-
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини -
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3.
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3 -
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
Наші гості: 49
- 20-10-2019, 23:53
- 31 722
- 2
СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ
_____ класу ________________________________________
(назва закладу освіти)
1-й сем., 2-й сем. (підкреслити)
2019 - 2020 навчального року
Класний керівник: ____________________________
№ з/п | Прізвище, ім'я, по батькові здобувача освіти | Дата народження | Домашня адреса/телефон | Прізвище, ім'я, по батькові батьків | Ознаки сім’ї (особи)* | Дата відвідування |
(Відвідує і заповнює класний керівник)
___________________
* Ознаки сім’ї (особи) (відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 09.07.2014 № 450«Про затвердження форм обліку соціальних послуг сім’ям (особам), які перебувають у складних життєвих обставинах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 вересня 2014 р. за № 1076/25853):
1) одинока мати (батько);
2) діти, розлучені із сім’єю, які не є громадянами України і заявили про намір звернутися до компетентних органів із заявою про визнання біженцем;
3) сім’я трудових мігрантів;
4) неповнолітні батьки;
5) біженці або сім’я вимушених переселенців;
6) постраждалі від природних, техногенних катастроф;
7) один з батьків (особа) є громадянином іншої держави;
8) місцезнаходження одного з батьків невідоме;
9) інваліди та діти-інваліди;
10) сім’я, де є недієздатні особи/недієздатна особа;
11) сім’я усиновлювачів;
12) сім’я (особа) опікунів/піклувальників;
13) батьки, які перебувають у процесі розлучення;
14) засуджені до покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк;
15) особи, які повернулися з місць позбавлення волі;
16) особи, які перебувають у місцях попереднього ув’язнення;
17) особи, які постраждали від насильства в сім’ї;
18) діти, які постраждали від жорстокого поводження та насильства;
19) особи, які постраждали від торгівлі людьми;
20) особа, яка виявила намір відмовитися від новонародженої дитини;
21) сім’ї, де батьки зловживають наркотичними засобами і психотропними речовинами;
22) інше (дописати).
Гендерна характеристика класу:
хлопці – _______
дівчата – ________
Стан здоров’я здобувача освіти:
№ з/п | Прізвище, ім'я, по батькові здобувача освіти | Група здоров'я | Тимчасові розлади здоров’я | Хронічні соматичні хвороби | Психо-соматичні захворювання | Інвалідність | Примітка |
(Заповнює медпрацівник)
Позашкільна діяльністьздобувача освіти:
№ з/п | Прізвище, ім'я, по батькові здобувача освіти | Музична школа | Спортивна секція | Гурток, клуб тощо | Інше | Не відвідує ЗПО | Примітка |
(Заповнює класний керівник)
Соціальна поведінка здобувача освіти :
№ з/п | Прізвище, ім'я, по батькові здобувача освіти | Скоїв(ла) правопорушення | На обліку в ювенальній превенції | Адиктивна поведінка | Систематично порушує дисципліну | Конфлікти з вчителями, учнями |
(Заповнює класний керівник)
Інформація про соціальне середовище розвитку здобувача освіти:
№ з/п | Прізвище, ім'я, по батькові здобувача освіти | Повна сім’я | Неповна сім’я | Батьки, інші законні представники | Мало- забезпечена сім’я | Багато- дітна сім’я | Інше |
(Заповнює класний керівник)
Матерал додав: Бодик ЛіліяДякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.