• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн





    Цікава разробка. Ранкова зустріч "Зима"
    • 8-10-2019, 20:53
    • 17 467
    • 1
    Цікава разробка. Ранкова зустріч "Зима"

    Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з учителем, де кожна дитина вдумливо вітається з іншими дітьми, потім ділиться власним досвідом, інформацією. Ранкова зустріч – запланована, структурована зустріч, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Триває вона 15-25 хвилин і створює позитивну атмосферу на весь навчальний день.

    Вона має чотири основні компоненти:

    • вітання;
    • групове заняття (пісні, ігри, короткі заняття);
    • обмін інформацією (обговорюють важливі теми, дізнаються щось нове);
    • щоденні новини (можуть бути різноманітні завдання: заповнити календар, створення графіка погоди, розклад виконання робіт).

    При плануванні всіх компонентів зустрічі потрібно враховувати:

    • інтереси й ідеї окремих дітей;
    • навчальні теми;
    • ідеї, що виникли;
    • проблеми або занепокоєння, що витікають з відгуків або групових обговорень.

    Тема: Зима

    Мета: ознайомити дітей із ознаками зими; із змінами в живій і неживій природі, розвивати спостережливість, уважність, усне мовлення; сприяти розвитку пізнавальних інтересів; виховувати любов і бережливе ставлення до природи, вміння відчувати її красу.

    День 1. 

    Тема: Зима на порозі.

    Хід зустрічі

    1. Вітання.

    Доброго ранку, сонечко ясне,

    Доброго ранку, земле прекрасна,

    Доброго ранку, сніжок пухнастий,

    Доброго ранку клас привітний.

    А зараз, діти, будемо передавати сніжинку по колу й водночас промовляти свої вітання і побажання друзям.

    2. Обмін інформацією.

    Учні називають число, день, місяць. Зачитуємо віршик про понеділок(Додаток 1).

    Тема дня «Зима на порозі».

    - А зараз дітки зручно сідайте і послухайте розповідь про зиму.

    - А як цього року прийшла до нас зима?

    - Чи були ми готові до зустрічі зими?

    3. Групове заняття.

    • Гра «Назви ласкаво» (з іменниками даної теми).

    Сніг – сніжок, лід – льодок, бурулька – бурулечка, санки – санчатка, гора – гірка, лопата – лопаточка. (Учні можуть називати й свої пари слів)

    4. Щоденні новини.

    • Заповнення календаря.
    • Знайомство з планом на день.
    • Історичні події цього дня.
    • Народний календар дня.

    День 2. 

    Тема: Зимові розваги

    Мета: створити позитивний емоційний настрій, поглибити знання дітей про зимові розваги; згуртувати дітей.

    Хід зустрічі

    1. Вітання.

    Діти у колі. Вітання віршем:


    Я всміхаюсь сонечку:

    - Здрастуй, золоте!

    Я всміхаюсь хмаринці:

    - Привіт, білесенька!

    Я всміхаюсь сніжинці:

    - Hello, красуне!

    Я всміхаюсь вам:

    - Добрий день, дорогі!


    2. Обмін інформацією. Тема дня «Зимові розваги».

    Сідаймо зручненько на килимок і почнемо працювати.

    Відгадайте загадки:


    • Ми – спортсмени, нас обох

    Бачиш ти завжди удвох.

    Ми по снігу швидко линем

    Ще й стрибаємо з трампліну. 

    (лижі)

    T    По стежинці, по дорозі

    Бігти я у них не в змозі.

    По снігу не йдуть як слід,

    До вподоби – тільки лід. 

    (ковзани)


    • У зимовий студений час

    Люблять всі малята нас.

    З гірки ми рушаєм в путь,

    А на гірку нас везуть. 

    (санчата)

    T    Він – не лялька й не людина,

    На снігу стояти звик.

    В нього ніс – смачна морквина, 

    Хто це? Звісно…  

    (сніговик)



    - Так, діти, це все нам потрібно для зимових розваг.

    - А яка ваша улюблена зимова розвага? Чому?

    3. Групове заняття.

    Творча робота в групах «Склади малюнок» (пазли) (Додаток 2).

    - Дітки, а зараз ми допоможемо Зимі скласти кольорові малюнки, які вона, готуючись до виставки, розгубила. (У кожної групи свій малюнок. Складають його і розповідають про зимові розваги).

    4. Щоденні новини:

    • Спостереження за змінами в природі.
    • Робота з календарем природи.

    День 3. 

    Тема: Зима – справжня чарівниця.

    Мета: створити гарний настрій; розширювати знання учнів про зимову красу, розвивати уважність, спостережливість; виховувати естетичний смак.

    Хід зустрічі

    1. Вітання.

    - Доброго дня, любі діти!

    - Доброго дня!

    - А зараз дітки привітайте одне одного.

    У нашім класі друзі всі,

    Я, ти, ви, ми.

    То привітаймося швиденько,

    Щоб личка від усмішки зацвіли.

    (Діти обіймаються, потім говорять компліменти)

    2. Обмін інформацією.

    - Діти, який день тижня сьогодні? Яке число? Який місяць?

    Діти виконують вправу «Синоптик» (аналізують свої спостереження за погодою). 

    - Сьогодні, діти, тема дня «Зима – справжня чарівниця».

    Переглядаємо зимові пейзажі (Додаток 3).

    - Який пейзаж найбільше сподобався? Чому?

    3. Групове заняття.

    Зимова майстерня.

    - Діти, зараз ми будемо з вами виготовляти справжню зимову сніжинку.

    Показ сніжинок різної форми та виготовлення сніжинки.

    Кожна дитина виготовляє сніжинку. 

    Діти представляють свої вироби.

    4. Щоденні новини:

    • Протягом дня доповнюємо Зиму-чарівницю.
    • Складаємо сенкан до слова «Зима». 

    День 4. 

    Тема: Зроби добру справу.

    Мета: розширити знання дітей про зимуючих тварин та птахів; розвивати уважність, спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати доброту, почуття «дружнього плеча».

    Хід зустрічі

    1. Вітання.


    Другу руку простягни,

    Подаруй йому тепло.

    Посмішку усім пошли

    Добрий ранок!

    Добрий день!

    Нашу зустріч розпочнем!


    2. Обмін інформацією. Тема дня «Зроби добру справу».

    - Діти, ви зараз уважно подивіться на картинки звірів і птахів. А тепер назвіть тих, які залишаються у нас на зиму?

    - Діти, а чи легко знайти звірям і птахам їжу взимку?

    - Так, це зовсім не легко!

    - А що потрібно робити, щоб їм допомогти?

    - А у кого вдома є годівнички? (учні розповідають чим годують птахів)

    3. Групове заняття.

    • Творча вправа.

    - Намалюйте годівничку, яку б ви змайстрували для зимуючих птахів.

    Діти виконують малюнок, а потім розповідають про свою годівничку.

    • Гра «Відшукай слід» (робота в групах) (Додаток 4).

    Кожна група отримує вирізаних з паперу тварин, картки із зображенням їх слідів. Знаходять слід кожної тварини.

    4. Щоденні новини:

    • Поповнити свої годівнички зерном.
    • Намалюйте свою улюблену пташку.

    День 5. 

    Тема: Яким є сніжок?

    Мета: провести дослід із снігом; розвивати вміння спостерігати й аналізувати, працювати у групі; виховувати дружні й творчі стосунки між дітьми.

    Хід зустрічі

    1. Вітання.

    Діти сідають на килимок. Передають сніжинку, вітаються і говорять своїм однокласникам побажання.

    2. Обмін інформацією.

    • Відгадування загадки:

    Коли падаю я з неба,

    Люди кажуть: «Так і треба».

    Восени тоді врожай – 

    Буде добрий урожай. (сніг)


    - Діти, сніг дуже потрібний нашій землі. Він захищає від холоду посіви зернових, а також дає їм весною вологу.

    • Дослід.

    - А зараз ми будемо спостерігати за снігом. (у стаканчиках сніг)
    3. Групове заняття.

    • Гра «Склади сніговика» (Додаток 5).

    Кулі снігові катаю

    Та до купоньки складаю.

    Капелюх – відро стареньке

    Ніс морквяний, червоненький…

    Вийде білий чоловік. 

    Як він зветься?


    - Так, ми будемо складати Сніговика.

    Кожній групі дітей роздаємо заготовки для фігури Сніговика. Потім усі разом його «ліпимо». Презентуємо своїх Сніговиків.

    - А що ще можна виліпити зі снігу?

    4. Щоденні новини:

    • Підводимо підсумки досліду. Властивості снігу.
    • Діти, вдома з батьками попробуйте збудувати з снігу фортецю. А на наступній ранковій зустрічі нам розкажете про свою роботу.

    Ранкова зустріч має велике значення для створення спільноти, розвитку навичок спілкування, соціальних навичок, створення позитивного настрою.


    Додатки

    Додаток 1

     

    Додаток 2

    Прихід зими

    Справжня зима приходить раптово. Вона то передує, то запізнюється від календаря.

    Вже осінь закінчила усі художні справи. Заснула без теплого сонця природа в очікуванні зими. Ще вчора усе було похмурим, а сьогодні летять перші білосніжні сніжинки. Вони кружляють у легкому танку. Перші сміливці опускаються на стежки, будинки, теплі людські руки. Швидко зникають талою водою. Та їх переможна хода  віщує прихід зими. Кількість сніжинок усе збільшується. І ось уже будинки наділи білі шапки, дерева – шубки, дороги – килими.

    Білосніжна пора – час для розваг на санках, лижах, ковзанах.

    Автор: Пелюхня Світлана 





    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    rankova-zustrch_-tema-zima.rar [1,62 Mb]
    (Придбали цей файл: 963)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / На крилах успіху / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    1 декабря 2020 21:26
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 0
    Дякую за ваші матеріали, дуже корисні, цікаві, актуальні та необхідні в наш час.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.