Тіняєв Віктор










3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ


І. Склад класу

У 11 класі навчається  учнів, з нихдівчінки і  хлопець. Клас вікової норми .

Показники успішності:

  • Учнів з високим рівнем навчальних досягнень –
  • Учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень –
  • Учнів з середнім рівнем навчальних досягнень –
  • Учнів з початковим рівнем навчальних досягнень –

В повних сім’ях виховуються 


ІІ. Згуртованість класу

Загальний розвиток учнів відповідає віку. Колектив згуртований, дружелюбний, організований, міцний. Всі учні спілкуються один з одним. Спільні інтереси – навчання, спілкування, заняття спортом, спільний відпочинок.Стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські . Дівчата і хлопець товаришують між собою. Учні переживають за успіхи і невдачі свого класу.


ІІІ. Організованість класу

Учні дисципліновані, відповідальні, можуть організовувати самостійно такі справи як прибирання класної кімнати, привітання з днем народження та ін.

Організованість класу на достатньому рівні.


IV. Громадська думка у класі

Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися.

Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та зі старшими.


V. Характер зв’язків у колективі

Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці.

Товаришують і в школі й поза нею.


VІ. Актив класу


VІІ. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу

Проведення тематичних виховних годин.

Учні класу беруть участь у всіх позашкільних заходах. І надалі прийматимуть активну участь класу у загальношкільних заходах.



4. ВИХОВНА МЕТА НА НОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ РІК


ЗАВДАННЯ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК


Тема, над якою працюватиме педагогічний колектив у 2015-2016 навчальному році: 

Здоров’язберігаюча і здоров’яформуюча діяльність закладу як фактор формування життєвих компетентностей вихованців з вадами слуху.

Цілі та завдання виховної роботи на 2015-2016  навчальний рік

Пріоритетні напрямки виховної роботи:

  1. Правове виховання

Правове виховання спрямоване на формування правової культури – виховання поваги до прав і свобод людини, виховання поваги до батьків, старших, оволодіння знаннями і дотримання законів України.

  1. Родинне виховання

Родинне виховання – запорука доброго розвитку не лише окремої особистості, але й українського народу. Родинне виховання ґрунтується на тісній співпраці батьків з педагогічним колективом школи.

  1. Національно-патріотичне виховання

Національне виховання – є пріоритетним аспектом виховної роботи у школі, зорієнтованим на українську культуру, мову, національно-патріотичні традиції. В основу національного виховання покладені принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи.

Патріотичне виховання – основа, на якій ґрунтується суспільство держави. Стати громадянином, тобто свідомим членом суспільства, відданим сином Вітчизни, дуже непросто.

Громадянином не народжуються. Виховувати в дитині громадянина – це означає навчати її жити заради Батьківщини.

  1. Трудове виховання

Трудове виховання – прищеплює працелюбність і шанобливе ставлення до праці, формувати творчий підхід до вибору майбутньої професії, цілеспрямованість, уміння планувати своє життя.

  • Прибирання класних приміщень.
  • Оформлення класних кімнат і кабінетів.
  • Ремонт підручників.
  • Чергування в класі, школі, їдальні.
  • Благоустрій шкільного подвір’я.
  • Насадження кущів та дерев.
  • Створення клумб.
  • Естетичне виховання

Естетичне виховання прищеплює дітям естетичні почуття, формує вміння бачити прекрасне і красиве, комічне і трагічне, розвиває художньо-естетичне сприйняття, естетичний смак і оцінювання, виховує естетичні цінності.


  1. Морально-етичне виховання

Морально-етичне виховання – сприяє розвитку у дітях таких якостей, як доброта, людяність, щирість, повага одне до одного. Учні відкривають для себе незаперечну істину: кожна людина, що приходить у світ, є унікальною особистістю.

  1. Екологічне виховання

Екологічне виховання –передбачає забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, сформувати розуміння, що природа – першооснова існування людини, а людина – частина природи.


  1. Формування здорового способу життя

Формування здорового способу життя – має на меті навчити дітей цінувати власне здоров’я і дбати про нього, формувати такий світогляд учнів, що створить у них потребу ведення здорового способу життя.

Система роботи включає в себе організацію шкільного режиму: дотримання у школі гігієнічних норм щодо освітлення, температури повітря, шкільного обладнання, раціонального харчування, загартування; профілактичне медичне обстеження, пропаганду здорового способу життя і включення учнів у різні види спортивно-фізкультурної діяльності.

  1. Розвиток пізнавальної активності

Розвиток пізнавальної активності спрямований на заохочення та підтримання школярів у прагненні здобуття нових знань, розвиток гармонійної, інтелектуально і духовно багатої особистості.

  Встановлено, що формування інтересу, активізація діяльності учнів, тобто інтелектуальне виховання ефективно здійснюється шляхом проведення:

  • інтелектуальних конкурсів;
  • виставки дитячих робіт, виконаних у гуртках;
  • урочистих годин по відзначенню кращих учнів.

Мета виховної роботи:

Організація колективу, формування культури поведінки на уроках та в     позаурочний час, закріплення основ загальнолюдської культури поведінки.

Завдання виховної роботи:

  • Сприяння розвитку особистості дитини, формування її інтелектуального, морального потенціалу.
  • Виховання поваги до себе та інших.
  • Виховання згуртованості, дисциплінованості, почуття колективізму.
  • Виховання культури поведінки, поваги до вчителів, старших, батьків.
  • Виховування добрих, чуйних, милосердних, турботливих, щирих людей.
  • Сприяння розвитку пізнавальних інтересів.
  • Сприяння розвитку пам’яті, уваги, мислення.
  • Систематичне ведення роботи з питань основ безпечної поведінки вдома та школі.

Виховна мета класного керівника:

  • Формування моральних якостей та інтелектуальних здібностей дитини з метою всебічного розвитку особистості
  • Підготовка учнів до професійної діяльності.
  • Підготовка учнів до самостійного суспільного та сімейного  життя.


5.  АКТИВ КЛАСУ 


№ з/п

Доручення

Прізвище, ім’я учня

1



2



3



4



5



6



7






6. РОБОТА З БАТЬКАМИ


Батьківський комітет


Тематика батьківських зборів


№ з/п

Дата

Тема зборів

1


Організація роботи з учнями 11с класу в 2015-2016 навчальному році

2


Психологічні особливості старших підлітків

3


Підсумки роботи класу за І семестр

4


Схильності та інтереси дитини у виборі професії

5


Підсумки роботи класу за ІІ семестр і за рік



7.  ЗАЙНЯТІСТЬ УЧНІВ 


№ з/п

Список класу

Зайнятість

І семестр

Зайнятість

ІІ семестр

1

Іжко Анастасія



2

Котляр Євгенія



3

Липова Ольга



4

Осіпова Анастасія



5

Сологубова Алевтина



6

Сологубова Наталія



7

Тіняєв Віктор









8.  ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНИХ ГОДИН



Дата

Тема години спілкування

Задіяні учні

Наочність

Самооцінка

04.09

Вчи і поважай правила дорожнього руху




11.09

За крок до біди




18.09

Посієш звичку, пожнеш характер




25.09

Твоє здоров’я в твоїх руках




02.10

Люди сильні один одним




09.10

Як і чим випробовується дружба




16.10

Моральне повчання притчі




23.10

Молодь та міліція. Що потрібно знати




06.11

Рід, родина, рідне




13.11

Про що розповів сімейний альбом




20.11

Здоров’я дитини — щастя кожної родини




27.11

Без сімї нема щастя на землі




04.12

Злочин і кара




11.12

«А в очах сльоза …» (до Дня визволення м. Черкаси від фашистських загарбників)




18.12

Виконуй обовязки і поважай правопорядок




25.12

Правила і закони в твоєму житті










9. ЩОДЕННИКІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ


Виховання свідомого ставлення до навчання і дисципліни.

№ з/п

П.І учня

Зміст роботи

Дата


































Робота з учнями, схильними до правопорушень


№ з/п

П.І учня

Зміст роботи

Дата


































Робота з обдарованими дітьми


№ 

з/п

П.І учня

Зміст роботи

Дата














































10.  ЩОДЕННИК ІНДИВІДУАЛЬНОЇ  РОБОТИ З БАТЬКАМИ


Питання свідомого ставлення до навчання і дисципліни


№ з/п

П.І учня

Зміст роботи

Дата


















































11. ОСНОВНИЙ ПЛАН

ВЕРЕСЕНЬ

Місячник безпеки руху і попередження дитячого травматизму

Дата

Тема

Примітки


Загальношкільні заходи


01.09

Проведення урочистої лінійки до Дня знань


07.09

Олімпійський тиждень


17.09

Організація учнівським самоврядуванням дня «Я вулиця, тебе, не боюся»


18.09

День здоров’я. Спортивно-розважальна гра «Подорож країною Здоров’я »


22.09

Проведення  заходів    на тему  «Хай  вічно  горить  вогонь  пам’яті»


25.09

Вибори класних активів і шкільного парламенту учнів



Виховні години


04.09

Вчи і поважай правила дорожнього руху


11.09

За крок до біди


18.09

Посієш звичку, пожнеш характер


25.09

Твоє здоров’я в твоїх руках



Позакласні заходи



«Основні види ДТП. Поведінка у разі ДТП»



«Обережно – дорога!»



Заходи по збереженню життя та здоров'я дітей


01.09

Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів у закладі


02.09

Бесіда «Правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях»


03.09.

Бесіда «Увага! Небезпечні предмети»


04.09.

Бесіда «Правила поводження з газо- та електроприладами»


09.09.

Бесіда «Безпечна дорога до школи. Безпека в школі»


10.09.

Оформлення класного куточка з охорони життя і здоров’я дітей.


17.09.

Бесіда «Мобільні телефони


24.09.

Бесіда «Педикульоз – інфекційне захворювання».


25.09

Будь обережним пiд час екскурсiї, походу



Організаційні заходи



Організація чергування по школі 


щотижня

Перевірка щоденників


щоп’ятниці

Санітарна година



Робота з батьками


27.08

Батьківські збори: Організація роботи з учнями 9 класу в 2015-2016 навчальному році


08.09

Бесіда про зовнішній вигляд учня.


11.09

Бесіда про виконання дом. завдань.


16.09

Консультації для батьків.


23.09

Анкетування батьків «Чи розумію я свою дитину?»


Протягом  місяця

Відвідування учнів вдома з метою вивчення житлово-побутових умов та уточнення соціальних паспортів класів



Внутрішньошкільний контроль



Аналіз роботи класних керівників



Перевірка особових справ



Перевірка щоденників



Позапланові заходи






ЖОВТЕНЬ

Місячник морально – етичного виховання 


ЛИСТОПАД

Місячник сімейного виховання 



ГРУДЕНЬ

Місячник громадського та морально-правового виховання

Дата

Тема

Примітки


Загальношкільні заходи


01.12

Відзначення Дня людей з особливими потребами


02.12

Міжнародний день боротьби зі СНІДом


04.12

Лицарський турнір «Нумо, хлопці-українці!», присвячений Дню збройних сил України


07.12

Заходи до всеукраїнського тижня  права


10.12

Бесіда з елементами рольової гри  «Школа прав дитини» (із залучення громадськості)


10.12

Відкриття майстерні Діда Мороза –колективна творча справа «Новорічний дарунок ялинці»


11.12

Фотогалерея  «Закони життя нашого класу»


11.12-

17.12

Тиждень народознавства. Проведення тематичних бесід, народ - них ігор до свята Андрія


16.12

Виховний захід “Читайлик” І тур


18.12

Ознайомлення з Декларацією Прав Дитини


22.12

Конкурс  «Новорічне свято у нашому класі»


протягом місяця

Підготовка та проведення Новорічних свят


25.12

Новорічні свята



Виховні години


04.12

Злочин і кара


11.12

«А в очах сльоза …» (до Дня визволення м. Черкаси від фашистських загарбників)


18.12

Виконуй обовязки і поважай правопорядок


25.12

Правила і закони в твоєму житті



Позакласні заходи


02.12

СНІД – загроза людства


17.12

Круглий стіл «Людина починається з добра»



Заходи по збереженню життя та здоров'я дітей


09.12

Бесіда «Гігієна одягу та взуття»


14.12

Бесіда «Як загартувати себе»


18.12

Правила безпеки під час святкування новорічних свят.


24.12

Бесіда «Заборона користування піротехнічними іграшками»


25.12

Первинний інструктаж з правил поведінки на зимових канікулах: правила вуличного руху, поведінки в транспорті та в громадських місцях, пожежна безпека.



Організаційні заходи



Чергування по школі


щотижня

Перевірка щоденників



Робота з батьками


10.12

Анкетування «Батьки і школа»


23.12.

Батьківські збори: Підсумки роти класу за І семестр






Внутрішньошкільний контроль



Перевірка класних журналів



Перевірка журналів ГПД



Перевірка протоколів батьківських зборів






Позапланові заходи










12. ЗВІТ ПРО ВИХОВНУ РОБОТА З УЧНЯМИ ПО НАПРЯМКАХ

І.Громадянське виховання.


Заходи

Дата

Відповідальний

Відмітка 

1

Злочин і кара

04.12



2

Виконуй обовязки і поважай правопорядок

18.12



3

Правила і закони в твоєму житті

25.12



4





5





6





7






ІІ.Родинно-сімейне виховання.


Заходи

Дата

Відповідальний

Відмітка 

1

Рід, родина, рідне

06.11



2

Про що розповів сімейний альбом

13.11



3

Здоров’я дитини — щастя кожної родини

20.11



4

Без сімї нема щастя на землі

27.11



5





6






ІІІ. Військово – патріотичне виховання


Заходи

Дата

Відповідальний

Відмітка 

1

«Визволення України від німецько-фашистських загарбників»

23.10



2

«А в очах сльоза …» (до Дня визволення м. Черкаси від фашистських загарбників)

11.12



3





4





5






ІV. Трудове виховання


Заходи

Дата

Відповідальний

Відмітка 

1





2





3





4





5






V.  Художньо – естетичне виховання


Заходи

Дата

Відповідальний

Відмітка 

1





2





3





4





5







VІ.  Моральне виховання

Заходи

Дата

Відповідальний

Відмітка 

1

Люди сильні один одним

02.10



2

Як і чим випробовується дружба

09.10



3

Моральне повчання притчі

16.10



4

Молодь та міліція. Що потрібно знати

23.10



5

«Кого ми називаємо людиною?»

22.10



6





7





8






VІІ.Екологічне виховання


Заходи

Дата

Відповідальний

Відмітка 

1





2





3





4





5






VІІІ. Формування здорового способу життя


Заходи

Дата

Відповідальний

Відмітка 

1





2





3





4





5






ІХ.Превентивне виховання


Заходи

Дата

Відповідальний

Відмітка 

1

Бесіда:Міжнародний день прав людей

10.12



2





3





4





5






Х. Правова освіта 

Заходи

Дата

Відповідальний

Відмітка 

1

Злочин і кара

04.12



2

Виконуй обовязки і поважай правопорядок

18.12



3

Правила і закони в твоєму житті

25.12



4





5






ХІ. Сприяння творчому росту особистості

Заходи

Дата

Відповідальний

Відмітка 

1





2





3





4





5






ХІІ. Робота по попередженню дитячого травматизму

Заходи

Дата

Відповідальний

Відмітка 

1

Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів у закладі

01.09



2

Бесіда «Правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях»

02.09



3

Бесіда «Увага! Небезпечні предмети»

03.09.



4

Бесіда «Правила поводження з газо- та електроприладами»

04.09.



5

Бесіда «Безпечна дорога до школи. Безпека в школі»

09.09.



6

Оформлення класного куточка з охорони життя і здоров’я дітей.

10.09.



7

Бесіда «Мобільні телефони

17.09.



8

Бесіда «Педикульоз – інфекційне захворювання».

24.09.



9

Будь обережним пiд час екскурсiї, походу

25.09



10

Бесіда «Пропаганда здорового способу життя»

07.10



11

Бесіда «Як запобігти отруєнню грибами»

15.10



12

Первинний інструктаж з правил поведінки на осінніх канікулах: правила вуличного руху, поведінки в транспорті та в громадських місцях, пожежна безпека

25.10



13

Бесіда «Про правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу.»

02.11



14

Бесіда «Запалювальні засоби, від яких виникають пожежі. Небезпечність гри з вогнем»

12.11



15

Бесіда «Профілактика грипу та ГРВІ»

16.11



16

Бесіда «Правильна постава та її значення для здоров'я школяра»

18.11



17

Бесіда «Небезпечне місцезнаходження для дітей – будівельний майданчик»

25.11



18

Бесіда «Гігієна одягу та взуття»

09.12



19

Бесіда «Як загартувати себе»

14.12



20

Правила безпеки під час святкування новорічних свят.

18.12



21

Бесіда «Заборона користування піротехнічними іграшками»

24.12



22

Первинний інструктаж з правил поведінки на зимових канікулах: правила вуличного руху, поведінки в транспорті та в громадських місцях, пожежна безпека.

25.12



23





24












14. СТОРІНКА КОНТРОЛЮ


Дата

Результати перевірки

Здійснює перевірку

Виконати до...

Відмітка про виконання


























Склав: Пірогов Сергій

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
rchniy-vihovniy-plan_-rozrobka-klasnogo-kervnika.rar [51,81 Kb]
(Завантажили цей файл: 1592)



Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
27 июня 2020 10:20
  • Коментар написав: наталия
  • Реєстрація: --
  • Публікацій: 0
  • Коментарів: 0
Дуже цінна розробка, яка дасть можливість класним керівникам швидко спланувати виховну роботу з дітьми та всебічно реалізувати виховні цілі.

Дуже цінна розробка, яка дасть можливість класним керівникам швидко спланувати виховну роботу з дітьми та всебічно реалізувати виховні цілі.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.