• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн





    Творча характеристика класу
    • 21-10-2019, 22:54
    • 12 910
    • 1
    Творча характеристика класу.
    А ви пробували написати книгу про свій клас? ..
    Про тих, хто забирає, нерви, спокій, емоції, нерви?
    А на взаєм віддає сльози і сміх, вихованість і пустощі,
    і велике тепло -тепло своїх долонь! Спробуйте! У вас вийде!
    А ми ділимось з вами секретом своїх "теплих долонь!"

    Кожен класний колектив має своє обличчя, свій вік, свої традиції. І у кожного класу є свої маленькі та великі секрети! «Важливо не те, що ми різні, а те, що нам затишно разом».


    Секретами свого шкільного життя  ділиться 8-А клас Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37. 


    В книгу вміщено наступні матеріали:

    • творча характеристика 8-А класу Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  № 37;
    • соціальний проект «Теплі долоні». 


    Матеріали розраховані для використання класними керівниками, вчителями, заступниками директора з навчально виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів та керівниками гуртків позашкільних навчальних закладів


    Мій клас найкращий: з досвіду роботи організації класних колективів / За редакцією вчителя історії, класного керівника ---- класу ------- директора -------- загальноосвітньої школи -------------


    СЕКРЕТ ТЕПЛИХ ДОЛОНЬ

    Творча характеристика 

    класного колективу 8-А класу 

    Криворізької загальноосвітньої школи

    І – ІІІ ступенів №37

    Ми раді, що деякий час будемо з вами спілкуватися!

    У нашого класу є секрет!  І він в свою чергу складається з маленьких секретів, якими ми хочемо з вами поділитись. Бо на то ж він і секрет...

    Але все по-порядку, і спочатку -  знайомство.




     

    Нас порівну - 12 джентльменів та 12 леді!  

                                               Ось вам і перший секрет!

     
    Нас порівну - 12 джентльменів та 12 леді!  Ось вам і перший секрет


    Розділ І  «Міцний горішок»

    З початкової школи наш учитель Тетяна Михайлівна Косенко формувала з нас «клас-родину» - долонька до долоньки, усмішка до усмішки, сльозинка до сльозинки.  

    У старшій школі традиції класу не тільки не були втрачені, але й продовжували розвиватись. І ми перетворились в такий собі «міцний горішок». 

    В нашому класі п’ять відмінників: Гоцький Кирило, Ромашевський Єгор, Дерипаска Вікторія, Трошин Богдан, Жерновенков Дмитро.

    Про кожного з них можна сказати - в них вихована любов

    до знань.

    Одинадцять учнів навчаються на «добре» та «відмінно». Наполегливістю, неабияким прагненням досягти вершин знань відзначаються Гоцький Кирило, Синя Ангеліна,  Трошин Богдан, Гришан Іван, Жерновенков Дмитро, Оголь Ольга, Стрюц Єлизавета, Дерипаска Вікторія, Головко Дмитро. Вони - постійні учасники та переможці  предметних олімпіад та захисту науково-дослідницьких робіт, інтелектуальних конкурсів та змагань:

    • міжнародний конкурс з інформатики «Бобер» ;
    • Всеукраїнськаангломовна  гра «Гринвіч»;
    • Всеукраїнськагра  з математики «Кенгуру»;   
    • Всеукраїнський конкурс з українознавства "ПАТРІОТ" ;
    • Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня».

      


    ЛауреатомВсеукраїнської олімпіади з хімії, фізики, біології, математики у 2015-2016 н.р.  став   Жерновенков Дмитро, який посів почесне  3 місце з біології, 9 місце з математики, 9 місце з фізики, 10 місце з хімії.  У конкурсі-захисті НДР «Квітневі читання»  нашу школу  гідно представили Стрюц Єлизавета,  Трошин Богдан, Фомічова Світлана. Неодноразовою  учасницею районного та міського етапу конкурсу "Аніграфьонок"  в номінаціях "малюнок Раіпt", "графіка", "реклама", "презентація" стала Стрюц Єлизавета.

    Останні чотири роки клас тримає перше місце по школі за показниками навчання.



    Ми читаючий клас, одні з найактивніших відвідувачів дитячої бібліотеки №7. А завдяки класному керівникові Ірині Василівні Лук’яненко  стали читачами бібліотеки-філіалу №1 КЗК «Міська бібліотека для дорослих» КМР. Наш улюблений бібліотекар - Ганночка Лілія Михайлівна, яку ми запрошуємо до себе на класні часи.


    Хлопці та дівчата нашого класу є постійними членами шкільної збірної з легкої атлетики та волейболу, районних змагань з різних видів спорту. Улюблене місце відпочинку нашого класу – старий стадіон селища Бурщицький. До наших спортивних ігор на ньому часто долучаються і наші батьки. Взагалі, у нашого класу -спортивний характер!

    У ІІ семестрі 2016н.р. учнівський колектив 8-а класу брав участь у Третьомублагодійному фестивалі «Жити здорово!» Учні упродовж двох місяців  (квітень-травень 2016р.) творчо працювали над проектом  «Здоровий Я», який проводився за ініціативою громадської спілки «Міжнароднаспілка  «Єдиний  простір»та  за  підтримкиДніпропетровської облдержадміністрації. Під час участі у проекті  діти започаткували  та провели цілу низку заходів, спрямованих на пропаганду здорового способу життя, підвищення інтересу до любительського та професійного спорту, залучення молодших школярів  та їх батьків до занять фізкультурою.

    Ми всім класом відвідували заняття  з йоги. Це було неймовірно – одночасно смішно  і складно! Старались усі! В кого виходило, а в кого – ні! Найдовше ці заняття будуть згадувати наші хлопці!


    Ох, вже ця йога!

    Спортивне свято для дітей "Здоровий Я - стиль мого життя!"

    Спортивний БАТЛ між хлопцями 7-8 класів

    Упродовж усього проекту  "Здоровий Я !" учні класу  шукали відповідь, що ж таке здоров'я?! І прийшли до висновку, що здоров'я - це та вершина, яку кожен повинен здолати сам. 

    Ми все робимо разом. Смішно, але навіть співати гарно у нас виходить хором.  Бувають у нас і сварки, «важливі» суперечки, бо у кожного ж характер! Але коли потрібно – ми знову долонька до долоньки!.. 

    І знову «міцний горішок»!  Це наш другий маленький секрет.

    Пряма мова.

    Ромашевський Егор,  староста класу

    «Староста- це виклик! Хвалять поодинці кожного, а за погане завжди першому «влітає» старості! Тоді я дуже хочу здати «портфель». Але частіше бувають нагороди – і я, по-чесному, хочу бути достойним старостою. Хочу навчитись гарно говорити. Хочу навчитись керувати і не злитись…» 

    Гоцький Кирило,  редактор класного блогу.

    «Кожного тижня я оновлюю інформацію у класному блозі, мені подобається самому писати тексти, вибирати фото, давати назви новинам. Мені допомагає Оля Оголь і класний керівник Ірина Василівна. Деякі сторінки ведуть мої однокласники. Нам довіряють писати про клас самостійно».

    Розділ ІІ  «Вітру не буде – треба гребти руками»

    Захоплення та таланти нашого колективу умовно можна поділити на три напрямки : спортивний, художньо-естетичний та просто «умілі руки».

    Як не дивно, але відмінники у нас хлопці (тільки одна дівчинка)!Але назвати їх «ботанами» не можна – вони усі займаються спортом серйозно і довго. 

    Ромашевський Єгор та Трошин Богдан відвідують секцію плавання в СК «Молодість». Вони завжди знаходять вільний час для улюблених занять.

    Єгор та Богдан вже вісім років приділяють улюбленому захопленню час , наполегливо удосконалюють свою майстерність. Мають відповідно І-й та ІІ-й дорослий спортивні розряди. І за партою вони теж разом.

    Жерновенков Дмитро відвідував секцію боротьби, а зараз є членом Атлет-клубу.

    Гоцький Кирило – займається в шкільній секціі з легкої атлетики. Є призером обласних змагань ( ІІ м.  та ІІІ м.). 

    Голуб Богдан та Кротов Данило – наші баскетболісти, займаються в секції  баскетболупри ДЮСШ №5. Тепер вони грають в одній команді, а колись були непримиренними суперниками, кожного дня «боролись» один з одним.

    Гришан Іван відвідує тир, є постійним учасником і призеромтурнірів з кульової стрільби. А Катерину Петрук взагалі наздогнати неможливо! Вона постійний член шкільної команди з легкої атлетики і волейболу.

    Неклеса Дмитро, Сердюк Костянтин та Терещенко Данило (які не так давно влились до нашого колективу) не відстають в спортивних досягненнях, відвідують гурток з легкої атлетики та волейболу при школі.

    Секрет простий – навіть «новачки» відчувають спортивний командний дух класу. Відставати – не в наших правилах! Тому в спортивних змаганнях, як правило, ми серед лідерів! 

    У нас, як на конкурсі «Танцюють всі!» Маємо чудовихтанцюристів різного спрямування! 

    Дерипаска Вікторія (танцювальний колектив «Сузір’я», ПК «Овація») -  мабуть народилась танцюючи! Солістка ансамблю, учасник і переможець багатьох регіональних та міжнародних конкурсів. Остання перемога її колективу «Сузір’я» – Гран-прі на Всеукраїнському фестивалі «Самоцвіти», що відбувався наприкінці листопада  у м. Львові.

    Вона одночасно хореограф і режисер класного танцювального колективу. На кожне свято наші дівчата ставлять новий танець. Встигає дівчинка бути і відмінницею.

    Стрюц Єлизавета – учасниця танцювального колективу при ПК ім. Богдана Хмельницького. Має нагороди і веселу добру вдачу! А ще вона пише казки і захищає дослідницькі роботи з біології та хімії.

    Справжній майстер гопака – Гуртовий Станіслав (танцювальний колектив «Калинонька», ПК «Овація»), хлопець закоханий у танці і свій колектив, займається в ньому з п’яти років. Відкритий на сцені, веселий у класі. За кордоном і вдома  він знайомить глядачів з красою українського національного танцю. Учасник і переможець міжнародних конкурсів.

    Вересень  2016р., КЗШ № 37

    Бегма Ірина,– займається у студії східного танцю.

    А Синя Ангеліна - майстриня на всі руки!  Автор сторінки «Місто Майстрів» у класному блозі. Зробить руками любий виріб, а останнім часом захопилась з мамою мистецтвом амігурумі!

    В класі малюють майже всі (інколи на партах), але визнаними художниками є Оголь Оля, Мамонова Євгенія, Поясок Аліна, дуже полюбляє їм допомагати Неклеса Дмитро. Плакати великі і маленькі – справа рук Віки Табулович! Останні малюнки на конкурс – до новорічних свят. А ще ми зберігаємо альбоми хлопців  з намальованими «войнушками» з п’ятого класу!

    Не було б у нас стільки цікавих фото, якби не талант піймати кадр у Ані Литвиненко та Софії Пелипець. Аня - ліричний фотограф (переможець обласного конкурсу з мистецтва фотографії), а Соня – справжній папараці, смішні фото – це її рук справа.

    Світлана Фомічова – наша красуня (трішки задається), але добра і весела. Останній титул – Міс Осінь. Але вона ще й Міс Нещасний випадок! В конкурсі Міс Осінь Світлана приймала участь знову з  гіпсом на руці. Але в класі є секрет – долонька до долоньки… Дівчатка допомогли і зробили так, що вона була найкраща. Нещасний випадок перетворили у щасливу перемогу!

    А костюм допомогла зробити член батьківського комітету, мама однокласника і просто талановита майстриня -  Олександра Валеріївна Гоцька. Неймовірний букет з листя створила  сестричка Світлани  - Яна. Ось так все і вийшло – разом прийшли до перемоги навіть з гіпсом на руці!

    Шкільні та класні заходи нам подобаються, бо можна розкрити свої таланти! Ми стараємось, щоб були яскраві костюми, гарно вивчені слова – це ж радість для інших! А ще тренування  - бо хвилюємось завжди!

    Ми дорослішаємо. Тому пробуємо себе у більш складних конкурсах і проектах. В цьому році ми вперше всім класом долучилися до міжнародного конкурсу-огляду партиcипативних проектів для дітей та молоді в Україні «Ми можемо більше! – Сприяння громадянській партиcипації молоді в регіонах України, Росії і Грузії».

    Діти за наставництва дорослих розробили і реалізували власну ініціативу, спрямовану на вирішення проблем громади, які мають суспільне значення. Група учнів сама визначила тему, знайшла спонсорів-батьків і кошти на реалізацію проекту, дотримуючись визначених для таких проектів критеріїв. Щоб стати учасником конкурсу-огляду діти відзняли та змонтували короткий промо-ролик до 5 хвилин про свій проект «Теплі долоні»: що і як було зроблено, , якого результату досягнуто, який суспільний ефект отримано.

    За результатами інтернет-голосування проект класу «Теплі долоні» набрав найбільшу кількість голосів, зайнявши у підсумку перше місце.



    Кращі проекти отримали запрошення представити їх на першомудитячо-юнацькому форумі «М18 – Ми можемо більше!» 29 жовтня в Київській міській державній адміністрації.



    Наступним етапом конкурсу була участь команди КЗШ№37 у дитячо-юнацькому форумі М18 «МЕНШІ 18 – МИ МОЖЕМО БІЛЬШЕ !» у м. Києві, де було здійснено захист проекту.



    Проект отримав перемогу у конкурсі, учасників проекту нагороджено навчальною екскурсією до м. Берліну з 05.12 по 11.12.2016 р.


    Мить перемоги! м. Київ, КМДА


    Зізнаємось, що і  сама перемога і нагородження у м. Києві були дуже приємними – відчували себе важливими!


    Під час участі у Київському дитячо-юнацькому  форумі «Менше 18: ми можемо більше!» ми зрозуміли, що значить бути причетним до чогось важливого. Ми із задоволенням взяли участь урізних заходах:


    • бренд-волл «Я в мерії»;

    •     виготовлення символа М18-«Журавлі миру»;

    •     виготовлення браслетів для воїнів АТО «Оберегі долі і добра»;

    •     виготовлення паперових долоней для Скатертини миру «Я голосую за мир»;

    •     інтеративна гра-презентація «Прес-весна на Дніпрових схилах»;

    •     виготовлення української іграшки-свістульки з глини;

    •     малювання манга-аніме;

    •     виготовлення ляльок мотанок; 

    •     складання послання меру й депутатам «Політичний креатив»;

    •     виготовлення політичних листівок «М18:ми маємо голос»;

    •     виготовлення янголят з фетру для воїнів АТО «Теплий янгол»;

    •     майстер-класи з лідерства самоврядування та громадянської активності: «Лідер, його команда та умови для впровадження змін на рівні району, міста, країни?», «Створення бренду лідера»;

    •     мистецькі майстер-класи та інтерактивна гра-презентація під загальним девізом «Кожен спроможний!»;

    •     у режимі нон-стоп культурно-просвітницька програма «Нам є що сказати!»: майстер-клас Збірної України з брейк–дансу, Збірної України зі стріт ворк ауту, команди JumpStyleТeam@PULSE;

    •     флешмоб від вокаліста гурту «Територія світла» Артура Пісковського;

    •     зустріч із зіркою українського репу Ярмаком за темою «Про політику в стилі реп»;

    •     ток-шоу з депутатами Київради «Діти VS політики: Київ - наше місто»;

    •     дискусійна трибуна «Що таке мир і як його зберігати. Діти і культура миру»;

    •     дискусія і перегляд молодіжних і конкурсних відео-проектів «Добрі справи»


    Прект «Теплі долоні» є довготривалим.  І тому наш клас спільно з 9-м класом  та іншими небайдужими учасниками готуємось до Новорічного благодійного ярмарку, на якому будемо продавати новорічні прикраси, що створили самі і наші батьки. А також проведемо майстер-класи для молодших школярів «Майстерня Діда Мороза», де будемо навчати їх творити новорічні дива власними теплими долоньками. Всі кошти підуть на підтримку хворих дітей, що перебувають на лікуванні в протитуберкульозному диспансері № 2.


    Зустрічі з зірками шоу-бізнесу

    Творчість в класі вирує в усіх кутках. Це не дивно, бо поряд з творчістю - завжди радість! А хто ж відмовиться радіти! У нас яскраві виставки, ярмарки, костюми на свята! І самі ми яскраві і веселі!

    Тому що ми все  робимо з радістю та теплими долонями. Це наш третій  маленький секрет.

    Пряма мова

    Дерипаска Вікторія,

    класний хореограф і просто відмінниця

    «Як мені вдається бути відмінницею? 

                 Гарно навчатись – це дуже клопітка робота, тим паче коли ти намагаєшся поєднати це зі своїм хобі. У кожного різне захоплення: хтось полюбляє грати в шахи, хтось вміє гарно грати на скрипці, а я дуже люблю танцювати! 

    Хореографія – саме в цій сфері я бачу свою майбутню професію. Але для того щоб бути хореографом, замало навчитись гарно танцювати, необхідні ще знання, які я отримаю лише в школі. Розуміння, що всі знання, які ми отримуємо під час уроків допоможуть у майбутньому, мабуть, саме головне. Тому я намагаюсь якомога більше працювати над собою, гарно вчитися і не забувати про свою мрію – мрію стати хореографом!»

    Жерновенков Дмитро,

    відмінник, спортсмен, учасник олімпіад і захистів науково-дослідницьких робіт.


    «Наш клас дуже дружній, у мене тут багато друзів, з якими в мене гарні стосунки. Навіть незважаючи на мою проблему, мої однокласники мене підтримують і ніколи не сміються.»

    Розділ ІІІ  Фортеця «Батьки»


    Не вийшло б «міцного горішка», якби в усьому нас не підтримували наші найрідніші! Батьківський колектив класу вимагає окремої сторінки. 

    Знайомтесь! 

    Творчі, заповзятливі, неспокійні і вимогливі! Це все вони – батьки учнів! Без всяких секретів – нам просто пощастило! Вони теж талановиті! У кожного окрім роботи є ще й улюблена справа. Вони встигають перевіряти уроки, зустрічати вечорами дітей з танців та плавання, приймати участь в шкільних та класних заходах, допомагати з ремонтом і… відвідувати класні збори, задаючи безліч питань і роблячи безліч зауважень!

    Традиційно клас приймає участь у творчих виставках, де учні виставляють свої роботи з декоративно-прикладного мистецтва (вишивка, бісероплетіння, квілінг), образотворчого мистецтва, мистецтва фотографії. Все це можливо тільки при творчій підтримці батьківського колективу класу, який також є згуртованим, дружнім. Батьківський творчий потенціал різноманітний.

    Маємо майстрів по дереву, майстринь з вишивки, бісероплетіння, амігурумі, квілінгу, ландшафтного дизайну. А які печуть пиріжки і торти,  шиють костюми на свята! Особливими помічницями у організації виставок та ярмарків, звичайно, наш «золотий фонд» - бабусі!


    Колектив 8-А класу пишається своїми родинами, їм присвячено розділ у шкільному блозі «Місто Майстрів».  Ми вже виросли, багато чого робимо самі, але батьки завжди поряд. Вони залучають до шкільних справ і молодших братиків та сестричок.

    Букет на шкільний ярмарок від Поліни Гоцької

    Не так просто взяти цю «фортецю»! Але нам вдається маленькі долоньки притулити до великих рідних долонь. З нами поряд наші батьки! Це теж секрет!

    Пряма мова

    Стрюц Єлизавета, член шкільного дитячого об’єднання «Дивосвіт»

    «Моя бабуся – це БАБУСЯ! Поряд з нею добре, затишно, вона уважна до всіх моїх проблем, а ще вона майстриня і дуже схожа на мене, ой…, я на неї! Вона допомагає багато в моїх класних справах. Завжди на наші ярмарки плете нам неймовірні вінки з жовтого  листя та калини – всі дівчата в них фотографуються! Люблю тебе , моя бабусенька!»

    Розділ IV     «Де родився – там і згодився!»

    Не можна виховати патріота без знання історії свого народу, своєї держави. Не можна вивчити історію тільки за сторінками підручника. Тому ми  - мандруємо!

    Кожного року відбувається дві-три екскурсії. За період 2013-2016 рр. було проведено екскурсії до Національного історико-культурного заповідника «Чигирин», Національного історико-культурного заповідника «Запорозька Січ», до приватного музею зброї (м. Запоріжжя), Національного дендропарку «Софіївка», до м. Києва, до м. Берлін (ФРН), туристична екскурсія у с. Вільне (Широківський район), краєзнавча екскурсія «Кривий Ріг промисловий», Ботанічний сад (м. Кривий Ріг), навчальна екскурсія до Криворізького  педагогічного університету (хіміко-біологічний факультет).Екскурсії дають нам можливість дослідити історію рідного краю, міста. А такі місця як Запорозька Січ та гетьманська столиця Чигирин взагалі розбивають стереотипне уявлення про   важливі сторінки в історії держави, там просто торкаєшся історії руками і душею!

    Під час таких екскурсій і виховується щирий, а не пафосний патріотизм. Матеріали екскурсій ми використовуємо на уроках, а також створюємо навчальні проекти, які можна переглянути у класному  блозі.

    Традиція класу, яка склалась сама по собі – кожного року в туристичний похід! Або восени, або в шкільному таборі! Неважливо, що інколи погода перевіряє нас на витривалість, задоволення від цього ще більше! Навіть наш директор  Світлана Василівна Пивовар завжди з нами! Нічого, що після дощу ми як розбите військо, але це здорово! А де ж іще,  як не в лісі можна влаштувати на килимі з листя  «малу кучу»!


    З п’ятого класу ми разом з класним керівником і батьками відвідуємо виставки в Міському виставковому залі. Були на виставці авторських ляльок (от  дівчата натішилися і нафотографувалися), ляльок -мотанок, виставці художника Г. Синиці. Постійно відвідуємо міський театр ім. Т.Г. Шевченка. Особливо подобаються новорічні вистави! А потім з гарячим чаєм в термосах і смаколиками йдемо до парку годувати голубів. Це теж традиція!


    Під час екскурсій дружба зростає ще більше. Поділився з товаришем пиріжком, сховався від дощу  під одною парасолею, порозумівся з вчителем, який здавався суворим. В дорозі долоні товариша відчуваються по-справжньому! Це наш четвертий секрет!

    Пряма мова

    Трошин Богдан,  фізорг класу, спортсмен, відмінник.

    «З дитинства батьки розвивали у мені захоплення подорожами. Та, нажаль, різні обставини стають на заваді подорожувань з родиною. Зате з класом ми подорожуємо постійно! Захоплюючі враження від духу козаччини на Хортиці; віднаповненого гетьманським  магнетизмом Чигирину; неймовірні відчуття, що викликала прогулянка алеями Софіївського парку…

    А туристичні походи – це кострище і поряд друзі!»

    Розділ V«Міцний горішок-2»

    Зізнаємось, що за нашими навчальними перемогами, насиченим шкільним життям,  звичайно, стоять наші вчителі і класний керівник!  Вони готують нас до олімпіад, навчають вести  науково-дослідницьку роботу, разом з нами започатковують і реалізують неймовірні проекти, дають цікаві уроки, а ще не дають списувати і задають багато домашнього завдання! А, отже, нам знову пощастило! 

    Наш класний керівник – Лук’яненко Ірина Василівна! Захоплення, як і належить класному керівникові , вчителю історії – старовинна холодна зброя, але особливо – козацька шабля! Ми «козакуємо» з нею на кожному уроці історії! 

    Вона теж «міцний горішок»! Любить дисципліну, якось бачить наші «гріхи» навіть на відстані, вимагає робити все як найкраще,  і щоб ніякої брехні! Ірина Василівна  автор наукових статей,  проектів, її учні переможці конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт.

     За гарну поведінку ми отримуємо від класного керівника… бублики (це – традиція)! А  якщо день «не задався», щоденник пече пальці – можна отримати цукерку, як моральну компенсацію! Але відповідати за все прийдетьсясамому! 

    Не менш «міцними» виглядають на уроках і всі наші вчителі,  озброєні знаннями, гумором і терпінням ( чесно кажучи, терпіння на нас потрібно багато). Коли закінчується терпіння з обох сторін, тоді ми влаштовуємо День Малинового варення – за чашкою чаю під час перерви і порозуміємось! І знову долонька вчителя до долоньки учня… Це мабуть останній маленький секрет.

    Пряма мова

       Литвиненко Анна,  класний фотограф

    «Наші вчителі  переважно молоді і тому на уроці стараються вдавати із себе суворих. Та де там! З нами все одно весело, і вони часто сміються з нами як дівчатка! Але смійся не смійся, а вірші – здай; калькулятор на контрольній  - Боже, збав; телефон – це зло;  і контрольні – по дзвонику! Ще наші вчителі жартівливо розповідають нам про ЗНО , щоб ми не лякались!» 

    Коли книгу було закінчено…

    11.12.2016 р. наша делегація повернулась з поїздки до Берліну, яка випала нам як нагорода за перемогу у проекті! Слово учасникам…

    Пряма мова

    Ангеліна Синя, учасник проекту, член делегації.

    «Я вперше за кордоном, тому мене вразило все. Я навіть не знаю  з чого почати…

    В німецькій гімназії нас здивувало, що учні 10-го класу вивчають програму нашого 8-го (ми одразу відчули себе такими розумними)! А ще вражаючий  за оснащенням  спортивний зал, а також окремий зал для занять фітнесом! 

    Особисто мені  запамяталасьекскурсія по Берліну  з колишнім безхатьком, бо ми побачили Берлін з іншого «непарадного» боку. Також ми відвідали Рейхстаг (це німецький парламент, як наша Рада) та старовинне місто Потсдам. В Рейхстазі ми дізналися про роботу німецького парламенту і усвідомили, що український парламент значно відрізняється від парламенту Німеччини. Потсдам нас вразив своїм дивовижним дизайном в стилі рококо (я раніше і не знала про таке), величезним парком Сансусі, що в перекладі з французької  означає «безтурботний». Парк просто неймовірної краси!

    Ми всі думали, як нам буде жаль, коли поїздка закінчиться… Але в літак ми вже біглиз усіг ніг! Бо скучили за домом, як ніколи! А ще, тільки не смійтесь,  нам усім дуже хотілось домашнього маминого борщу!..»

    Рейхстаг, м. Берлін

    Зустріч з німецькими студентами


    Екскурсія по Берліну з колишнім безхатьком

    В Берліні теж різдвяний настрій!...

    І про головне…

    Наше знайомство вважаємо відбулося! А що ж ми хотіли сказати? Який же він,  той наш великий секрет?..

    Ми – звичайний клас! У нас різні характери, не завжди прості. Ми дружимо і сваримось, сміємося і плачемо, у нас багато перемог і ще більше помилок.  Але у нас є головний  СЕКРЕТ ! Він дуже простий, але не всі його розуміють. Ми, здається, зрозуміли…

    ЩАСТЯ – ЦЕ ТИ ЗАРАЗ!

    ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ КРИВОМУ РОЗІ РАДИ

    КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №37 

    КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ



    РАЙОННИЙ КОНКУРС «МІЙ КЛАС НАЙКРАЩИЙ»

    за соціальної ініціативи Генерального директора прватного акціонерного товариства «Північний гірничо-збагачувальний комбінат» гірничо-металургійної групи «МЕТІНВЕСТ»



    СОЦІАЛЬНИЙ  ПРОЕКТДІЯЛЬНОСТІ  КЛАСНОГО  КОЛЕКТИВУ 

    КРИВОРІЗЬКОЇ  ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ  ШКОЛАІ-ІІІ  СТУПЕНІВ  №37


                                            Назва проекту: «Теплі долоні»

                 Клас: 8-А

    Класний керівник: Лук’яненко І. В.


    Кривий Ріг-2016



    Районний конкурс «Мій клас найкращий»

    за соціальної ініціативи Генерального директора приватного акціонерного товариства «Північний гірничо-збагачувальний комбінат» гірничо-металургійної групи «МЕТІНВЕСТ».


    Соціальний, громадсько-освітній  проект

    діяльності класних колективів 8-а та 9 класів

    Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37


    Назва проекту: «Теплі долоні» у рамках  міжнародного проекту «М18: ми можемо більше!»


    Тип проекту            

    •   за кінцевим результатом: освітньо-виховний;

    •   за кількістю учасників: масовий;

    •   за тривалістю: довготривалий;

    •   за характером контактів: зовнішній;

    •домінуючий вид діяльності: громадсько-освітній


    Основна ідея проекту  (опис проблеми, на яку спрямовано проект)   


    Недостатня обізнаність молоді в проблемах місцевої громади й низький рівень мотивації щодо свідомого та активного впливу на політичне життя суспільства - причини, які десятиліттями вели до занепаду громадянської свідомості українців. 


    Діти та підлітки не обов’язково є більш творчими, демократичними чи відкритими, ніж дорослі, але вони – інші, і вони привносять нові аспекти та перспективи в процеси прийняття рішень. Тому так важливо залучати дітей і підлітків, в ідеалі за підтримки дорослих, до опрацювання певних проблем і розробки власних проектів участі в житті громади.


    В рамках міжнародного проекту «М18: ми можемо більше! Сприяння громадянській партиципації молоді в регіонах України, Росії і Грузії!» та  за допомогою проекту учнів 8-а та 9 класів Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37  «Теплі долоні»  ми хочемо сприяти підвищенню громадянської активності учнів школи та формуванню їх демократичної культури. Впевнені, що в різних куточках країни здійснюється безліч волонтерських, культурних, освітніх та інших ініціатив, спрямованих на формування активної громадянської позиції та залучення дітей. В рамках проекту ми запрошуємо всіх зацікавлених дітей підтримати акцію учнів 8-а та 9 класів Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37 «Теплі долоні», що спрямована на допомогу хворим на туберкульоз дітям;розробити та реалізувати власні благодійні акції, проекти або поділитися успіхами вже здійснюваних ініціатив.


    Провідною ідеєю проекту «Теплі долоні» (далі – Проект) є залучення учнів 8-а, 9 класів, старшокласників школи та формування їх активної громадянської позиції завдяки

    • діалогам з політиками й владою,
    • презентації акції «Теплі долоні»
    • підтримці суспільно значущої ініціатив учнів 8-а, 9 класів щодо об’єднання якомога більше волонтерів зі всієї України для допомоги хворим на туберкульоз дітям.


    Інформація про учасників та співучасників проекту: 

    • учні   8-а, 9.класів;


    Інформація про співучасників проекту: 

    • учні школи;
    • педагогічні працівники школи;
    • мешканці мікрорайону міста;

    ·батьківська громада;

    • громадська організація «Агенція розвитку освітньої політики»;
    • Київський палац дітей та юнацтва;
    • центр творчості «Шевченківець»;
    • спілка ініціативної молоді;
    • арт-студія АЗУР;
    • майстерня декору «Пташка»;
    • громадські організації «Твій голос», «Пласт» та інші.
    • представники влади;
    • зірки шоу-бізнесу;
    • депутати Київради;
    • бізнесмени;


    Мета та завдання:  

    підвищення громадянської активності дітей і молоді, формування демократичної культури молодого покоління та соціальної небайдужості.

    Основними завданнями проекту є:


    • розвиток громадянських компетентностей і підвищення політичної та правової обізнаності учнів школи;
    • налагодження прямих контактів між українською і німецькою молоддю та стейкхолдерами;
    • допомогти дітям, що знаходяться на лікуванні в КЗ «Криворізький протитуберкульозний диспансер №2».


    Опис проекту та його основних етапів


    Коли мова заходить про хворих дітей, ми всі зазвичай опускаємо погляд і починаємо розмірковувати, часто в голос, про несправедливість життя. Це зрозуміло, тому що кількість дітей, які хворіють на туберкульоз, щороку невпинно зростає. Туберкульоз виникає внаслідок ураження організму бактеріями Mycobacterium tuberculosis complex. Внаслідок потрапляння мікобактерій в організм дітей в основному страждають органи дихання. Однак іноді зустрічається також туберкульоз суглобів та кісток, периферичних лімфовузлів, органів зору та сечостатевих органів. 


    Дуже часто лікування туберкульозу триває більше року і має комплексний характер: під час терапії поєднується лікування медикаментами з фізіотерапією; хірургічні методи застосовуються у випадку, коли традиційної терапії недостатньо. Часто сім'ї, в яких трапилося таке велике горе, не в змозі оплатити не тільки дороге лікування, а й забезпечити належний медичний догляд.


    Благодійна акція «Теплі долоні» спрямована на опрацювання певних проблем участі в житті громади та формування активної громадянської позиції молоді у підтримці хворих на туберкульоз дітей, які проходять стаціонарний  курс лікування у КЗ "Криворізький протитуберкульозний диспансер №2 "Дніпропетровської обласної ради".


    На наступних етапах реалізації проекту передбачається:

    - широке розповсюдження інформації про стан захворюваності дітей на туберкульоз в Україні та привернення уваги  до цієї проблеми небайдужих людей, політиків; 

    - презентації акції «Теплі долоні» широким колам громадськості в Україні та Німеччині; 

    - залучення вітчизняних і закордонних інвестицій для підтримки хворих на туберкульоз дітей.


      Завдання акції – широке розповсюдження інформації про стан і перспективи розвитку у сфері освіти України; залучення вітчизняних і закордонних інвестицій у систему освіти України; створення позитивного іміджу України та висвітлення діяльності кращих освітніх закладів, видатних особистостей у сфері освіти.

    навчальні візити та тренінги до Києва та Берліну


    Проект складається з трьох етапів: підготовчий, практичний, підсумковий


    План-графік реалізації заходів проекту

    Етапи

    Вид діяльності

    Терміни

    Підготовчий

    розроблення Проекту «Ми можемо більше!» 

    до 10.10.16

    Практичний

      1

    • змонтувати промо-ролик «Теплі долоні»  

    з 10.10.16

      2

    • відео завантажити на www.youtube.com та надіслати посилання на адресу [email protected] для громадської презентації та оцінювання 

    до 10.10.16

      3

    • взяти участь у визначенні переможців міжнародного «конкурсу-огляду партиципативних проектів для дітей та молоді  «Ми можемо більше! – Сприяння громадянській партиципації молоді в регіонах України, Росії і Грузії» шляхом відкритого інтернет-голосування

    з 15.10 .16

    до 20.10.16

      4

    • організувати підтримку проекту учнів 8-а та 9 класів Криворізької школи № 37 «Теплі долоні»; 
      • підготувати та розповсюдити звернення до учнів, випускників школи, батьківської громадськості  та мешканців шкіл міста щодо підтримки проекту «Теплі долоні»; 
      • змонтувати короткий промо-ролик «Теплі долоні»,  який висвітлює хід проведення проекту, його найкращі моменти 
      • висвітлення реалізації проекту «Теплі долоні» в засобах масової інформації,офіційному шкільному веб-сайті та блогах 8-а та 9 класів;


      5

    • долучитися до Київського дитячо-юнацького форуму «Менше 18: ми можемо більше!»:
      • бренд-волл «Я в мерії»;
      • виготовлення символа М18-«Журавлі миру»;
      • виготовлення браслетів для воїнів АТО «Оберегі долі і добра»;
      • виготовлення паперових долоней для Скатертини миру «Я голосую за мир»;
      • інтеративна гра-презентація «Прес-весна на Дніпрових схилах»;
      • виготовлення української іграшки-свістульки з глини;
      • малювання манга-аніме;
      • виготовлення ляльок мотанок, оберегів для воїнів АТО «Оберегі долі і добра»;
      • складання послання меру й депутатам «Політичний креатив»;
      • виготовлення політичних листівок «М18:ми маємо голос»;
      • виготовлення янголят з фетру для воїнів АТО «Теплий янгол»;
      • майстер-класи з лідерства самоврядування та громадянської активності: «Лідер, його команда та умови для впровадження змін на рівні району, міста, країни?», «Створення бренду лідера»;
      • мистецькі майстер-класи та інтерактивна гра-презентація під загальним девізом «Кожен спроможний!»;
      • у режимі нон-стоп культурно-просвітницька програма «Нам є що сказати!»: майстер-клас Збірної України з брейк–дансу, Збірної України зі стріт ворк ауту, команди JumpStyleТeam@PULSE;
      • флешмоб від вокаліста гурту «Територія світла» Артура Пісковського;
      • зустріч із зіркою українського репу Ярмаком за темою «Про політику в стилі реп»;
      • ток-шоу з депутатами Київради «Діти VS політики: Київ - наше місто»;
      • дискусійна трибуна «Що таке мир і як його зберігати. Діти і культура миру»;
      • дискусія і перегляд молодіжних і конкурсних відео-проектів «Добрі справи»


      29.10.2016

      6

    - взяти участь у міському саміті  лідерів учнівського самоврядування МАДО «Вчимося демократії разом» на базі Криворізької загальноосвітньої школи №128

      11.11.16 


      7

    - взяти участь у міжнародній культурно-освітній молодіжній поїздці до Берліна:

    • екскурсія по центру Берліна;
    • екскурсія містом з колишнім безхатьком «Берлін з незвичної перспективи»;
    • екскурсія до Берлінської телевежі;
    • прогулянка по району Кройцберг та відвідання галереї «East Side Gallery»;
    • екскурсія в Рейхстаг;
    • відвідання гімназії ім. Германа Елера, зустріч з 10-класниками та екскурсія школою;
    • екскурсія в Новому Палаці м. Потсдаму та парку Сансусі (Park Sanssouci);
    • відвідання університету , м. Потсдам;
    • відвідання молодіжного та сімейного центру FEZ та участь у різдвяному майстер-класі

    Організація Новорічної благодійної ярмарки «Різдвяний ангел» та майстер-класів по виготовленню новорічних іграшок на базі КЗШ № 37 (зібрані кошти витратити на благодійну допомогу дітям, що перебувають на лікуванні у міському протитуберкулезному диспансері №2


      05.12.16 – 

    . 11.12.16
















    16.12.2016 р.

    Підсумковий

    узагальнення та оформлення матеріалів із реалізації Проекту,

    - презентація результатів проектної діяльності:

    ·       створення відеоролика, який висвітлює хід проведення проекту, його найкращі моменти;

    ·       створення фото- звiту;

    - висвітлення досвіду підвищення громадянської активності учнів школи та формування їх демократичної культури, волонтерських  ініціатив

    у фахових виданнях, засобах масової інформації,офіційному шкільному сайті та блогах класів;

    -проведення волонтерами школи інформаційну співпрацю з дитячими колективами району;

    - підведення підсумків роботи з реалізації Проекту


    грудень 2016р. – травень 2017


    Очікуваний результат:

    дієвий вплив на формування активного покоління українських громадян.

    Автор матеріалу: Лук'яненко Ірина





    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Початкові класи / Середні класи / Старші класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    23 октября 2019 23:01
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 0
    Дуже цікаво!
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.