-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 23-10-2019, 19:58
- 23 555
- 1
Орієнтовний перелік документації, яку
веде класний керівник:
- Класний журнал.
- Особові справи учнів.
- Табелі успішності учнів.
- План виховної роботи.
- Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
- Розробки сценаріїв виховних заходів.
- Тека психолого-педагогічних спостережень.
- Щоденник роботи з «важкими» учнями.
- Протоколи батьківських зборів.
- Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.
- Літопис або фотодокументи класних справ.
Циклограма класного керівника
Щоденно:
- Робота з тими, хто запізнюється, та виявлення причин відсутності учня.
- Організація чергування учнів.
- Індивідуальна робота з учнями.
- Контроль за зовнішнім виглядом.
Щотижня:
- Перевірка щоденників.
- Проведення заходів за планом.
- Робота з батьками за планом.
- Робота з вчителями-предметниками.
- Зустрічі з психологами або медсестрою, психолого-педагогічні спостереження.
Щомісяця:
- Відвідування уроків класу.
- Консультації психологів стосовно важковиховуваних дітей.
- Зустрічі з батьками за планом.
Один раз на семестр:
- Оформлення класного журналу.
- Семінар класних керівників.
- Аналіз виконання плану, корекція.
- Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету.
Один раз на навчальний рік:
- Оформлення особових справ.
- Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
- Статистичні дані.
Зміст роботи класного керівника
- Вивчення учнів.
- Об 'єднання учнів у колектив.
- Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
- Робота з батьками та громадськістю.
- Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
- Співпраця із шкільним психологом.
- Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.
- Індивідуальна робота з учнями.
- Побудова системи виховної роботи в класі.
- Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.
Пам'ятка щодо проведення виховних годин
Мета проведення:
- вивчити індивідуальні особливості учнів під час неформального спілкування;
- пізнавати інтереси учнів, розуміти їхні переживання та мотиви поведінки;
- обговорювати поточні події класу, району, держави.
Форма проведення:
- вільне спілкування вчителя з учнями;
- бесіди на заплановані теми;
- обговорення актуальних статей із газет;
- обговорення кінофільмів, книжок, вистав;
- зустріч із цікавими людьми;
- усні журнали;
- засідання прес-клубу;
- виступи учнівських лекторських груп;
- дискусії;
- години спілкування;
- тренінги;
- екскурсії;
- політичне інформування учнів.
«Золоті» правила класного керівника:
- Учитель має бути особистістю, яка приваблює дітей.
- Учитель повинен викликати любов та повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та спілкується з нею, у стосунках з нею чесний і відвертий.
- Учитель має бути веселим і жартівливим.
- Учитель має раціонально використовувати свій час.
- Учитель має бути доброзичливим.
- Учитель має постійно вдосконалюватись, розширювати свій кругозір.
- Гасло вчителя: «Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням».
- Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
- Учитель має створити колектив, в якому панує доброзичливість стосунків.
- Учитель має любити, захищати дитину, поважати її почуття.
Показники успішної діяльності класного керівника:
- Високий рівень ефективності виховної роботи з класним колективом.
- Високий рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівника, наявності в нього авторської педагогічної технології.
- Стиль взаємовідносин.
- Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника (уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати, зробити висновки).
- Активна співтворчість з класом.
- Контакт з батьками, залучення їх до співпраці.
- Володіння вмінням зацікавити вихованців власним захопленням, організувати дозвілля.
- Взаємний інтерес класного керівника та учнів один до одного, повагу учнів до класного керівника.
1 РЕЖИМ РОБОТИ ШКОЛИ:
Розклад дзвінків:
1 урок – 8.10 – 8.55
2 урок – 9.10 – 9.55
3 урок – 10.15 – 11.00
4 урок – 11.20 – 12.05
5 урок – 12.20 – 13.05
6 урок – 13.20 – 14.05
7 урок – 14.20 – 15.05
Структура навчального року
1 семестр 01.09 – 25.12
1 чверть – 01.09 – 23.10
2 чверть – 02.11 – 25.12
2 семестр 11.01 – 27.05
3 чверть – 11.01 – 18.03
4 чверть – 28.03 – 27.05
Канікули: осінні – 24.10 – 01.11
зимові– 24.12 – 11.01
Розклад уроків 11 классу
Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П’ятниця | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
5 | |||||
6 | |||||
7 | |||||
8 | |||||
9 | |||||
10 |
Учителі, які викладають у класі
Українська мова, література – Вінат Ірина Миколаївна
Англійська мова – Шабатіна Ганна Володимирівна
Алгебра – Котик Оксана Миколаївна
Геометрія – Котик Оксана Миколаївна
Зарубіжна література – Рудова Наталія Миколаївна
Біологія – Черниш Людмила Яківна
Географія – Одінцова Наталія Михайлівна
Фізика – Решетнікова Валентина Анатоліївна
Хімія – Антоненко Олена Миколаївна
Історія, правознавство – Польська Ольга Іванівна
Технологія (дівчата) – Одінцова Наталія Михайлівна
Технологія (хлопці) – Кравчук Микола Олексійович
Фізична культура – Зганяйко Сергій Миколайович
Українська жестова мова – Рудова Наталія Миколаївна
Комп’ютерна підготовка – Пірогов Сергій Олексійович
Слухова робота – Грицик Людмила Миколаївна
Слухова робота – Вінат Ірина Миколаївна
Музична ритміка –Науменко Наталія Іванівна
Захист Вітчизни – Сінельніков
Зайнятість у гуртках
Прізвище, ім’я учня | Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П’ятниця |
Іжко Анастасія | |||||
Котляр Євгенія | |||||
Липова Ольга | |||||
Осіпова Анастасія | |||||
Сологубова Наталія | |||||
Сологубова Алевтина | |||||
Тіняєв Віктор |
2. СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ КЛАСУ
Всього учнів –
Дітей інвалідів –
Малозабезпечені сім’ї –
Багатодітні сім’ї –
Неповні сім’ї –
Дітей сиріт –
Дітей постраждалих від Чорнобильської аварії –
Відомості про батьків
№ з/п | Прізвище, ім’я дитини | Батько | Місце роботи | Мати | Місце роботи |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
5 | |||||
6 | |||||
7 |
Відомості про учнів
№ з/п | Прізвище, ім’я дитини | Дата народження | Основний діагноз | Супутні захворювання | Домашня адреса |
1 І/1 | |||||
2 К/6 | |||||
3 Л/2 | |||||
4 О/3 | |||||
5 С/7 | |||||
6 С/5 | |||||
7 Т/3 |
Листок здоров’я
Прізвище, ім’я учня | Дата народження | Група з фізкультури | Термін дії | Зміна групи з фізкультури | Термін дії | Примітка |
Іжко Анастасія | ||||||
Котляр Євгенія | ||||||
Липова Ольга | ||||||
Осіпова Анастасія | ||||||
Сологубова Наталія | ||||||
Сологубова Алевтина | ||||||
Тіняєв Віктор |
3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
І. Склад класу
У 11 класі навчається учнів, з нихдівчінки і хлопець. Клас вікової норми .
Показники успішності:
- Учнів з високим рівнем навчальних досягнень –
- Учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень –
- Учнів з середнім рівнем навчальних досягнень –
- Учнів з початковим рівнем навчальних досягнень –
В повних сім’ях виховуються
ІІ. Згуртованість класу
Загальний розвиток учнів відповідає віку. Колектив згуртований, дружелюбний, організований, міцний. Всі учні спілкуються один з одним. Спільні інтереси – навчання, спілкування, заняття спортом, спільний відпочинок.Стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські . Дівчата і хлопець товаришують між собою. Учні переживають за успіхи і невдачі свого класу.
ІІІ. Організованість класу
Учні дисципліновані, відповідальні, можуть організовувати самостійно такі справи як прибирання класної кімнати, привітання з днем народження та ін.
Організованість класу на достатньому рівні.
IV. Громадська думка у класі
Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та зі старшими.
V. Характер зв’язків у колективі
Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці.
Товаришують і в школі й поза нею.
VІ. Актив класу
VІІ. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу
Проведення тематичних виховних годин.
Учні класу беруть участь у всіх позашкільних заходах. І надалі прийматимуть активну участь класу у загальношкільних заходах.
4. ВИХОВНА МЕТА НА НОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ЗАВДАННЯ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Тема, над якою працюватиме педагогічний колектив у 2015-2016 навчальному році:
Здоров’язберігаюча і здоров’яформуюча діяльність закладу як фактор формування життєвих компетентностей вихованців з вадами слуху.
Цілі та завдання виховної роботи на 2015-2016 навчальний рік
Пріоритетні напрямки виховної роботи:
- Правове виховання
Правове виховання спрямоване на формування правової культури – виховання поваги до прав і свобод людини, виховання поваги до батьків, старших, оволодіння знаннями і дотримання законів України.
- Родинне виховання
Родинне виховання – запорука доброго розвитку не лише окремої особистості, але й українського народу. Родинне виховання ґрунтується на тісній співпраці батьків з педагогічним колективом школи.
- Національно-патріотичне виховання
Національне виховання – є пріоритетним аспектом виховної роботи у школі, зорієнтованим на українську культуру, мову, національно-патріотичні традиції. В основу національного виховання покладені принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи.
Патріотичне виховання – основа, на якій ґрунтується суспільство держави. Стати громадянином, тобто свідомим членом суспільства, відданим сином Вітчизни, дуже непросто.
Громадянином не народжуються. Виховувати в дитині громадянина – це означає навчати її жити заради Батьківщини.
- Трудове виховання
Трудове виховання – прищеплює працелюбність і шанобливе ставлення до праці, формувати творчий підхід до вибору майбутньої професії, цілеспрямованість, уміння планувати своє життя.
- Прибирання класних приміщень.
- Оформлення класних кімнат і кабінетів.
- Ремонт підручників.
- Чергування в класі, школі, їдальні.
- Благоустрій шкільного подвір’я.
- Насадження кущів та дерев.
- Створення клумб.
- Естетичне виховання
Естетичне виховання прищеплює дітям естетичні почуття, формує вміння бачити прекрасне і красиве, комічне і трагічне, розвиває художньо-естетичне сприйняття, естетичний смак і оцінювання, виховує естетичні цінності.
- Морально-етичне виховання
Морально-етичне виховання – сприяє розвитку у дітях таких якостей, як доброта, людяність, щирість, повага одне до одного. Учні відкривають для себе незаперечну істину: кожна людина, що приходить у світ, є унікальною особистістю.
- Екологічне виховання
Екологічне виховання –передбачає забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, сформувати розуміння, що природа – першооснова існування людини, а людина – частина природи.
- Формування здорового способу життя
Формування здорового способу життя – має на меті навчити дітей цінувати власне здоров’я і дбати про нього, формувати такий світогляд учнів, що створить у них потребу ведення здорового способу життя.
Система роботи включає в себе організацію шкільного режиму: дотримання у школі гігієнічних норм щодо освітлення, температури повітря, шкільного обладнання, раціонального харчування, загартування; профілактичне медичне обстеження, пропаганду здорового способу життя і включення учнів у різні види спортивно-фізкультурної діяльності.
- Розвиток пізнавальної активності
Розвиток пізнавальної активності спрямований на заохочення та підтримання школярів у прагненні здобуття нових знань, розвиток гармонійної, інтелектуально і духовно багатої особистості.
Встановлено, що формування інтересу, активізація діяльності учнів, тобто інтелектуальне виховання ефективно здійснюється шляхом проведення:
- інтелектуальних конкурсів;
- виставки дитячих робіт, виконаних у гуртках;
- урочистих годин по відзначенню кращих учнів.
Мета виховної роботи:
Організація колективу, формування культури поведінки на уроках та в позаурочний час, закріплення основ загальнолюдської культури поведінки.
Завдання виховної роботи:
- Сприяння розвитку особистості дитини, формування її інтелектуального, морального потенціалу.
- Виховання поваги до себе та інших.
- Виховання згуртованості, дисциплінованості, почуття колективізму.
- Виховання культури поведінки, поваги до вчителів, старших, батьків.
- Виховування добрих, чуйних, милосердних, турботливих, щирих людей.
- Сприяння розвитку пізнавальних інтересів.
- Сприяння розвитку пам’яті, уваги, мислення.
- Систематичне ведення роботи з питань основ безпечної поведінки вдома та школі.
Виховна мета класного керівника:
- Формування моральних якостей та інтелектуальних здібностей дитини з метою всебічного розвитку особистості
- Підготовка учнів до професійної діяльності.
- Підготовка учнів до самостійного суспільного та сімейного життя.
5. АКТИВ КЛАСУ
№ з/п | Доручення | Прізвище, ім’я учня |
1 | ||
2 | ||
3 | ||
4 | ||
5 | ||
6 | ||
7 |
6. РОБОТА З БАТЬКАМИ
Батьківський комітет
Тематика батьківських зборів
№ з/п | Дата | Тема зборів |
1 | Організація роботи з учнями 11с класу в 2015-2016 навчальному році | |
2 | Психологічні особливості старших підлітків | |
3 | Підсумки роботи класу за І семестр | |
4 | Схильності та інтереси дитини у виборі професії | |
5 | Підсумки роботи класу за ІІ семестр і за рік |
7. ЗАЙНЯТІСТЬ УЧНІВ
№ з/п | Список класу | Зайнятість І семестр | Зайнятість ІІ семестр | |
1 | Іжко Анастасія | |||
2 | Котляр Євгенія | |||
3 | Липова Ольга | |||
4 | Осіпова Анастасія | |||
5 | Сологубова Алевтина | |||
6 | Сологубова Наталія | |||
7 | Тіняєв Віктор | |||
8. ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНИХ ГОДИН
Дата | Тема години спілкування | Задіяні учні | Наочність | Самооцінка |
04.09 | Вчи і поважай правила дорожнього руху | |||
11.09 | За крок до біди | |||
18.09 | Посієш звичку, пожнеш характер | |||
25.09 | Твоє здоров’я в твоїх руках | |||
02.10 | Люди сильні один одним | |||
09.10 | Як і чим випробовується дружба | |||
16.10 | Моральне повчання притчі | |||
23.10 | Молодь та міліція. Що потрібно знати | |||
06.11 | Рід, родина, рідне | |||
13.11 | Про що розповів сімейний альбом | |||
20.11 | Здоров’я дитини — щастя кожної родини | |||
27.11 | Без сімї нема щастя на землі | |||
04.12 | Злочин і кара | |||
11.12 | «А в очах сльоза …» (до Дня визволення м. Черкаси від фашистських загарбників) | |||
18.12 | Виконуй обовязки і поважай правопорядок | |||
25.12 | Правила і закони в твоєму житті | |||
9. ЩОДЕННИКІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ
Виховання свідомого ставлення до навчання і дисципліни.
№ з/п | П.І учня | Зміст роботи | Дата |
Робота з учнями, схильними до правопорушень
№ з/п | П.І учня | Зміст роботи | Дата |
Робота з обдарованими дітьми
№ з/п | П.І учня | Зміст роботи | Дата |
10. ЩОДЕННИК ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ З БАТЬКАМИ
Питання свідомого ставлення до навчання і дисципліни
№ з/п | П.І учня | Зміст роботи | Дата |
11. ОСНОВНИЙ ПЛАН
ВЕРЕСЕНЬ
Місячник безпеки руху і попередження дитячого травматизму
Дата | Тема | Примітки |
Загальношкільні заходи | ||
01.09 | Проведення урочистої лінійки до Дня знань | |
07.09 | Олімпійський тиждень | |
17.09 | Організація учнівським самоврядуванням дня «Я вулиця, тебе, не боюся» | |
18.09 | День здоров’я. Спортивно-розважальна гра «Подорож країною Здоров’я » | |
22.09 | Проведення заходів на тему «Хай вічно горить вогонь пам’яті» | |
25.09 | Вибори класних активів і шкільного парламенту учнів | |
Виховні години | ||
04.09 | Вчи і поважай правила дорожнього руху | |
11.09 | За крок до біди | |
18.09 | Посієш звичку, пожнеш характер | |
25.09 | Твоє здоров’я в твоїх руках | |
Позакласні заходи | ||
«Основні види ДТП. Поведінка у разі ДТП» | ||
«Обережно – дорога!» | ||
Заходи по збереженню життя та здоров'я дітей | ||
01.09 | Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів у закладі | |
02.09 | Бесіда «Правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях» | |
03.09. | Бесіда «Увага! Небезпечні предмети» | |
04.09. | Бесіда «Правила поводження з газо- та електроприладами» | |
09.09. | Бесіда «Безпечна дорога до школи. Безпека в школі» | |
10.09. | Оформлення класного куточка з охорони життя і здоров’я дітей. | |
17.09. | Бесіда «Мобільні телефони | |
24.09. | Бесіда «Педикульоз – інфекційне захворювання». | |
25.09 | Будь обережним пiд час екскурсiї, походу | |
Організаційні заходи | ||
Організація чергування по школі | ||
щотижня | Перевірка щоденників | |
щоп’ятниці | Санітарна година | |
Робота з батьками | ||
27.08 | Батьківські збори: Організація роботи з учнями 9 класу в 2015-2016 навчальному році | |
08.09 | Бесіда про зовнішній вигляд учня. | |
11.09 | Бесіда про виконання дом. завдань. | |
16.09 | Консультації для батьків. | |
23.09 | Анкетування батьків «Чи розумію я свою дитину?» | |
Протягом місяця | Відвідування учнів вдома з метою вивчення житлово-побутових умов та уточнення соціальних паспортів класів | |
Внутрішньошкільний контроль | ||
Аналіз роботи класних керівників | ||
Перевірка особових справ | ||
Перевірка щоденників | ||
Позапланові заходи | ||
ЖОВТЕНЬ
Місячник морально – етичного виховання
ЛИСТОПАД
Місячник сімейного виховання
ГРУДЕНЬ
Місячник громадського та морально-правового виховання
Дата | Тема | Примітки |
Загальношкільні заходи | ||
01.12 | Відзначення Дня людей з особливими потребами | |
02.12 | Міжнародний день боротьби зі СНІДом | |
04.12 | Лицарський турнір «Нумо, хлопці-українці!», присвячений Дню збройних сил України | |
07.12 | Заходи до всеукраїнського тижня права | |
10.12 | Бесіда з елементами рольової гри «Школа прав дитини» (із залучення громадськості) | |
10.12 | Відкриття майстерні Діда Мороза –колективна творча справа «Новорічний дарунок ялинці» | |
11.12 | Фотогалерея «Закони життя нашого класу» | |
11.12- 17.12 | Тиждень народознавства. Проведення тематичних бесід, народ - них ігор до свята Андрія | |
16.12 | Виховний захід “Читайлик” І тур | |
18.12 | Ознайомлення з Декларацією Прав Дитини | |
22.12 | Конкурс «Новорічне свято у нашому класі» | |
протягом місяця | Підготовка та проведення Новорічних свят | |
25.12 | Новорічні свята | |
Виховні години | ||
04.12 | Злочин і кара | |
11.12 | «А в очах сльоза …» (до Дня визволення м. Черкаси від фашистських загарбників) | |
18.12 | Виконуй обовязки і поважай правопорядок | |
25.12 | Правила і закони в твоєму житті | |
Позакласні заходи | ||
02.12 | СНІД – загроза людства | |
17.12 | Круглий стіл «Людина починається з добра» | |
Заходи по збереженню життя та здоров'я дітей | ||
09.12 | Бесіда «Гігієна одягу та взуття» | |
14.12 | Бесіда «Як загартувати себе» | |
18.12 | Правила безпеки під час святкування новорічних свят. | |
24.12 | Бесіда «Заборона користування піротехнічними іграшками» | |
25.12 | Первинний інструктаж з правил поведінки на зимових канікулах: правила вуличного руху, поведінки в транспорті та в громадських місцях, пожежна безпека. | |
Організаційні заходи | ||
Чергування по школі | ||
щотижня | Перевірка щоденників | |
Робота з батьками | ||
10.12 | Анкетування «Батьки і школа» | |
23.12. | Батьківські збори: Підсумки роти класу за І семестр | |
Внутрішньошкільний контроль | ||
Перевірка класних журналів | ||
Перевірка журналів ГПД | ||
Перевірка протоколів батьківських зборів | ||
Позапланові заходи | ||
12. ЗВІТ ПРО ВИХОВНУ РОБОТА З УЧНЯМИ ПО НАПРЯМКАХ
І.Громадянське виховання.
№ | Заходи | Дата | Відповідальний | Відмітка |
1 | Злочин і кара | 04.12 | ||
2 | Виконуй обовязки і поважай правопорядок | 18.12 | ||
3 | Правила і закони в твоєму житті | 25.12 | ||
4 | ||||
5 | ||||
6 | ||||
7 |
ІІ.Родинно-сімейне виховання.
№ | Заходи | Дата | Відповідальний | Відмітка |
1 | Рід, родина, рідне | 06.11 | ||
2 | Про що розповів сімейний альбом | 13.11 | ||
3 | Здоров’я дитини — щастя кожної родини | 20.11 | ||
4 | Без сімї нема щастя на землі | 27.11 | ||
5 | ||||
6 |
ІІІ. Військово – патріотичне виховання
№ | Заходи | Дата | Відповідальний | Відмітка |
1 | «Визволення України від німецько-фашистських загарбників» | 23.10 | ||
2 | «А в очах сльоза …» (до Дня визволення м. Черкаси від фашистських загарбників) | 11.12 | ||
3 | ||||
4 | ||||
5 |
ІV. Трудове виховання
№ | Заходи | Дата | Відповідальний | Відмітка |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | ||||
5 |
V. Художньо – естетичне виховання
№ | Заходи | Дата | Відповідальний | Відмітка |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | ||||
5 |
VІ. Моральне виховання
№ | Заходи | Дата | Відповідальний | Відмітка |
1 | Люди сильні один одним | 02.10 | ||
2 | Як і чим випробовується дружба | 09.10 | ||
3 | Моральне повчання притчі | 16.10 | ||
4 | Молодь та міліція. Що потрібно знати | 23.10 | ||
5 | «Кого ми називаємо людиною?» | 22.10 | ||
6 | ||||
7 | ||||
8 |
VІІ.Екологічне виховання
№ | Заходи | Дата | Відповідальний | Відмітка |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | ||||
5 |
VІІІ. Формування здорового способу життя
№ | Заходи | Дата | Відповідальний | Відмітка |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | ||||
5 |
ІХ.Превентивне виховання
№ | Заходи | Дата | Відповідальний | Відмітка |
1 | Бесіда:Міжнародний день прав людей | 10.12 | ||
2 | ||||
3 | ||||
4 | ||||
5 |
Х. Правова освіта
№ | Заходи | Дата | Відповідальний | Відмітка |
1 | Злочин і кара | 04.12 | ||
2 | Виконуй обовязки і поважай правопорядок | 18.12 | ||
3 | Правила і закони в твоєму житті | 25.12 | ||
4 | ||||
5 |
ХІ. Сприяння творчому росту особистості
№ | Заходи | Дата | Відповідальний | Відмітка |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | ||||
5 |
ХІІ. Робота по попередженню дитячого травматизму
№ | Заходи | Дата | Відповідальний | Відмітка |
1 | Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів у закладі | 01.09 | ||
2 | Бесіда «Правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях» | 02.09 | ||
3 | Бесіда «Увага! Небезпечні предмети» | 03.09. | ||
4 | Бесіда «Правила поводження з газо- та електроприладами» | 04.09. | ||
5 | Бесіда «Безпечна дорога до школи. Безпека в школі» | 09.09. | ||
6 | Оформлення класного куточка з охорони життя і здоров’я дітей. | 10.09. | ||
7 | Бесіда «Мобільні телефони | 17.09. | ||
8 | Бесіда «Педикульоз – інфекційне захворювання». | 24.09. | ||
9 | Будь обережним пiд час екскурсiї, походу | 25.09 | ||
10 | Бесіда «Пропаганда здорового способу життя» | 07.10 | ||
11 | Бесіда «Як запобігти отруєнню грибами» | 15.10 | ||
12 | Первинний інструктаж з правил поведінки на осінніх канікулах: правила вуличного руху, поведінки в транспорті та в громадських місцях, пожежна безпека | 25.10 | ||
13 | Бесіда «Про правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу.» | 02.11 | ||
14 | Бесіда «Запалювальні засоби, від яких виникають пожежі. Небезпечність гри з вогнем» | 12.11 | ||
15 | Бесіда «Профілактика грипу та ГРВІ» | 16.11 | ||
16 | Бесіда «Правильна постава та її значення для здоров'я школяра» | 18.11 | ||
17 | Бесіда «Небезпечне місцезнаходження для дітей – будівельний майданчик» | 25.11 | ||
18 | Бесіда «Гігієна одягу та взуття» | 09.12 | ||
19 | Бесіда «Як загартувати себе» | 14.12 | ||
20 | Правила безпеки під час святкування новорічних свят. | 18.12 | ||
21 | Бесіда «Заборона користування піротехнічними іграшками» | 24.12 | ||
22 | Первинний інструктаж з правил поведінки на зимових канікулах: правила вуличного руху, поведінки в транспорті та в громадських місцях, пожежна безпека. | 25.12 | ||
23 | ||||
24 |
14. СТОРІНКА КОНТРОЛЮ
Дата | Результати перевірки | Здійснює перевірку | Виконати до... | Відмітка про виконання |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.